REC Silicon - Contemplated private placement

Sa2ri
REC 09.04.2019 kl 16:33 22435

REC Silicon - Contemplated private placement

NOT FOR RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION, IN WHOLE OR IN PART DIRECTLY OR
INDIRECTLY, IN AUSTRALIA, CANADA, JAPAN OR THE UNITED STATES OR ANY OTHER
JURISDICTION IN WHICH SUCH RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION WOULD BE
UNLAWFUL.

Fornebu, Norway - April 9, 2019: REC Silicon ASA (the "Company" or "REC") has
retained SpareBank 1 Markets AS (the "Manager") to advise on and effect an
undocumented private placement of new shares directed towards Norwegian and
international investors after the close of Oslo Stock Exchange today (the
"Private Placement").

In the Private Placement, the Company is offering up to 254,381,870 new shares,
representing approximately 9.9% of the outstanding capital of the Company. The
price in the Private Placement will be determined through an accelerated
bookbuilding process. The minimum application and allocation amount has been set
to the NOK equivalent of EUR 100,000. The Company may however, at its sole
discretion, allocate an amount below EUR 100,000 to the extent applicable
exemptions from the prospectus requirement pursuant to the Norwegian Securities
Trading Act and ancillary regulations are available.

The bookbuilding period for the Private Placement opens today at 16:30 CET and
closes on April 10, 2019 at 08:00 CET. The Manager and the Company may, however,
at any time resolve to close or extend the bookbuilding period at their sole
discretion and on short notice. The allocation of new shares in the Private
Placement will be determined at the discretion of the Company's board of
directors (the "Board") in consultation with the Manager, on or about April
10, 2019, subject to any shortening or extension of the application period.

The net proceeds from the Private Placement will be used to strengthen and
contain the Company's liquidity situation until access to the Chinese
polysilicon market is restored. Specifically, the proceeds will be used for (i)
non-recurring restructuring costs of USD 3.7 million to curtail and shut down
Moses Lake FBR production, unless China market is restored, (ii) settle the
remaining payments to the Yulin JV of USD 3.1 million and USD 5.2 million and
(iii) for general corporate purposes.

The Company has received significant indications from both existing shareholders
and new investors to apply for Offer Shares in the Private Placement. Further,
Umoe AS has pre-committed to subscribe for approximately NOK 40 million in the
Private Placement, corresponding to Umoe AS' pro-rata share.

The Offer Shares will be settled with existing and unencumbered shares in the
Company that are already listed on the Oslo Stock Exchange, pursuant to an
agreement (the "Agreement") between SpareBank 1 Markets AS, the Company and Umoe
AS. The shares delivered to the subscribers will thus be tradable upon delivery,
expected May 10, 2019.

Subject to approval by the Company's AGM, Umoe AS has undertaken to use the full
proceeds received from the settlement of the Private Placement to acquire new A-
shares in the Company. All of the new A-shares will be converted into ordinary
shares as soon as practically possible, expected within eight (8) weeks from the
settlement date. Until such conversion takes place, the new A-shares will rank
pari passu with the other shares in the Company.

Completion of the Private Placement is subject to (i) approval by the Company's
Board, (ii) approval by the annual general meeting ("AGM") of the Private
Placement, the issue of the new A-shares and a share capital reduction, and
(iii) the Company resolving to consummate the Private Placement and allocate the
Offer Shares.

Subject to successful completion of the Private Placement, the Board may
consider to carry out a subsequent offering of new shares in the Company
directed towards shareholders in the Company as of April 9, 2019 (as registered
in the VPS on April 11, 2019) who were not allocated Offer Shares in the Private
Placement or participated in the pre-sounding and who are not resident in a
jurisdiction where such offering would be unlawful or, for jurisdictions other
than Norway, would require any prospectus, filing, registration or similar
action. Such shareholders will be granted non-transferable preferential rights
to subscribe for, and, upon subscription, be allocated new shares. The
subscription price in such subsequent offering will be the same as the
subscription price in the Private Placement.

Additional information regarded the transaction is included in the attached
company presentation. Preliminary first quarter highlights are included in the
presentation.

