Nel kommer nå med et smell ?

Slettet bruker
NEL 28.03.2019 kl 21:40 10416

Nel skyter opp +4% på Tradegate som er Frankfurt børsen. Det knyttes høye forventninger fremover til Nikola World den 16.april. Nel og PowerCell er 2 store giganter som er eksklusivt valgt ut som hofflevandører med H2 HDV fueling station og brenselceller. Det ligger i sakens natur at når Nikola har forhåndssolgt 24000 H2 truck, så trengs det store mengder med Hydrogen fra Nel sine verdensledende pumper og det trengs titusencis av tonn med brenselceller fra PowerCell. Jeg ber dere merke dere at PowerCell har steget opp 83% på 3 mnd. Og dette er før alt starter. Nel kan nå se sin største aksjeopptur komme seilende opp. 2+2=4 Merk dere at Nel har kr 800 milioner i banken og det eneste Løkke har sagt er at Nel skal utvikle de ledende Heavy Duty Vehicles H2 Fueling stations. Her er det Nikola som er geniplanen til Løkke. Det er her i tungtransport markedet de store titalls milliardene ligger. Da kan dette totalt smelle aksjekursen til Nel brått over kr 7,- Selg bilen og kjøp Nel. Om 2 mnd kan du kjøpe 2 biler med Nel gevinst. Løkke har en milliard plan som kan iverksettes umiddelbart. Først tror jeg vi ser en svært tung Heavy Duty Vehicles H2 Fueling kontrakt fra Nikola, Shell eller Hyundai børsmeldesi. Så ruller ballen voldsomt fort oppover. Jeg solgte unna mye i aksjefond igår og legger nå unormalt mye penger inn i Nel aksjer. Jeg hadde 725000 Nel aksjer. Nå øker jeg. Dette bærer store frukter. Jeg er en gambler og jeg har vunnet mye i Nel. Bare å gi gass nå. Perfekt timing. PowerCell er heller intet dårlig bet. Men jeg kjenner Nel best. Nå er virkelig all in. Det er medgangsbris som brått blåser opp. Da blåser kursen svært høyt opp. Det er min mening. Meg jeg også Nel entusiast - siden våren 2015, hvor jeg kjøpte min første Nel aksje for 1.20. Det valget ga mening. Derfor kjøper jeg mere på 5.70 for det gir meg en mening og jeg ser gigantiske businessmuligheter. Nel kan bli en folkeaksje.
Redigert 20.01.2021 kl 08:46 Du må logge inn for å svare
the renewable
28.03.2019 kl 23:50 6728

Innlegget er slettet
...tok lang tid med elbilene før ketchupeffekten kom.
Vi kommer til å se det samme med hydrogen biler. Sakte først, så ??
Slettet bruker
28.03.2019 kl 23:26 6848

Innlegget er slettet
Ja jeg skjønner hva Tigern skriver.
Skulle bare ønske selvskryt i kroner uteble.
Backtrading er for amatører.
Og en valium i ny og ne kunne også gjort seg :))
Men kursmålene hans kan fort bli en realitet.

the renewable
28.03.2019 kl 23:20 6885

Blir nok mer enn det?Tror journalisten TU har glemt noen nuller.. 6 milliarder innbyggere og hvor mange har bil? Tenker vi proporsjonalt med hva Norge har fått til med elbil etableringa her, så vil satsingen til Kina gi flere 10 tals millioner H2 biler???
Hammers
28.03.2019 kl 23:13 6939

Her var det mye å ta tak i - som vanlig - via Tigerens link til TU.
https://www.tu.no/artikler/kina-vil-gjore-for-hydrogenbilen-som-de-har-gjort-for-elbiler/461523

- Kina satser ikke noe STORT på hydrogenbiler. Har kun et HÅP om 15-20.000 biler pr år ila de neste 6.
- Det blir ca like mye tanking som 2 av mine lokale Uno X-stasjoner står for der jeg bor......og DET i et LAND som Kina!
- HVIS suksess......tror dere da fortsatt at NEL vil stå først i køen av leverandører - eller vil kinamann poppe opp med egne løsninger?
- Legg merke til at den tidligere verdenslederen Daimler skrotet denne ideen for et par år siden.
- LES linken og LES linkene i denne. Da ser dere hvordan dette egentllig ligger an. Lite å juble for!
- Ikke rart at det går så dårlig med selskapet NEL som det i virkeligheten gjør!

Hilsen Hammers
Redigert 28.03.2019 kl 23:14 Du må logge inn for å svare
Rolfbruun
28.03.2019 kl 22:48 7072

Tiger:
Det drar seg til mot 16/4 nå ja :) selv drar jeg på NEL hytta i morgen for å ta/kjenne på og nyte litt av gevinsten min. Jeg sitter enda med rundt 500.000 aksjer her og har ingen planer om å redusere.

Go hard - go long
Redigert 28.03.2019 kl 22:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.03.2019 kl 22:44 7107

Hm,det er litt av en forskjell for man si.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 22:11 7336

Innlegget er slettet
Pang!! Der kom den jeg har ventet på fra Kina. HYDROGENBILER
Kina vil gjøre for hydrogenbilen som de har gjort for elbiler
Planlegger å ha 100.000 hydrogenbiler på veien om seks år.
--------------
Vil subsidiere hydrogenstasjoner
I tillegg skal et omfattende nettverk av fyllestasjoner bygges ut. Det ble annonsert i en en arbeidsrapport fra myndighetene 15. mars skriver Bloomberg. Den påfølgende kinesiske børsdagen steg brenselcellerelaterte aksjer med enn fire milliarder dollar i markedsverdi.
Les her: https://www.tu.no/artikler/kina-vil-gjore-for-hydrogenbilen-som-de-har-gjort-for-elbiler/461523
Redigert 28.03.2019 kl 22:20 Du må logge inn for å svare
7Seas
28.03.2019 kl 21:49 7523

Korreksjon; NEL hadde 800 mill i banken.