Postkasseskilt

Emme
10.04.2019 kl 14:27 2106

Hei! Noen som har erfaring med postkasseskilt til borettslag? Vi vil ha samme design og størrelse på alle skiltene, men med forskjellige navn. Takk på forhånd!
Redigert 20.01.2021 kl 05:29 Du må logge inn for å svare
Ulrik1
10.04.2019 kl 14:29 2090

Tror det blir rimeligst hvis alle har samme navn på postkassene.
Slettet bruker
10.04.2019 kl 14:36 2070

...og enda billigere med kun 1 felles postkasse, da holder det med ett navneskilt!
Slettet bruker
10.04.2019 kl 14:41 2065

https://www.clasohlson.com/no/Dymo-LabelManager-160-merkemaskin/34-1305

En slik som dette holder i massevis og alle får like skilt. Å trykke opp metallskilt er fryktelig dyrt over tid. Billig når man bestiller til alle, men bare vent når man må ha nye skilt fordi noen har fått unger eller noen flytter. Da blir det mye styr med skiltene, tid tar det og.
Tool
10.04.2019 kl 14:47 2052

Dette er en enkel sak. Legg inn alle navnene på en liste Excel i samme kolonne, finn formatet de skal være i, lag flettefelt der navnene skal stå. Alle vil da bli lik i utseende med forskjellige navn. De fleste lager sånt i plast i dag eller papir bak plast, metallskilt er ut : )
PSI- Investor
10.04.2019 kl 15:58 2002

Hvis du kjøper en pakke med etiketter med lim på Staples så er det enkelt å printe ut etiketter til å sette på selv. For det er jo nokså trolig at det skal endres navn på kassene stadig vekk.
Ellers så er det slett ikke så dumt å ha en stor kasse til alle, og dersom man så monterer en makkuleringsmaskin inni så slipper man alle inngående fakturaer og alle får et lykkeligere liv med bedre økonomi.
Eiendomsm 008
11.04.2019 kl 15:00 1897

Hvis man vil ha det ryddig tar man et eierskiftegebyr ved salg/utleie hvor en inkluderer postkasse/ringetablå skilt. En i styret bestiller. Da unngår en dynotape, visittkort, hvite lapper med håndskrift mv. Opprett kontakt med en farvehandel i nærheten og bestill pr epost.

Som megler var det alltid en utfordring når postkassene så ut som et middels sirkus, ikke et godt førsteinntrykk.

Lykke til!!
Eiendomsm 008
11.04.2019 kl 15:01 1891

Ps et hvitt standard postkasseskilt koster under kr 200.
Stephen
11.04.2019 kl 21:54 1821

Mc Gyver tape og en sprit tusj, jo mere rocka det ser ut jo mere skremmer det tyver.

At Edith Evy og Betram Leif ikke digger Venom i virkligheten gjør ikke noe.

Mvh. Stephen
Hammers
11.04.2019 kl 22:18 1803

Er det noen som får post, da ? - bortsett fra reklame - for de som fortsatt ønsker det ???
Enda mindre blir det - når Posten går over til utlevering hver 2-3 dag.

Alvorlig:
Kontakt et seriøst firma som lager slikt. Der må man man vel kunne gi gode råd?

Hilsen Hammers......som selv hadde et kjempeproblem da "vi 4" hus skulle ha felles stativ. 2 av husene gikk for "egne løsninger".
Da var det kun en polakk og meg igjen. Jeg pratet med min polske nabo og lurte på hvordan vi skulle løse problemet.
"Jeg løser alt. Jeg jobber med slikt". Et par uker senere var et SUVERENT og ruvende metallstativ (delvis kunstnerisk utformet) på plass.
Den dagen hadde alle 4 dugnad - inkl de 2 som først kjørte egen løsning.

Polakken sto for det meste - jeg gjorde litt.....mens de to m/egen løsning var mest opptatt med å skryte av hvor fint det ble!
Hva det kostet? Sikkert overt 10 høvdinger, men vår polske nabo skulle ikke ha noe som helst. "Jeg fikser"!
Det ble uansett en fin Braastad på ham. Det tror jeg han satte stor pris på - for Polen spilte VM-fotball et par dager senere og vant....!
Det så sånn ut - at han satte pris på gaven.....???!

Redigert 11.04.2019 kl 22:19 Du må logge inn for å svare