Breivik manifeste Koreanen og Islam .

Slettet bruker
02.04.2019 kl 02:38 855

Er Breivik en morder som vil oss vel?Islam er hans manifest og det er langt.Voldtate kvinner hv stemmer du?Negerinnvandring skader demokratiet og folk flest optemisme.Selskaps sjuke røde vil ha flere Breiviker,Politikerne er barnevoldektsmenn og rasister mot eget folk.Jeg er for innvandring men Oslam er fuced.Vi må renske ut Islamistene,de er ikke som alle andre.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 02:53 850

Om Breivik har rett må vi gåtil borgerkrig,og islamistene må velge side nå.Jeg er glad i innvandring,men islam må kriges mot for alt .De er farlig,vi må knuse de mot disse som ikke skal vætr her nå.Jeg vil ha muslimkrig nå.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 03:04 849

Muslimer må Bort,de eter opp velferden.Død over den rode horde og media,død.
Nå må Dere faen meg stå opp.Erlig talt.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 03:17 849

Jeg håper det blir en krig mot media og makta folkestyre.Ekskverdige stemmekveg med knivunger koster samfunnet hver dagSå har dere allt annet da.Feiginger.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 03:21 849

https://www.youtube.com/watch?v=36hdcn_3ekI
Litt driitkul musikk
Slettet bruker
02.04.2019 kl 06:05 835

Interessant topic. Det sies at det er av barn og fulle folk man skal få høre sannheten.

http://www.spiegel.de/international/world/the-growing-threat-of-online-bred-right-wing-extremist-a-1259742.html
Daniel_K
02.04.2019 kl 09:12 812

Quul, har det ramle helt for deg? Oppsøk profosjonell hjelp!
Slettet bruker
02.04.2019 kl 09:33 808

Enig med Daniel_K gett. Dette virket ekstremt psykotisk gett. Kanskje det har vært tung rus inni bildet? Ref. klokkeslettene og ønsker om massedød.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 09:40 806

Tror ikke han føler seg like kuul når han våkner.
Stephen
02.04.2019 kl 09:44 800

Mange vil oss vel, det er veien dit og midlene de bruker som er forskjellige.
Breivik er en massemorder, en forskrudd; svært psyk person. Han må holdes unna andre, mest for egen sikkerhet.

Mvh. Stephen
Stephen
02.04.2019 kl 09:47 800

God bedring, prøv med multi vitaminer først.

Mvh Stephen
Slettet bruker
02.04.2019 kl 10:45 792

Takk,vet jeg er syk,men jeg vil at muslimene skal ut av landet.Hadia tajik først og så han fra venstre.Islam burde være forbudt i Norge.
Breivik er bare mere mere gal enn meg da han skyter de som importerer de inn.
Ingen tør og snakke høyt om det bare,mange norske menigmann folk vil ha muslimforbud det er jeg sikker på,men det er ikke vikinger som tør og si det.Snåsamannen og Rotmo sier det,de er bekymret.
Det er ikke en Saudier som har forvodlt noen noe de er ikke her.Breivik har mye rett og om han er en morder vil han ikke det Norske folk vondt noen har produsert ham,politikernes selskapslyst til denne religion er et like stort problem som Breivik.Alle politikere burde ta avstand fra muslim som religion på norsk jord,
Jeg er ikke rasist og ønsker innvandring,men et forbud mot Muslimer.Jeg har respekt for muslimene også men de bør dyrke sine holdninger langt utenfor europa.
Politikerne produserer sånne ukorekte som meg,og jeg vet de er mange flere enn mange tror.
Ytringsfriheten er kneblet av presse og de røde som burde si det de ville men forbud mot isalm og muslimer i norge er det eneste jeg krever
Daniel_K
02.04.2019 kl 11:53 776

Hvem har gitt deg råderett over Norge og bestemme hvem som skal bo/ikke bo her?
Daniel_K
02.04.2019 kl 12:19 769

Jeg synes folk som deg Quul må kastes ut av landet. Dere bidrar med null til felleskapet. I tillegg er dere en belastning og byrde for hele samfunnet. Hvorfor skal vi bruke midler på dere?
convert
02.04.2019 kl 12:46 758

Quul har selvsagt rett i at svært få nordmenn ønsker muslimer velkommen til landet vårt. De fleste av oss ønsker også at de som er kommet, reiser hjem. Jeg ville nok ordlagt meg litt annerledes, men alle får synge med sitt nebb. Quul har like rett til å uttale seg om saken som islam-sosialistene.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 12:56 755

Der spiegel artikkelen kan anbefales. Er det et problem at folk radikaliseres online? Et lite utdrag:

At around 1:30 p.m. on a recent Friday afternoon, some people on 8chan, an online message board, watched a mass murder unfold. Brenton Tarrant had just announced he would carry out a deadly attack and stream it live on Facebook. The first fans quickly voiced their support. "Good luck," one user wrote; another: "Sounds fun." A third person wrote that it was the "best start to a weekend ever." When Tarrant's head-mounted camera showed him murdering the first person at the entrance to the Al Noor Mosque in Christchurch, New Zealand -- someone who had just greeted him kindly -- a fourth person wrote, "Holy fuck nice shootin."

Around 200 Facebook users watched through their smartphones, tablets or computers as the 28-year-old got out of his car, opened his trunk where he kept his weapons, and began killing 50 people in and around two mosques. His victims included children, like the 3-year-old Mucad Ibrahim; students, like the 14-year-old Sayyad Milne; men, like the father Khaled Mustafa, and women, like Husne Ara Parvin, who was gunned down while trying to protect her wheelchair-bound husband.

Around 200 Facebook users watched through their smartphones, tablets or computers as the 28-year-old got out of his car, opened his trunk where he kept his weapons, and began killing 50 people in and around two mosques. His victims included children, like the 3-year-old Mucad Ibrahim; students, like the 14-year-old Sayyad Milne; men, like the father Khaled Mustafa, and women, like Husne Ara Parvin, who was gunned down while trying to protect her wheelchair-bound husband.

Brenton Tarrant achieved his goals. He garnered worldwide attention. He left behind 17 minutes of horror. And when it was all over, he received online respect and adoration from people who shared his views. These kinds of people live all around the world, including in Germany, and they don't even attempt to hide their glee over the death of Muslims.

"Propaganda of the deed" is a political tactic first conceived by anarchists in the 19th century. Terrorists like Tarrant are now reviving the notion, using the tools of the digital era -- livestreams on social networks, appeals to like-minded users, memes -- to spread their ideologies. Certain images, such as of the backpack Tarrant wore during his attack, take on a symbolic, almost iconic quality and are used to encourage others to follow suit.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 12:57 752

Skal vi godta at folk sitter og heier på en som utfører et massemord live eller bør disse straffes?
Slettet bruker
02.04.2019 kl 13:24 741

Jeg tar avstand fra handlingene,men sier de er skapt av politikere som dyrker opp fanatiske personer som blir målskiver for hatet de provoserer med innvandringens bakside.Å diskutere mening er noe helt annet men det er vanskelig og se grensene om en bruker meg som forsvare Breivik.
Jeg hater ingen muslimer engang,men de burda aldri få tilatelse i og komme hit uansett grunnlag.
Jeg er rasistisk mot eget folkeslg som er islamvennlige jeg tåler de ikke og jeg hater de.Frp sitter og ser på at dette er realitet i dag så de er medskyldig og burde gå av.Jeg ser gjerne et AP eller andre i regjering så lenge vi blir kvitt innvandrig av muslimer og kunne forby Islam i Norge.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 13:37 738

Hva er galt med en muslim som Hadja Tadjik, som er født her?
Jomma123
02.04.2019 kl 13:39 737

Du har rett i mye Quul. Tabu og skrive om muslimer i Norge vettu.Ikke en kjeft som reagerer på at dem ifølge tall fra SSB koster oss 250 milliarder i året. De sluker den velstanden oljepengene skulle gitt oss. Bruke så mye på dem er ingen problem men og bruke 26 milliarder for å nå Nato kravet på 2% har vi ikke råd til. Hva er det som skjer med landet?
Daniel_K
02.04.2019 kl 15:00 718

Hun er smart og vellykket. Quul er det motsatte av hu og det er selvfølgelig Hadias feil :-)
Slettet bruker
02.04.2019 kl 16:22 702

TS er en provokatør, ikke gå i fellen og diskuter med vedkommende. For alt vi vet, kan det være PST som står bak.
Slettet bruker
02.04.2019 kl 17:03 695

Du mener folk ikke bør si hva de mener fordi meningene er så ekstreme at PST vil ta dem?
Stephen
04.04.2019 kl 08:15 659

Er glad jeg tilhører den del av befolkningen som plages av NSB; ikke av PST.
Dog vet man ikke, muligens konduktøren er en undercoveragent som skal beskytte borgere, og fedreland slik at pendlerne kommer greit frem uten å ha gjort noen sprell på turen.
Nu spille Laplisa : Barnetro; repeat i 7-8 timer vol. 6 for å ungå avlytting gjennom vannrørene; det kom rare hikkelyder fra dem i morges. Er man blitt vant til å drikke kaffe og røke cigar med tykke peltoer på; er det ikke så ille.

P.S. xxx xxx
P.S.S. xxx xxx er ingen hemmelig kode til muldvarper der ute.

Mvh. Stephen
Slettet bruker
04.04.2019 kl 15:48 635

Løft øynene litt, følg med hva som skjer i vestlige land nå. Det å skrive om virkelige hendelser, kan nå medføre fengsel i Australia. I Europa kan man slå ned på meninger politiet og dets voktere ikke liker, og da kan det medføre fengsel. Man trenger ikke lengre å kalle noen for "kakerlakk" for å bli straffet, det holder at noen FØLER at du trakasserer dem eller fremstår rasistisk, i følerens øyne.

Verre vil det bli. I begynnelsen i enhver kommunistisk eller diktatorisk stat, vil mange være enig i en slik politikk, men det vil alltid bli verre og verre, og til slutt er alle redde. Ingen vil lengre bo i et slikt land, man prøver å rømme og blir skutt på grensen. Dette har vært virkeligheten frem til nå i land som har gått denne veien, så hvis du føler deg beroliget og tror du er trygg, forsett med det.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 17:48 619

Siden Breivik er på tapetet, ble han erklært sinnsyk av to av de mest anerkjente psykiatre i Norge, det var begrunnet i hans uttalelser og adferd. Også fordi det var et faktum at han hadde nær slekt som hadde vært innlagt på psykiatriske institusjoner.
Han trodde jo bl.a. at han skulle bli konge i Norge. Bare det er jo nok til å skjønne av det var gått over styr. Men Arbeiderpartiet ville at han skulle ble dømt som normal, for da hadde de en grunn til å skylde på høyreradikale. Det ble bl.a. gjort mot Sylvi Listhaug som justisminister.
Breivik hadde vokst opp med muslimsk omgang, og hadde selv erfart hvordan de oppførte seg. Det ser vi bedre i dag, med gjenger som politiet ikke har kontroll på. Vi kan bare tenke oss hvis venstrsiden kommer til makten igjen, som vil ha mere import av muslimer, hvordan Norge mister sin egenart og trygghet. Vi ser det allerede med knivstikking "all mass", og ikke minst voldtekt. Det siste, mor med barnevogn voldtatt. Se til Sverige, det er til skrekk og advarsel!
Redigert 04.04.2019 kl 17:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.04.2019 kl 23:48 608

Jeg forsvarer ikke mord terrorisme fra Breivik men skal jeg forsvare innvandringens bakside med alle de mordene kriminelle innvandring har på sine hender i Norge og det vi ser i Europa og en krig som er en religiøs krig i flere land i midtøsten og Afrika med slakting av kristne og sterke krefter innad i flere land med religiøse bakgrunn.Om du kan drepe noen fordi de er vanntro er og si at jeg som kristen ikke kan gjøre det for det står ikke i bibelen.Det at de fortsetter en krig i Europa er vel det varsko Breivik sier også med uroligheter og et mere isolisert todelt samfunn,de og vi.
Jeg er verken radikal eller rasehater fordi om jeg står for flere av negative holdning til at Norge må forandre innvandringen når det er så motstridende religiøse sterke handlinger som kan representere et nytt Breivik filosofi til organisert virksomhet.
Nå har det blitt så ukorekt at ingen tørr og ta den stygge debatten selv om en stor del av Det Norske folk og andre innvandrergrupper er sterkt mot innvanding fra Afrika og Midt østen.Et fåtall ønsker flere det er sannheten.Asyl er blitt en internasjonal industriell forbannelse da loverk og folk blir utsatt for en kald krig i meninger for politikerne er feige kalde svikere.

Slettet bruker
05.04.2019 kl 10:28 594

Hvor mye ytringsfrihet skal en ekstremist ha i Norge?

https://forskning.no/politikk-terrorisme/hvor-mye-ytringsfrihet-skal-en-ekstremist-ha-i-norge/1318164

"Organisert ekstremisme er et lite problem i Norge, selv om det får store oppslag i mediene.

Ekstremisme er i dag først og fremst et problem på internett. Og selv om ekstremister kan gjøre mye ut av seg flere steder på nettet, er det stort sett de samme få enkeltpersonene som går igjen.

Ekstremister kan være både høyreekstreme, venstreekstreme og ytterliggående islamister.

Men vi stopper ikke hatet deres med straff. Politi og rettsvesen bør derfor i liten grad forhindre ekstremistiske grupperinger å ytre seg i offentligheten, mente forskere og samfunnsdebattanter da de møttes til debatt i Oslo i regi av Tankesmien Agenda i Oslo denne uka."
Zorin
05.04.2019 kl 10:39 586

"Negerinnvandring" skader ikke demokratiet. Det som skader demokratiet er ekstremisme og hat. Slike innlegg som dette er med på nettopp å fyre opp under folk som Breivik og Tarrant og får dem til å legitimere sine handlinger. Innvandrere og flyktninger er mennesker. Bryter de loven må de som alle andre straffes for det. Men som lovrytere og ikke som flyktning.

Jeg legger forøvrig merke til at så snart en innvandrer gjør noe galt - uansett hvor lite - så lages det raskt innlegg om det hvor hatet sprer seg om pest nedover. Mens når en etnisk nordmann gjør noe blir det knapt innlegg om det her på HO. Det sier sitt om OPerne.