Ny melding fra Photocure ad. Australia

repsol
09.04.2019 kl 17:19 2238

Ja trur PHO blir meget bra om 1-2 år da , trur jeg vi ser helt markedsverdi her
Londonmannen
09.04.2019 kl 17:24 2207

Har registrert at det er enkelte som mener man må vente 1 - 2 år for at PHO skal bli en god investering med en helt annen markedsverdi. Jeg er ikke uenig at vi om 1-2 år vil se en helt annen markedsverdi, men jeg tror nok ikke at vi kommer til å vente så lenge. Når Q2 19 er presentert i august tror jeg vi vil se starten på en opptur som vil vedvare i åresvis, dog med korreksjoner underveis.
Slettet bruker
09.04.2019 kl 18:53 2104

At det vil komme korreksjoner underveis er vel det som er mest sikkert av alt. Akkurat nå for tiden befinner vi oss fortsatt i korreksjonfasen som satt inn etter Q3 i fjor......
SørenE
09.04.2019 kl 18:57 2092

Hej Norge

Londonmannen: tro er henne i kirke -- du troede også at Australien refusion gjaldt Suvalliens. -- det gjorde den så ikke :-(

Nu skal vi se håndfaste beviser på vækst i Scope og Omsætning i PHO -- show me the Money -- Money talks.

Dansken
Stadig optimistisk
Har tålmodighed 4-6 kvartaler endnu:-)
Trainspotter
10.04.2019 kl 16:16 1872

På 4Q2018 videopresentasjonen (ca. 00:36:40) ble det spurt om en oppdatering på "new markets". Både Dan og bokføreren sa at de hadde gjort lite i Asia og at partnere uansett ville være nødvendig i disse fjerne landene p.g.a. kostnadenen, bla, bla.. "We have done very little in Asia" var en setning som ble ytret. Dan sa litt skamfullt at han kunne studere hva som var gjort hittil og komme tilbake med mer utfyllende info (eller noe slikt..) Med andre ord: Ingenting var blitt gjort i de markedene, var beskjeden som hang igjen i luften.

Så igår kom en god melding om Australia om Hexvix® from The Australian Government Department of Health hvor Dan bl.a. kommenterte:

"...We look forward to CONTINUING to work
with Juno and the Australian authorities
towards our goal of full reimbursement",
Schneider concludes.

Var samarbeidet med Juno i Australia noe hverken Dan eller bokføreren visste noe om, eller bare "glemte" i februar?

Eller er dette frukter av et samarbeid som ble forhandlet frem med lynets hastighet ETTER 4Q presentasjonen?

God nyhet selfølgelig, men jeg finner ikke helt sammenhengen mellom ledelsens bekreftelse på total inaktivitet i disse nye markedene i februar og Australske myndigheters uttalelse 2 mnd. senere. Er Juno-samarbeidet i Australia noe som har funnet sted uten at ledelsen har visst noe om det? Og dersom ja, er det mange andre ting ledelsen ikke vet at skjer - eller ikke skjer - i selskapet?
CanonBoy
10.04.2019 kl 16:29 1826

Trainspotter: Søknaden i Australia har vært kjent i lang tid.
I denne sammenheng regnes ikke Australia som Asia. De ville da sikker brukt begrepet Asia-Oceania.
SørenE
10.04.2019 kl 16:31 1806

Hej Norge

Trainspotter: Aftale med Juno er meget gammel, godkendelse har været længe undervejs i det Australske sundheds system.
Allerede i sommer 2018 gjorde Bente Bazooka opmærksom at refusionen havde passeret et udvalg som havde anbefalet godkendelse.
Vi har bare siddet og ventet i måneder på myndighedernes godkendelse :-) -- det var før Dan tiltrådte :-)
Så ledelsen ved da godt hvad de gør -- ingenting kommer af sig selv -- undtagen lommeuld

Dansken
Stadig optimistisk :-)
Scoopfinder
10.04.2019 kl 16:32 1797

Jeg tipper japanere og koreanere har en viss motvilje mot å miste blære si også, den er kjekk å ha.
PHO er ikke bare best i USA, men i verden.
Redigert 10.04.2019 kl 16:32 Du må logge inn for å svare
Trainspotter
10.04.2019 kl 16:37 1755

Det var bare det at en deltaker i konferansen spurte om oppdatering på NEW MARKETS, og at begge disse to sa rett ut at ingenting har blitt gjort i disse markedene. Her møter man opp fra banker og meglere og får slike ukorrekte, i beste fall mangelfulle opplysninger som svar. Det er svakt.
Slettet bruker
10.04.2019 kl 16:56 1698

Trur du miss førstår lite Australia og New Zeeland er ikke Asia. og har vart med ett tag.
Slettet bruker
10.04.2019 kl 17:19 1623

Who's calling me Asian?
SomSa
10.04.2019 kl 17:23 1606


PHO har fått delvis refusjon i Australia i følge Einarsson

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-79