KJOS TVANGSSOLGT 34 - 37 KR?

Slettet bruker
NAS 02.04.2019 kl 17:55 17615

Regnskapsmessig kan han bli tvangssolgt med tanke på forholdet mellom gjeld og egenkapital. Dersom det er sant at han spyttet inn kr 300 millioner i emisjonen, gaper han for høyt, etter min mening. Tar forbehold om en skjult formue.


Sus
Fru Blom
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2019 kl 19:34 6394

NAS blir solgt før sommeren.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Loki
04.05.2019 kl 06:38 6122

Ifølge noen gamle tall på DN investor så har HBK Holding allerede begynt å selge seg ned. De eier bare 13.9% nå. Hvor finner jeg nyere tall for aksjonærlistene? De fleste selskaper som går godt har disse oppdatert og lett tilgjengelig.

HBK Holding blir nok ikke tvangssolgt da de allerede frivillig har begynt nedsalget.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.05.2019 kl 07:50 6063

Nas blir solgt før sommeren?hvem kjøper en gjeldsbombe som taper store penger hver dag?og til hvilken pris.
Solide selskaper som finnair,Lufthansa,Ryanair taper også penger.
Nas kommer til og henge i en tynn tråd i mange år fremover,første grep må være og få ny ledelse og bli kvitt Kjus og Kise en gang for alltid.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
tickerlover
04.05.2019 kl 08:25 6036

Vet du egentlig om NAS taper hver dag nå? Og om Finnair er solid?
Kanskje lurt å sette seg inn i sakene. Kan starte med å sjekke hvordan navnene skrives.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.05.2019 kl 13:58 5829

Tesla grunnlegger og administrerende direktør har en personlig gjeld på 507,5 millioner dollar, tilsvarende over 4,4 milliarder kroner.

Det fremgår av dokumenter selskapet leverte inn til det amerikanske finanstilsynet torsdag, skriver Dagens Industri.

Informasjonen er en del av Teslas prospekt for å hente inn 2,3 milliarder dollar (20 milliarder kroner), fordelt mellom en emisjon på 650 millioner dollar og et konvertibelt obligasjonslån på 1,35 milliarder dollar.

Samtidig viser dokumentene at Musks eierandel på 20 prosent i Tesla står som sikkerhet for en del av lånene.

Selskapets vurdering er derfor at dersom Tesla-aksjen skulle falle, og bankene krever tvangsinnløsning av gjelden, så vil det trolig medføre et ytterligere kurspress.

Kan bli tvunget til å selge aksjer

Musks gjeld er fordelt på Goldman Sachs (213 millioner dollar), Morgan Stanley (209 millioner dollar) og Bank of America (85,5 millioner dollar). Den totale verdien av hans 20 prosent i Tesla er på rundt 8 milliarder dollar. Men dersom aksjekursen skulle begynne å falle, kan Musk bli nødt til å selge unna en del av aksjene som en del av lånebetingelsene, ifølge prosektet.
https://e24.no/boers-og-finans/tesla-motors/elon-musks-gigantgjeld-kan-senke-tesla-aksjen/24614711

Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Søndre
04.05.2019 kl 14:02 5819

Påskeferie og SAS streik, blir det bra tall på tirsdag selv med 18 Boeing 737 MAX på bakken ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
skywalker2019
04.05.2019 kl 14:56 5738

Mange som er spennt på det :)
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
NaiveNormenn
04.05.2019 kl 17:54 5553

Jeg tviler på at Kjos brødrene selger seg ned med mindre de ønsker å putte penger inn i andre prosjekter som eks #nofi etablering i Europa. Jeg ser på dette med stor gjeld som en fordel dersom flyene er i full drift. Om rentene er for høye, bør denne refinansiere evt innfris helt i forbindelse med noteringsemisjon på Wall Street sin Nyse.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.05.2019 kl 23:55 5325

En vei framover. Mye gledelig i vente. Håper sakte men sikkert opp fra bunnivået. Snx mandag.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
hstray
05.05.2019 kl 00:32 5265

