Det går selvsagt som hånd i hanske

Slettet bruker
PHO 04.04.2019 kl 09:58 4073

At flere og flere pasienter etterspør BLC og oppsøker de klinikkene som kan tilby den beste teknologien.

https://twitter.com/Cysview/status/1113432795173609472

Og her har vi en ny klinikk som for 10 timer siden stolt delte sin inntreden og bruk av BLC på Twitter:
https://twitter.com/LaheyUro/status/1113560194858905600

Og så sitter det noen å undres over hvilken retning dette tar?
Redigert 20.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.04.2019 kl 10:06 3303

Vi i den lille menigheten som investerer i bio har ikke mer penger tydeligvis. Når det kommer en god melding i et selskap stiger dette samtidig som de andre faller. Det er trolig fordi folk bare flytter pengene mellom selskapene.
Sist var i Nano, om museforsøk med bly. Da falt alle de andre.

Retningen for PHO er utvilsomt opp. Men det må komme nye penger. Det skjer når overskuddene kommer. I mellomtiden gjelder det å hamstre mens det er billigsalg.
Hayen
04.04.2019 kl 10:08 3291

Vel, jeg hadde 0 I 'bio' for et år siden, men ble gjort oppmerksom på photocure våren 2018.
Sitter nå med over 90% i Pho.
Scoopfinder
04.04.2019 kl 10:15 3266

Da var du heldig Hayen, og dyktig som tok action.
Jeg er fornøyd med kursstigningen i fjor. (76%). Men vi må ha tålmodighet. Retningen er opp, men skikkelig action blir det først når amerikanske investorer vil inn. De kommer med overskuddene, kanskje før.
Hayen
04.04.2019 kl 10:23 3227

Jeg konverterte for tidlig (fra NEL), men caset Pho ser bare mer og mer solid ut.

Linkene fra Andyhagen kan tyde på at vi begynner å se starten på en ketchupeffekt i USA. Bransjen holder på for alvor å omfavne Photocures løsning.
focuss
04.04.2019 kl 10:23 3224

Jeg var så heldig å gå tungt inn når begge de største aksjonærene på død og liv skulle ut. Det er alltid godt å ha tillit til egen vurdering. Når det er sagt så ser jeg virkelig frem til at alle kan si seg fornøyd med at de vurderte Photocure som noe de ville satse på. Og jeg tror jo virkelig dere vil få all grunn til å være fornøyd med egen dømmekraft. Med ett lite forbehold om DTT da selvfølgelig.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 10:36 3163

JT,
Ja, det er flere nye, men sjelden de er på Twitter så raskt som Lahey Hospital og det forteller meg at de nå viser utstyret fram med stolthet så raskt som mulig for å tiltrekke seg mer oppmerksomhet.
Hayen
04.04.2019 kl 10:46 3141

Jeg har aldri kommet over et så opplagt case som Photocure, men man må sette seg litt inn i det for å skjønne at fremtiden fremstår svært lys for pho.
At kursen er der den er får så være. Det fundamentale er på plass og plutselig løsner både kurs og oppmerksomhet.
focuss
04.04.2019 kl 10:48 3337

Det har i ganske lang tid vært slik at sykehus som har skaffet seg vår teknologi har reklamert med det på sine hjemmesider. Veksten i behandlings steder som skryter av vårt produkt vil fortsette å vokse. Inntil et visst punkt. Og det punktet er det man gjerne kaller punktet hvor ketchup effekten kommer. Det er det tidspunkt hvor de fleste innser at skal de være en aktør i USA sitt femte største kreftsykdom, og den kreftsykdommen hvor det brukes mest penger, så lar ikke det seg gjøre uten å tilby Cysview. Det vil bli tidspunktet hvor veksten ikke lenger kan kalles vekst. Da kalles det eksplosjon.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 10:53 3315

focuss,
"Det har i ganske lang tid vært slik at sykehus som har skaffet seg vår teknologi har reklamert med det på sine hjemmesider."

Det er helt riktig. Vil påstå at jeg er ganske aktiv bruker av Twitter og det har hittil vært meget sjeldent at klinikkene kaster seg ut umiddelbart på Twitter med slikt når det gjelder BLC.
Og dette bekrefter at flere og flere vil ha BLC og klinikkene tar i bruk alle de kanaler de har tilgjengelig for å "selge" deres tjenester. De vet at pasienter med denne diagnosen ønsker BLC.
Redigert 04.04.2019 kl 10:57 Du må logge inn for å svare
focuss
04.04.2019 kl 10:58 3303

Så kan vi forenkle litt og si at markedet består av to typer investorer. De som går inn før eksplosjonen og de som ønsker å se at eksplosjonen kommer før de investerer. Det er en stor forskjell på disse investorene noe som vi nå ser i SSHIP i disse tider. Ett annet selskap som alle plutselig oppdager. Forskjellen blir fort en 4-500 % avkastning. Har PHO det i seg som gir dette løftet i SSHIP? Vil gjerne høre argumentene for hvorfor ikke.
risksøker
04.04.2019 kl 10:59 3284

Enig med dere alle, det eneste vi kan gjøre er å kjøpe billige aksjer. Benytte hver dip til å akkumulere.
focuss
04.04.2019 kl 11:01 3277

AH
Ditt tvitter engasjement er nyttig og bringer viktig info til oss alle.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 11:05 3263

Takk,
Gjør hva jeg kan, men klarer selvsagt ikke alltid å fange alt først.
focuss
04.04.2019 kl 11:14 3240

Så kan jeg fortelle at for 3 år siden så fant jeg SSHIP interessant. Da var prisen 79 øre. I dag er prisen 12,3. Hva har det med PHO å gjøre? Bare det at sannsynligheten for en slik tur i PHO er større i PHO enn hva den var i SSHIP.

Men vi har jo investorer med oss som forsøker å skremme investorer vekk. Jeg nevner DTT, Somsa, Bravi og Rischioso. Jeg må si de er modige og tar på seg en tøff oppgave. Men dersom PHO går til helvete får vi sende dem gratulasjoner.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 11:16 3224

De som syter og klager over kursen og alt som blir gjort feil i Photocure hver dag, vil i god tid innen årets utgang av 2019 måtte finne seg noe annet å klage på, for i inneværende år vil de fleste bli fornøyd med kursutviklingen, om enn ikke akkurat i dag eller i morgen.

Selskapet konsenterer seg nå om proritet 1, og det er å få utplassert flest mulige scope på kortest mulig tid i USA og få opp bruksfrekvensen på disse, og å få til en avtale med Olympus som vil ta ca 2 år å få FDA-godkjent.

Prioritet 2 er å gjøre aksjen mye mer tilgjengelig for amerikanske investorer innen årets utgang, da anslagsvis sept-nov 2019.

Aksjen vil begynne å `gå`på forventninger innen (fra 1 uke til 4 måneder fra nå), og i mellomtiden kan man benytte anledningen til å laste opp, og med det øke både makt og pengeavkastnng på kort, mellomlang og lang sikt så lenge aksjene er billige.

Den såkalte kechup-effekten kan komme 1-2 år før man antar at selskpet vil tjene store penger på sin aktivitet.
focuss
04.04.2019 kl 11:18 3214

Så kan man gjerne spørre. Focuss du er vel fryktelig rik da som så SSHIP så tidlig? Nei det er jeg ikke. SSHIP var ikke ett selskap hvor det synes fornuftig å gå inn med millioner i 2016. Men det var PHO i 2017.
Redigert 04.04.2019 kl 11:21 Du må logge inn for å svare
focuss
04.04.2019 kl 11:37 3179

Så er det jo slik at det er mange investorer som mener det virker useriøst å mene at en aksje skal utvikle seg betydelig bedre enn markedet. Jeg vil hevde at de som mener det neppe er særlig fornøyd med egen vurderings evne. SSHIP har nå gått 16 gangeren siden 2016. Skal vi overføre til hvor PHO kan være i 2022 så havner vi på 688. Eller ca en tre del av hva den bør være med 20% markedsandel i USA.
Londonmannen
04.04.2019 kl 11:43 3160

Ja, vi er heldige som har hatt guider som deg focuss, som har viste mange, inkludert meg selv, hvilke fantastisk oppside PHO har. Vi er også heldige i den forstand at den generelle norske investor skyr farmasiaksjer, samtidig som amerikanske investorer ennå ikke har oppdaget den lille norske uslepne diamanten.
Men jeg utelukker ikke at amerikanske investorer vil oppdage PHO før den generelle norske investor får ut sine oljete sjømannsfingre fra fiskesloen og innser hvilke mulighet som har ligget rett fremform ham i et par år, uten at han evnet å trekke nisseluen til sides. Jeg tror det vil komme som et sjokk på mange. Og da tenker jeg norske finansjournalister vil begynne å bruke spalteplass også på norske farmasiselskaper. Ja, suksessen i PHO vil helt klart være positiv for flere norske farmasiselskaper.

Det er bare å nyte vårsolen og årene som kommer. De vil bli meget lukrative for oss PHO aksjonærer.
focuss
04.04.2019 kl 11:46 3151

LM
Tusen takk for hyggelig feedback. Jeg merker at den ikke vil varme som den bør før vi passerer 100.
focuss
04.04.2019 kl 11:58 3125

Hestdahl fortalte aksjonærene: Vi skal ut på en lang reise. Hvem brydde seg om hva Hestdal sa? Nesten ingen. Men nå bør det snart gå opp for noen og enhver hva Hestdal hadde i tankene. De som ikke er oppfylt med fordommer da.

Vi står på startstreken til et maratonløp som går nordover. Vi bare venter på at starteren skal krumme pekefingeren.
Londonmannen
04.04.2019 kl 12:49 3047

Og har ikke startskuddet gått av før, så tror jeg at det vil gjøre det ved presentasjon av Q2. På det tidspunkt vil man trolig ga passert 200 scope utplassert og brukerfrekvensen bør ha tatt seg opp. Jeg tror høsten 2019 kan bli heftig.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 18:31 2865

Her er dere ja helt i fred på den nyeste Haussetråd til PHO.
Såså, sannsynligheten for en opptur i et selskap som tilbyr en kjempefin miljøløsning var altså mye mindre enn i et selskap (PHO) som kjemper mot alle slags vindmøller?
Deg om det focuss, kursutviklingen i Scanship Holding har bevist det motsatte. Til de grader også og PHO kommer neppe noen gang til å slå denne kurs presentasjonen. Kursen i Sship er fakta, forventningene til kursutvikling i PHO er pr i dag ikke annet enn en våt drøm. De kan ja være fine nok de, helt til en våkner opp.....
Slettet bruker
04.04.2019 kl 18:33 2864

LM, før Q2 kommer som kjent Q1. Og her er spørmålet egentlig bare: Hvor stor/heftig blir nedturen denne gangen?
Slettet bruker
04.04.2019 kl 19:23 2793

Hvorfor kaller du dette en haussetråd?
Det er fakta for faen, opp med øynene gutt!
bravi
04.04.2019 kl 20:22 2726

I dag gikk kursen ned 2%, det er fakta det.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 20:32 2708

Så langt i år når Q1 er over, så er kursen ned ca 20 prosent. Det er også fakta det. En god del mer nedgang en to av de verste emisjons aksjene på OB som holder til i samme sektor.
Computum
04.04.2019 kl 20:44 2684

"Jeg tror høsten 2019 kan bli heftig."

Du har trodd før uten at det kom så mye ut av det. Greit at mange håper og tror, men litt ydmykhet og forståelse for de som "ikke tror før de ser det" burde være naturlig etter å ha trodd feil så mange ganger.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 20:46 2681

Kursen i PHO har sannsynligvis dannet et gulv på 40, og en må regne med lavt handelsvolum i aksjen til det kommer nyheter av betydning eller kvartalsresultater som overrasker på oppsiden.

Schneider skal presentere selskapet på mange eventer i år, og han skal gjøre aksjen mye lettere tilgjengelig for amerikanske investorer.
Det kan komme til å synes godt på kursen hvis han får noen amerikanere interessert i fremtiden til PHO.

De norske investorene er tilsynelatende ikke interessert i PHO på det nåværende stadiet, men det vil snu seg fort til høsten, hvis ikke før.

Problemene med flexiscope varte til mediun februar, og vi kan derfor ikke regne med fullt trykk på flexiene før i Q2.
Da vil det til gjengjeld synes godt, og vi vil trolig se et nytt kursleie over 63,5.

Personlig tror jeg ketchupeffekten kommer etter presentasjonen av Q3 2019, og da har vi kommet til november.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 20:49 2674

Hadde blitt psykisk ustabil om jeg skulle vært så opptatt av kursen fra dag til dag som dere er.
Alltid kjekt når det er blått, men av og til skal det gjøre vondt før det blir bedre.
Men dere, Onuk og bravi får fortsette å følge minutt for minutt og sutre her. Merker meg at dere begge holder helt kjeft om kurs de dagene den stiger.
Kunne vi bare kommet opp til 60-70 nå i mai så hadde dere sluppet å skrive mer her, ikke så kjekt for enkelte å skrive når det går bra.
Rart det der med å være negativ alltid og til alt uansett om det er aldri så positivt.
Dere henger dere kun på det som dere opplever som negativt og kommer aldri med en kommentar til alt det positive rundt selskapet.
Et samlebegrep for dette er vel kanskje noe sånt som "taper"
Redigert 04.04.2019 kl 20:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.04.2019 kl 20:52 2668

Kursnedgang i Pho er Fake News.
Det er helt unødvendig å prøve seg på slikt tøv.

Photocure er risikofri. Garantert 20-40x kursøkning. Og så kommer utbyttene i tillegg.

Og det er bare fram til «eksplosjonen» treffer oss med full styrke. Noteringen på Djia er det som virkelig skal booste kursen. For ikke å glemme shortinndekning.
Dette blir stort....gutter, hold på hatten.
Og det beste av alt. 100% resesjonssikker.
bravi
04.04.2019 kl 21:03 2643

onuk, du kan så si. Når det informeres underskudd på ubestemt tid så blir det slik. Det må være lov å si at utviklingen i kursen er skuffende. Ettersom de ikke informerer hvor mange flex skop som er utplassert i Q1 kan det tolkes som bare noen få, ikke verdt å nevne. Får flash back til annet farma selskap som skulle satse på salg, det gikk ikke bra. Photocure har et brukbart salg, problemet er at utgiftene er galopperende og ser ut til alltid å være større enn inntektene. Øker inntektene øker utgiftene enda mere ser det ut som, underskuddene får vi leve med.
Redigert 04.04.2019 kl 21:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.04.2019 kl 21:07 2636

bravi,
Det er lov å drite seg ut en gang, men hvordan du klarer å forsvare å gjøre det to ganger med den samme setningen, det er for meg uforståelig.

"Ettersom de ikke informerer hvor mange flex skop som er utplassert i Q1 kan det tolkes som bare noen få, ikke verdt å nevne."

Dette brukte du som argument kveld etter kveld også før Q4, såvidt meg bekjent var det det kvartalet med flest utplasseringer ever.
Hvor tar du alt fra?

Nå ser jeg forsåvidt at du skriver flexi skop denne gang, men det går omtrent for det samme i måten du kommuniserer det på.
Redigert 04.04.2019 kl 21:09 Du må logge inn for å svare
bravi
04.04.2019 kl 21:11 2627

Mener det bare ble utplassert kun 2 flex skop i Q4, var det ikke 3 stk i Q3?
focuss
04.04.2019 kl 21:20 2610

Bravi
Inntektene øker fem ganger mer en kostnadene. Dette forholdet vil øke kraftig fremover.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 21:20 2605

Vil takke mange her på forumet for flotte innlegg, focuss har virkelig stått på og flere med han.

Fra imorgen kommer jeg til å konsentrere meg om Tekinvestor og PHO trådene der. Generelt ligger nivået på et helt annet nivå der i tillegg til at administrator styrer det på en betydelig bedre måte.
Så får jeg heller lese litt kommentarer fra utsiden her.

Livet er for kort til å bruke tiden her hvor minst halvparten gir balla i alt som blir delt. Det krever liksom litt å finne fram i alt på twitter etc. og når det blir kalt en haussetråd av en av grinebiterne da gidder ikke jeg å bidra mer.
Redigert 04.04.2019 kl 21:24 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.04.2019 kl 21:22 2598

Det går nok veien høna sparker skal dere se. Bare tenk dere selv med bærekreft,- hvorfor velge den beste metoden (blålys) når man kan velge noe som er dårligere ?
Kreft er berikende
Hayen
04.04.2019 kl 21:23 2595

Mulig du ønsker å være en stemme i debatten, men nå har iallefall jeg blokkert deg. Det er lite hensiktsmessig å bruke tid på støy og avsporinger
Hayen
04.04.2019 kl 21:25 2590

Ja, for problemet er at ingen vil bruke 50 usd på egen helse. Og sykehusene vil holde på pasientene. Dessuten så er kursen lav og det betyr at selskapet går dårlig.