Islam ikke lenger Dagens Tema

Slettet bruker
QISLAM 30.03.2019 kl 13:52 2981

Nå er DT tatt over av de sinnssyke Q-konspirasjonsteoriene til havfruen og andre FFO-idioter med 100-vis av nick. Det er jo faen nesten ikke annet her, med unntak av de gangene HanDrPepper er rusa og fyller forumet med gamle tråder.

Hva har skjedd? Har alle bare resignert og godtatt islam som den sanne vei?
Slettet bruker
30.03.2019 kl 13:58 1258

Skjønner du ikke selv at de du jobber for gjennom deg, pusher sharia inn i Norge ?
Du er blant de verste shariapusherne.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 14:04 1252

Herregud er en av disse islam apologetikerne som later som han er imot Sharia. Han har pushet at alle andre enn muslimene stod bak 911 med 50 forskjellige nick i åresvis.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 14:07 1250

Du kan pushe sharia opp et visst sted din FFO-idiot.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 14:11 1247

Du trenger ikke bekymre deg, virkeligheten tyter ut gjennom tv hver dag: ISLAM, DØDENS IDEOLOGI, DE HOMOFILES ENDELIKT, KVINNERS MARERITT.

Dette er ideologien noen elsker for de vet at Islam gir dem full makt over kvinner, rett til å kaste homofile ut fra takene, og rett til å kunne halshogge alt fra småbarn til oldeforeldre. Dette er hverdagen for mange i muslimske land idag, vi ser videoene stadig vekk, og gale mennesker synes å like hva de ser, og ønsker et Islamsk Norge.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 14:16 1244

Dette minnet litt mer om et typisk DT-innlegg fra før de fullstendig sinnsyke tok over styringen her inne. Flottesen.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 14:23 1243

Mulig jeg overtolker men det var litt "ut av skapet" preg over innlegget. Mye innestengt aggresjon som kom ut til forsvar for homofile.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 14:40 1233

ViFolket vet nok om islam nå til å forstå trusselen de utgjør mot vår demografi, vårt lovverk og vår kultur.

Våre elitepolitikere slipper innførselen bare mer og mer fri dess mer alle blir klar over at islam kommer til å ødelegge våre vestlige samfunn. Det er elitepolitikerne og deres globalistiske underkastelse og medløperskap til "internasjonale konvensjoner" som truer. Islam er en åpen trussel det er enkelt å motstå, naive politikere og deres globalisme er en skjult trussel og en indre fiende.

Derfor kastes ikke tiden bort på Islam, for Islam utbres gjennom globalismen - og det er globalismen som må stoppes hvis vestlige befolkninger, kulturer, nasjoner og selvråderett skal bevares og leve i fremtiden!
Slettet bruker
30.03.2019 kl 15:09 1216

Trodde jeg hadde klart å stenge deg ute fra denne tråden, men dessverre ikke. Nå som du er her, er du jo en av de som langt på vei ødelegger dette forumet ved å fylle det til randen med sinnsyke konspirasjonsteorier og FFO-fantasier om 22. juli, 9/11, New Zealand osv osv. Hva skjedde liksom? Du pleide å være en relativt normal innvandringsmotstander her.
Redigert 30.03.2019 kl 15:10 Du må logge inn for å svare
Sotah
30.03.2019 kl 15:35 1202

Man blir vel lei av å repetere og repetere ideer som ikke får gjennomslag, antakelig. Og her til lands står det nokså greit til i det store og hele. Jeg har personlig ikke noe behov for å leite etter makten bak makten bak makten, men hver sin smak.
ladaen7,30
30.03.2019 kl 15:52 1289

Alle steiner må snus vet du:-))
brahman
30.03.2019 kl 16:13 1276

Hva som IKKE ødelegger dette forumet....,det skulle vært greit å vite.......
Redigert 30.03.2019 kl 16:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 16:23 1270

"Jeg har personlig ikke noe behov for å leite etter makten bak makten bak makten, men hver sin smak."

