Så kan vi endelig gjøre noe...

Sotah
05.04.2019 kl 21:27 409

Her må det signeres. Ingen er mer opptatt av voldtekt enn vi på Dagens Tema. Jeg har signert. Blir du med?

https://amnesty.no/aksjon/krev-rettferdighet-voldtektsutsatte?fbclid=IwAR1dUf7dUs7wfqkNvOh3qbCxewUVxzSbQGlJsij-RQH6To-evJdEjqjTuPg
Slettet bruker
05.04.2019 kl 21:30 408

Bra tiltak, Sotah!

Har du fått i deg en dram i kveld kanskje...
Sotah
05.04.2019 kl 21:43 401

Jepp. Men ingen på bruket her er mer mot voldtekt enn jeg er. Kall meg gjerne klippen i den sammenheng. Jeg sorterer bare ikke dritten etter farge. Det er ensomt på HO, det.
Slettet bruker
05.04.2019 kl 21:47 396

ajjjjj....nå kommer du med udokumenterte påstander igjen.
Fyll opp glasset ditt er du snill.
Slettet bruker
05.04.2019 kl 21:51 394

Hei Zoten/folkens:))

Og...Zverige har allerede innført samtykke loven, Zoten - jentene har stort sett glemt å oversette teksten til arabisk og de fleste som ankommer er for øvrig høyt utdannede analfabeter - resultatene er så som så, vettu....ZnageZz...

-TaKK.

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 05.04.2019 kl 21:59 Du må logge inn for å svare
Sotah
05.04.2019 kl 22:06 384

Voldiga tekten heter det på svensk, Lilletull. Jeg tror du kan signere på den siden av grensen også.
Slettet bruker
05.04.2019 kl 22:20 377

Sovevoldtekter/festvoldtekter og slikt har nok store mørketall. Her må man faktisk passe på personer som slokner på fest slik at ikke menn eller kvinner forgriper seg på dem, siden det skjer så ofte.
Dette kan for eksempel gjøres ved å ikke være en overgriper og holde seg i nærheten av dem, da er det mindre fristende for luskere å forgripe seg grunnet sjansen for å bli tatt er så stor.
Eventuelt kan man sørge for at personer som er daudrukne kommer seg hjem på en trygg måte uten at de får følge med slibrige luskere.
Slettet bruker
05.04.2019 kl 23:46 361

Signere??? PK-folkets redning av verden er å underskrive på alt vås klekket ut av deres egne naive skaller. Hvem slutter å voldta om man leser et kaklebrev skrevet av idiotiske venstrevridde idioter??? Kakk av dem pikken og send dem tilbake til Afrika eller Øst-Europa.
Redigert 05.04.2019 kl 23:50 Du må logge inn for å svare
polemiker
06.04.2019 kl 00:11 352

Hvorfor lanserer Amnesty denne kampanjen nå tro? Voldtekter foretatt av etniske nordmenn har falt kraftig de siste 20 årene, men det er en annen gruppe folk som har kommet på banen. Amnesty presterer å ikke engang nevne aller sågar antyde dette med ett ord. De har ikke engang brukt et ord som begynner på "mu...."

Den samme organisasjonen har deltatt i menneskesmugling og lobber for MER import fra voldtektskulturer, så det virker en smule hult hele greia. Voldtekter er en grusom greie og bør absolutt slås hardt ned på. Det er alikevel litt forskjell på voldtekter og den verste varianten er vel å bli voldtatt av vilt fremmede mennesker som gjengvoldtar folk utendørs med misshandling og utskjelling på arabisk eller somali. Beste tiltaket for å redusere voldtekter er å få uttransportert muslimer som kommer fra ulike deler av verden.
Slettet bruker
06.04.2019 kl 00:38 347

Jeg har allerede tatt avstand fysisk såvel som psykisk. Er det viktig for deg at jeg signerer?
Slettet bruker
06.04.2019 kl 08:50 326

Samtykkelov ja...og hvordan ser stalinistene for seg å håndheve dette i praksis?

Blir det et eget søknadsskjema som må fylles ut i Altinn og bekreftes med bankid av begge parter, som deretter saksbehandles av fagpersonell frem til vedtak fattes om enten dispensasjon til samleie, eller avslag på søknaden?

Blir schikkelih koz det ...
Slettet bruker
06.04.2019 kl 09:04 321

Detta blir kos.

Erna kan opprette ennå et tilsyn (Samleietilsynet) med tusenvis av indoktrinerte ansatte som kan fatte vedtak, utarbeide forskrifter, lage skjemaer, føre tilsyn, osv.

Hvor mye tror du folk er villige til å betale i saksbehandlingsgebyr? I fylla tipper jeg noen tusenlapper.

Men blir det lov å ha sex i fylla når den nye loven kommer på plass? Eller må vi avlegge blodprøve først?

Kanskje fagpersonell må være tilstede før, under, og etter samleiet?
Slettet bruker
06.04.2019 kl 09:13 319

Jeg tenker at når staten får byråkratisert den lovlydige del av befolkningens seksualdrift så er sosialiseringsprosessen tilnærmet fullendt. Lovbryterne får man jo ikke gjort så mye med uansett.

Selv med dagens algoritmer nytter det jo heller ikke å hevde at «men tankene mine får du aldri».

Når folk på 80 år sier at de er glad de har levd da de gjorde og ikke er unge i dag, da kanskje vi bør lytte?
Slettet bruker
06.04.2019 kl 10:24 303

«Vi viser til mottatt søknad i Altinn den 03.07.2025. I henhold til paragraf 2:7 i Samleieforskriften av den 10.02.2022 finner Samleietilsynet rom for å gi dispensasjon til utførelse av vaginalsex for Ola Nordmann og Kari Fjøslykt. Søknaden om oralsex og analsex avslås.

Samleiet må finne sted den 15.07.2025, i tidsrommet mellom kl 21:00-22:00.

Dette vedtaket kan påklages. Klagefristen er 14 dager fra vedtaket ble fattet.»
Risk-reward1
06.04.2019 kl 10:46 299

Dritten sorteres ikke etter farge, men ekstrem ideologi!
Ideologi er fargeløs, den står bare sterkere i andre deler av verden. Det er kun de snevre, oftest på ytre høyre og venstre og da den ene eller andre veien avhengig av ståsted, som fargesorterer uakseptable holdninger, handlinger og meninger. Jeg registrerer at du også er en av dem

RR
kokkohill
06.04.2019 kl 10:53 295

Kvinner som går ute alene og ikke dekket av sengetøy, har det rettigheter da ? Hilsen Hobbymusling ?