***TERRORISTBARNA*** ARABERPARTILEDEREN INVITERER DEM "HJEM"

Slettet bruker
09.04.2019 kl 16:26 573

Hei folkens:))

Og...da er Støre nok en gang på vinglern - han har jo erfaring fra å invitere syrere til landet og forrige gang kom en rekke terrorister blant de 30000 som ankom etter oppfordring fra Araberpartilederen - nå skal terroristbarna hentes på skattebetalernes regning og sikres ankerfeste - selvsagt må da foreldrene hentes om kort tid for å oppfylle familiegjenforeningsprinsippene - det er dags for nye korankrukker og sikkerhetstiltak med det norske folk som prøvekaniner...stay tuned...ZnageZz....


Arbeiderparti-leder Jonas Gahr Støre sier til VG at Norge bør hente barna av norske IS-kvinner hjem til Norge. Dermed har politikere fra et flertall av partiene på Stortinget tatt til orde for gi konsulær bistand.
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/LA4rn1/jonas-gahr-stoere-til-vg-norge-boer-hente-hjem-barna-til-norske-is-kvinner?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
09.04.2019 kl 16:44 563

Venstresiden oppviser grenseløs sjåvinisme! Norge og nordmenn er visst det eneste som kan redde verdens stakkarer som har stelt det til for seg selv! Herregud for en selvgodhet som oppvises.
Slettet bruker
09.04.2019 kl 18:58 548

Dette viser at Støre & er moralsk overlegne. De hever seg over de andre og vet best. Altså ganske likt årsaken til at de rød-grønne fikk fyken ved valget i 2013. Norge trenger ikke slike politikere.
Sotah
09.04.2019 kl 20:00 532

Dette viser vel bare at barn er barn og at norske barn ikke skal vokse opp uten elementære fasiliteter i sølete flyktningeleire. Har hatet gjort dere helt sveiseblinde?
convert
09.04.2019 kl 20:07 526

Lille Norge kan ikke tilby all verdens barn norske "sotah-fasiliteter". Disse ungene er ikke norske, de er "dagbla-norske". Muslimer kan aldri bli skikkelig norske, sotah.
Slettet bruker
09.04.2019 kl 20:19 519

Hei Zoten/folkens:))

Og...sitter begge de to siste hjernecellene dine i rullestol, Zoten - barna kan ikke skilles fra foreldrene uten samtykke og vi ønsker ikke familiegjenforening med IS terrorister som har sverget troskap til kalifatet og død over alle vantro - empatien med det Norske folk trumfer alt, vettu...ZnageZz.....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Sotah
09.04.2019 kl 20:50 511

De ungene er kurert for IS- sympatier for all fremtid. Det er også et åpent spørsmål om de har foreldre i live. Og noen av dem skal i så fall i retten her i landet. Denne saken vinner de to hjernecellene mine, Lilletull. I den grad du har fler er de infisert av angst og hat, dessverre.
Mythos
09.04.2019 kl 20:57 504

Araberpartiet vet hvor de finner velgere.
Sotah
09.04.2019 kl 21:01 502

Stortingsflertallet har vanligvis et snev av både anstendighet og sunt folkevett. Denne saken er straffespark for åpent mål. Noen av frepperne får sutre litt ute på gangen, så kommer ungene hit. Dette er så enkelt at Per Danielsen hadde vunnet saken.
Slettet bruker
09.04.2019 kl 21:08 501

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - barna har slektninger som har terror og terrorisme i genene, og som vil kreve familiegjenforening, Zoten - at Araberpartiet nå går rett i Listhaugfella da hun proklamerte at Araberpartiet setter rettssikkerheten til terrorister foran sikkerheten til land og folk - nå utspiller profetiene til den tidligere Justisministeren med gull korset rundt halsen og smilet om munnen seg for åpen scene - hva sier Utøya ofrene denne gang når de kan få IS terrorister i sin midte med Støre som fadder, forresten...ZnageZz....

.TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
09.04.2019 kl 21:11 498

Hva du vet, Lilletull. Jeg kjenner ikke slektstreet til andre enn Skråmo sine. Og de skal til svenskene, såvidt jeg skjønner. Hvem eller hva som skal hit aner jeg ikke.
Slettet bruker
09.04.2019 kl 21:55 484

Hei Zoten/folkens:))

Og...er de danske sosialdemokratene full av hat eller full av kjærlighet til eget folk og land når de følger praksisen som felte gull kors jenta fra Sunnmøre, Zoten...ZnageZz,,,,


Danske fremmedkrigere med dobbelt statsborgerskap kan ifølge avtalen fratas sitt danske statsborgerskap administrativt. Tidligere har dette kun vært mulig etter en domfellelse.
Avtalen innebærer også en endring i retten til dansk statsborgerskap når en av foreldrene er dansk. Regelen fram til nå har vært at alle barn av danske statsborgere, inkludert fremmedkrigere, automatisk blir danske statsborgere.
Målet er å fjerne automatikken i at barn som blir født i områder der det er ulovlig for danske statsborgere å oppholde seg, får dansk statsborgerskap, hvis foreldrene har reist inn ulovlig.
https://www.tv2.no/a/10510318/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
09.04.2019 kl 21:59 482

Danskene gjør det danskene gjør. Så får vi se hvordan verden vil forholde seg til statsløse unger. Et eller annet sted kommer de til å oppholde seg også. Jeg tror du må ha sjampisen i kjølen en stund til, Lilletull. Jeg ser for meg en full retrett fra våre danske venner i den saken.
Slettet bruker
09.04.2019 kl 21:59 479

Folk som tilhører islamideologien er radikale i holdning og tenking. De mest radikale ofrer seg for saken som jihadister. Norge trenger ikke konsekvensløse sosialister som Støre & og muslimer
Slettet bruker
09.04.2019 kl 23:08 459

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - "retrett fra våre danske venner" - du har jo spådd så mye uten å treffe, Zoten - men det kan jo skje, selv en klokke som har stoppet viser rett tid to ganger i døgnet, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla


Slettet bruker
10.04.2019 kl 00:05 445

«Norske barn»

Så hvis jeg flytter til Kina og importerer en norsk kone til Kina så kommer vi til å få kinesiske barn...Er det bare meg eller virker denne logikken litt snål?