100% oppside i Nel?

Slettet bruker
NEL 10.04.2019 kl 15:53 4905

Ja det er det. Ingen vet hvor kort det tar føre Nel står i kr 12,- Oppsiden er gigantisk denne mnd. Hvis Løkke serverer oss ketchupeffekten allerede i neste uke med Nikola/Yara. Ja da blir himmelferden den beste ever. Det kan og tikke inn børsmeldinger denne uken på annet goodies. Så ja takk gjerne nye Heavy Duty Vehicles H2 Fueling stations kontrakter og ny Heavy Duty Vehicles H2 elektrolysører fabrikk i Usa eller Kina. Da spretter korken høyt. Alle kverulanter sitter som vanlig i fjøset og tomprater med skjegget i postkassa. Vi andre - vi reiser fra de amatører - oppover ?? Vi vil alltid lykkes og oppnå suksess - vi som vet at Nel er suksess.
Redigert 21.01.2021 kl 00:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.04.2019 kl 19:47 4559

Kan ställas tvivl vid om nel er et selvstendig bolag med sådant beroende av Nikola. Ungefär som du jobbar som konsult og du kun har en kund. Då er du ikke att betrakta som selvstendig näringsdrivande uten som ansatt og konsultverksamheten må stoppes på sekunden enligt skatteetaten.

Jeg fikk också brev Fra en idag som sa att hon jobba som konsult på en firma. Ikke skriv så.

Hvis vi tänker att nel er att betrakta som ansatt av Nikola, herefter kallad Nelly, då har Nelly fått ett hin håle dårlig ansettelsekontrakt. Hu får ingen lön förrän 2023 kanske.

Ja Nelly får lite lön nu under prövotiden hvis hu kan visa att hu kan bygga 2 stasjon. Men chefen har också tvingat ha köpa aktier i firma för att framtvinga nåt slags commitment.

Og nelly har ett särdeles dålig upplägg når det kommer till inovasjon. Hvis Nelly finner ut hvordann hu kan spara pengar åt chefen så skal chefen ha all besparelse.

Og betänk att Nelly som fortsatt har noen småjobb for att få ihop till mat jobber hårt! Men pendling og lunchpenger Koster nåt enormt så hu tapper 140 kr på hver 100 kr hon tjänar.