Sterke rykter om at Julian Assange blir kastet ut av ambassaden,

polemiker
06.04.2019 kl 21:59 3102

Det florerer nå rykter om at Assange vil bli kastet ut av Ecuadors ambassade i London.

Her kan man se en fersk video av et enormt politioppbud og som er tungt bevæpnet. https://www.dailymail.co.uk/video/news/video-7594/Police-surround-Ecuadorian-embassy-London-Julian-Assange-stays-inside.html

Det er vel i hovedsak to land som har krevd ham utlevert og det er Sverige og USA. Han er også ettersøkt for å ha undratt seg en rettsordre i Storbritannia, så det det er nok første stopp. De to voldtektsanklagene fra Sverige skal vissnok være henlagt etter at de to jentene har trukket sine anmeldelser. Utleveringen til USA er noe Obama og Clinton fikk ordnet, men er vel fortsatt gyldig.

Han har søkt asyl, og fått innvilget dette og opphold i Ecuador, problemet er at han neppe vil klare å komme seg til flyplassen. Fyren er en helt etter min mening og fortjener Nobels fredspris for sitt arbeid. Han vil bli æret og honnorert, men det spørs om han selv vil oppleve det.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 10:57 1222

Whataboutismen begynte med de tre bukkene Bruse.
Redigert 07.04.2019 kl 10:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2019 kl 10:59 1220

Jau...
Hillary vil ha globalismen og Trotsky kommunismen. To ulike forkledninger av det samme. Verdensomspennende diktatur og slaveri.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 11:05 1214

Ikke uenig i det. Skatt er tyveri. Jeg kan tillegge at sosialismen også bryter to av de ti bud. Du skal ikke stjele og du skal ikke begjære din nestes eiendom.

Men har virkelig Trump makt til å gjøre akkurat som han vil?

Og er det ikke bedre med litt mindre skatt, enn å beholde det gamle høyere skattenivået? Mener du at det Trump har gjort har vært helt forgjeves.

Hvor lang tid er det realistisk å forvente at det tar å snu en grundig innarbeidet sosialiseringsprosess som har pågått i flere generasjoner? Hva viser historien oss om så store endringer?

Sosialismen kollapser alltid. Nå er den tilnærmet global. Det nærmeste vi kommer historisk sett er romerikets fall. Hvor lang tid tok det fra keiseren erklærte at alle verdier tilhører staten til et nytt og bedre system var på plass?

Ting tar dessverre tid. Du snur ikke et hangarskip på en femøring. Romerne pakket sakene sine og reiste fra de skattebelagte husene sine, og de gravde ned sparepengene (roman silver hoard). Befolkningen og eiendomsprisene falt i 700 år. For å sette ting i perspektiv...
Slettet bruker
07.04.2019 kl 11:07 1213

MUST SEE!
InspoNews 6. apr. 2019 - ASSANGE TRAP /ASSANGE WATCH-Deep State Sets Traps for Julian Assange arrest - or worse… - 61 min:
https://www.youtube.com/watch?v=bx65IzySnuY

NEWS ALERT: Early reports claimed that Ecuador was going to kick Julian Assange out of his safe house at the Ecuadorian Embassy today. But that turned out be be wrong. Then British foreign minister Mr. Hunt said "quite the contrary - Julian is free to go wherever he wants." Really? This all sounds like a TRAP for Julian Assange- taking advantage of this brave journalist desire to be free and to be rejoined with his family after 7-8 years in exile.

But InspoNews believes the moment he leaves the embassy, he will be ARRESTED and extradited to the United States or something even worse may happen. He simply knows too much and with the Vault 7 CIA inner sanctum computer files which he has painstakingly de-encrypted - too many Deep State NWO bad actors in America (be they human traffickers, corrupt politicians etc) are in those top secret communiques doing very bad things against our nation and its people.

This is truly a life and death situation for the greatest journalist in our times and InspoNews currently is viewing cameras trained on the Embassy as Assange has requested for his own safety under international law.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 11:16 1207

"Men har virkelig Trump makt til å gjøre akkurat som han vil?"

Han kaller seg tariffman og har innført tariffer som ville vært utenkelige under en hvilken som helst annen president. Vedkommende hadde blitt kjeppjaget ut av landet med stempelet kommunist i panna.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 11:24 1200

Så Trump kan justere skattesatsene akkurat som det passer ham?
Slettet bruker
07.04.2019 kl 11:52 1193

Han trengte ikke mer enn simpelt flertall for å forandre skatteloven og tariffene innførte han uten å gå gjennom kongressen.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 12:08 1188

Hvorfor ble det ikke simpelt flertall for 15% selskapsskatt som Trump lovte i valgkampen, han er jo ellers veldig opptatt av å holde valgløftene?
Slettet bruker
07.04.2019 kl 12:14 1186

Så han ville bare stjele 15% fra selskapene i stedet for 21%? 6% mindre tyv liksom. Hvor mye lovet Trump at han skulle stjele fra vanlige arbeidere? Har han holdt det valgløftet?
Redigert 07.04.2019 kl 12:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2019 kl 12:16 1186

Hvorfor fortstter du denne moralske relativiseringen 777? 15% tyv er ok liksom. Er du ingen ekte liberalist likevel? Har HanDrPepper omvendt deg?
Slettet bruker
07.04.2019 kl 12:21 1387

Det var jo en og annen republikaner med litt ryggrad igjen som husket at de i 8 år hadde hakket på Obama for at han ikke klarte å balansere budsjettene.
Enkelte senatorer måtte "kjøpes" på slutten med litt gunstigere skattefordeler for dem personlig. Feks Bob Corker, såvidt jeg husker.
15% hadde ikke gått gjennom.
Redigert 07.04.2019 kl 12:21 Du må logge inn for å svare
polemiker
07.04.2019 kl 13:02 1380

Er mange som er interessert i denne saken med Assange. Det er noen som har satt opp et live kamera utenfor ambassaden for å dokumentere hva som evnt. skjer om han kommer ut. Er et par demonstranter som har rigget seg til utenfor døra nå.

https://www.youtube.com/watch?v=3QXSefWYsyE
Slettet bruker
07.04.2019 kl 13:21 1377


@AOC
More Alexandria Ocasio-Cortez Retweeted Public Citizen
Related: Chelsea Manning has been trapped in solitary confinement for refusing to answer questions before a Grand Jury.

Solitary confinement is torture.

Chelsea is being tortured for whistleblowing, she should be released on bail, and we should ban extended solitary in the US.

https://twitter.com/Snowden

Saken hun nekter å vitne om er om Wikileaks. Jeg synes faktisk det er rart at de kan gjøre dette når hun er benådet av presidenten.
Risk-reward1
07.04.2019 kl 13:23 1376

Apropos det "frie Vesten"
Tommy Robinson er nå permanent utestengt fra google, insta, fb og snap. No-plattforming brer seg mot det som ikke likes.
Dette fra kretser der det helt ok og si "Fuck israel" og "Fuck jøder" uten antydning til konsekvenser, men bytt det ut med mus/imer (som mange må skrive det på fb for å hindre masseanmeldelser) og helvete er løs

RR
Redigert 07.04.2019 kl 13:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2019 kl 13:31 1371

Dette innlegget forstod jeg ingenting av. Hvem er det som har stengt ute Robinson sier du og hvorfor?
Risk-reward1
07.04.2019 kl 15:24 1360

Var det virkelig uklart??
Google, insta, fb og Snap har utstengt TR fra sine plattformer. For å sensurere han selvsagt!

RR
Slettet bruker
07.04.2019 kl 15:36 1357

Men hva er det du mener skal gjøres og hvem skal gjøre det? Skal du regulere disse selskapene slik at absolutt ingen blir utestengt? Skal du regulere Hegnar Forum også slik at Havfruen ikke skal få stenge meg ute av sine topicer og kan jeg da få lov å kalle hvem jeg vil for rasist uten fare for å bli utkastet?
Slettet bruker
07.04.2019 kl 16:12 1346

Klassisk liberalisme er én ting, anarko-kapitalisme en annen, realisme en tredje.

Det hender jeg prøver å være litt realist også, og når jeg er i det realistiske hjørnet tar jeg til takke med alle små museskritt som bremser/reverserer sosialiseringsprosessen.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 16:15 1345

Problemet er vel at disse selskapene påvirkes av sosialistiske politikere.

PS: Så lenge admin ikke ser det kan du kalle meg rasist så mye du bare vil.

PSll: Havfruen får jeg ikke gjort så mye med, men på mine tråder kan du kverulere alt du vil.
Redigert 07.04.2019 kl 16:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2019 kl 16:20 1343

«15% hadde ikke gått gjennom.»

Nei nettop, og da ble det bare det samme nivået som i andre vestlige land. Med 15% ville det tatt av fullstendig, nå er det hipp som happ og ingen grunn til å flagge til USA.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 16:25 1500

Det var overraskende lite prinsippielt av deg. Vil du stemme FrP ved neste valg da endelig?
Slettet bruker
07.04.2019 kl 16:25 1500

Hvorfor sier du at de blir påvirket av sosialistiske politikere? Hvorfor har disse så stor påvirkningskraft?
Er det ikke mer sannsynlig at de blir påvirket av sine annonsører? De er jo avhengig av reklame for å tjene penger, Og uansett så er jo dette private kommersielle selskaper. Så enten gjør de som det passer dem eller så må noen regulere dem.
Risk-reward1
07.04.2019 kl 16:30 1499

Har mest lyst til bare å himle øynene over kommentaren............

Poenget er at om TR kun hadde tatt for seg tilsvarende konsekvenser i samfunnet med kristendom, hinduisme osv. hadde han vært hyllet av de samme som ser han som stenger han ute. Men de konsekvensene er helt marginale eller ikke der, så han retter seg til det som er problemet. Islam og all dens diskriminering, rasisme og ondskap. Derfor stemples han som rasist, mens de virkelige rasistene kaller seg anti-rasister og tror de er gode.

Her er en liten smakebit av hva som kommer
https://www.bt.no/nyheter/utenriks/i/yg1bK/-Demokratiet-er-i-strid-med-islam

ENHVER, og det er mange, som støtter Sharia er MOT demokrati, mot likestilling, for segregering, for rasisme, mot religionsfrihet, mot utringsfrihet osv.
og de får GOD hjelp av selskaper som FB og Google!!
Klarer du å forholde deg til det, forholde deg til hvordan dette er med sensurere oss, begrense ytringsfriheten mer og mer, eller må du kjøre på med flere stråmenn?

RR
Slettet bruker
07.04.2019 kl 16:42 1492

Nå må du svare på spørsmålet. Vil du regulere innholdet på sosiale medier og hvem skal ta jobben.
Og hvorfor later du som at det ikke er lov å være kritisk til Islam i sosiale medier. Jeg kan gi deg 10 mrd eksempel på at det ikke er sant.
Risk-reward1
07.04.2019 kl 16:59 1486

Gå og legg deg, for du sover. Du våkner en dag, problemet er at det for sent når du gjør det.
Jeg MÅ ikke svare på noe som helst fra deg. At hatefulle innlegg skal modereres er åpenbart. Du var selv utestengt for kort tid siden pga det.
TR er ikke utestengt pga hatefulle meldinger, innlegg og reportasjer. Han er utestengt fordi han når mange med å påpeke konsekvensene av rasisme-ideologien islam. Selv en afrikansk prest i Vatikanet advarer sterkt, stikk i strid med dagens globalist pave..

Svært mange som kritiserer islam er utestengt fra nevnte plattformer i kortere og lengre perioder. Ikke for det har inneholdt hat eller oppfordringer til hat, vold, drap, men fordi organisert rapportering fra alle de såkalte moderat muslimene står bak når de leser eller ser noe de ikke liker. Derfor bruker de blant andre allerede nevnte skrivemåter som is/am og mus/imer. Så JA, det er ikke lov å være kritisk til islam på sosiale medier, og det slår også ut stempling. Mange fra venstresiden er uthengt som rasister og høyreekstreme, som islamofobo for å kritisere islam.

Nå! kom med dine 10 mrd eksempler på at det ikke er sant

RR
Slettet bruker
07.04.2019 kl 16:59 1485

Ja vel, så det er lite prinsipielt å skille mellom fantasi og virkelighet? Vi bor i den siste sovjetstat. Hallo. Hvor sansynelig er det med anarko-kapitalisme i Norge, det finnes kun et høyreparti her, Liberalistene, og de får vel rundt 1% av stemmene. Og de er altså for en nattvekterstat som også vil stjele noen kroner av befolkningen for å finansiere seg selv.