Så du tror at hbk holding ikke er primær innside og må flagge ett salg? Lær deg litt om børs før du skriver tullete innlegg
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2019 kl 11:13 5537

Ja detta er bare tull. Alle følger Norwegian nå. Så fort positive meldinger og bevegelser, så tar dette av. Alle har interesse, også HBK Holding. Lykke til!
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.05.2019 kl 16:10 5340

Hstray, det er kun du som skriver tull på dette forumet. Du juger i skriveriene om meg og klarer ikke å dokumentere eller si unnskyld for at du dreit deg loddrett ut. Det er ingen MANN, bare kyllinger som gjør slikt. Og du sitter å skriver på en lørdag natt, har du ikke noe bedre å gjøre! Skjønner du taper mye penger på børsen, men hvorfor ta dine dårlige vurderinger utover andre? Du skriver at jeg kaster ut løgn, også klarer du ikke å dokumentere at du ikke kaster ut løgn!! Jeg noterer meg at du ikke klarer å dokumentere påstandene dine om meg, og den som tier samtykker ???

--------------------------------------
hstray
27.4.2019 kl 14:38
Frodon skrev
Dine antagelser om meg og NAS er helt feil. Men det er tydeligvis like vanskelig å skjønne, som at N..

Frodon du virker som en desperat tulling. Bruker hele helga, og hverdagen på sine NAS innlegg. 20-30 innlegg på en lørdag med få minutters mellomrom. Har du ikke noe bedre å foreta deg? Du fremstår manisk
Ihh til dine påstander om Kjos/HBK holdning blir tvangssolgt på kurs kr 30, kan du fremlegge bevis/fakta? Har du i tillegg fult innsyn i privat økonomien til Kjos og Kjos avtaler mer kreditorer?
Slik det fremgikk i spørsmålsrunden på Q1 var Geir Karlsen tydelig på at floken med Airbus ihh til JV var løst. Airbus godtar at fly flyttes inn i ett JV. På Q4 2018 var det Airbus som hindret en JV avtale. Basert på emisjon, og utsettelse av leveranser på 2.1$ milliarder så fremstår CFO Geir Karlsen på at ett JV på nåværende tidspunkt ikke er nødvendig. Norwegian kan nå signere en JV avtale og få inn 3-6.milliarder nok ikke i frisk EK og forbedre balanse. Tror du ikke Kjos trykker på den knappen visst han står i fare for tvangssalg som du påstår??

Ok å diskutere en case. Med sitte å kaste ut løgn for å få små aksjonærer til å selge er ikke bra. Vurderer å rapportere deg inn til Oslo børs, Finanstilsynet. Avventer ditt svar og dokumentasjon på at Kjos blir tvangssolgt på kr 30.

---------------------------------
Frodon
27.4.2019 kl 14:55
Her kom en av de «seriøse» på banen, da blir det mange nye innlegg fra Frodon, slik dere tydeligvis ikke ønsker ???

Da begynner vi på punkt nr 1 som den «seriøse» av oss to må dokumentere:

1. Dokumentasjon på at Frodon har skrevet at Kjos blir tvangssolgt på kr 30, som du etterpå kan sende inn til Oslo Børs, Finanstilsynet. Når du har gjort dette, skal jeg ta for meg neste punkt på listen til den «seriøse» av oss to ?????????
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2019 kl 16:27 5314

hahaha ler meg ihjel.. snart hagler det med nyheter
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.05.2019 kl 17:23 5264

Det er så bra å se at så mange aksjonærer i NAS har moral...bare synd den er dobbel ??? Ikke et eneste innlegg fra NAS’ere om løgnene til aksjonærene, men de elsker å skrive om Frodon ;) Tror jeg har fått takk fra 3 stk og rundt 1300 innlegg med hat for å advare NAS’ere mot tap fra kr 130 og ned på 30-tallet, men det kommer de ALDRI til å innrømme ????

Hva slags nyheter venter du på...?
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Kantarell
05.05.2019 kl 17:31 5246

Hei Frodon,
Kan du spå om flere aksjer? Jeg har en del aksjer som jeg sliter med hvorav DDAS, ELEM. Hva er din prognose på det?
Angående Nas. Så siden du har peiling, vil jeg gjerne stille noe spørsmål:
Bunnen på 37,- ble revet ned i forrige uka men aksjen ligge på 38,36 i dag. Opp eller ned neste uka? Hva tror du..
Når tror du de vil ha emisjon i år eller i 2020 og hvorfor?
Mtp NOfi og SAS-streik, trafikktall; Vil dette ha noe positive effekter på aksje-verdi i mai?

Takk for svar ;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2019 kl 17:55 5191

Roa seg litt, men regner med det tar seg opp igjen betraktelig i nær fremtid ?
https://forum.hegnar.no/user/7283/view?page=2
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.05.2019 kl 20:32 5044

Kantarell, hmm, hvorfor går du inn i disse høy risiko aksjene?

DDASA er vell hele egenkapitalen tapt, eller har noe endret seg etter jeg la ut denne tråden?
https://forum.hegnar.no/thread/26314/view/451500

Element har også gått med underskudd i evig lang tid, ser du noen som helst mulighet for at det snur uten at selskapet må kjøre enda en emisjon? Hvis svaret er nei, eier i hvert fall ikke jeg aksjer i selskapet.

Hvorfor setter du ikke hardt inntjent penger i gode selskap som går med overskudd og som utbetaler utbytter? Det jeg ser etter er selskap som har en p/b under 1,3 og helst så nærme 0,6 som mulig. Selskapet burde også ha en lav p/e, helst under 10. Og selskapet skal helst ha utbetalt utbytter jevnt og sikkert i minst 5 år. De selskapene som er utenfor disse kriteriene, kaller jeg høy risiko for min del. Jeg kan ta noen lodd i selskap som "bare" har 2 av de 4 kriteriene i boks, hvis de har et stort potensiale til høye inntekter uten å kjøre emisjon, eks Golden ocean og BWO.

NAS utløste et sterkt salgssignal når den brøyt ned igjennom kr 37,70. Aksjen stoppet i på kr 35 området, før den begynte å stige igjen. Nå fungerer 37,70 som en støtte ved reaksjoner ned igjen. RSI har bunnet ut og begynt å stige igjen. Det er viktig at RSI stiger over 37,31 de neste dagene, eller så er det stor risiko for at aksjen skal ned igjen. Oppgangen de siste dagene kom på lavt volum, som er et svakhetstegn på lengre sikt. Aksjen må over kr 48 til 52 før den blir friskmeldt teknisk, da det er mye motstand på de områdene etter emisjonen.

Om NAS trenger en ny emisjon er det ingen som vet enda, men Kjos jobber ræva av seg for å unngå det da han sannsynligvis må begynne å selge noen av aksjene sine ved en ny emisjon pga belåning av aksjene sine. NAS har mye gjeld og store investeringer de skal betale, som de ikke har penger til pr dags dato. Nå har de 2 kvartal til å tjene så mye som mulig, før det kommer 2 kvartal med store minus igjen. Vil inntektene holder for å dekke utgiftene? Er DU villig til å risikere pengene dine på at de klarer dette?

Her er guidingen på når neste emisjon kommer fra de som kjenner selskapet best:

- Bjørn Kjos tror neste emisjon kommer om 12 til 18 måneder
- Sparebank 1 Markets tror neste emisjon kommer i Q4 2019
- ABG Sundal Collier tror neste emisjon kommer i andre halvår 2019.
- HSBC tror neste emisjon kommer i Q1 2020

NOFI er selvfølgelig et positivt bidrag, SAS streiken er små penger i ekstra inntekter, positive trafikktall er alltid positivt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
TomW
05.05.2019 kl 20:40 5148

"- Bjørn Kjos tror neste emisjon kommer om 12 til 18 måneder"

Ikke helt det Bjørn sa Frodon, men la gå :)

https://aksjelive.e24.no/article/RR5wLW
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.05.2019 kl 20:40 5148

Hektar, du svarte meg ikke sist og ikke gangen før der heller, så jeg regner med null svar fra deg nå også. Slik er det med "folk" som sitter å kaster stein i eget glass hus ;);)

Hektar synes jeg skriver mye på forumet når han selv har skrevet 3833 innlegg på det nye forumet i forhold til mine 1202 innlegg. Jeg har enda ikke sett et innlegg med substans eller som har truffet på noe som helst fra deg Hektar, men en eller annen gang treffer du sikkert på noe. Hvor stort er tapet ditt i NAS nå??

Hektar
Antall innlegg: 6504 (2671)
Tallet i parentes angir innlegg i gammelt forum
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Kantarell
05.05.2019 kl 21:02 5094

Takk for svar Frodon!
Ja, jeg har tatt mange dårlige avgjørelser. ELE har jeg tapt 60% og DDAS 50%.
Angående Nas, så har jeg fortsatt tro på det. Solgte GOGL med gode marginer så kan jeg ta risikoen akkurat nå.
Stå på Frodon ;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2019 kl 21:07 5085

Hehe det plaga deg fælt det der? ? Må tåle at folk påpeker det, ilke rent lite rabiat ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
hstray
05.05.2019 kl 21:42 5021

Og der våknet Frodon med 5-6 innlegg på en søndag... Påpekte at visst HBK holdning som er primær insider har solgt, ev her blitt tvangssolgt så medfører dette meldeplikt. Er dette vanskelig å forstå Frodon? Lykke til videre med trådene dine og alle konspirasjonsteoriene.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.05.2019 kl 21:45 5012

Det har vi alle, må bare lære av det. Jeg var mye i høy risiko aksjer selv før og tapte mye på det. Det verste er å sitte fast med store tap i selskap som kanskje må ut i emisjon :( Får håpe du kommer deg ut av NAS på et bra sted ;)

Her er en tråd med mye gode råd fra flere skribenter

https://forum.hegnar.no/thread/8461/view
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.05.2019 kl 21:49 5001

Plager meg overhode ikke, jeg bare merker meg dobbelt moralen til de «seriøse» skribentene. For meg er det helt uforståelig at dere bruker så mye tid på andre skribenter, istedenfor å sette dere bedre inn i selskaper dere skal satse penger på. Men det er kanskje derfor du taper så mye penger også ;) I fremtiden lærer kanskje du også, men heg har store tvil rundt både deg og NAS. NAS har i hvert fall Kjos som kjemper for seg, hvem har du? ???
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2019 kl 21:52 4991

Når du topper 20 innlegg daglig med usakelig fjas er det jo litt gøy å påpeke ☺ Synd på sånne
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.05.2019 kl 23:02 4887

Hstray, det er kun du som skriver tull på dette forumet. Du juger i skriveriene om meg og klarer ikke å dokumentere eller si unnskyld for at du dreit deg loddrett ut. Det er ingen MANN, bare kyllinger som gjør slikt. Og du sitter å skriver på en lørdag natt, har du ikke noe bedre å gjøre! Skjønner du taper mye penger på børsen, men hvorfor ta dine dårlige vurderinger utover andre? Du skriver at jeg kaster ut løgn, også klarer du ikke å dokumentere at du ikke kaster ut løgn!! Jeg noterer meg at du ikke klarer å dokumentere påstandene dine om meg, og den som tier samtykker ???

--------------------------------------
hstray
27.4.2019 kl 14:38
Frodon skrev
Dine antagelser om meg og NAS er helt feil. Men det er tydeligvis like vanskelig å skjønne, som at N..

Frodon du virker som en desperat tulling. Bruker hele helga, og hverdagen på sine NAS innlegg. 20-30 innlegg på en lørdag med få minutters mellomrom. Har du ikke noe bedre å foreta deg? Du fremstår manisk
Ihh til dine påstander om Kjos/HBK holdning blir tvangssolgt på kurs kr 30, kan du fremlegge bevis/fakta? Har du i tillegg fult innsyn i privat økonomien til Kjos og Kjos avtaler mer kreditorer?
Slik det fremgikk i spørsmålsrunden på Q1 var Geir Karlsen tydelig på at floken med Airbus ihh til JV var løst. Airbus godtar at fly flyttes inn i ett JV. På Q4 2018 var det Airbus som hindret en JV avtale. Basert på emisjon, og utsettelse av leveranser på 2.1$ milliarder så fremstår CFO Geir Karlsen på at ett JV på nåværende tidspunkt ikke er nødvendig. Norwegian kan nå signere en JV avtale og få inn 3-6.milliarder nok ikke i frisk EK og forbedre balanse. Tror du ikke Kjos trykker på den knappen visst han står i fare for tvangssalg som du påstår??

Ok å diskutere en case. Med sitte å kaste ut løgn for å få små aksjonærer til å selge er ikke bra. Vurderer å rapportere deg inn til Oslo børs, Finanstilsynet. Avventer ditt svar og dokumentasjon på at Kjos blir tvangssolgt på kr 30.

---------------------------------
Frodon
27.4.2019 kl 14:55
Her kom en av de «seriøse» på banen, da blir det mange nye innlegg fra Frodon, slik dere tydeligvis ikke ønsker ???

Da begynner vi på punkt nr 1 som den «seriøse» av oss to må dokumentere:

1. Dokumentasjon på at Frodon har skrevet at Kjos blir tvangssolgt på kr 30, som du etterpå kan sende inn til Oslo Børs, Finanstilsynet. Når du har gjort dette, skal jeg ta for meg neste punkt på listen til den «seriøse» av oss to ?????????
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
06.05.2019 kl 07:58 4799

Ironisk at den som er negativ til et selskap, som har truffet hele veien, kun skriver fjas. Mens dere NAS’ere, som har bommet hele veien og tapt mye penger, er flinke investorer uten feil.

Dobbelt moral lenge leve, ikke rart dere tapper ufattelig mye penger på denne aksjen
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
minsin
06.05.2019 kl 09:55 4696

Hmm det virker som om du virkelig bryr deg om hva andre skribenter taper i NAS I samme innlegg skriver du "For meg er det helt uforståelig at dere bruker så mye tid på andre skribenter" - Du virker som ett prakt eksemplar på de som har dobbeltmoral...

Når det gjelder NAS , så ja jeg føler meg godt posisjonert , pr i dag virker som om det store ned salget har roet seg og jeg forventer en grei stigning fremover etterhvert som kjøper siden tar seg opp. motstand på 40-44 48 52- 60 er der men , føler nok at tendensen vil snu... og verdiene i NAS synliggjøres..
NAS viser handlingskraft og er allerede godt i gang med NAS07... De siste ukene har selskapet fått ekstra inntekter på ca 800 mill (streik + avtale med NOFI).-
Trafikktallene om noen dager vil indikere hvordan det går - 20 pst vekst fra i apr-18 ?

Markedet har priset inn enorme tap på MAX , vel tiden der de kommer i lufta nærmer seg og en omsetning på 50 mrd inneværende år er ikke helt usannsynlig.
NAS er pr dd , det største ikke amerikanske flyselskap i NY . Dette er nok en viktig nøkkel til suksess.
NAS er tidlig inn i nye markeder...
NAS er såpass store at de har utført endel re-forhandlinger om flyplass avgifter., Ved det volumet som NAS vil representere vil dette gi en enorm forskjell .
SAS har har ikke den muligheten og de er forholdsvis treg i omstilling..Nå som de er i forhandlinger med kabinansatte kan dette bety en ny streik... ukes streik?

I tillegg har de sparingprogram som , vil sannsynligvis ligge på mellom 2 og 3 mrd...
Frykten for emisjon , i løpet av høsten vil vise seg å være ubegrunnet.
Mange fly har fått utsatt levering , og NAS vil nå konsentrere seg i større grad om inntjening ikke vekst...




Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.05.2019 kl 10:22 4650

The oslo index has been falling mysteriously perhaps due to political factors dragging most of the instruments that have been terribly manipulated by dark hands! But it is well known that after more than 7 days of correction should come to rally so it is highly recommended to all investors to secure new positions so we can get our losses back ....
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Broker500
06.05.2019 kl 10:32 4615

NAS taper på helt nye fly kontra eks. SAS som tjener på eldre fly, de taper også på sine lavprisbilletter fordi leasingen av fly er blitt for dyrt, modellen til NAS fungerer ikke lengre.
SAS har piloter for tre nye år, de kabinansatte får helt sikkert tilbud om det samme, ingen får refundert billetter pga streiken, og SAS har kanskje tapt mye mindre enn antatt av jalla meglerhus.
Tenk hva som skjer med kursen til SAS om det bare så vidt hintes til at NAS kanskje ikke overlever...
Å satse på enorm shortinndekning etc. er fristende, men katta er allerede ute av sekken, med andre ord, alle vet det og alle som tror på det har kjøpt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Frodon
06.05.2019 kl 15:53 4493

Jeg er veldig overrasket over at du kun ser feil med meg ;););) Alle andre er bra og skriver slik det burde være, Frodon gjør alt feil. Hakk i plata eller? Looool

Men jeg skjønner at dere tar det tungt, siden dere taper fryktelig mye penger på dette. Bare husk a det er ikke pga meg at dere taper penger, det er fordi dere har satt penger inn i et selskap som taper fryktelig mye penger
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
minsin
06.05.2019 kl 16:21 4441

Tar det ikke tungt ... og har ikke tapt penger på NAS , tvertimot.
Du skal slippe å bekymre deg ovenfor min økonomi .
Faktisk så ser jeg NAS som ett relativt stort potensiale og en rimelig sikker aksje æ være i frem til etter Q2 fremleggelsen.
Det aller meste negative er bakt inn i kursen , mye positivt i vente :-)

Dagen i dag ender i pluss , med en relativt liten omsetning...
Det kan tyde på at de som ønsket å selge seg ut er stort sett ferdig med det... vil absolutt tro at vi ser en fin lang oppgang i mai / Juni...
Det vil være store forventninger mot Q2. , for min del føler jeg meg sikker på positivt utfall.
Mnd tall som fremlegges , forventer jeg en vekst på rundt 20 pst ...
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
06.05.2019 kl 17:15 4329

kjøpte 3k på 37,70. Blir jo litt spennende å se om det skal oppover i morgen eller om shorterne vil jobbe knallhardt for å holde kursen nede så lenge som mulig. DNB melder om et kraftig brudd opp om kursen passerer kr 43,45- Skjer det i morgen går kursen direkte til over kr 50.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Ypsilon 7
06.05.2019 kl 17:42 4260

Trafikktallene fremlegges i morgen?
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.05.2019 kl 18:33 4177

Alle skjønner vel at trafikktallene tar av nå :))) Blir bare moro dette. Jeg selger ikke under 100, så jeg har skrudd av helt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Kantarell
06.05.2019 kl 18:33 4172

Hei Frodon,
Jeg tror egentlig ikke at folk ser noe feil med deg. Jeg tror at mange ser at du responderer på provokasjon. Derfor er det flere som tuller med deg.
Siden Hegnar forum er en spekulasjons arena så, vil ulike aktører utfordre deg og din tenkemåte ;)
Når det gjelder din NAS-prognose har du gjettet riktig og spådd nedgangen siden januar (tror jeg). Men mange lurer nok på intensjon back spekulasjonene dine. Baisser versus hausser.
Have a nice day man ;) Pardon my Norwegian..
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.05.2019 kl 19:11 4110

https://www.dn.no/bors/norwegian/martin-molsater/bjorn-kjos/han-forvalter-arets-beste-aksjefond-satser-pa-take-off-i-norwegian-aksjen/2-1-598155

Dette kommer til å ta fullstendig av! Sier bare vent :)))
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
pedro1
06.05.2019 kl 19:12 4104

Ser ut til at short posisjone økte gjennom dagen. Allikevel steg kursen, det var sterkt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
pedro1
06.05.2019 kl 19:16 4097

Forøvrig høyt volum i sluttauksjonen også. Bunnen er nådd, 45 før grunnlovsdagen noen som vedder imot ? ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare