Hva er Ummah Times?

cappit
01.02.2018 kl 16:08 1072

"Som muslimer er vi spredt over hele byen. Du har folk som bor i Brampton, du har folk som bor i Mississauga, du har folk som bor i Whitby, du har folk som bor i Richmond Hill. Tenk om vi alle kommer sammen i ett område.

Hva kan du gjøre med samhold? Mye. Du kan endre mye. Du kan endre utenrikspolitikken i dette landet. Du kan endre hvordan muslimene tror. Du kan selv når du trenger hjelp, ringe en muslim og samtidig bidra til det muslimske samfunnet. Brødre i masjid (moskeen) starter akkurat nå et magasin eller en avis som heter Ummah Times. Hva er Ummah Times? I Ummah Times reklamerer alle bedriftene i den islamske ummah. Du trenger aldri mer avertere eller annonsere via kafir (vantro).

Den dagen vi trenger en lastebilsjåfør vet vi hvor vi finner muslimske lastebilsjåfører. Den dagen jeg trenger en drosje har jeg en rekke muslimske sjåfører – ok, plukk meg opp. Når jeg trenger en lege, bare muslimske leger. Når jeg ønsker å ansette noen – bare muslimske arbeidstakere.

Da kan vi styrke oss selv. Dette er den måten, og dette er den eneste måten vi kan eksistere i samfunnet, leve i henhold til islam.

https://www.rights.no/2018/01/protest-mot-vodkaflaske-fornaermer-profeten-muhammed/

Integrerte?