Hvis makten bak makten bak makten, osv. hadde stått i første rekke - og hvis den virkelig har makt, så gjør den jo det - så hadde det jo vært så åpenlyst at man kunne bekjempe den, slik det skjedde til slutt ved demokratiske valg i USA. Slik er det ikke her, våre regjeringer gjemmer seg bak "internasjonale konvensjoner" og overkjører folket i alle saker av betydning. De forklarer folket at vi har "internasjonale forpliktelser" - og vips, så er strømregningen din blitt 3 ganger høyere - og den surt beskattede boligen din har finansiert at nabolaget ditt plutselig er blitt arabisk/afrikansk og din eiendom er bare 1/3 så mye verdt som den var.

Vi betaler i sannhet overpris for politikere som har gitt bort Norges makt til EU og FN - men fortsatt tar de seg betalt som om de med kløktig hånd leder en nasjon de for lengst har gitt bort til utenlandske interesser. Norge kunne hatt styrke og makt. Vi har olje og et stort oljefond. Vi hadde ren kraft og var en sjøfartsnasjon å regne med i over tusen år. Vi hadde rettsstat med likhet for loven og uskyldspresumpsjon som gjorde at alle ville innordne seg de felles kjørereglene, eller samfunnslim som det kalles. Nå er alt borte. Dets forvaltere har gitt det bort i bytte mot internasjonale jobber for seg og sine. Vår fremtid blir overbefolket og fattig - another shithole country - og velferdsstaten blir historie. Vi er sveket av makten i første rekke - konge, regjering og storting.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 16:28 1268

Hei folkens:))

Og...for å sluttføre Havfruens gode innlegg - helerne er like skyldig som stelerne...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
30.03.2019 kl 16:35 1260

Nei, det var vel ikke å vente at du skulle finne ut av systemet, her, Dirkepirken! ;-DDD
Risk-reward1
30.03.2019 kl 16:54 1252

Og der traff du enda ett av dine egne punkter i din egen tråd :D
(7) lacks empathy: is unwilling to recognize or identify with the feelings and needs of others

Nå er det vel 13 land som har dødsstraff for homofili. Men altså ingen empati å spore fra deg for disse meningsløse drapene. Du henger heller ut budbringer som homse fordi han faktisk står opp og iser i fra. Han er vel kvinne også da eller siden han sto opp for dem like mye?

Så nå har du vist deg å dekke 6 av dine 9 punkter for definisjonen på narsissist
Gratulerer igjen!

RR
Slettet bruker
30.03.2019 kl 17:19 1243

Nå må du være snill. Jeg har hengt ut Sultanen av Brunei på Listhaug/Wara topicen til Herregud.
Som kjent innførte de denne uka dødstraff, med steining, for homofili.
https://forum.hegnar.no/thread/24900/view

Jeg er vel også den største kritikern av Saudi Arabia på forumet.

Forøvrig blir verken du eller Trump mindre narsissister av at du leker hermegåsa. En og annen psykiater hadde nok notert seg at du deler ut diagnoser på internett et par timer etter at du skråsikkert hevdet at du ikke ville gjøre slikt? Var slik oppførsel et av symptomene?
Redigert 30.03.2019 kl 17:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 17:59 1231

Islam er altså ikke lenger så mye et selvstendig tema (der gir jeg ts rett) som det er et tema innlemmet under globalisme-makten.
Elitepolitikerne lurer ikke bare folket, de lurer også hverandre! Så hvorfor går de da ikke mer i rette med hverandre på Stortinget?

"Nye opplysninger i et internt EU-dokument kan tyde på at FNs migrasjonspakt er bindende for Norge. Nå krever stortingsrepresentant Per-Willy Amundsen svar fra utenriksministeren.
– Det er svært alvorlig dersom utenriksminister Søreide har feilinformert Stortinget om hvilke virkninger FNs migrasjonspakt får for Norge, sier Per-Willy Amundsen (Frp) til Document.
Utenriksminister Ine Eriksen Søreide var krystallklar da hun i desember orienterte Stortinget om den omstridte migrasjonspakten som ble godkjent i Marrakech i Marokko 10. desember: Pakten svekker ikke norsk suverenitet, og medfører ingen rettslige forpliktelser for Norge."
https://www.document.no/2019/03/28/svaert-alvorlig-dersom-utenriksministeren-har-feilinformert-stortinget-om-fns-migrasjonspakt/

Hvorfor sitter fx Tittentei-fjolset under den lange luggen som landets utenriksminister når Erna kunne spurt professor i statsvitenskap, den kloke Janne Haaland Matlary; hun som kan alt om internasjonal asylrett - det viktigste temaet for nasjonens fremtid. Men hun er vel ikke så populær i Hoire-kretser, kanskje?

"Med tanke på at utenrikspolitikken i våre dager raskt får følbare konsekvenser innenriks, er denne manglende orienteringen om hva norske diplomater foretar seg, et formidabelt demokratisk problem. Nordmenn oppgir ganske enkelt landet sitt i søvne – nei: i koma. Matlary gjør et hederlig forsøk på å vekke dem." https://www.document.no/2018/12/05/matlary-gar-i-rette-med-erna-om-fns-migrasjonsavtale/

Hvorfor hviler vi nordmenn så godt tilbakelent i troen på at de som har albuet seg til topps i de politiske partiene er de beste til å styre landet?
Redigert 30.03.2019 kl 18:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 18:18 1222


I utgangspunktet er jeg enig i ditt syn på Matlary.

Samtidig må jeg undres over hennes orden-ut-av-kaos rolle.

https://www.dagbladet.no/nyheter/norsk-kvinne-i-adelig-orden/65735167

Havfruen, hva tenker du om dette?
Slettet bruker
30.03.2019 kl 18:19 1221

"Hvorfor hviler vi nordmenn så godt tilbakelent i troen på at de som har albuet seg til topps i de politiske partiene er de beste til å styre landet?"

Dette var en rar fremstilling av demokrati, men har du et bedre forslag enn demokrati?
Slettet bruker
30.03.2019 kl 18:22 1220

Je savner astrofysikeren SølvGullPanda sine innsiktsfulle innlegg om astronomi se.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 20:42 1192

Først Dirken.
Partisystemet er ikke demokrati. Jeg vil ha direktevalg på person, både som fylkenes stortingsrepresentanter og som landets president. Vi kan ikke subbe rundt uten å bli kvitt dårlige representanter fordi vi ikke kommer utenom dem i partisammenheng. Noe er galt når et parti som Venstre ikke har større tro på sine folk enn at de ikke tør skifte ut Åker-Grande, eller når AP (Hadia) kan kvitte seg med en rival slik de har gjort med Giske, eller når Krf kan gå bananas om sidebytte midt i en stortingsperiode, osv. Under dekke av partiet kan udyktige drittsekker kjøre sitt spill over hodene på folk og uten transparens. Demokrati er at folk velger representanter - og de mener jeg skal stå personlig ansvarlig overfor hva de har gått til valg på overfor de som har valgt dem - innfrir de ikke, så velges de vekk i neste runde uten å kunne dekke seg bak partiet. Partisystemet konserverer makt, og kongehuset besegler elitesirkulasjon av makten.

Så Change.
Jeg har reagert på det samme. Vi vet ikke hva hun tenker om Malteserordenen i dag. Det er 18 år siden hun fikk tildelingen, og globalismen har særlig blitt synlig som ideologisk retning (inkluderende multikulturalismen) etter 2005. Jeg ser ingen tegn til eliteholdninger eller svik overfor folk og nasjon hos JHM, så jeg håper det beste...
Redigert 30.03.2019 kl 20:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 20:59 1184

Jeg ville vært forsiktig med å blande hjÆrnevasket folk med ekte demokrati.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 21:06 1178

Jeg setter veldig pris på Havfruens Q-engasjement. Dette er informasjon som trenger å komme ut.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 21:25 1170

Tusen takk, Change! Ja, Q (og Trump's tweets) er den eneste guidingen vi har hatt i to år om hva som egentlig skjer og nå er alt bekreftet!

Det merkelige var at under rallyet i Michigan så lagde Trump et tydelig Q-tegn - fra talerstolen denne gangen(!) - og kommenterte "We may be ready to end this soon". Mine tanker om kommentaren er at det kan etableres en trygg kanal å få ut informasjonen på, og at full åpenhet om prosessen vil bli mulig etter hvert som siktelsene kommer. Trump nevnte flere ganger og fikk hele publikum med på "Drain the Swamp!"

Q har på sin side lovet oss en stor overraskelse når vi får vite hvem han er. Så kanskje jeg holder ut en stund til! ;-)))
Redigert 30.03.2019 kl 21:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 21:27 1170

Det blir sagt at uten, "så er det jo f**** nesten ikke annet her" , f eks
enn rusiarussia extortion, gamle fulle tråder og tull. Det høres sant ut. Trist men sant,
Forumet vil vente på fornyet Q med en viss lengsel.
Snittnivået sank plutselig og samtlige får nedsatt snitt mens vi venter.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 21:31 1168

Mens vi venter kan vi plaske som vanlig, og først takke dirken som skaper reneste vekkelsen for islam som var iferd med å gå i glemmeboken på selveste ho.
Forumet har glemt mange gamle kunster.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 21:53 1150

Enig med HanDrPepper. Selv en tråd med et ønske om mer islamdiskusjon blir til Q-møkk fordi noen ikke klarer å holde seg til lukket avdeling.

Ja til mer islamstoff. Q folket kan holde seg på sin egen tråd.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:13 1140

Dirken og Jabbe endelig modne for å diskutere islam - seriøst! ;-DDD
Redigert 30.03.2019 kl 22:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:14 1138

Hei dirkelizten/folkens:))

Og...den er grei, dirkelizten - da starter vi med å diskutere sverdverset - zånn for ordens skyld...ZnageZz.....

Koranen 9:5 sverdverset. «Then when the Sacred Months have passed, then kill the Mushrikoon wherever you find them, and capture them and besiege them, and prepare for them each and every ambush».

-TaKK.-

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:18 1137

Se der ja, JbJb kan sakene sine. Sura 9:5 er oldschool islam-nettdiskusjon. Nå mangler det bare at B den ekte eller noe sånt kommer med noen vers fra gamle testamentet, så har vi det gående. Flottesen.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:25 1132

Hei dirkelizten/folkens:))

Og...hehehe - uten å ha tatt notater mener vi å erindre at du ønsket en diskusjon rundt Islam - men du om det..ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 30.03.2019 kl 22:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:29 1128

Var jo islam vi holdt på med her før du og resten av NWO FFO gjengen mistet fotfestet helt. Og nei, helst ikke kom med et kilometer langt innlegg om hvordan NWO FN EU og islam henger sammen med Iluminati Deep State Q ancient aliens. Ta det på lukket avdeling.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:31 1125

Hva er det du vil ha egentlig? Du har så trangt trikkespor at jeg bare spør før jeg gir deg det du vil ha.
Da slipper jeg ørefik fra deg, dirken trikkekonduktøren?
Redigert 30.03.2019 kl 22:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:32 1122

Bare mindre fokus på FFOer og konspirasjonsteorier. Trodde det var ganske tydelig. Er litt lei det bare.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:33 1121

Du og jabb snakker jo ikke om annet på alle tråder.
Det bør ryddes plass så vi får ta opp islam iallfall fem ganger om dagen.
Redigert 30.03.2019 kl 22:35 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
30.03.2019 kl 22:36 1119

Det første du skriver har da ingenting med det faktum at du hang ut budbringer som homofil, i stedet for å diskutere det han skrev. Men nå viser du altså til at du har hengt ut sultanen, så hva var da vitsen med å henge ut han som i praksis gjorde det samme som "komme ut av skapet". Du kunne like gjerne skutt deg selv i foten.

Jeg skrev at jeg ikke har stilt diagnoser, slik du holder på. Vi her inne og trump skal psykoanalyseres av deg. At du møter deg selv i døra med det du skriver gjør ikke meg til narsissist, lille gutt

RR
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:36 1118

Joda. Har skrevet om bl.a. SV, EØS, FrP, Venstre ekstremister i dag. IKke om FFO annet enn denne tråden.

5 islamtråder om dagen høres ut som DT i 2013. Det blir bra.
Redigert 30.03.2019 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:38 1114

Åja vi har narsisistisk selvskrytsdag idag.
Og jabba hevder seg å være STØRST på saudi kritikk. Gratulerer, selvskrytt er velskrytt
Takk for bidragene. Snittet beveget seg ikke særlig.
Slettet bruker
30.03.2019 kl 22:41 1117

Hæ? Savner du jabba så mye? Jeg er ikke jabba. Du får ta opp jabba relaterte ting med jabba.

Begynner du å bli ruset? Du blir mindre forståelig.
Redigert 30.03.2019 kl 22:42 Du må logge inn for å svare