PEN. Kort vei til 20. Videre stigning forventes.

Trond.heim
PEN 07.04.2019 kl 17:17 15519


Kursen har lenge ligget i ro, sannsynligvis pga. langsom progresjon på Dussafu.

I denne perioden
-har oljeprisen steget mye og har passert 70 USD.
-Handelsavtalen mellom USA og Kina sluttføres
-børsene i USA er få prosent bak ATH
-selskapet produserer som guidet
-Q1 forventes å signalisere at den positive fremtiden har startet
-selskapet har fått nye investorer som bidrar til at PEN omtales mer.
-BWO vil sannsynligvis om kort tid offentliggjøre hvilke brønner som skal prioriteres i borreprgrammet som starter i august.

Vi står foran en reprising av PEN. I første omgang skal analytikernes kursmål innfris.
Deretter skal det settes nye kursmål.

Kursmål:
Pareto. 23
Arctic. 30
Sparebank 1 marked. 23
SEB: Ikke kursmål, men positivitet i retning av 25+ ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
mern1
09.04.2019 kl 10:58 5985

PEN har begynt oppgangen, mer volum også nå
Fluefiskeren
09.04.2019 kl 11:08 5962

Når vi først er i Tunisia føles det trygt at våre assets ligger i et trygt område i landet. Hadde likt meg dårlig dersom vi hadde vært tett opp mot Libyagrensen eller Algerie for den saks skyld.

https://www.middleeastmonitor.com/20190406-tunisia-tightens-security-along-libya-border/
Fluefiskeren
09.04.2019 kl 11:38 5880

Til Trond.heim

Vi er vel nesten alle enige i at manglende fremgang i kursen skyldes fravær av viktige nyheter. Dette kommer nok til å vare ut kvartalet er jeg redd, men tredje kvartal blir meget spennende. Da starter fase2 opp med en letebrønn i nærheten av Ruche. Mest sannsynlig Hibiscus. I Ruche område er det mange prospekter i tillegg til Ruche og Ruche NE. Kan fort bli større enn Tortue.

Av store nyheter før det er det kanskje salg av Aje som er mest aktuelt. Som nevnt tidligere har jeg en kanditat selv om det blir meget spekulativt.

Når det gjelder store aksjonærer sin inntreden har jeg sagt tidligere at det er oppblåst og historien har vel gitt meg rett. Tror vel heller det er tvert om for en dag selger de seg ut og markedet reagerer mye mer markert på dårlige enn på gode nyheter. Likeledes når det gjelder meglerhus sine kursmål er det også temmelig uinteressant. Er det noe jeg brant meg på tidligere var det nettopp at jeg tok hensyn til disse. Og hvorfor oppgi kursmål uten samtidig å oppgi hvilken tidshorisont de snakker om?
Redigert 09.04.2019 kl 11:46 Du må logge inn for å svare
polion
09.04.2019 kl 12:37 5774

Det refereres til større PEN-aktører som muligens kan selge seg forholdsvis kjapt ut. Nå er det nå engang slik at en god slump av disse har en forholdsvis høy inngang i forhold til dagens kurs. Vil definitivt ikke tro at de nevnte har gått inn i dette lille filleselskapet for å få noen få prosent avkastning. De er nok adskillig «djervere» enn som så, følgelig tror jeg det er en kursmessig lang vei å gå før disse vurderer å lempe seg ut.

Ellers så vil jeg bli litt overrasket hvis PEN-ledelsen under dagens seanse ikke krydrer opp med en del positivitet omkring selskapet. Kan være nok til at PEN stiger enda noen prosent?
mern1
09.04.2019 kl 12:41 5761

Live sending i dag på live Q&A-sending med Panoro Energy! http://bit.ly/2Vs5KEo med CEO, blir spennende
Trond.heim
09.04.2019 kl 12:49 5740

FF: I tillegg til Polions betraktning som jeg er enig i, så tror jeg disse aktørene bidrar til økt fokus på selskapet. PEN har lenge vært et såkalt U-U-U selskap. Det er ikke lenger Ukjent, det er heller ikke Uanalysert. Fra å være et lite glemt selskap så omtales det i finansavisen, figurerer på vinnerlisten, var blant årets beste aksjer i fjor osv.
Ellers er jeg i prinsippet enig med deg i at den ene aksjeeier er likverdig med en annen, men dersom store aksjonærer kjøper seg mye opp så gir dette et bedre signal enn om jeg kjøper meg opp
mimsa
09.04.2019 kl 13:06 5701

Hva står den 3dje U-en for? Usikker? Utbomba? Uimotståelig? Uinteresant?
Trond.heim
09.04.2019 kl 13:27 5643

Upopulær kanskje:)
Fluefiskeren
09.04.2019 kl 13:53 5589

Riktig. Det står for upopulær.

Polion

Når det gjelder hva store aksjonærer har av inngang så har jeg ikke oversikten over det, men for de som var med i emisjonen på 16,1kr ( eller var der 16,2 ?) så har de jo en liten gevinst i øyeblikket. Mulig noen større kjøpte seg opp 22-23 kr, men det vet vi vel ikke.

Poenget mitt er vel snarere at aksjemarkedet ikke lenger lar seg forføre på samme måte som tidligere. Jeg husker tiden med Idar Vollvik. Kjøpte han seg betydelig inn i et selskap så kastet selvsagt en drøss andre seg på slik at han faktisk var nødt til å tjene penger på det. Bjellekuer ble de kalt. Mye mindre snakk om det nå. Vi kunne håpet at Sveaas hadde et snev av denne betegnelsen, men det ser ikke slik ut hva PEN gjelder. For et oljeselskap er og blir det å finne olje det klart viktigste. Da er betryggende å vite at sjansen for det er veldig høy. Det ble riktignok opplyst at deler av EEA området har mindre distinkt seismikk og vil kreve reprossering. Likevel er det nok å ta av innen dette er relevant vil jeg tro.
Redigert 09.04.2019 kl 14:16 Du må logge inn for å svare
polion
09.04.2019 kl 15:11 6979

JA, (kjendis-)emien var på NOK 16,10 og jeg regner alle innganger på dette nivå (og høyere) som forholdsvis høy i forhold til dagens kurs. Vil tro at mange fremdeles ser på lille PEN som en smule spekulativ. Og hvem i all verden av de litt halvstore aktørene gidder gå inn i et sådan papir for en marginal avkastning? Nei, ingen som jeg vet om.
PS. Og videre, når/hvis de største aksjonærene starter å selge seg ut av et selskap, så vil for så vidt dette få konsekvenser for de aller fleste selskap/aksjekurser.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
gunnarius
09.04.2019 kl 15:26 6927

Denne Q&A seansen, nei her skulle vi nok ha hatt Mr. Swinson. Da tror jeg fargen i kinnene til John hadde blitt langt mer utpreget. På den annen side, John imponerer mer og mer.

Ikke noe som tyder på uønskede hendelser i Q1 og slik det ble nevnt av John, så er det bare å vente på the news.

Et personlig møte med både vår CEO og selskapet. Helt greit som innføring, men det ble dessverre ikke gått i dybden eller stilt de spørsmålene som opptar flere av oss. Koseprat, verken mer eller mindre.

Dette sagt, stor takk til Xtrainvestor for supert opplegg.

John virket særdeles komfortabel, det holder for min del.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 16:08 6810

Når jeg tænker over det, så er blomster pæne.
Måden man gror dem godt på, er ved at give dem vand og kærlighed og lidt gødning.
Blomster kan være gule, grønne, røde etc.. Jeg kan godt lide blomster!
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Spitzer
09.04.2019 kl 16:52 6712

RE G.
Ref din siste setning om John virket særdeles komfortabel. Den deler jeg.
Ikke mye nytt, men kjekt arctic bekreftet sin buy-rating med target NOK 30.
Ellers merket jeg meg at PEN synes mer «fremoverlent» hva gjelder å pushe mot Aje fase 2 (Turonian olje/gass). Tidligere har de vel knapt ville ta Aje-ordet i sin munn.
Ellers lite nytt, men er kjekt stunt og særlig om noen ikke har særlig kjennskap til Panoro fra før.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 20:10 6478

Dont talk about green energy.
Dont talk about Dussafu; buy BWO (48%)
Dont talk about AJE; Big emsion may be possible.
Dont talk about LPS; everybody knows.
Dont talk about bloody flowers nobody fucking cares!
Just talk about Sfax, Nobody fucking knows!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
gunnarius
09.04.2019 kl 20:35 6428

Som vi kjenner EER, MXO og PEN - ingen har finansielle muskler eller PEN lyst eller prioriterer Aje og gassfasen, selv om John senest i dag åpnet opp for gass mot Lagos og WAGP pipeline atter en gang. Kjennsgjerningen er å modifisere Aje JV. Dvs. noen ut og noen inn. Ny(e) partner(e) med operasjonell erfaring. Uansett, om Aje JV skaffer ekstern funding slik MXO har forfektet, så kan oljeboring (en eller to brønner) gjøres separat gassutbygging.

agawu, bare en oppfølger til den der med EER og liquidation. Har nå fått det bekreftet fra meget pålitelig hold. Det er EER som holder på med en stor re-organisiering av deres struktur. Ingen direkte impact Aje.

Enig med deg Spitzer - John og selskapet ser ut til å ha god kontroll og virker foroverlent. Jeg tror på jevne dryss av meldinger fremover. Uansett blir det kun en drøy mnd. til før Q1 og med 4 løftinger i Q1, bør dette kvartalet bli meget bra.

I november 2019 og emisjonen til NOK 16,10 lå oljeprisen ala i dag, men sank til like under $60 i slutten av november. Ble værende på ~$60 ut til medio februar. Kurven har steget jevnt oppover fra den tid og frem til i dag på $70 pluss. Oljeprisen synes sterk for Q2 og Q3. Ingenting tyder på at saudiene slipper taket.

Som også Spitzer viste til, Arctic benytter kursmål NOK 30 og ”de andre” ligger like bak. Det er fremdeles langt opp til hva analytikerstanden mener om prising av aksjen, så her tror jeg at en befestelse av oljeprisen rundt $70 vil trekke aksjekursen til PEN oppover. Dette også sagt i påvente av kommende news. Kan nevne at jeg halte og dro litt i selskapet for å sjekke om ifm. Dussafu - boring og Tullow - var per definisjon soon, og dette ble bekreftet. Men det vet jo allerede markedet fra tidligere. Dvs. de følger plan.

Og når det gjelder Aje ble også jeg noe overrasket over at gassfasen ble nevnt såpass konkret som John la for dagen. Imidlertid tror jeg fremdeles på MXO, som ser mer olje som aller første trinn av fase 2. Dvs. trolig boring av en Turonian oil rim og en Cenomanian brønn. Q1 har blitt nevnt som deadline det tekniske, så her kan det komme noe og trolig først fra MXO. Like forundret over Allign Research som etter et raid med MXO har blit stum som en østers. De har aksjer i MXO. “MX Oil is a research client of Align Research. Both Align Research & a Director of Align hold an interest in the shares of MXO.” Status per 26. okt. 2018. Det er så snodig at det er fullstendig radiotaushet om MXO.

Som også John bekreftet i dag – det har vært rolig utad i noen mnd., mens det er hektisk på innsiden …..


Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Davinci_me
09.04.2019 kl 20:52 6403

Takk for fine betraktininger Gunnarius. For dem som er kjent med selskapet vil de neppe være ute av aksjen frem mot Q1. Det bør bli en reprising av aksjen etter et solid Q1, og diverse kursmål vil nok bli revidert og nærmere artic sitt. Dette vil bli kursdrivene. Folk som sier at dem driter i aksjekursen, er helt på viddene etter min mening. Hvis PEN skal hente penger en gang til evt AJE, er det stor forskjell om selskapet kan hente kroner på 30 kr enn 20. Selv om det trenges finansielle muskler og mange investorer for videre utbygging av AJE. Så vil PEN sin finansielle posisjon være avgjørende for det endlige kakestykket.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Alby
09.04.2019 kl 21:04 6374

gunnarius

Takk for grundig og et opplysende innlegg. Det som bla. er fint med deg. er at du kommenterer underveis i dine innlegg. Da syntes jeg det blir mer KJØTT PÅ BEINET.
Enig i at vi nok går mot spennende tider.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
gunnarius
09.04.2019 kl 21:07 6360

At EER, MXO eller PEN henter penger til Aje for å bygge ut gassen, må i så fall kun bero på at de først har solgt seg ned eller helt ut. Ja, utfordringen ligger i funding. Men er først dette på plass eller om det blir mulig, så er tross alt Aje kjent for mye gass og kondensat og litt olje. Så Lagos og WAGP er fremdeles løsningen. men her gjelder det å få langsiktige avtaler, enten dette være seg innenlands gass til forbruk eller export. og lisensen går neppe i gang med å bygge ut gassen, før avtalene og "sikker betaling" er på plass.

Beslutningsvedtak og innsigelse er vesentlig anderledes nå etter den interne feiden som gikk i lisensen. Dvs. om en eller flere nedlegger veto, så stanser det hele mer eller mindre opp. Så det må være full konsensus innad, slik dette forstås fra min side.

Det er nettopp her jeg tiltrer MXO - å doble oljeproduksjonen ved kun en Turonian-brønn vil omtrent halvere opex. Nevnt av MXO til ca. 5.000 fat per dag. Men selv 3.000-4000 f/d vil monne bra. Med et klappet klart boreprogram for en eller to oljebrønner ( som trolig er hva det arbeides med inkl. det operasjonelle/tekniske) vil Aje som case se helt anderledes ut. Trorlig også ifm. funding, ref. off taker.

Den første RNS fra MXO vil trolig si det meste.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Davinci_me
09.04.2019 kl 21:15 6331

Ja, John var veldig opptatt av å formidle PEN sin strategi om å gjøre en grundig jobb. Ta steg or steg for å optimalisere drift både i Tunisia og AJE. Det er det viktigste for meg som aksjonær, at ledelsen ikke tar noen snarveier og er nøkterne. Er nok litt som du sier, PEN har en historie. Men for meg nå, virker PEN som et lavrisiko case som nok kommer til å gå opp for flere og flere etter Q1.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 21:34 6291

Not one single word about new PSC Sfax!!!!!!!!!!!!!!!!
Bought 9md ago from DNO.
Finansfyren fra artic er ligeså klæbrig og blankt poleret som Sveeas. Har købt 10% af PEN på klods!!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
gunnarius
09.04.2019 kl 21:36 6277

Kanskje det beste innen "makro" som kunne ha skjedd - gitt tingenes tilstand (men det må først bli verifisert av EU i morgen):

FT: EU vil tilby ytterligere brexit-forlengelse

2 timer siden · André Haugen

EU ønsker å tilby Storbritannia ytterligere brexit-utsettelse, men krever «oppriktig samarbeid» i retur.

Det skriver Financial Times, som viser til et utkast av beslutningen EU ønsker å presentere etter møtet onsdag.

I utkastet gis det ingen konkret dato. EU-toppene må fortsatt godkjenne konklusjonen på onsdagens toppmøte.

EU krever at en utsettelse ikke «undergraver vanlig funksjon for unionens institusjoner», ifølge FT. I tillegg kreves det at Storbritannia holder EU-valg neste måned.

Til tross for at Frankrike har stilt krav som vil hindre Storbritannia i å involvere seg i viktige EU-spørsmål, er den foreløpige konklusjonen bare at britene må oppføre seg på en måte som «reflekterer deres situasjon som en uttredende stat».

I EU-president Donald Tusks invitasjon til onsdagens brexit-toppmøte foreslår han at brexit kan utsettes så lenge som nødvendig, og maks ett år.

Han foreslår at Storbritannia kan forlate EU så snart Parlamentet og EU har godkjent den framforhandlede avtalen om hvordan brexit skal gjennomføres.

Tusk mener også at EU må fastholde sitt krav om at avtalen ikke kan reforhandles.




Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
d12m
09.04.2019 kl 21:55 6233

Jeg bommer ikke på gass vs vannkraft. Gassen vi eksporterer er omtrent 9-10 ganger større enn vannkraften som produseres. Europa trenger energi og vårt bidrag er primært gass.

"– En gassleveranse i løpet av et år, tilsvarer ni til ti ganger vannkraftproduksjonen i Norge. Tre dager med norsk gassproduksjon kan opprettholde hele strømbehovet i Oslo i ett år."
https://www.nrk.no/mr/rekordsalg-av-norsk-gass_-_-aldri-levert-sa-mye-fra-norsk-sokkel-for-1.14215337
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
agawu
09.04.2019 kl 22:42 6146

Gunnarius: ikke sikker på om det var jeg som kom med EER og liquidation, uansett bra du har fått det bekreftet :-)

Registrerer nytt Panoro logo i presentasjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
gunnarius
09.04.2019 kl 22:45 6139

agawu, beklager om jeg blandet kortene her. Men ja, bra å få det oppklart.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Black Peter
10.04.2019 kl 09:22 5890

G,

Jeg har muligens ikke fulgt godt nok med, men jeg har aldri tatt det for gitt at prospect A/B blir med blant exploration-brønnene. Jeg mener han sier klart og tydelig i går at de kommer til å bore der, dobbelstack brønner hvis de treffer riktig. Hvis de ikke treffer/treffer begge formasjoner/prospekter, vil de benytte opsjon på 1 eller 2 expl.brønner(de kan selvsagt benytte opsjon uansett). Dette betyr at de kjører 1 safe expl.brønn + 4 prod. + 1-3 expl.brønner på prospekt A/B.

Megabull!
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.04.2019 kl 09:46 5838

Fokuset i Gabon blir å bygge clustere av brønner på Dussafu. Tortue clusteret ferdigstilles først, deretter Ruche clusteret.
Uansett er målet å få produksjonen raskest mulig opp i 40.000 fat per dag som er kapasiteten på Adolo - og deretter å holde den der lengst mulig (les prospekt A/B).
Hvis der gjøres gigafunn som gjør at kapasiteten bør økes utover 40.000 fat per dag, så snakker vi enten utvidelse av kapasiteten på Adolo eller en ny FPSO i tillegg til Adolo. Dette ligger antakeligvis en 3-4 år frem i tid, men utviklingen er uansett spennende. Feltutviklingen på Dussafu går jo på skinner og reservoaret viser seg å ha svært gode produksjonsegenskaper.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
gunnarius
10.04.2019 kl 10:00 5806

Helt siden HNR og Edmistons dager har det vært tydelig at man ønsket å gyve løs på Prospect A & B. Selv den gangen ble disse to prospektene omtalt med ressursgrunnlag samlet på ~ 500 mill. fat. Etter min forespørsel i januar 2019 ble det nevnt av selskapet at Prospekt A er for dyp for jack up rigg, men at surveys viser at prospekt B er ok for jack up rigg. Mer arbeid rundt dette ble nevnt som pågående. Så ja, prospekt B med jack up rigg i 2019 er fullt mulig.

Har vært litt dødt rent generelti aksjen, men så var det da temmelig hektisk i en periode med ymse aktiviteter og meldinger. Vi trenger litt påfyll i form av boreprogram og annet som selskapet angivelig holder på med, men som er for prematurt i dag til å melde. Det var iallefall slik jeg forstod John i går.

Men det viktigste nå må være at oljeprisen konsolideres rundt >$70, så tror jeg nok at markedet og investorene etter hvert vil kjenne sin besøkelsestid.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
10.04.2019 kl 10:03 5794

Økende aktivitet i Gabon. Ny seismikk er skutt 2d

https://www.offshoreenergytoday.com/cgg-done-with-gabon-seismic-shoot-ahead-of-september-offshore-round/
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Black Peter
10.04.2019 kl 10:22 5749

Det var interessant. Jeg har lest forskjellig, men stoler på at BWO og BDRILL har kontroll på slikt.

Kort vei til 19kr i mitt chart nå, så kanskje det er news på gang? :) Uansett er påska snart unnagjort, og da er det ikke lenge til Q1, som blir startskuddet for flere tikroninger fremover..
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Davinci_me
10.04.2019 kl 11:26 5658

Q1 23. mai selskapet skal reprises! Erfaringsmessig starter agressiv oppgang ca 4 uker før når det kommer til lignende reprising cases og markante utbytte aksjer. Tipper vi skal opp til medio 18 nå innen en uke og stabilisere oss der. For så å klyve etter påske.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
10.04.2019 kl 12:09 5598

Det er naturlig å starte med prospekt B før A. Ikke bare for dybden sin del, men det ser ut til å være mye mer Gamba på B, sammenlignet med A som derimot er stor på Dentale. Nå regnes Gamba som en sikrere produsent enn Dentale. Mener det ble nevnt engang at COS på Gamba innenfor EEA ble anslått til 50%, mens tilsvarende for Dentale var 30-35 %. Jeg tror det var etter 3d seismikken var tolket. På de to produksjonsbrønnene på Tourtue gir også Gambabrønnen ca 50% mer enn Dentalebrønnen når det gjelder flow.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Black Peter
10.04.2019 kl 13:55 5451

Er det slik på nabofeltet Etame også, som det ble referert til i går?
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
oto1
10.04.2019 kl 14:06 5426

Synes at bwo/pen bør bore B i år slik at vi får et bedre grunnlag for å bestemme oss for om vi skal beholde aksjene i pen eller ikke.

Det gir jo et bedre grunnlag for hvilke utbyggingsløsninger som skal velges og i området, så ingen grunn til å utsette dette mer nå.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
10.04.2019 kl 14:15 5406

Oto-1

Tror ikke de rekker det. Først skal de bore en letebrønn som neppe er B. Deretter hele fire produksjonsbrønner før en letebrønn til. Det kan jo ikke gå med mindre første letebrønn er B ( hvilket jeg ikke tror det er).

Rent psykologisk tror jeg kan være en fordel å vente litt med A og B. Hvis man tar de litt mindre først og som har høyere COS så tror jeg det kan drive kursen bra opp i seg selv. Deretter B og A som det da vil bli økte forventninger til.

Hva skjer hvis man gjør det omvendt og B er tørr? Tror det kursmessig hadde vært særdeles lite gunstig.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Spitzer
10.04.2019 kl 14:26 5389

Jeg tror første og mulig andre opsjonsbrønn blir borret i prospekt B (dvs 7. og 8. brønn i borreprogrammet 2019/2020). Tror de to første letebrønnene vil være i "greater Ruche". Dette for å gi økte reserver og understøtte til FID for fase 3 (Ruche). Vi ser nok vår 2020 før mulig spud på prospekt B.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Black Peter
10.04.2019 kl 14:50 5347

Han sa ganske tydelig 1 letebrønn i går først, så 4 prod., så 1 letebrønn + ev. opsjon på 2 til. Ellers enig..
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
rek1
10.04.2019 kl 18:24 5169

Olja på vei mot 72 USD,,,går så det koster dette:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
10.05.2019 kl 09:32 4414

Aksjen må vel være ekstremt billig nå?
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare
Davinci_me
10.05.2019 kl 14:41 4253

Kommer resultatet av 4 liftinger på Q1, noe det gjør, så har jeg hørt at flere analytiker sannsynligvis vil heve kursmålet i aksjen. Aksjen er priset det samme som når oljeprisen var under 60.
Redigert 21.01.2021 kl 07:09 Du må logge inn for å svare