At jeg skal stemme Frp kan du BARE GLEMME med ÉN GANG. Dere får holde på med teateret deres sjøl. Velge mellom sosialist parti A eller B....molboland.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 17:29 1470

"Jeg MÅ ikke svare på noe som helst fra deg."

Det har du helt rett i. Så jeg får leve med at du ikke klarer å forklare hva du vil gjøre med problemet ditt. Hvordan du skal regulere eller påvirke disse private sosiale mediene. Skal du fjerne lovverket mot rasisme og hatprat? Det vil jo kanskje føre til at sosiale medier "slakker" på reglene.

Jeg googlet forøvrig denne Tommy Robinson for å finne ut hvorfor han var utestengt fra Facebook og fant følgende:

https://www.theguardian.com/uk-news/2019/feb/26/tommy-robinson-banned-from-facebook-and-instagram

Far-right founder of English Defence League repeatedly breached hate speech rules

Tommy Robinson, the far-right founder of the English Defence League, has been permanently banned from Facebook and Instagram for repeatedly breaking policies on hate speech, Facebook said.

The company said Robinson, whose real name is Stephen Yaxley-Lennon, broke rules that ban public calls for violence against people based on protected characteristics; rules that ban supporting or appearing with organised hate groups; and policies that prevent people from using the site to bully others.

The decision to ban Robinson from the social media sites could threaten his ability to reach large audiences. He is already banned from Twitter and the decision to cut him off from Instagram and Facebook will leave him reliant on YouTube as the only major online platform to provide him with a presence.

In a blogpost, Facebook said: “When ideas and opinions cross the line and amount to hate speech that may create an environment of intimidation and exclusion for certain groups in society – in some cases with potentially dangerous offline implications – we take action. Tommy Robinson’s Facebook page has repeatedly broken these standards, posting material that uses dehumanizing language and calls for violence targeted at Muslims. He has also behaved in ways that violate our policies around organized hate.”

The ban comes a month after Facebook issued a final written warning against Robinson, warning him that he would be removed from its platform permanently if he continued to break the company’s hate speech policies.

That warning had been issued for breaches that included a post calling on people to terrorise and behead those who follow the Qur’an; a post calling on people to “make war” on Muslims; and multiple videos showing people being bullied.

Following that warning, Robinson did break Facebook’s policies again, it says, through:

Organising and participating in events with recognised hate figures or groups, such as Proud Boys and Gavin McInnes
Public praise or support for these hate figures and groups
Public remarks that include hate speech targeted at a specific group in society
Public calls for violence against people based on race, ethnicity or national origin.

Slik jeg tolker det så er det ikke nødvendigvis Robinson selv som har brutt reglene personlig men facebook siden hans. Jeg tipper det har vært en del voldelige og rasistiske kommentarer som ikke har blitt fjernet.

Jeg tror du bevist løy til meg om hvorfor han var utestengt når du skrev følgende:

"TR er ikke utestengt pga hatefulle meldinger, innlegg og reportasjer. Han er utestengt fordi han når mange med å påpeke konsekvensene av rasisme-ideologien islam. "

Du skriver: "At hatefulle innlegg skal modereres er åpenbart.".
Her er vi altså enige, men mener du at Facebook skal stå for modereringen på hver enkelt side eller mener du at det er kontohaver som skal gjøre dette?
Hva bør skje om hatefulle innlegg ikke blir moderert?
Risk-reward1
07.04.2019 kl 18:00 1461

Fantastisk at du i samme innlegg klarer å spørre meg og sitere meg med svaret på det du spør etter:D
OG klarer bekrefte det jeg skrev, men tror jeg løy til deg!!!
Erre mulig å våre så bortreist

RR
Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:16 1457

Hva som er fantastisk er at du ennå ikke har klart å si hva du skal gjøre med dette problemet ditt.
Det er bare en stor konspirasjon om at De sensurer OSS som blir hengende i lufta, og det er nok hele hensikten.
Folk som TR og hans følgere er fantastisk dyktige i offerrollen.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:22 1451

Så lenge du holder deg innfor de sosialistiske rammene mellom Rødt og FrP kan du være relativt trygg på å ikke bli sensurert. Det er først når du beveger deg over i logisk og fornuftig høyrepolitikk du risikerer å bli noplatforma.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:34 1448

Det vil si at du, som holder koken her med samme nick, aldri har beveget deg over i logisk og fornuftig høyrepolitikk? Spennende.

