QEC

Pan
31.03.2019 kl 10:47 1275

Jeg har en kort tid fulgt forumet for QEC. Jeg er sikkert naiv, men jeg har tidligere trodd at et slikt forum var for personer som hadde en positiv interesse av selskapet og dets aksjer. Til min forbauselse er forumet for QEC dominert av personer som har en fanatisk motvilje mot selskapet og dets ledelse.

Disse personene minner meg mest om fanatiske talspersoner for enkelte religiøse sekter, svovelpredikanter som man sa tidligere.

Ledelsen i QES blir av disse personene nærmest betraktet som djevelen selv og

CanAm
31.03.2019 kl 10:55 1250

Her må jeg si meg helt enig. Det er enkelte her inne som må ha ett helt jævelig liv og kommer med noen sure oppstøt hver bidige dag. Og ja det er dem 3-4 personene hver gang så jeg tror alle vet hvem jeg mener. Er det ikke moderatorer her inne ?
Pan
31.03.2019 kl 10:56 1246

de selskaper som støtter opp om selskapet blir betraktet som djevelens medhjelpere. Vi naive sjeler som har tro på selskapet er tydeligvis fortapte sjeler. Vi og våre aksjer kommer tydeligvis til å brenne i helvete eller bli overtatt av djevelen selv.
Motivet for denne fanatismen er vanskelig å forstå. Hvorfor kan ikke picker og bonzer komme seg ut av dette forumet og heller søke seg et forum for psykiatri? Kan dere ikke la oss naive sjeler få lov til å fortsette å drømme om en lys fremtid for QEC.
Slettet bruker
31.03.2019 kl 15:49 1048

Tenk hvor mange som har tapt mye på qec. Det er nå eventyret sannsynligvis starter, og de har vært for tidlig inne i aksjen og ikke tatt gevinst.
Slettet bruker
31.03.2019 kl 16:32 998

Har selv prøvd å gi disse bitre menneskene råd om å komme seg videre i livet men til ingen nytte. De nekter å godta at QEC-kursen kommer til gå som en kule framover. Tenk og ikke eie aksjer i selskapet, og likevel bruke så mye tid på å snakke negativt om det. Rart ikke sant.
Redigert 31.03.2019 kl 16:33 Du må logge inn for å svare
Frodon
31.03.2019 kl 16:44 970

Og ingen av dere blokkerer disse folkene og veldig få av dere kommenterer og bidrar med fakta. Kanskje rydde i egen kirke først...? ;)
googleearth11
31.03.2019 kl 16:50 955

Enig! Det er skjedd fra min side nå.
Pan
31.03.2019 kl 17:21 889

Jeg skjønner at du er en av de tålmodige, og all ære til deg for det. Men dette massive hylekoret fra disse svovelpredikantene forgifter hele dette forumet. Det fører til personangrep og mange andre negative innlegg som ellers ikke ville blitt skrevet.
Slettet bruker
31.03.2019 kl 17:37 860

Som Frodon skriver
Blokker eller ignorer skribenter dere ikke liker!
Flåsete kommentarer og personangrep skaper bare støy og krangling.