WRL - Wentworth Resources Limited : Payment Update

Kingen
WRL 01.02.2018 kl 08:01 39181


PRESS RELEASE

1 February 2018

WENTWORTH RESOURCES LIMITED
(Wentworth or the Company)

Payment Update

Wentworth, the Oslo Stock Exchange (OSE: WRL) and AIM (AIM: WRL) listed
independent, East Africa-focused oil&gas company, is today providing an
update to shareholders regarding recent payments received for gas sales.

The Company is pleased to inform shareholders that payments have been received
during January from Tanzania Petroleum Development Corporation (TPDC) and
Tanzania Electric Supply Company Limited (Tanesco) totalling $1.82 million
net to Wentworth for gas sales during 2017. As expected, TPDC and Tanesco
continue to settle invoices on a regular monthly basis thereby allowing the
Company to continue to strengthen its current financial position.

In order to provide consistent updates to the market, the Company will release
monthly updates at the beginning of each month detailing payments received
for gas sales in the prior month.


Redigert 21.01.2021 kl 08:58 Du må logge inn for å svare
davan
30.04.2018 kl 22:19 4675

Kveithaue, hvorfor i h... skal en sitte i en aksje som ikke beveger seg en mm, intet utbytte i uoverskuelig fremtid,
ingen info fra ledelse. Hva er da hensikten med å være investor her? Er det håpet om at det skal skje et under og kursen går i taket. Jeg driver ikke med veledighet på børsen, vi er her for å tjene noen kroner . Ville hatt bedre avkastning i bank med 2% rente.
Jeg leste for mye av det Josik skrev og kjøpte uten å sjekke fakta, det var min egen feil!!
Har sittet med aksjen i årevis, det mangler ikke på tolmodighet, blir bare så j... frustrert av slike aksjer.
Redigert 30.04.2018 kl 23:16 Du må logge inn for å svare
mikkelschmidt
30.04.2018 kl 22:50 4644

Jeg tror vi er mange der gerne vil være foruden en med-investor som dig davan. Jeg vil anbefale de der bidrager til en go' debat at gå på xtrainvestor (fremogtilbake, HighYield, alph, JahMason, thief, OzSurfer, Mdg1, bjay, kingen, Badabing + mange flere/undskyld til jer jeg ikk ku' huske), debatten herinde har desværre ramt et lavmål jeg godt kan forstå Josik ikke ville stå model til.
thief
30.04.2018 kl 22:53 4638

He..he,kommer info fra ledelsen hver måned jo:)Og hva fakta skulle du sjekket?At produksjonen går i været og selskapet tjener mye penger fremover:)At kursen ikke har gått enda er vel ikke selskapet sin skyld,de leverer jo kjempeproduksjon nå!Så har ingen problem med å vente til 4 og 5 kr:)Jeg og ville vel helst sett at kursen fløy i været rett etter jeg hadde kjøpt meg inn,men sånn er det ikke alltid.Men det viktigste er at selskapet leverer og at det fundamentale styrker seg,og nettopp det skjer nå i wrl.Så da har jeg ingen problemer med å sitte,kursen kommer!Greit å syte og klage hvis kursen stod stille og ingenting skjedde i selskapet,men det er absolutt ikke tilfelle i wrl nå.Etter maaange år med liten produksjon og minus i regnskapet,går vi over til større og større overskudd,da kommer kursen oxo:)Har kjøpt meg ferdig i wrl,venter bare på en stor belønning for å holde på aksjene,Så i mellomtiden kjøper man litt annet som gjør at man ikke stirrer på wrl hele dagen.Satt i europris nyrlig.Skulle egentlig bare være en kortsiktig trade,men ble noe lenger.Den var SUPERKJEDLIG.Kursen gikk ned 0.2-0.3% hver jævla dag.Men vet man hva man har selges det ikke.Gikk ut med 10% i pluss etter q1.Var drittlei en periode,men visste den var mer verdt enn bunnen på 25kr.Samme sak i wrl,vet den er mye mer verdt,og selv om det er kjipt at det ikke er mer action,så vil det komme.Ikke til å unngå når selskapet leverer q etter q med pluss:)Så får vi se om det kommer melding i morgen el onsdag fra "ledelsen vi ikke hører noe fra":)
fremogtilbake
30.04.2018 kl 23:55 4580

Mikkelschmidt,

jeg følger med på XI, og er jo i og for seg enig i at kvaliteten på mange av innleggene der kan være ganske bra. Det er sikkert mye på grunn av at folk opptrer under fullt navn, slik at man slipper mange av dem som er mest "modige" når de er anonyme. Samtidig er det noen av oss som velger å skrive kun på HO nettopp FORDI det er et anonymt forum. Fordi jeg er i bransjen, er jeg ikke interessert i å publisere navnet mitt og de selskapene jeg investerer i eller vurderer å investere i privat, selv om dette (selvfølgelig) kun er selskaper jeg ikke er involvert i og i land og regioner jeg ikke har noe arbeidsforhold til, i hvertfall ikke for øyeblikket-

For meg er det derfor viktig å beholde anonymiteten, da får det heller være om jeg må lese meg igjennom mye støy. Og det er sikkert andre som også ser på det på samme måten.

Redigert 30.04.2018 kl 23:57 Du må logge inn for å svare
Cheng
01.05.2018 kl 05:13 4502

Det må være lov for en aksjonær å uttrykke sin frustrasjon over kursutviklingen uten å bli skjelt ut etter noter.

Tålmodighet?? Jo takk, det bør man ha i WRL.

Og kanskje er det det Davan mener at manglet i tidligere års innlegg.

Elementet med at WRL er for de med tålmodighet, og tydeligvis med penger nok, til ikke å ta inn over seg at man kunne investert i mye annet og hatt god avkastning i samme tidsrom. Målt helt oppe på index basis.

Dessverre er det kurant å bruke ordet HÅP ifbm WRL.

Vi får håpe på at ting snart går WRLs vei også for mindre aksjonærer. Både de som holder til her og de som er på XI.