For further information, please contact:

James A. May II, Chief Financial Officer
Phone: +1 509 989 1023
Email: james.may@recsilicon.com

Nils O. Kjerstad, IR Contact
Phone: +47 9135 6659
Email: nils.kjerstad@crux.no

About REC Silicon:
REC Silicon is a leading producer of advanced silicon materials, delivering
high-purity polysilicon and silicon gas to the solar and electronics industries
worldwide. We combine over 30 years of experience and proprietary technology
with the needs of our customers, with annual production capacity of more than
20,000 MT of polysilicon from our two US-based manufacturing plants. Listed on
the Oslo Stock Exchange (ticker: REC), the Company is headquartered in Fornebu,
Norway.

For more information, please visit: www.recsilicon.com

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section
5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

Important information:
The release is not for publication or distribution, in whole or in part directly
or indirectly, in or into Australia, Canada, Japan or the United States
(including its territories and possessions, any state of the United States and
the District of Columbia).

This release is an announcement issued pursuant to legal information
obligations, and is subject of the disclosure requirements pursuant to section
5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act. It is issued for information
purposes only, and does not constitute or form part of any offer or solicitation
to purchase or subscribe for securities, in the United States or in any other
jurisdiction. The securities mentioned herein have not been, and will not be,
registered under the United States Securities Act of 1933, as amended (the
"Securities Act"). The securities may not be offered or sold in the United
States except pursuant to an exemption from the registration requirements of the
Securities Act. The Company does not intend to register any portion of the
offering of the securities in the United States or to conduct a public offering
of the securities in the United States. Copies of this announcement are not
being made and may not be distributed or sent into Australia, Canada, Japan or
the United States. The issue, exercise, purchase or sale of subscription rights
and the subscription or purchase of shares in the Company are subject to
specific legal or regulatory restrictions in certain jurisdictions. Neither the
Company nor the Manager assume any responsibility in the event there is a
violation by any person of such restrictions.

The distribution of this release may in certain jurisdictions be restricted by
law. Persons into whose possession this release comes should inform themselves
about and observe any such restrictions. Any failure to comply with these
restrictions may constitute a violation of the securities laws of any such
jurisdiction. SpareBank 1 Markets AS is acting for the Company and no one else
in connection with the Private Placement and any subsequent offering and will
not be responsible to anyone other than the Company for providing the
protections afforded to their respective clients or for providing advice in
relation to the Private Placement and any subsequent offering and/or any other
matter referred to in this release.

https://newsweb.oslobors.no/message/474063
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 20:56 4114

Ingen som har tenkt på at denne emisjonen går til de største aksjonærene. Ingen tvil om at shorterne ønsket og delta i denne. Hva gjør de nå når ikke emisjon osv ikke er tema lenger ?? Tenkt på det?
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
MorganKane
09.04.2019 kl 20:58 4105

Sa2ri,

Det blir jo ingen utvanning så lenge EMI kursen blir mer eller mindre det samme som dagens kurs. Verdiene vokser jo omtrent like mye (selskapet er verdt i underkant av 2 milliarder, og så spyttes det inn ca 10% cash av dette mot at aksjekapitalen øker med 10%). Jeg er enig i at selskapet sier 'may', men jeg ser ingen grunn til at en repreasjonsemisjon ikke skjer. Mer cash i kassa og JUM er en real fyr. Om kursen er over emikursen i mai/juni avhenger av hvordan det går med handelsavtalen. Uansett, liten grunn til å diskutere dette nå. Svaret kommer i morgen tidlig.

Ps! Ser fortsatt at du har dine konspirasjonsteorier om hvem som er hvem. Det må være litt slitsomt. Er det uansett ikke ett fett? Vurder argumentene mine.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 21:01 4074

Du mener Trump har hørt om REC og problemene deres? Ettersom jeg forstår er han ikke den aller største pådriveren for solenergi..
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 21:02 4066

Takeoff, har ikke mamma sagt at du må legge deg nå? Jeg koser meg med en Dom Pérignon imens, gleder meg til total kollaps imorgen!! Spørs om jeg får sove... Hør på mamma nå takeoff å legg deg!!
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
rischioso
09.04.2019 kl 21:04 4067

For det første så har ikke kursen et snitt på 68 øre de siste 3 måneder så ikke lett å skulle få satt emisjoen på det nivået - mitt bet er lav 60 øre.

For det andre så er det knyttet en betydelig usikkerhet til caset ang handelskrigen hvor straffetollen kun er blitt nevnt 1 eneste gang hvor Kina har videreførst tollen i ytterligere 12mdr mens de fortsetter evalueringen ..

Mao, majoriteten av de som nå blir med i emisjonen er de som sitter fast og ledelsen - noen nye større investorer tror jeg man skal se langt etter på basis av situasjonen og usikkerheten som preger caset og har gjort det veldig lenge ...
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Single Malt
09.04.2019 kl 21:05 4063

Har du oversikt over hvor mange emier det har vert siden oppstart og til hvilke priser?
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
09.04.2019 kl 21:05 4069

Legger ut et klipp fra PAS som har kommet med en "Newsflash" etter at emisjonen ble kjent. De skriver følgende:

"Contemplates private placement to strengthen cash buffer
REC Silicon just announced it is contemplating a private placement of 254.4m new shares (9.9%), corresponding to NOK 191m/USD 22m pre-discount, with pre-commitment from the largest shareholder Umoe for its pro-rata share. The proceeds will be used for strengthening the liquidity situation until access to the Chinese market is restored, to cover certain one-off curtailment costs and remaining payments to its Chinese JV partner. Given depressed polysilicon prices and no access to the Chinese market, the company was likely facing a cash issue towards late 2019, in our view. The company in early March announced it would not fully curtail Moses Lake at that point given the progress in trade talks between the U.S. and China. Today’s announcement to curtail from 15 May and potentially conducting a long-term shutdown by 30 June thus suggests that uncertainty is still high as to when and if there will be a resolution that could open the Chinese market. The EBITDA loss was USD 8m in Q1, versus our USD 2m loss assumption on lower contribution from Butte. Cash at quarter-end of USD 25m was thus below our anticipated USD 32m. HOLD, TP NOK 0.6.
Please click here for the press release for further information.

Contact analyst(s)
Analyst(s):
Fredrik Steinslien"

I tillegg kan man vel nå også konkludere med at Meyer (SB1M) fikk rett med tanke på at det måtte komme en emisjon ganske snart. Han er vel forhindret i å uttale seg akkurat nå da SB1M er tilretteleggere, men kommer det noe kan det jo hende jeg deler også dette :-)
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
09.04.2019 kl 21:16 3994

Fikk ikke tak i dem. Sentralbordet var stengt, og ingen har svart på e-mailen jeg sendte. Satser på at det ihvertfall bir en reperasjonsemisjon, men jeg ønsket å kjøpe for mer enn 10% av de aksjene jeg har.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Wisecoboy
09.04.2019 kl 21:39 3878

Sari

191 millioner i privat placement på 254.4 millioner aksjer gir 0,75 øre aksjen, stemmer dette så stiger REC Kraftig i morgen
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Sann
09.04.2019 kl 21:40 3876

Utrolig nedlatende tone vedrørende short handel. Du investerer kanskje ikke i aksjer for å tjene penger? Shorterpakket som du beskriver er vel like legitim måte å tjene penger på. Skjønner at du har sponset Rec i mange år, tapt det meste og er muggen. Shortere har gjort det riktige med denne aksjen helt fra den sto i flere hundre kroner og tjent penger som er intensjonen. Ikke deres feil at selskapet ikke evner å levere.
Og hva er vitsen med å knøle med en aksje som dette hvis man ikke shorter den? Da er det vel bedre å putte penger i noen solide vekstselskaper????
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Sann
09.04.2019 kl 21:44 3862

Herregud for et resonnement?? Har du ikke lagt deg enda, skal du ikke tidlig opp på skolen i morgen?
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Gnesdam
09.04.2019 kl 21:49 3816

Øhhhh. Med dagens kurs på 0,75 kr svarer det til 191 millioner. Det er ikke udtryk for emissionskursen, den kendes først i morgen tidlig kl 08.00.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
09.04.2019 kl 21:50 3815

@Wisecoboy:

Du må gjerne ha den oppfatningen at det blir 0,75 men ut fra klippet du har lagt ut på en annen tråd "corresponding to NOK 191m/USD 22m pre-discount....." ser det ut til at du ikke skjønner hva order "pre-discount" betyr. Jeg tror kursen blir under 0,70 og da ned mot 0,65 - noe annet vil overraske meg.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Sann
09.04.2019 kl 21:56 3781

Misforstått litt kanskje? Du får da ikke kjøpt antall emiaksjer tilsvarende 10% av det du har? Du får bare en bittelite andel av det du har. Men ikke bekymre deg, kursen kommer til å falle lavere en emikurs etter en stund og som ofte skjer i selskaper som utfører emi for å overleve litt lenger. Da kan du handle så mange du vil før selskapet går under. Det er noe annet med vekstselskaper der emi foretas for å vokse og levere på store kontrakter.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 21:59 3762

Hehe også har du fullstendig glemt handelsavtalen som er rett rundt hjørnet selvfølgelig for det passet ikke helt inn.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
kongkveite
09.04.2019 kl 21:59 3764

zmeller opp imorgen . Nå e jo finansene fixet☠️☠️
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 21:59 3770

Bra observert, la ikke merke til det. Får sannsynligvis 0,68 i emi kurs, tenker jeg. Det er 10% ned fra dagens sluttkurs(som noen selvsagt har manipulert ned).
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
09.04.2019 kl 22:02 3748

"Det er 10% ned fra dagens sluttkurs(som noen selvsagt har manipulert ned)."

Selvfølgelig er nedgangen i dag manipulert, og oppgangen like før helgen var naturligvis ikke manipulert - det var bare en naturlig reaksjon som resulterte i hvor mange prosent oppgang?
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
økon
09.04.2019 kl 22:06 3718

Hvis du har minst 100.000 Euro tror jeg du bare kan sende en mail og melde deg på, tror nok du får kontakt med rette vedkommende rimelig kjapt!
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
cubor
09.04.2019 kl 22:07 3723

I emisjonsvarselet her sier de jo noe om hva det de får inn i emisjonen skal gå til.
3,7 mill til restrukt/ stenging av moses lake og hhv. 3,1 mill og 5,2 mill til yulin jv innbet.
Alle beløp i dollar ,12mill totalt ,dette blir vell ca.100mill. Norske ,ev Generelle selskapsformål på ev.restbeløp
Kan jo tyde på på at de er fornøyd med å få inn 12mill .dollar ? I så fall blir ikke emi.kurs 0,68 hvertfall
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 22:14 5968

Det ble handlet 80-90 millioner aksjer da kursen gikk opp før helgen. Det ble handlet 30-40 millioner i dagens handel. Og det var de siste 5mill som dro ned kursen litt ekstra. Jeg vet ikke jeg, Siri - hvor virker manipulasjon mest sannsynlig?
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Pronec 2013
09.04.2019 kl 22:19 5925

Matematisk sett bør nedgangen (?) i morgen bli 10 prosent av differansen mellom sluttkurs idag, 0,75 og emisjonskursen. - Altså uansett tegningskurs skal det teoretisk ikke bli mer enn 10% kursnedgang, det burde inntreffe kun dersom det ble utstedt 10% nye aksjer uten noe proveny, Med fullt proveny - dvs tegning lik dagen sluttkurs vil kursen ved morgen bli den samme idag (dog ikke hensyntatt det megleren tar for jobben)
Dette blir ikke store bevegelsen i morgen. Det er bare shortere og baissere som ønsker å skape storm i et vannglass!
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 22:24 5885

og på toppen av det hele så sluttet det rødt i USA og oljen ser også ut til å trekke ned litt.
Blir bra dette.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Tilbakeholden
09.04.2019 kl 22:25 5881

Endelig én som kan regne. Jeg kan følge opp med et eksempel: nye aksjer selges til 0,10 (selvsagt kun teoretisk da det ikke vil innbringe den friske kapitalen man er ute etter). Teoretisk ny kurs blir da: 0,69. Altså: blir det større endringer i morgen så er det basert på følelser og IKKE matematikk.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Gnesdam
09.04.2019 kl 22:29 5840

40.000.000 / 22,5 x 100 x 254.000 = 0,699999.... altså en emissionskurs på 0,7 kr er det, de sigter efter. Eller tager jeg fejl? I givet fald er skaden begrænset, men til gengæld er usikkerheden om indholdet i en US/Kina aftale åbnet. Men det er dog for mig total idiotisk, at hvis der kommer en aftale, at netop det her område ikke skulle være taget med, fordi det er produktion i US, der er i unfair konkurrance med statsstøttede kinesiske virksomheder samt ydermere straftold. Så det må være omfatte. Og kommer der en aftale, ja selvfølgelig gør der det. Både Xi og Trump har brug for den.

Så skaden er begrænset. Til gengæld kan man overveje timingen. Hvorfor venter de ikke til efter en aftale, der tilsyneladende er rundt om hjørnet? Tjah....
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Pronec 2013
09.04.2019 kl 22:39 5795

Flyers: Dette er jo bare svada. Det aller meste av omsetningen er jo bare frem og tilbake mellom tradere. Omsetningsvolumet er like mye et resultat av volatiliteten, og hvor "interessant" aksjen er som objekt i forhold til andre aksjer som er "i støtet". Selv kan jeg handle flere hundre tusen aksjer om dagen, men sitter sjelden på posisjoner over natta.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 22:43 5769

Smarting du, vettu, Pronec. Gevinsten din overgår muligens trsaksjonsgebyrene dine.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Eventyrer
09.04.2019 kl 22:46 5769

Synd :/ Er vel kanskje ikke for sent å ringe IR-kontakten og få info? Men du har sikkert tenkt på disse tingene :) Blir spennende i morgen for oss alle :) Jeg kjøpte nye 100K i dag, så jeg har mer enn nok tegningsretter skulle jeg tro...
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 22:50 5742

Jeg tror vel egentlig at det må anses som en fordel å være uten aksjer i natt. Tegningsretter eller ikke..
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
rischioso
09.04.2019 kl 22:53 5725

Ja, da ble emi kursen satt til 67 øre - det var jammen mer enn forventet ...:)

REC Silicon - Private placement successfully completed

NOT FOR RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION, IN WHOLE OR IN PART DIRECTLY OR INDIRECTLY, IN AUSTRALIA, CANADA, JAPAN OR THE UNITED STATES OR ANY OTHER JURISDICTION IN WHICH SUCH RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION WOULD BE UNLAWFUL.

Fornebu, Norway - April 9, 2019: Reference is made to the stock exchange release from REC Silicon ASA ("REC" or the "Company") published on April 9, 2019 regarding a contemplated private placement. The Company is pleased to announce that it has raised approximately NOK 170 million in gross proceeds through a private placement (the "Private Placement") of 254,381,870 offer shares (the "Offer Shares"), at a price per share of NOK 0.67 (the "Subscription Price"). The Private Placement took place, and the Subscription Price has been set, through an accelerated bookbuilding process managed by Sparebank 1 Markets as sole manager after close of markets on April 9, 2019. The Private Placement was substantially oversubscribed.

Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Eventyrer
09.04.2019 kl 22:54 5693

Og i det jeg trykket svar pep meldingen inn! 0,67 er fasit, tror tegningsretter blir greit å ha :) Uansett er ikke et midlertidig fall noe jeg er bekymret for med min long-holdning.
--
Blir spennende å se hvor mye short som forsvinner i morgen etm.!
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
rischioso
09.04.2019 kl 22:59 5677

... eller øker for det er å forvente at kursen ett hvert vil ned på lav 60 eller høy 50 om det ikke mot formodning kommer positivt nytt av betydning den nærmeste tiden - time will show ... :)
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
HP17
09.04.2019 kl 23:00 5624

Ja da blir det en reprise på NAS her fremover. Skal nok under 0,60 i morgen.
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Eventyrer
09.04.2019 kl 23:00 5607

Jau, så også for meg den muligheten. Men tror handelsavtale brenner under føttene på short og med 160 mill aksjer ute synlig må det vel ha vært noen som har sikret seg volum i emien.

Ellers var det ikke mye aksjer igjen til rep gitt... 50 mill...
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Gnesdam
09.04.2019 kl 23:04 5567

Det var da en god nyhed med 0,67. Pengene anvendes på driften...... så snart der US/China deal blir konkret..... så letter Rec og velbegrundet.....
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Gnesdam
09.04.2019 kl 23:06 5548

Private Placement was substantially oversubscribed..... endnu bedre.......
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Eventyrer
09.04.2019 kl 23:11 5950

økon skrev Innlegget er slettet
Slik jeg forstår det er det JUM som gir av sine aksjer til emisjonsdeltakerne for så å få tilbake når formalitetene er på plass. Men det viktigste er at vi får ca NOK 200 mill i kassen om rep.emien blir fulltegnet. Og med den pittelille rep-emien blir det de aller færreste som dumper ut rett over emikurs for å få cash til å fylle rettene sine. Jeg må vel ut med rett over 8K :)
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Randers
09.04.2019 kl 23:18 5910

Det ligger an til 0,68 - slik tallene presenteres (av det jeg ser fra info ovenfor her).

..og ML tusler videre - REC bør virkelig ha en "insight" de kan forsvare.......

--

ed. ops.. ..tok litt tid før jeg tastet inn kommentaren. Så ikke at info om 67 øre hadde kommet - FØR NÅ....
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2019 kl 23:19 5900

Under 0,50.. Folk blir desperate og vil ut så klart.. Da holdes ikke trykket..
Redigert 21.01.2021 kl 04:11 Du må logge inn for å svare