VOW/SSHIP - Hermanruds "Forsvunne Diamant"! Den GRØNNE!

Hammers
HAMMER 03.04.2019 kl 12:10 189518

I mine yngre dager ELSKET jeg brettspillet "Jakten på den forsvunne diamant"!
Et spill som med VAKRE og GLITRENDE edelstene pirret mitt barnesinn. Et sinn som kunne se verdier i det meste jeg kom over.
Så verdier der andre så søppel. Jeg har i grunnen flere dusiner av eksempler på slikt innen diverse områder!
Her er mitt NYE FUNN.........et funn som FAKTISK kombinerer BÅDE SØPPEL (avfall) og EDELSTENER i form av VERDIER!
_____________________________________

Det er vel flere her inne som så «sendingen» med Guru Hermansen i studio for noen dg siden.
Mye generelt klokt å høre – og et visst fokus på «snille» grønne aksjer som kan eksplodere i år!

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/03/Hermanruds-5-snille-aksjer-har-gaatt-som-kuler
«Her kan det være GULL å finne, var hans budskap». Små og ukjente selskaper som folk ikke har oppdaget og ikke forstår hva driver med!
Noe slikt sa han, og 5 ulike EKSEMPLER ble nevnt (NEL – SSO – SSHIP – TOMRA og BON) – men ingen konkrete "vinnere".
Jeg BLE interessert, men strøk straks BON fra lista. Notorisk underskuddselskap u/Fred Olsen (i hvert fra gml dager) innen vindkraft. 4 igjen!
_______________________________

For å gjøre en lang historie kort; Alle vet hva NEL driver med (hydrogen og MASSIVE tap), SSO (store solparker som går så det griner) og TOM som er verdensleder på sitt område. ALLE kjente, men hvem vet EGENTLIG noe som helst om Scanship?
Et supplyrederi i Nordsjøen, et fergeselskap mellom skandinaviske land – eller HVA pokker er dette for noe?
Sikkert bare noe dritt, for de er da kun notert på Oslo Axess!

Jeg er ingen «regnskapsmann» og holder derfor EBIT, EBITDA og slikt utenfor.
Mine 4 lett forståelige tall (for noen dg siden - er siden endret) gir likevel et greit bilde av de enkeltes verdsettelse og potensiale!
Mens det i f.eks NEL kan fylles et stort OL-basseng med "verdiløse aksjer" til en pris av 7 MRD klarer man i SSHIP knapt å fylle et badekar med superlønnsomme aksjer til en børsverdi av 8-900 millioner.

NEL: (kurs 6,09)
Verdsatt: 7 MILLIARDER
Ant aksjer: 1,2 MILLIARDER
EPS: 0 (taper ca 40 % av ALL OMSETNING. Jøje meg.....)!
Utbytte: SELVSAGT 0!

SSO: (kurs 87)
Verdsatt: 10 MILLIARDER
Ant aksjer: 114 millioner
EPS: 1,29
Utbytte: 0,95

TOM: (kurs 258)
Verdsatt: 38 MILLIARDER
Ant aksjer: 150 mill
EPS: 4,80 (?)
Utbytte: 4,5 (2x 2,25)

SSHIP:(kurs 8,90)
Verdsatt: 830 mill
Ant aksjer: 95,6 mill.*
EPS: 0,28
Utbytte: 0,20 (2x 0,10 i 2019). Høres LITE ut, men gang opp m/kursen til f.eks TOM og se hva som gis ut!

* Av selskapets 96 mill aksjer eies ca 66% av Styret/Ledelsen. (rettet 11.apr)
Kun 34% er «frie» dvs (33 mill aksjer) og mange er låst hos store institusjonelle investorer. I prinsippet MINIMALT m/aksjer i omløp!
Når alle de nye grønne fondene strømmer til børs MÅ de knive om de få gjenværende - sammen med de NYE investorene som strømmer til!

Denne fordelingen SIKRER mot alvorlige kursfall i dårlige tider. I gode knapt aksjer å få tak i! Nei, NESTEN UMULIG - uten å presse prisen!
Er det rart at Eline i studio sitter forundret og forteller Trygve om SSHIP på vinnerlisten.....i dag igjen ????
Trygve sier ikke et ord (vil ikke kommentere) - for heller ikke HAN kjenner til selskapet (min påstand)!
Akkurat som de fleste andre. Akkurat i henhold til Hermanruds "oppskrift"! Ukjente og blinkende edelster som INGEN SER!

Hva driver så SSHIP med?
- Ulike renseanlegg, der det VIKTIGSTE er innen sjøfart. STORE cruiseskip >200 passasjerer (hm, skulle det stått >2000. Tror det!)
- ALT avfall om bord resirkulerer. Spillvann til drikkevann og resten til energi for skipenes eget bruk
- Her snakker man om TOTAL gjenvinning! 0 utslipp! Et prisbelønnet verdensledende selskap!
- Rensing av lukkede anlegg i fiskeindustri (sterkt voksende pga lusproblematikk) inkl landbaserte.
- Rensing av annet landbasert (vann, mm). Bl.a. sin første kontrakt innen fullskala testanlegg i dag! "Halvt" sponset av Staten.
- KUNDER?: Bl.a. noen av verdens største innen cruise.
- KONKRETE ordre, med KONKRETE inntekter! Resultatene viser dette.
- Etter at ordre inngås kommer det senere vedlikeholdsoppdrag på de samme anleggene.

Jeg kan anbefale at dere klikker litt rundt på selskapets hjemmeside. STUDER - og se potensialet!
Her noe av maritim virksomhet: https://www.scanship.no/marine/marine-systems/

Regnskap:
https://www.scanship.no/wp-content/uploads/2019/02/SSHIP-Second-Half-Year-2018-Report.pdf

Går man tilbake til innledningen kan man sammenligne tallene innen de 4.
- NEL er bare BÅNN I BØTTA – uansett hvordan man ser på tallene!
- SSO og TOM er to veldrevne selskaper, men med svært mange aksjer i omløp.
- Ingen er dog i nærheten av SSHIP.
- Svært veldrevet – og en KLAR vinner på de tallene jeg ramser opp.
- Trolig fordi folket fortsatt ikke har peiling på hva SSHIP bedriver - eller hvor store inntekter som genereres!

Hilsen Hammers.......som uansett har gjort SITT valg. Et DAMPENDE VARMT bad i SSHIP-aksjer er absolutt å foretrekker framfor
et kjølig OL-anlegg med NEL-aksjer - der man GRUER seg til å putte tåa oppi.....!

PS; Overskrift endret den 11/1 - i forbindelse med navnebyttet.
Redigert 21.01.2021 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
JonasHas
13.01.2020 kl 14:27 6128

Ser mest logsk ut det ja. Dette må vel isolert sett være et positivt tegn hvis man sammenligner SR-bank og DNB?

Sett i lys av denne artikkelen ser DNB potensiale i Vow: https://www.dn.no/bors/aksjemarkedet/thomas-breivik/dnb-markets/karet-til-norges-beste-meglerhus-tror-pa-flate-borser-i-2020/2-1-723939
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Hammers
13.01.2020 kl 19:24 5954

Jeg skrev dette på annen tråd i fbm oppfordring til å ta en teknisk titt på VOW:

Vi befinner oss for tiden på jomfruelig grunn!
Relativt få signaler å henge "hatten på" - og et område intet menneske tidligere har oppholdt seg på!

Et i prinsippet et "hvitt område" på kartet - men FORTSATT "noen" faste holdepunkter!
Kanskje slik Nansen opplevde å gå over Grønland - eller Amundsen opplevde turen på Antarktis - få er senere?
Lite å gå etter- bortsett fra noen få målbare fastpunkter!
___________________________

Her er mitt chart fra sist TORSDAG; https://www.tradingview.com/x/Rzmzoz6B/
Man kan manuelt bygge videre på dette. Fredag endte på 31,00.....mener jeg å huske - og i dag altså 33,80.