Risk Reward kan heller aldri ha kritisert Islam siden han fortsatt er her.
.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:46 1446

Jeg ble kastet ut av forumet for noen år siden etter å ha kritisert høyregjeringen da de innførte et sosialistisk tiltak. Dette er mitt andre nick. Etter det har det vært en gradvis oppvåkning blandt befolkningen og det virker som også admin aksepterer mer her nå.

Når det er sagt så er vel også HO blandt de med størst takhøyde.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 19:13 1436

Til og med jeg har blitt kastet ut flere ganger.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 19:23 1433

puben ja...
Risk-reward1
07.04.2019 kl 20:57 1415

Du er ikke spesielt smart!
"Hva som er fantastisk er at du ennå ikke har klart å si hva du skal gjøre med dette problemet ditt."
Det er et dyptgripende venstrevridd globalistsyn, og en sterkt trang til å sensurere de som sier det de ikke liker. det har ingen enkel løsning så *lenge* det finnes så mange prinsippløse og fornektende mennesker.

"Det er bare en stor konspirasjon om at De sensurer OSS som blir hengende i lufta, og det er nok hele hensikten."
Jeg har konkret snakket om TR, det er DU som med stråmenn har gjort det til et OSS

"Folk som TR og hans følgere er fantastisk dyktige i offerrollen."
Du satt jo selv og sippet deg til å bli sluppet inn på forumet igjen, så når du snakker om offerrollen er det vel egen holdning du uttaler deg om :)

RR

PS!
Jeg venter på dine 10 mrd eksempler!

**Edit
Redigert 07.04.2019 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
polemiker
07.04.2019 kl 20:59 1413

Tommy Robinson og Julian Assange er virkelige journalister. De forteller sannhetene som de er uten klipp og lim, juks, fanteri eller politisk propaganda. Facebook påstår at han har kommet med hatkriminalitet ovenfor muslimer og at han oppfordret til vold mot dem.

Det samme gjør journalister og andre nyhetsmedia. Hvorfor kan de ikke finne frem til noen eksempler? Det finnes tusenvis av tweets, Facebook innlegg og timesvis med video, men enn så lenge har jeg ikke sett et eneste utsagn eller tekst som antyder hat eller rasisme ovenfor muslimer. Det Robinson derimot hater og advarer mot er ideologien ISLAM.

Tommy er en av de aller største forkjempere for ytringsfrihet i dag. Han har avslørt media gang på gang hvor de forfalsker og forvrenger hva han sier. Derfor tar han alltid selv opptak når han blir intervjuet, slik at folk også kan få den riktige og umanipulerte versjonen. Dette har skapt mye furore og oppmerksomhet så det er kanskje ikke så rart fake news media hater ham. Jabba og sosialistene er heller ikke så glade i ham, da han er en kraftig stemme i forsvar av ytringsfrihet.

Samme gjelder Assange, men han er også opptatt av transparens og åpenhet fra myndighetene. Han har samlet inn og offentliggjort hundretusenvis av dokumenter som har gitt et unikt innblikk i hva myndigheter og stater egentlig driver med. Da han lakk emailene til Podesta og DNC var media mest opptatt av hvordan disse mailene var samlet inn, og ikke selv inneholdet.

Livesendingen fra utsiden av ambassaden er fortsatt i drift. Har observert at det har vært livlig der i dag med sang, dans, appeller i timesvis.
Slettet bruker
08.04.2019 kl 10:26 1387

"Jeg venter på dine 10 mrd eksempler!"

Realiteten er at disse rightwing aktivistene har hatt bedre beskyttelse enn oss andre.


Facebook protects far-right activists even after rule breaches

https://www.theguardian.com/technology/2018/jul/17/facebook-protects-far-right-activists-even-after-rule-breaches-dispatches-c4

TR er en ledende skikkelse i altright miljøet, faktisk over hele verden nå. Han fikk heltestatus, nesten som en martyr, etter at han måtte i fengsel ifjor og pengene har strømmet inn. Å blokkere han har bare gjort han ennå mer populær. Følgerne hans er imidlertid spik spenna gærne, noe denne historien viser:

Rape charity hotline bombarded with ‘racist abuse’ from Tommy Robinson supporters

https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/rape-crisis-tommy-robinson-facebook-wycombe-chiltern-south-bucks-far-right-a8782661.html

Ser ikke ut som hans følgere bryr seg mye om voldtektsoffer med mindre de har rette fargen.
Jeg klarer ikke å fatte hva som skulle være galt med at muslimske og hinduistiske jenter anmelder og får hjelp etter voldtekt. Gjerningsmennene er høyst sannsynlig de samme som TR og hans følgere kjemper mot så en skulle tro at det var positivt at jenter innen deres egen kultur står frem og sier ifra.
Redigert 08.04.2019 kl 11:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2019 kl 10:58 1384

"Samme gjelder Assange, men han er også opptatt av transparens og åpenhet fra myndighetene."

Akkurat nå er det mange som lurer på når Mueller rapporten kommer og når Trump skal legge frem ligningen sin.

polemiker
08.04.2019 kl 12:05 1376

Mueller rapporten er som kjent kommet for lengst, men den kan ikke frigis til publikum pga. at den inneholder "source and methods" og Grand Jury materiale. Om AG Barr hadde sluppet den i sin helhet hadde han selv havnet i fengsel. Han laget derfor et 4 siders oppsummering av rapporten som han har gitt ut.

Den var et knusende slag i ansiktet på dere sosialister og media som har mast om denne konspirasjonsteorien i noen år nå. Som et halmstrå klynger dere til et lite halmstrå om at Barr kan være en del av konspirasjonsteorien og har derfor servert et notat med regelrette løgner slik at Mueller rapporten egentlig inneholder "bevis" på russian collution.

Etter at Barrs oppsummering kom ut gikk satte hele mediabransjen krisestab for å klegge ut nye talkingpoints. Det beste de kom opp med var å kreve "hele rapporten" frigitt. De visste naturligvis inderlig godt at det ikke kunne skje, men det var nettopp hele poenget slik at de fikk kjøpt seg litt tid.

I dagene etter ble plutselig all media svært interessert i medicare og resirkulerte gamle løgner og påstander om det. I sin desperasjon henter man frem gamle sitater fra 8-9 år tilbake, maser litt om Trumps ligningsoppgaven, riv muren mot Meksiko og det finnes ikke noen krise langs grensen osv.

Dere sosialister blir en stadig mer patetisk og forutsigbar gjeng. Det er blitt så ille nå at selv den venstrevridde journalisten, Pilitzer prisvinner, jursit og forfatter - Glenn Greenwald roper varsko. Han karakteriserer den kollektive svikten i amerikansk presse for den største katastrofen i amerikansk journalistikk noen sinde.

Her avkler han The Guardians fake news artikkel med en "bombshell" om at Paul Manafort hadde tre hemmelige møter med Assange inne i Ecuadors ambassade.
https://theintercept.com/2019/01/02/five-weeks-after-the-guardians-viral-blockbuster-assangemanafort-scoop-no-evidence-has-emerged-just-stonewalling/

Her refser han Jabbas favorittnettside Buzzfeed og avslører 10 av deres top fake news historier om russian collution. Det er ikke mange, men det er tydeligvis noen få sosialister som har sett lyset. Selv om jeg skryter av Greenwald her, er det ikke dermed sagt at jeg liker alt han har skrevet opp igjennom tiden :-)
https://theintercept.com/2019/01/20/beyond-buzzfeed-the-10-worst-most-embarrassing-u-s-media-failures-on-the-trumprussia-story/

Redigert 08.04.2019 kl 12:08 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
08.04.2019 kl 12:09 1373

"Realiteten er at disse rightwing aktivistene har hatt bedre beskyttelse enn oss andre."
Virkelig?

Historien vil vise hvordan ettertiden vil se på TR
https://no.wikipedia.org/wiki/William_Wallace

For de naive fornekterne i dag var nok Wallace en høyreekstrem rasist og voldsmann som sto opp for sitt land!

RR