Dæng!!!

Sotah
28.03.2019 kl 15:17 1465

Hva skulle dere gjort uten meg? Dere hadde levd i den totale villfarelse. Da lyser vi fred over enda en freppestatsråds minne. Over til rettsapparatet.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 15:20 1211

Din sofalatskap borte som dugg for solen.
Du er plutselig totalt sprudlende av energi. Hva er det som driver deg islamlat AP sotah?
Sotah
28.03.2019 kl 15:20 1210

Jeg liker å ha rett. Er litt barnslig sånn.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 15:23 1205

Dæng!!!

Du appelerer til de aller yngste med din sprudlende overskuddsenergiske stil.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 16:07 1182

Er det virkelig mulig??? Jeg får lyst til å ta frem ordene du brukte om meg en gang, Sotah - innvortes ond - men jeg skal la det være.

Det finnes ikke en gang grunnlag for å si at dette er en "personlig tragedie", for uten dom er intet avgjort, og inntil videre så har vi sett noen håpløse indisier der fravær av andre mistenkte utgjør hovedbasis, og der den siktede selv faktisk nekter straffskyld i forhold til siktelsen.

Som Erna sa, så ble avgjørelsen tatt før den siste utviklingen fordi Waras 2 ukers permisjon går ut i morgen og avgjørelse måtte tas i dag!

Hva gjelder LEKKASJENE fra PST etterforskningen, så er det intet mindre enn en SKANDALE etter mitt syn. Mistanker er mistanker og bør forbli mistanker inntil siktelse tas ut. Bakgrunnen for siktelsen er så svak at det er latterlig (hva lekkasjene til pressen angår). Har PST og Politi ingen taushetsplikt i dette landet? Eller er det noen fra Black Box som presser på med en overbevisningskraft verken politi eller PST klarer å motstå? Det er kvalmende!
Redigert 28.03.2019 kl 16:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.03.2019 kl 16:28 1157

Jeg mener the ocean woman er innpå noe her, men slik det ser ut nå virker det likevel tilsynelatende som om det bare er halmstrå igjen gett.

(Tilsynelatende)
Slettet bruker
28.03.2019 kl 16:51 1146

I kveld blir det Pokal og peanøtter i bunkersen.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 16:53 1140

Hei folkens:))

Og..trist å registrere at Zoten nok en gang utnytter en personlig tragedie til å score billige poenger - han maner vanligvis til forsiktighet før endelig dom når det gjelder hendelser hvor gjerningsmannen med 99% sikkerhet er araberrelatert - ikke denne gang nei - intet nytt under solen...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 28.03.2019 kl 17:01 Du må logge inn for å svare
convert
28.03.2019 kl 17:18 1204

Et fellestrekk hos islam-sosialistene er den åpenbare mangelen på ektefølt empati. Deres "empati" er politisk styrt, og ikke ekte. Det er sjelden å se mennesker fryde seg over andres ulykke, men hos islam-sosialistene er det vanlig. Slik som sotah her. Det er snakk om svært ekle mennesker, og man kan være glad for at man slipper å omgås slike svikere og hyklere til daglig.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 17:28 1196

Både media og politiske motstandere har behandlet Wara og hans familie med respekt og sympati siden anklagene mot Berthenusen ble kjent. Jeg synes også at det er trist at han må gå av. Jeg har ikke sett en politisk motstander som har prøvd å score poeng på hendelsen og jeg har heller ikke sett negativt ladede artikler mot Wara.

De som ikke har opptrådd respektfullt er de som har fortsatt å trakassere skuespillerne i Black box, som at det skulle være deres feil at Berthenusen er syk. De burde skamme seg.
Redigert 28.03.2019 kl 17:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.03.2019 kl 17:53 1179

Hæhæhæhæ!!! Så fint da. It is Sylvi-time again!!!
Sotah
28.03.2019 kl 17:56 1176

For ordens skyld har jeg bare fastslått at en ny freppestatsråd har hoppa av i svingen. Kriminalsaker hører hjemme i rettsapparatet nå som ellers. Så følte jeg en forpliktelse overfor de som lever i parallellunivers på forumet. Så jeg slo fast at man ikke har husransakelse hos justisministere på en litt løs mistanke. At folket her ikke skjønte det er oppsiktsvekkende, det er jo helt barneskirenn. Enhver frepper er til enhver tid fredet her inne, men det får være måte på til å være blind. Og dett var dett i denne saken så langt.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 18:07 1164

Hei Zoten/folkens:))

Og...litt mer spesifikk er du znill, Zoten - vi kjemmer ikke alle under samme kam og generaliserer ikke, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
28.03.2019 kl 18:09 1163

Innspillene ligger åpent i dagen, Lilletull. Det er bare å titte etter på trådene, så ser du hvem det gjelder. Jeg er som alltid diskret og generell.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 19:20 1132

Er det ikke snart bare barn og tilbakestående som bruker ordet frepper?
Sotah
28.03.2019 kl 19:21 1132

Du tenker sikkert på Ape, Melvind.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 19:27 1125

Ape? Er ikke de slike som kan minne om menneske men har kommet litt kort i forhold til homo sapiens?
Slettet bruker
28.03.2019 kl 20:33 1098

Skal se det er det kriminelle nettverket til Black Box som står bak. De offentliggjorde vel ikke for ingenting at de skulle begå en forbrytelse?
Sotah
28.03.2019 kl 20:40 1094

Med fjernhypnose. Der har du et halmstrå som får Wara tilbake i jobben, Change.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 20:42 1093

Sotah: "Jeg slo fast at man ikke har husransakelse hos justisministere på en litt løs mistanke. At folket her ikke skjønte det er oppsiktsvekkende."

Spiss ører nå, Sotah...

Det er nettopp når man ikke har noe mer enn en mistanke at husransakelse kan bli nødvendig i håp om å finne bevis som kan bekrefte mistanken. Det er jo ikke slik at politiet endevender hjemmet til alle som har begått en forbrytelse. Det gjør de bare når det er nødvendig for å fremskaffe bevis de ikke har avdekket på gjerningsstedet. Ikke alltid finner de det de leter etter, og ikke alltid holder det de eventuelt finner som rettslig bevis. Forbrytelsene her har foregått utenfor huset, og det de eventuelt finner i huset må beviselig kunne knyttes til funnene ute.

Du skulle bare vite hvor ofte politiet har gjort for dårlig arbeid så bevisene ikke holder til dom. Uskyldspresumpsjonen gjelder til det motsatte er bevist.

Hvem hva og hvorfor søkte Black Box rådgivning fra Oslos underverden i fjor høst om hvordan skjule bevis, osv?
Hvorfor får BB nå den beskyttelsen at politiet henger ut en navngitt privatperson på bare mistanker for å renvaske teateret?
Ingen er skyldig før retten har avsagt dom, men ingen er heller renvasket før en dom er falt i saken!
Redigert 28.03.2019 kl 20:46 Du må logge inn for å svare
Sotah
28.03.2019 kl 20:47 1090

Alt kommer for en dag. Så er det ingen grunn til å krangle mer om det. Helt generelt er det et dårlig tegn for en mistenkt at du stiller deg bak vedkommende og applauderer, fruen. Da går det gjerne gæærn´t til slutt.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 20:56 1085

Pass på at dere ikke har hyssing hjemme. Det kan felle dere på en dårlig dag.
Sotah
28.03.2019 kl 21:12 1072

Er du enig i at statsråden har gått av da, Change? Jeg spør for en venn.
ladaen7,30
28.03.2019 kl 21:28 1062

Ern ikke bare ute til lunsj da? Ser jo ut som at han lever godt.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 21:30 1060

Hva så? Det kommer en ny vet du;-) Ikke fra din leir det heller Sotah;-))))
Slettet bruker
28.03.2019 kl 22:06 1047

sven,spør for en venn....tror ikke han har noen venner,i hvert fall ikke i apenes leir,de lempa jo han ut.
Ikke klarte han å spisse ører heller!
"Hva skulle dere gjort uten meg"
Jaja den får stå som et monument over sven´s selvbilde,ikke rart fruen hiver deg ut fra tid til annen sven
Sotah
29.03.2019 kl 03:23 1003

Og det trofaste haleheng FG kommer med Sven-leken når Havfruen har gått på rompa i en diskusjon. Da er alt som det skal på HO.
Slettet bruker
29.03.2019 kl 08:06 976

Sotah: "Helt generelt er det et dårlig tegn for en mistenkt at du stiller deg bak vedkommende og applauderer, fruen."

Har jeg applaudert en mistenkt? Jeg har da kun påpekt at det stakkars mennesket er "uthengt som mistenkt" i full offentlighet.

Det hører ingen steder hjemme i en rettstat - for i en rettstat gjelder uskyldspresumpsjonen - uskyldig inntil det motsatte er bevist og pådømt.

Når PST og politi forsømmer både uskyldspresumpsjon og taushetsplikt, er det større grunn til å se på dem enn på den "mistenkte".

Når fikk vi politistat i Norge? En stat der ordensmaktens etterforskningshypoteser er nok til offentlig avretting?

Er det når PST-sjef Bjørnland har bruk for å vise muskler slik at hun kan sikre seg stillingen som politidirektør? Eller er det når en tidligere høyesterettsdommer med blodrød politisk bakgrunn oppdager at teaterstykket han deltar i har fått noen kriminelle konsekvenser han må få ristet av seg for å redde sitt ettermæle? Eller har vi umerkelig innført sharia der maktfordelingsprinsippet ikke gjelder, men anklager, dommer og eksekutør er én og samme, slik det er i kulturer vi la bak oss for tusen år siden?

Jeg takker Erna fordi hun ikke lar politiske motstandere (APs Trettebergstuen) presse henne til en unnskyldning overfor BlackBox! AP har vist sitt sanne ansikt når de har misbrukt politisk makt til offentlig avretting av Giske for småforseelser enhver kvinne over 18 bør være i stand til å håndtere på egen hånd så lenge verken vold eller utilbørlig press er brukt og ikke så mye som en sædcelle er spilt. AP som presser på for kline ABBs pådømte ugjerninger utover alle som ikke er enig i APs multikulturelle drøm for å stanse ytringsfriheten. Hvem/hva jobber Sotah for?

Redigert 29.03.2019 kl 08:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2019 kl 08:38 968

At det skrives om siktede og mistenkte i store saker i media er da ikke så sjeldent. Og at dama til justisministeren er siktet og mistenkt for disse tingene har åpenbart almuens interesse. Det bemerkelsesverdige er heller at media har skrevet ganske lite om denne dama sammenlignet med hvor mye de bretter ut om siktede i andre saker. Om vi skal spekulere kan det kanskje ha å gjøre med at det ligger en sykdomshistorie bak som media kjenner til, men lar være å skrive om av hensyn til henne. Da gir det i så fall mening at Wara selv i går takket media for å vise hensyn.
Slettet bruker
29.03.2019 kl 08:41 966

"Det hører ingen steder hjemme i en rettstat - for i en rettstat gjelder uskyldspresumpsjonen - uskyldig inntil det motsatte er bevist og pådømt."


Lock her up, lock her up.

Registrerer at det er fair game å henge ut Blackbox og Clinton uten dom.
Redigert 29.03.2019 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2019 kl 08:52 960

Hillary satt og lo av at hun hadde vært med på å ha drept Ghadaffi.
Trengs det så mye rettskraftig dom da ? Og hvor mange har blitt
drept i militære operasjoner hun har vært innvolvert i ?
Slettet bruker
29.03.2019 kl 08:55 957

Selv så spekulerer du i at terroraksjoner er fake og at flyuluykker ikke har skjedd. Du spytter på og danser på gravene til terror ofre mens du gjør livet til de overlevende til et helvete så ja, det var ufint av Clinton å le av Gadaffi men det du holder på med hver dag er mye, mye verre.
Strek
29.03.2019 kl 09:03 951

Om Waras samboer er skyldig,og mye tyder nok på det, er dette høyst sannsynlig psykiatrisk betinget.
At han med det angivelig rause og eleverte menneskesynet her på HO kommenterer på dette nivået er avslørende
for det ‘varme samfunnet’ Hareide lot seg lokke med av Aps folk.....!

Ville Sotah brukt samme retorikken om antatt gjerningsmann hadde vært en innvandrer og partiet var Ap?
Legg deg tilbake på sofaen,kamerat Sotah,for du er normalt på et rausere nivå en dette!
Slettet bruker
29.03.2019 kl 09:24 943

Strek

Se på Smolett saken i USA hvordan folk reagerer om det er "andre siden" som står bak. Det er ikke vakkert.
Forøvrig er det feigt av deg å angripe Sotahs relativt uskyldige kommentarer når ytre-høyre har trakassert og hamret løs på kunstnerne i BlackBox i 3 måneder. Det er da ikke deres skyld at hun tørnet. Jeg håper du er enig i det.
Redigert 29.03.2019 kl 09:26 Du må logge inn for å svare
Sotah
29.03.2019 kl 09:49 937

Stemmer sikkert det, streken. Saken skal få rulle videre i jussens tegn. At justisministrene fra FrP går av på rekke og rad er derimot bare et faktum. Men Høyre har vel ikke noe valg, det departementet forlanger Siv å ha. Og da blir det vel flere avganger fremover, antar jeg.
Sotah
29.03.2019 kl 10:01 928

Mer dæng. Folkene bak teatret har idag fått et større kunstnerstipend. Da blir det ampert her.
Slettet bruker
29.03.2019 kl 10:14 925

Jabbe: "Du spytter på og danser på gravene til terror ofre."

Jeg håper du forstår at det er tilfeldige uskyldige som er ofre for terroraksjoner - pr. definisjon!

Jeg verken spytter eller danser på gravene deres. Jabbe derimot prøver på denne måten å ta terrorofre til inntekt for en politisk side ingen av dem har stått på imot terroren som tok livet av dem. Det blir feil. Terror rammer pr. definisjon tilfeldig; terror er ikke det samme som politisk attentat (assassination)! Det er faktisk du som danser på gravene til terrorofrene ved å politisere deres død (gjerne til inntekt for DIN sak)!
Redigert 29.03.2019 kl 10:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2019 kl 10:25 920

Er det du som ståt bak Herregud, Exian og de 15 andre nickene til denne personen?

Forøvrig er du ikke hakket bedre selv. Apologetic overfor terrorister og mistenkliggjøring av ofre.
Som sagt. Du gjør meg kvalm, men det var altså ikke deg jeg snakket til i dette tilfellet med mindre du står bak alle disse nickene.
Foreslår at du kryper tilbake på lukket avdeling hvor du kan dekode tulletalll og meldinger fra den okkulte sekten din.-
Sotah
29.03.2019 kl 11:22 907

Ny mann i stolen. Jeg setter på stoppeklokka og tar tida på han. Aner for øvrig lite eller ingenting om fyren.
Slettet bruker
29.03.2019 kl 11:27 903

Hei Zoten/folkens:))

Og...Kallmyr var statssekretær i Justisdepartementet under gullkorsjenta med spesiale innvandring, Zoten - zånn, no vart du skremt no - ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla