siste dagers utvikling og fremtidstråd

Hei

Jeg solgte meg ut på ca 4 for mange måneder siden, men kjøpte meg inn på ca 3,9 nå i det siste.

Det kan virke som om omsetningen og interessen er i ferd med å"øke i selskapet.
Er det noe info utenom at låneavtalen er slette?
Kan oppgangen ha noe med å gjøre at fondet blir tilbakebetalt ift kursen?
Er det slik at high growth fondet vil sitte igjen med store deler av selskapet pga avtalen elller vil det fortsatt være vits å eie aksjer?

Egri
12.09.2019 kl 01:53 324

Jeg gjorde litt motsatt av deg med CRNO, kjøpte mer mens den falt og snittet ned inngangskursen. Så kom emisjonen i mai og i perioden med en tagningsrett pr. aksje, realiserte jeg tapet og tegnet meg for det doble av hva jeg hadde fra før, for 2,92. Kompenserte for 50% utvanning. Så gikk kursen bananas etter en vellykket presentasjon av CS-1 medisinen de prøver ut, tror den var over 6 intradag. Verdidobling på en vellykket presentasjon i Australia!
CS-1 går inn i fase2 testing i høst. Ser liten grunn til å frykte resultatet, og tror det smeller når denne testen gir positivt resultat.
Er "in the money" kursmessig nå, men har ikkehentet inn det realiserte tapet fullt ut ennå. Får se på dette som skattefradrag i år.

Vet ikke om det jeg skriver her oppfattes positivt, men det er jeg altså til denne aksjen. Den kan gå noe fantastisk hvis de lykkes.
Synes det er veldig rart at ikke flere skriver om CRNO her i forumet. Det er en svensk aksje, kanskje det er derfor (intet galt sagt om svensk børs)...
repsol
13.09.2019 kl 08:32 257

Ja her er det tålemod som gjelder nå ), dette kan bli bra som helst, oppsiden her så enorm så og bare satse 40000 kr kan bli en mil
7218
13.09.2019 kl 08:54 237

Uten nyheter så vil den nok fortsette fallet
repsol
13.09.2019 kl 08:55 233

He he ja du ønsker det tenker jeg ) vi får se på det )
Egri
13.09.2019 kl 14:21 192

Enig med både "7218" og "Repsol"
-Kursen vil muligens sige litt nedover frem til resultatet av fase 2 på CS-1 medisinen blir offentliggjort.

Men de har også en annen medisin i hyllene, husker ikke nå hva det var den het. Ikke så viktig, men det er kanskje noe som reduserer risikoen. Ledelsen ser også ut til å ha våknet i forhold til kursen. De uttalte i vår at det var bare å beklage at de ikke har vårt flinke nok til å få en børskurs som avspeilet selskapets fremtidsverdi, "looking forward".

Selv "morer jeg meg" litt i denne ventetiden, med å sitere suksessinvestoren Warren Buffet:
"Børsen er et sted der de utålmodige GIR penger til de mer tålmodige".....

;-D
repsol
13.09.2019 kl 16:27 168

Uansett er dette super spennende på sikt hvis dem treffer her så snakker vi store greier Egir )
7218
18.09.2019 kl 16:56 84

repsol
Mitt ønske er at kursen hadde vært tosifret pt. Men det ser ut som det kan ta tid. Algoene styrer kursen stadig lavere på mikrovolum