Kardinal: – Masseinnvandringen vil føre til at Europa forsvinner

Slettet bruker
07.04.2019 kl 03:19 706

Afrikansk kardinal: – Masseinnvandringen vil føre til at Europa forsvinner

Ifølge den Vatikan-baserte kardinalen Robert Sarah er massemigrasjon en eksistensiell trussel for Europa.

Vesten har ingenting å tjene på å slippe inn enorme mengder mennesker med liten respekt for grenser og kulturelt hegemoni, skriver Fox News. Sarah mener at de som bruker Bibelen for å promotere migrasjon bedriver «falske tolkninger» av skriftene.

– Det er en falsk eksegese å bruke Guds ord for å promotere migrasjon. Gud ønsket aldri slike splittelser, uttalte Sarah til franske Valeurs Actuelles.

Sarah kommer opprinnelig fra Guinea, et land med 88 % muslimer og kun 5 % kristne. Så kardinalen vet hva han prater om.

For tiden tjenestegjør Sarah som leder av Vatikanets liturgi-avdeling. Han nevnes ofte som kandidat til å bli den første pave fra Afrika siden Romertiden. Han er kjent for konservative standpunkter om blant annet liturgisk praksis, islam og migrasjon.

I intervjuet med Valeur Actuelles langer han ut mot prester og biskoper som uttaler seg «tåkete, vagt og upresist», for å slippe unna kritikk. De har «giftet seg» med en idiotisk utvikling i verden.

Sarah mener den katolske kirke ikke burde la seg utnytte av politikere som vil fylle opp det europeiske kontinentet med muslimer:

– Alle migranter som kommer til Europa mangler penger, arbeid og verdighet. Er det dette kirken ønsker? Kirken kan ikke samarbeide med en massemigrasjon som er som en moderne form for slaveri.

– Hvis Vesten fortsetter med denne fatale politikken, er det en stor risiko for at en kombinasjon av manglende barnefødsler og invasjonen av fremmede vil føre til at Europa forsvinner, akkurat som Romerriket ble invadert av barbarer.

Les også: Kardinal: Vatikanet slettet arkiv over overgripere

Sarah avslutter:

– Mitt land er dominert av muslimer. Jeg tror jeg kjenner virkeligheten jeg snakker om.

– Hvis Europa forsvinner, og vi mister de uvurderlige verdiene fra det gamle kontinentet, vil islam invadere verden. Dette vil resultere i en total forandring av kultur, antropologi og moralske visjoner.

https://resett.no/2019/04/06/afrikansk-kardinal-masseinnvandringen-vil-fore-til-at-europa-forsvinner/
Slettet bruker
07.04.2019 kl 13:41 676

Reaksjonen denne saken har fått her inne er en bekreftelse på at dette emnet ikke betyr mye. Skipet synker mens krangelen går hvem man liker og ikke liker ombord.

Dette er den største utfordringen Europa noen gang har stått ovenfor i historien, og som kardinalen sier, Europa vil forsvinne. Det betyr på lang sikt at flere mennesker vil dø i fremtiden enn i noen kriger tidligere. De som bøyer hodet og aksepterer å leve som slaver under Islam, de får eksistere, ikke leve.

Jeg bare håper at dette gjelder dem som lever nå, fordi skylden er deres.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 13:58 672

Tipper ingen har hørt om han før.
Når begynte du å bruke katolske prester fra Guinea som sannhetsvitner? Om en annen katolsk prest fra Guinea sier det stikk motsatte, ville du da lagt like mye vekt på det?.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 14:11 668

Tror du jeg er blind? Hva han har observert er vel akkurat det samme som flertallet i Europa har observert. Problemet er at de styrende organer ikke hører på hva folk ønsker. At denne kardinalen, (han er forøvrig ikke prest, men kardinal) går åpent ut mot sin Pave, sier alt.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 14:18 668

Så hvorfor tror du denne kardinalen er klokere enn Paven eller de andre kardinalene?
Jeg tror fortsatt at verken du eller TS hadde hørt om denne fyren før Resett skrev en artikkel om han og interessen skyldes ene og alene at han hadde "det rette budskapet".
Redigert 07.04.2019 kl 14:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2019 kl 14:19 667

Fordi han tenker motsatt av deg.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 14:22 666

Så dine meninger baserer seg på hva du tror jeg tenker.
Var ikke klar over at jeg hadde slik makt over deg.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 14:55 654

Hehe..det er jo akkurat det motsatte Franz sier. Han vet hva du tenker, og sammenligner dette med virkelighetens verden, ser at du tar feil, og vet da at å gjøre motsatt av hva du tenker og mener fører frem til en riktig løsning.

Det er Franz som eier deg, ikke motsatt...hehe
Slettet bruker
07.04.2019 kl 16:10 645

Tommelen opp for deg.
børst
07.04.2019 kl 16:57 638

Det er dette hele det rådende PK-regimet ønsker og tilrettelegger for.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 17:35 632

Gir du tommel til deg selv?
atnorhe
07.04.2019 kl 17:39 631

Hvis du kan se inn i fremtiden om hvordan Europa vil se ut om 20 år, så kan du vel dele det med oss andre som kun gjetter?
Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:00 620

Jeg er ingen spåmann men det er jo opplagt at når den neste store resesjonen kommer så er det fare på ferde. Det er fryktelig mye hatefull retorikk mellom grupperinger. I Europa først og fremst mellom muslimer og hvite. Jeg er og har alltid vært tilhenger av streng innvandringspolitikk. Til tross for at jeg har sagt det 100 ganger så er det mange som tilegger meg andre meninger. Det som kanskje skiller meg fra de fleste andre på dette forumet er at jeg innser at vi kan ikke skru klokka tilbake i tid og jage 50-100 millioner ikke hvite inbyggere ut av Europa. Det betyr at vi på en eller annen måte må klare å leve sammen. Vi må rett og slett løse problemet på en praktisk måte. Jeg tror ikke det er en god løsning å sitte på internett og spre hatefull propaganda om hverandre. Det vil bare føre til at andre gjør det samme med meg, så vil det eskalere helt til Franz, PapaX og deres like til slutt får rett.
Det som gjør meg mer optimistisk er at den oppvoksende generasjonen vil være mye bedre i stand til å takle multikultur enn det vi er.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:19 617

En helt riktig betraktning. Grensene skal holdes, og fattigtiggere som bringer med seg islam skal holdes vekk fra Europa
Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:43 608

Litt rart at du, som liberalist ikke er mer enig med meg, bortsett kanskje fra at dere skulle ha fri innvandring også. Hva skjedde med frie valg, religionsfrihet, sensur og slikt? Tror du er en lissom liberalist.
Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:54 606

Fri innvandring UTEN velferdsgoder er noe helt annet enn dagens sinnsyke politikk.

Frie valg, religionsfrihet, og full ytringsfrihet er helt topp så lenge de grunnleggende menneskerettigheter er ukrenkelige, altså skal ikke frie valg gå på bekostning av disse, religionsdyrkelsen finansieres med egne penger, og ytringsfriheten er total.

Slettet bruker
07.04.2019 kl 18:57 604

Dagens innvandrings/flyktningepolitikk har ingen ting med liberalisme å gjøre. Den er basert på tvang og er derfor totalitær og sosialistisk.

Edit: den er naturlig nok derfor også både ulogisk og destruktiv. Du kan jo teste ut modellen i forretningslivet eller i husholdningen og se hvor lang tid det tar før du går tom for penger.
Redigert 07.04.2019 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
atnorhe
07.04.2019 kl 23:47 574

Det som gjør meg mer optimistisk er at den oppvoksende generasjonen vil være mye bedre i stand til å takle multikultur enn det vi er.

Det får vi håpe for deres skyld, siden de etterspør enda flere,men du også har denne merkelige selvpiskende holdningen at hvis noe går galt så er alt vår skyld. "Vi har ikke vært flink nok" er politikernes svar når noen blir stukket ned ranet eller voldtatt av ungomsbander. Du er på samme nivå.

Det som kanskje skiller meg fra de fleste andre på dette forumet er at jeg innser at vi kan ikke skru klokka tilbake i tid og jage 50-100 millioner ikke hvite inbyggere ut av Europa.

Ingen tror at det er realistisk. Det er kun frustrasjon over at et åpenbart problem skal ties ihjel, ikke løses.

Problemet er at de 50-100 millioner om ikke så lenge blir til 150-300, og deretter 400-600. Dette stopper ikke av seg selv, og ingen Afrikaner som har fått foten innafor, reiser frivillig tilbake. Troen på at de som "ikke har behov for beskyttelse, skal ut", er et bedrag. Ingen reiser frivillig ut i fra verdens mest humane og rause velferdssamfunn, og med vestens utallige "menneskerettighets-organisasjoner som trenger alle oppmerksomhet de kan få for å opprettholde sine støtteordninger, og sin egen betydning,. er hver enkel sak en resursbruk hinsides hva det er verdt å prioritere. Derfor fortsetter galskapen.
Noen ganger trør myndigheten til for å demonstrer "fasthet", som betyr null og niks i den store sammenheng.

All innvandring i fra langvekkistan må stoppes.Hvis vesten skal overta ansvaret for alle verdens tulleland, må de invadere tullelandene, eller nærområdene og skaffe sikre soner uten hensyn til "Internasjonal rett". Det finne sikker allerede hundretusen i Norge som ikke har noen rett til å være her.

Skaden har skjedd og kan ikke reverseres. Den kan begrenses, men det skjer ikke, og det er et farlig problem.

Slettet bruker
08.04.2019 kl 10:07 553

Jeg ser at du svarte meg men du svarte meg ikke.
Risk-reward1
08.04.2019 kl 10:12 552

"Jeg er ingen spåmann........."
Nei, det er korrekt. Du er en Stråmann!
De fleste innleggene dine handler om å vri og vrenge på ting, og denne tråden og Assange-tråden viser det tydelig (for å bruke ferske eksempler)

Muslim er ingen hudfarge! Like lite som nazisme var og er. Det handler om å kjempe mot 2 forferdelige ideologier. Men for ARS og alle andre som lever av offentlig støtte er det hudfarge og rasisme det må forsøkes og vris til.
Det er kun de dumme på begge sider av debatten som gjør det til hudfarge. Det handler om ukultur, holdninger, handlinger og utbredelsen av dem.

Hatefulle ekstreme muslimer (Telia reklamen ga oss et lite bilde av hvor mange det faktisk er) omtales som "konservative muslimer". Tilsvarende human trash på motsatt side som tror det handler om hudfarge kalles korrekt for rasister. MEN konservative folk som er glad i landet sitt, og ikke ønsker at denne ideologien skal ødelegge også vårt samfunn, som advarer mot kvinneundertrykkelsen og kontrollen, kvinnen som eiendom, rasismen i denne "troen", hatet i den, ufreden den bringer, blir også stemplet som rasister og høyreekstreme!

Langt på vei er islam en kopi av nazismen. Med eldre opphav er det kanskje riktig å si motsatt. De samme som var passive og fornektende når nazismen banket på Europas dører, er de som er passive og fornektende nå.
Vi har en ideologi som trure hele Vestens eksistens, demokrati, frihet, rettigheter, og en stor gjeng med nyttige idioter gjør veien lett. Svenskene er i ferd med å bli minoritet i eget land!
At den oppvoksende generasjon er enda mer naiv gir ingen grunn til optimisme. Det gir grunn til å tro at siste generasjon som får oppleve et fritt og demokratisk Europa i voksen alder, er født allerede.

RR
Slettet bruker
08.04.2019 kl 10:32 548

"Langt på vei er islam en kopi av nazismen."

Islamister og høyrekstreme er veldig like i tankegangen ja.
E.g. ABB, NZ skytteren, Pittsburgh etc

Prinsippene er de samme. man finner noe, noen å hate og en sterk skikkelse og/eller gruppepress radikaliserer de lettpåvirkelige til å utføre fryktelige terroraksjoner..


Jeg vil legge til at venstreekstrem terror er også lik. Det var mye av slikt i europa på 70 tallet.
Redigert 08.04.2019 kl 11:00 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
08.04.2019 kl 12:03 538

"Islamister og høyrekstreme er veldig like i tankegangen ja. "
Jeg snakket om nazister, ikke høyreekstreme. Men ja, også de har mye felles hat mot de samme, men også hverandre.

Fellestrekkene for nazistene og de høyreekstreme er også der. Høyreekstreme, nazister og islamister. Samme dritten hele gjengen. Samme farlige ideologier.

RR