Personlig ville jeg gjort følgende manuelle beregning;
- Legg linjalen stigende fra kursens bue ned t.v. for den gule sirkelen - og til spissen som berører den svarte "buen" i ca desember.
- Legg en parallell linje fra toppene under "kjøpssignal" i april til spissen ved rundt 20 kr i august.
- Her ser du en stigende trendkanal der topplinja nok ligger et sted over kr 40.
- MERK; kronebeløpene kommer STADIG tettere mot en - dess høyere man kommer i et logaritmisk chart.

- Deretter kan man legge nok en parallelt stigende linje fra toppen på 26,30 ca i august.
- Her har man den neste og SISTE hovedkanalen som har bygd seg opp over tid.

- Senere kan man trekke noen brattere stigende, men alt blir bare vanskelig når mesteparten befinner seg over chartets kant.
- Dette samtidig som den automatiske oppdateringene har stanset!
- Det var da som F..! Denne "detaljen" hadde jeg oversett ifbm navnebyttet!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 19:31 5959

Hammers:
Hvis du går inn på http://bigcharts.marketwatch.com og velger "Advanced chart" så kan du velge tidshorisont, samt legge til diverse tekniske indikatorer. Her er historikken med for VOW. Bruk ticker no:vow. Viktig med no: foran tickeren, hvis ikke kommer Volkswagen opp.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Sopranos
13.01.2020 kl 19:47 5933

Bra oppsummert! Spennende tider i toppen av chartet!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Hammers
13.01.2020 kl 20:11 5945

Takk for tipset, men jeg får kun opp Volkswagen med din oppskrift.
Får også opp SSHIP - til kursen ble stanset fredag.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 20:15 5930

Det var merkelig, for det funker her. Legger du inn "no:vow"?
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Fuhrmeister
13.01.2020 kl 20:24 5928

På disse tider ifjor begynte jeg å følge Scanship
på Axesslisten. Det som vakte interesse var de
store ordrene fra de største cruiserederier i
verden. Ca 500 mill i ordrereserver !
Navnet Scanship ga ingen umiddelbar mening,
men det gjør derimot VOW (Vaporization Of Waste)
Jeg har hatt sans for forkortelser helt tilbake
til KNM. Og kanskje jeg ikke er alene om det etter
løftet i dag. Skulle ønske jeg hadde mer innblikk i
TA, men har vel en magefølelse som desverre ikke
alltid treffer. Håper nå nye ordrer kommer ASAP for
VOW:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:15 5839

Jeg kjøpte flere VOW aksjer i dag!
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Heks
14.01.2020 kl 15:11 5621

Bare gevinstsikring og etterfølgende panikk???
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Tradinator
14.01.2020 kl 16:22 5538

God inngang om man er rask nå.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Heks
14.01.2020 kl 17:00 5482

Jeg var litt heldig i dag. Solgte litt for tidlig men med en fin gevinst. Kjøpte litt for tidlig på dippen også men allikevel tidlig nok til å ha en liten urealisert gevinst til nå. Så får vi se hva morgendagen byr på?
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.01.2020 kl 19:00 5368

Jeg har kursmål kr.100! VOW,VOW,VOW!
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Heks
14.01.2020 kl 20:50 5290

fint og hvilket tidsperspektiv tenker du på?
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.01.2020 kl 21:45 5218

12 mnd.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Fuhrmeister
15.01.2020 kl 06:52 5034

Kan virke ytterligere kursdrivende ?
Blackrock vil doble antall børshandlede bærekraftfond
Verdens største fondsforvalter, Blackrock, gjør store endringer i virksomheten for å bli en leder innen bærekraftige investeringer.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
CapitaL
15.01.2020 kl 14:46 4840

Oslo (TDN Direkt): Scanship AS, et datterselskap av Vow, skal levere et Biogreen-system for biokullproduksjonen i Nordvästra Skånes Renhållnings' fasiliteter i Helsingborg, Sverige.

Det fremgår av en melding onsdag.
Den totale prosjektverdien er på 20,8 millioner svenske kroner og anlegget er ventet å bli installert innen 12 måneder fra kontraktsignering, opplyses det.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
uopplyst
15.01.2020 kl 15:36 4817

Takk for opplysningen. Fikk ikke med meg denne. Det kommer jo nye kontrakter med jamne mellomrom. Er mektig imponert over ledelsen av VOW/SSHIP. Det kan synes som om alt gjøres med et langsiktig mål og uten tanke på kortsiktig vinning selv om det ofte blir resultatet. Styret må være svært samstemt om veien videre tror jeg. Størrelsen på den enkelte kontrakt er nok av underordnet betydning. Det viktige er å få et ben innenfor nye markeder slik at bedriften får vist hva de er gode for.

Dette med korreksjoner underveis er nok spesielt viktig, slik som den siste vi var vitne til. Korreksjoner er viktig av flere årsaker ikke minst for å få med nye medaksjonærer. Jeg ser derfor ingen grunn til å være urolig for slike, snarere tvert i mot. Det eneste usikkerhetsfaktoren her i gården er om selskapet skulle bli solgt. Dette ville i så fall være synd for Norge. Men, enn så lenge er det bare å glede seg fremover. De heldige aksjonærene i VOW/SSHIP har mye å se frem til i lang lang tid. Ha en god ettermiddag alle aksjonærer !
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Hammers
17.01.2020 kl 21:42 4406

I dag mellom kl 20-2100 viste National Geographic programmet "En skitten bransje".

Programmet handlet om de store problemene England hadde med å bli kvitt sitt eget overskuddsplast.
Tidligere ble 60% sendt til Kina, men nå sier kineserne STOPP. De vil ikke ha mer!

Engelskmennene pakket dritten inn i containere, sendte det rundt halve kloden og deretter så de ikke mer til problemet.
NÅ må de selv finne på noe for å bli kvitt søppelet sitt.

Jeg prioriterte håndball på TV i dag, men tok opp programmet og vil se det senere.
Min umiddelbare tanke da jeg så de mengdene med plast var at her må det da OGSÅ være snarlige muligheter med gjenvinning.
Slik er det trolig rundt om i hele verden. Man har funnet lure løsninger for å kvitte seg med sitt uønskede avfall, men nå må man kanskje gjøre noe på egen hånd?

Dette handlet selvsagt ikke om VOW, men har man muligheten til å se programmet så bør man nok gjøre det. Jeg skal se det hele etter hvert.
Problemene tårner seg opp over alt - og myndighetene setter sine krav! Tror man får et greit innblikk i "ståa" rundt om ved å se dette.
Det lille jeg fikk med meg før neste håndballkamp (huff......når ble jeg interessert i DEN "dameidretten"?) virket uansett svært lovende

Ikke rart kontraktene strømmer på som de gjør!
Ulike land og regioner har enorme problemer med å få unna alt det avfallet som skapes!

VOW har løsningen - og skaper samtidig verdier ut av problemene.
Verdier for lykkelige aksjonærer - og verdier for etter hvert lykkelige probleminnehavere - de som i dag sitter med fanget fullt av avfall!

Hilsen Hammers.....som bare kan gjenta; Dette er den GRØNNE diamanten.....😉!
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
kaliber
17.01.2020 kl 22:42 4349

Må nok mange tusen flere vow'r til for å bli kvitt plast problemet!
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Fuhrmeister
18.01.2020 kl 15:44 4160

Så nevnte program på formiddagen.
Ufattelige 80 mill tonn plastavfall genereres årlig
på verdensbasis. Kun en liten del av dette er av
slik beskaffenhet at det er lønnsomt og resirkuleres.
Kineserne innså etterhvert at det ikke var
lønnsomt å importere problemplast fra England,
og satte strenge krav med sin operasjon
Sverdslag. Problemet var at sammen med plasten
var det itillegg andre forurensninger, alt fra organisk
til metaller. Sannsynligvis vil dette også bli et
problem i en pyrolyse. (Kom ved et uhell til å ta
med en liten bit sølvpapirfolie i i microen forleden
og skremte vettet av både kona og katta)
Enten må Vow forsortere (kostbart) eller så må de
finne en prosess som spiser alt.
En ting er sikkert: Råstoffet et tilnærmet uendelig.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.01.2020 kl 16:03 4136

Vi ser bearish divergence, chartet indikerer videre nedgang, i første omgang for å teste støtten rundt 20 kr. MACD konveregerer i log chartet noe som øker sannsynligheten for bearish harami med kile.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Silicon Valley
18.01.2020 kl 19:17 4018

Bearish Harami... hehe når er du virkelig ute på glattisen. Det er ikke noen bearish harami noen steder og hva har en kile med saken å gjøre :-))?

Konvergerer... vet du hva det betyr? Vi kan da det fra store norske leksikon https://snl.no/konvergens_-_matematikk

....
Konvergens er i matematikken det å nærme seg en grense.

En uendelig tallfølge a1, a2, ... sies å konvergere mot et tall g hvis tallfølgen nærmer seg g som sin grense, det vil si at tallene i følgen kommer nærmere og nærmere g jo lengre ut i følgen man kommer. Da er tallfølgen konvergent.

Kriterier for konvergens
Det finnes forskjellige regler, såkalte konvergenskriterier, til undersøkelse av en rekkes konvergens. For at en rekke skal konvergere, må for eksempel leddene bn nærme seg null som sin grense. Men denne betingelsen er ikke tilstrekkelig for konvergens. Den harmoniske rekken 11+12+13+... er for eksempel ikke konvergent, selv om leddene nærmer seg null.

Et av de enkleste konvergenskriteriene er Jean Le Rond d'Alemberts: En rekke er konvergent hvis
∣∣∣bn+1bn∣∣∣ < r < 1
for et fast tall r og tilstrekkelig store n. En rekke er også konvergent hvis leddene går mot null med avvekslende fortegn (en slik rekke sies å være alternerende).

I funksjonsteorien studeres ofte rekkeutviklinger av formen R = a1f1(x) + a2f2(x) + ... hvor fi (x) er visse funksjoner. De verdiene av x som rekken konvergerer for, kalles dens konvergensområde. For en potensrekke a0 + a1x + a2x2 + ... er konvergensområdet i det komplekse plan alltid en sirkel. Radien i denne sirkelen kalles rekkens konvergensradius.

Lignende konvergensundersøkelser som dem som er nevnt her for uendelige summer, kan gjennomføres for andre uendelige prosesser, for eksempel uendelige produkter.

....

Men du sier altså at MACD konvergerer i log charten :-) :-). Som øker sannsynligheten av Bearish Harami med kile... :-). Konvergerer... looool. Det er jo heller ingen bearish harami i chartet og hadde den vært en der har en kile ingenting med saken å gjøre. :-).
Klarer ikke å finne en smiley god nok for dette :-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
OZZY
18.01.2020 kl 19:22 3999

Vi skal vel ned nå til en rundt 15 til 18 kroner tipper jeg
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Silicon Valley
18.01.2020 kl 19:25 4029

Så fordi Hammers skriver negative arikkler om NEC skal VOW ned til 15 - 18? Er det rart at man ikke gidder å skrive mye her inne? :-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Darabia
18.01.2020 kl 19:34 4030

Hmm.. Jeg ser støtte på 31.50 kort sikt og 26.40 på mellomlang sikt:) Men gjerne utdyp om du ser noe jeg ikke ser? Og i hvilket chart du evt ser dette. Ha en fin kveld.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
OZZY
18.01.2020 kl 19:39 4062

JA så saklig oppfører folk seg her på Hegnars Tivoli
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Janusen88
18.01.2020 kl 19:56 4030

Vow har en tendens til falle når det blir for lenge mellom kontraktene, da begynner folk falle ut.. et fall vil nok komme, men ikke 15 tror mer en plass 25-27 kr, jeg kjøper bare mer da. Eg hyller aksjen akkurat som hammers , dette er en vekst aksje , så helt normalt
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Fuhrmeister
18.01.2020 kl 20:06 4003

Jeg ser bare omvendt hode skulder formasjoner
både på uke, mnd og 3-mnder charteret, med
økende støttenivåer.
Hilsen nybegynner TA:) (en gang må en jo begynne)
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Janusen88
18.01.2020 kl 20:26 3981

Håper du får rett, men skulle gjerne hatt flere billige aksjer😛
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Dotcom01
18.01.2020 kl 20:55 3953


Ser det er stor fokus på plast på denne tråden, styrken til Vow slik jeg oppfatter det er at de håndterer alle former for avfall, og gjennom porolyse blant annet omdanner plast til olje og carbon black. Innnenfor «plastsegmentet», så tror jeg det er andre aktører som har bedre løsninger og som har spesialisert seg på teknologi hvor man i praksis kan gjenvinne plasten i det uendelige. I linken nedenfor er det en artikkel hvor Vow sin teknologi er presentert og hvor blant annet følgende blir sagt «....plast blir gjenvunnet, men med en dårligere kvalitet og færre bruksområder»

https://nyweb.vfk.no/Vestfold-klima-og-energiforum/aktuelt/befaring-hos-scanship-og-mikrobolgeassistert-pyrolyse/


Det nederlandske selskapet Ioniqa har en løsning med kjemisk gjenvinning av PET (Polyethylene Terephthalate) som brukes i plastflasker.

https://www.tu.no/artikler/vil-resirkulere-opptil-25-prosent-av-all-plast/481109?key=zyny9l6W

Quantafuel har en teknologi som er helt unik (kjemisk gjenvinning) hvor de håndterer de mest aktuelle pasttyper, men ikke PET som Ioniqa har en løsning for. Se foil 10 i linken nedenfor som viser hvilke plasttyper som Quantafuel kan håndtere. Quantafuel har inngått avtaler med to store aktører innenfor olje- og kjemiindustrien (Vitol og BASF). Quantafuel skal idriftsette sin første fabrikk nå i 1.kvartal i Danmark, Quantafuel er en «first mover» med et kjempepotensial hvis de lykkes.

https://affaldskontoret.dk/onewebmedia/Quantafuel.pdf

Verden er full av plast, og alle som kan bidra til å løse problemet bør ha en lys fremtid, at Vow og Quantafuel har konkurrenter er uproblematisk, og muligens håndtere de forskjellige typer plast og sånn sett ikke er direkte konkurrenter. Som løsning på plastproblematikken har jeg stor tro på Quantafuel sitt forretningskonsept. Lønnsomheten som de presenterer er meget god, får de det volumet som de skisserer vil aksjekursen mangedobles i løpet av noen få år
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.01.2020 kl 00:05 3837

Kom dere ut av dette papiret mens det enda er omsetning igjen i aksjen. Når likviditeten tørker opp er vi nok fort under 10 kr.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Tradinator
19.01.2020 kl 11:05 3398

Ti kroner aksjen for et selskap i vekst, med grønne tall, i sterkt voksende marked, og med 1 milliard i ordrereserve...
Slettet bruker
19.01.2020 kl 13:46 3307

Tydelig at det er folk som har misforstått dette caset. Her er nedsiden enorm. Bearish engulfing i morgen.