Spørsmål til baisserne

MrPutter
NEL 05.04.2019 kl 14:26 1485

Jeg har ett spørsmål til dere baissere som kanskje også står uten aksjer i NEL - Hvilken glede har dere av å snakke dritt om aksjene vi eier i NEL tråden? Det dere ender opp med er å skremme hobbyinvestorer som leser innleggene deres svart på hvitt til å selge. Og at på til klager dere over Tigeren og hans overpositivitet. Faktum er at Tigeren også bringer MYE positive nyheter som relateres til selskapet, mens dere andre bare snakker dritt uten spesielt mye substans. Og vi er ganske mange som vedder med OSE på at Nikola og de kommende forretningene NEL holder i om dagen vil gi oss som investorer et løft. Dette handler ikke om at vi ikke tåler å høre realistiske betraktninger rundt aksjen og vi tar gjerne en saklig diskusjon, men dere som bare er her for å prate skit om noe dere ikke engang eier vil jeg bare si - Ta dere en bolle!

MrPutter
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
oophus
05.04.2019 kl 14:50 1418

Aktive tradere som er ute, men som vil inn igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Rolfbruun
05.04.2019 kl 15:46 1229

??
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
giocomale
05.04.2019 kl 15:48 1218

Jeg baiser (edit: stort sett) ikke, men det må være lov å diskutere aksjer man ikke eier også.
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
really
05.04.2019 kl 19:10 1097

Er definisjonen av en baisser at en ikke er enig med trådstarter?
Min definisjon av en baisser er en som desinformerer, bruker teknikker som frykt og ikke kontrollerbar informasjon for å snakke en aksje ned. Og snur du på definisjonen har du en hausser.
Tigeren er etter alle disse punktene en hausser, han er ikke etterrettelig i måten han presenterer informasjon på. Ja, han er flink til å grave frem informasjon, men det blir så lite midt i flommen av uetterretteligheter.

NEL er et interessant selskap, men er nå hausset opp til nivåer det ikke er grunnlag for. De siste dagenes hendelser i PCELL er illustrerende for hvor stor risiko NEL har tatt på seg. Det selskapet så det ikke som hensiktsmessig å bli med på Nikolas vilkår. Det kan du være helt sikker på, ingen lar være å ta en slik mulighet frivillig. Så det eneste NELs aksjonærer kan håpe på er at PCELL er like lite smarte som Per Gyllenhammar styre i oljesaken.
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare