PHO - Edison øker kursmål. Rapid acceleration in the US market

Scoopfinder
PHO 11.04.2019 kl 11:16 25501

Øker kursmålet fra 45 til 57

Phenomenal US growth

https://www.edisongroup.com/publication/rapid-acceleration-in-the-us-market/23912
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 13:24 4172

Beklager Bravi - da skjønner jeg i alle fall ikke logikken i det du skriver. Du bebreider Schneider sine prestasjoner for at kursen er så lav - og da må du nettopp mene at det alltid er en årsakssammenheng mellom kursutviklingen og det Schneider gjør. Det blir derfor etter mitt syn helt feil å gi Schneider æren for at kursen stiger 50 % første dagen han starter i jobben hvis det knytter seg til noe som skjedde før han startet, på lik linje som at vi kun noen måneder skal trekke likhetstegn mellom kursen og Schneider prestasjoner.

Jeg anbefaler deg å lese børsmeldingen en gang til - sml med tidligere meldinger. Det er stor forskjell - fått inn mye mer informasjon (også om markedet). Det er også stor forskjell på å bli hørt - og det å få "viljen" sin. Her må en samtidig stole på at Schneider med sin erfaring og bakgrunn har bedre forutsetninger enn oss til å vite hvordan en bør gjøre det - i hvertfall til det motsatte er bevist...
Slettet bruker
28.04.2019 kl 13:54 4137

Vi bør vare enige med Bravi om att det kan ikke fortsette i den takten som har vart. Med en salgsøkning i USA på 2,4 mil siste
halvår. De tjente 110 mil tilsammen i Norden og partner, uten andre kostnader en stort sett tilverkningskostnader av Hexvix.
Men de hadde i ren marknedsførings og salgskostnader på tilsammen 121.mil som er nesten bare USA i 2018.
Mens inntekten var på 63,7 mil 2018, det er ikke tall som imponerer på meg.

Og bruker frekvensen på rigide scope tar lengre tid att få opp da kostnaden før WLC og BLC turbt er nesten identisk.
Men det tar lengre tid til neste turbt om de bruker BLC så der spar de penger. Men med ett flexiscope turbt polikliniskt
er kostnaden bare en 1/10 del av de rigide scopen. Og det er førsikkringsselskapen som godkjenner videre behandling.
Og de kommer att vise ett betydligt større interesse før att få pasienterne øver på poliklinsk behandling der det er aktuelt.

Men det må jo skje noe snart, med den salgsøkningen som vart hittils tar det flere år innen de tjener penger i USA.
Så de er bare nøtt att få fart på flexiscope salget, de kan ta over 75 % av all TURBT. Og nær de vel har flexiscope
så kommer de att bli brukt på oppfølgning og, da de kan fjerne mindre tumører der og da på undersøkelsen. Og medicare
tar kostnaden før cysview.
Slettet bruker
28.04.2019 kl 14:13 4116

Pafo - det er ingen som har gitt uttrykk for at PHO skal ha en fortsatt økning på kr 20 mill i året, men oppnår vi en tilsvarende vekst på 70-80 prosent i 2019 og 2020 (Kun i TURBT markedet), vil vi oppnå guidingen til Schneider. Det er før vi har tatt i betraktning Surveillance markedet, hvor PHO har en enda bedre refusjonsordning fra 2019....

Schneider mener derimot at vi fortsatt vil oppnå akselerende vekst etter 2020, med Peak sale i 2024...
Redigert 28.04.2019 kl 14:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 14:52 4082

Veksten 2018 var 53 % om du ser på hele året, men det meste kom i første halvår. Andre halvår var mildt sagt elendig
og att kritisere noen før att han påpeker det blir bare dumt. Men om noen trur att det blir bedre med tiden er vel ok att tru.
Men det gir ikke alle rett til att hakke på noen som gjengir fakta .Det har vart direkte dårlig siste halvår 2,4 mil er 2,4 mil
og ikke kom og sei det er bra.
bravi
28.04.2019 kl 15:10 4061

M73102, ja jeg mener det er en sammenheng mellom Schneider sine prestasjoner og presentasjoner og dagens kurs, han har tross alt holdt på i et halvt år nå. Med de høye kostnadene det legges opp til og med den lave veksten i inntekter som pafo beskriver er ikke dette caset så opplagt. At Schneider er nøktern og måteholden i sine beskrivelser og guiding er ikke nødvendigvis så betryggende og seriøst som det høres ut som, har sett lignende tidligere. Han er iallefall ikke hverken nøktern eller måteholden i sine egne lønnskrav, var vel 3,6mill han fikk utbetalt for 2mnd. i 2018. Da bør han snart begynne å levere, første korsvei er Q1.
Slettet bruker
28.04.2019 kl 15:28 4035

BRAVI Det er ett feil med deg du fokuserer alltid på kursen eller resultat og personer . Men det de står om er att om det blir
innført Flexiscope behandling eller ej. Og det får vi vel tru att det blir, alt tyder på det. Kan ikke tenke meg noe annet.
Slettet bruker
28.04.2019 kl 15:44 4012

Pafo - hva mener du at jeg kritiserer Bravi for? Har du lest innleggene til Bravi - mener du at han kun kommer med fakta?? Det som blir for dumt, er skribenter som blander seg inn i diskusjoner som en ikke har satt seg inn i! Bravi har hele tiden klaget på aksjekursen, og hver gang kursen faller så kommer han med det samme - og legger skylden på Schneider, som ble ansatt i slutten av 2018. Dvs. at Schneider så langt har vært ansatt deler av Q4, som ble presentert i feb 2019 (viste en vekst på 76 % fra Q4 2017. Han har derfor ennå ikke fått presentert ett Q hvor han har vært ansatt hele perioden... Det er disse forholdene jeg har stilt spørsmål rundt - og mener at det blir alt for tidlig å legge skylden på Schneider.

For øvrig - blir gjerne med på en diskusjon rundt tall/fremtidsutsikter/om det er realistisk å tro på Schneiders fremtidsbilde mv - men det minste jeg forventer er at en setter seg inn i forutsetningene/tallene - og for å bruke et begrep fra SomSa, det blir "latterlig" når noen forsøker ved hjelp av (etter mitt syn) helt håpløse beregninger å underbygge et syn/bilde som ikke samsvarer med realitetene.
Slettet bruker
28.04.2019 kl 16:11 4040

hvems feil det er att PHO har gjort det dårlig siste halvår bryr meg ikke, men påstand om att noen har gjort det bra er vel
ikke relevant. Men det var vel den generelle påstanden om att alt har gått så bra som eg reagerer på, han har rett i att
det ikke har gått bra. Even om han ikke har rett i årsaken.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 16:26 4017

Det er et diskusjonstema hvor bra PHO har gjort det - en økning i omsetningen i 2018 (USA) med over 50 % hele året under ett, hvor Q4 2018 hadde en økning på 76 % sml med Q4 2017 vil etter mitt syn isolert sett være bra. Likevel har PHO en minimal del av markedet - og flexiscopene er ennå ikke utplassert/tatt i bruk.

Det sentrale slik jeg ser det, er å diskutere om det er grunnlag for å tro på Schneiders guiding - både for 2020 men også etter 2020. Realistisk med markedsandel opp mot 30 %? Vil vi oppleve en fortsatt akselerende vekst? Er det noe av det som har kommet den siste tiden, ref siste børsmeldinger og antall utplassert rigide scope, som tilsier at vi ikke bør tro på dette fremtidsbilde? Hvorfor skal ikke PHO få tilsvarende markedsandel i Surveillance som i TURBT i dag - bare ved å legge til grunn det (som likevel vil utgjøre noen få prosent av det totale markedet) vil vi få en omsetning på 300 mill i USA (ikke langt unna toppåret Edison legger til grunn....) Slik jeg ser det, vil vi oppleve en meget fin kursutvikling, selv om PHO bare skulle oppnå en brøkdel av det Schneider predikerer.

Pafo - beklager dersom mitt innlegg ble oppfattet noe krass. Jeg burde formulert meg noe annerledes til deg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 16:39 3989

Ja det bør jo vare enkelt att dobble markedsandelen om du har 1 % . Det er verre om du har 40 %. Men flexiscope som er
levert er nok tatt i bruk.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
28.04.2019 kl 16:55 3964

Hva skal Bravi klage på når kursen har steget 10kr og er høyere enn da Dan overtok ?
Er det noen som tror Bravi, SomSa, riskoker og powergutt vil bli positive uansett hva kursen er ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 17:00 3952

Bravi er stabilt negativ de andre skifter efter hvor mye aksjer de har.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
focuss
28.04.2019 kl 17:14 3935

Bravis analyse er at dersom han er veldig kritisk så vil ledelsen skjerpe seg,stoppe investeringer og levere bedre resultat. Akk ja. Hva skal man si?
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
28.04.2019 kl 17:28 3905

Ja, det beste resultatet ville de fått om hele USA ble avviklet og vi bare lot Ipsen selge i Europa. Da hadde vi hatt overskudd nå.
De luringene der tar jeg ikke seriøst
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Vesletroll
28.04.2019 kl 17:34 3893

I min bransje er man en døende stjerne når man stopper investeringer, kan leve på tidligere investeringer en stund, men det går mot avvikling. Vil man vinne må det satses.
Gjelder nok innen farmasi også.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
28.04.2019 kl 17:38 3882

Jeg ser ingen grunner til at den behandlingen som er best både for pasient og stat ikke skal kunne erobre markedet i USA. Selvsagt må Photocure satse nå. De som er uenige kan flytte pengene sine til et annet selskap som ikke satser.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
28.04.2019 kl 18:01 3846

«Det må skje noe.»
Det overrasker meg at så mange synes å ikke ha fått med seg at såvel salget av Cysview i USA som utplassering av nye scope har steget kraftig utover i 2018.

Men det overrasker meg like mye ar så mange tror at det er antall utplasserte scope som genererer inntekter til PHO. Nei, antall utplasserte scope forteller bare om hva som vil skje 6-12 måneder frem i tid. Det er antall scope i operativ drift som genererer pengene til PHO.

Når det kommer til brukerfrekvens gjør alt for mange samme feilen. Men deler antall doser brukt over antall utplasserte scope. Men gjør man det vil man få et fullstendig feilaktig bilde. Riktig bilde får man først når man deler forbruket doser på antall operative scope.

Når mange tillater seg å klage på vår nye CEO, så glemmer de at første kvartalet Dan har hatt en viss påvirkning på, er Q1 19 som vi ennå ikke har fått rapport fra enda. Samtidig så ser vi at han har tatt grep mhp forholdet til investorene. Det ser vi på innhold og stilen i børsmeldingene. Også hans respons etter Q2 presentasjonen bidrar til å bygge tillit.

At en del på HO ikke skjønner forskjell på utplasserte scope og operative scope kan vi ikke skylde Dan for. Jeg er rimelig overbevist om at synet på Dan vil endre seg utover i 2019.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 18:26 3807

Det er jeg også, jeg er faktisk ganske sikker på at Schneider vil få stående applaus av alle aksjeeiere unntatt de som er blokkert av de fleste skribentene her på HO etter Q3.
Litt mindre sikker etter Q1, mem vi vil uansett se forandringer mot det positive med Schneider ved roret.

Q2 vil være et en liten døråpner om hvor dette caset bærer på kort sikt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
focuss
28.04.2019 kl 18:37 3789

Hvordan skal vi forstå den siste setningen i i dette klippet? Vil PHO ha startet investeringene utenfor 25 MSA?? Vi vet det skal dekke 40% av USA markedet. Nå snakker de om 75%?? 75 % Av USA? Det vil være veldig positivt i tilfelle.

Investing in US sales and marketing

As the company is looking to capitalise on the tailwinds of FDA approval for Hexvix/Cysview in the surveillance setting (which is triple the size of their original market) as well as improved Centers for Medicare and Medicaid Services (CMS) reimbursement, the number of customer-facing roles will increase by 50% in the US over the course of 2019 (mainly through repositioning current headcount), which will allow it to cover 75% of the metropolitan areas in the US.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 18:59 3748

Takk og pris at jeg bare av gammel uvane toucher innom barnehagen her innimellom.
Det er et noe annet nivå på Tekinvestor kan man trygt kunne hevde.
Men det finnes mange kunnskapsrike og flotte skribenter her også, bare så synd at enhver tråd rives i filler av de få useriøse. Og da mener jeg ikke de som retter konstruktiv kritikk, men de som er gjennomført useriøse.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
oivindl
28.04.2019 kl 19:03 3743

Dette er vel ganske klart:
"75% of the metropolitan areas in the US."
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
focuss
28.04.2019 kl 19:09 3736

Hvis det er det samme som 25 største MSA så er det ingen endring. Da er det fortsatt snakk om bare 40% av USA.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
CanonBoy
28.04.2019 kl 19:46 3670

The United States Office of Management and Budget (OMB) has defined 383 metropolitan statistical areas (MSAs) for the United States and seven for Puerto Rico.[1] The OMB defines a Metropolitan Statistical Area as one or more adjacent counties or county equivalents that have at least one urban core area of at least 50,000 population, plus adjacent territory that has a high degree of social and economic integration with the core as measured by commuting ties.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_metropolitan_statistical_areas#/media/File%3AMetropolitan_and_Micropolitan_Statistical_Areas_(CBSAs)_of_the_United_States_and_Puerto_Rico%2C_Feb_2013.gif
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
focuss
28.04.2019 kl 20:04 3654

Canon Boy
Takk for det. 75% of MSA`s blir da 267 MSA`s. Tidligere har PHO meldt at de starter med de 25 største MSA`s som utgjør 40% av USA. Enten er det noe Edison missforstår eller så har PHO investert seg inn i langt større del av USA enn hva de tidligere har presentert. Uklart for meg hva som er facts her. Er det riktig som Edison skriver så har de da økt pasientgrunnlaget dramatisk. Synes økningen i investeringer virker for liten til at jeg tør tro på dette. Ville vært nyttig med en avklaring fra PHO. Ville forøvrig fortjent en børsmelding.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
CanonBoy
28.04.2019 kl 20:13 3627

Er ikke sikker på hva som faktisk legges i dette fra PHO sin side. Det blir fryktelig mye å dekke dersom de tenker 75% av alle MSA. Kanskje noe i mellom? Geografi vil sikkert også spille inn. #25 på MSA har ca 2,5 mill innbyggere. # 267 er vi nede på ca 153.000 innbyggere. Tror i alle fall at planen er å utvide det geografiske salgsområde utover topp 25.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
focuss
28.04.2019 kl 20:45 3598

CanonBoy
Min forventning har vært at de ferdiginvesterer i 25 største MSA før investeringer utenfor dette geografiske område og jeg har forventet at de ville informere når de begynner investeringer utenfor slik at de til slutt dekker hele USA. Nå informerte Dahl i 2018 at de ville bli ferdige med investeringene innenfor 25 MSA i løpet av 2018, men ved Q4 informerte de at investeringer ville fortsette i 2019. Jeg har antatt at det var nødvendig for å dekke poliklinikker som følge av poliklinisk surveillance og TURBT. Uklart bilde så vi får spørre ved anledning.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
CanonBoy
28.04.2019 kl 20:53 3568

Enig der Focuss. Min personlig tanke:

Jeg tror de gradvis vil utvide til nye områder (MSA) der dette er naturlig og når salgsressursene tillater det. Skal vi få et selskap som blir SoC, må selskapet på ett eller annet tidspunkt kunne tilby løsningen til sykehus/klinikker utover topp 25 MSA.
Så skal vi huske på at effektiviteten pr selger vil øke fremover. Selskapet er pr. nå i en sterk vekstfase hvor penetrasjon fra et lavt nivå er name of the game. Frem til nå har salgsprosessen vært lang, Daniel snakker om en salgsprosess på 6-12mnd (noen ganger lengre). Mye av denne tiden går med til internt byråkrati, beslutningsprosesser, budsjett, investeringsmodeller etc. før avtaler blir signert. Når vi nå gjennom AUA og ekspertuttalelser (Nature.com) får stadig sterkere anbefalinger om at Blue light bør brukes (sterk anbefaling), vil kunnskapen om BLC øke betraktelig blant urologene.
Jeg tror at vi på et tidspunkt (ikke alt for langt frem i tid) vil etterspørselen etter BLC øke blant sykehus/klinikker, og salgsprosessen vil bli betydelig kortere. På dette tidspunktet vil kapasitet pr selger gå betydelig opp og de kan dekke betydelig flere sykehus/klinikker med dagens salgsstyrke. Det vil fortsatt være behov for planlegging, opplæring (installasjon, rensing, bruk, etc) før driftsetting, men den totale lengden på det enkelte salg kan gå betydelig ned.
Etter min mening er dette caset bunnsolid. Vi vet hvor vi skal, men er litt usikker på hvor lang tid det tar. Personlig ser jeg ingen grunn til bekymring selv om enkelte på HO er negative. Jeg har tatt min beslutning, så får andre ta sin beslutning. Må si jeg er spent på hva som kommer på AUA 2019 og effekten i etterkant.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Hayen
28.04.2019 kl 21:03 3549

Dette er egentlig ganske enkelt, og det tror jeg du focuss har forstått for lenge siden: De investerer nå det de trenger (uten å nærme seg behov for emisjon) for å maksimere fremtidig vekst.

Alt annet ville vært respektløst overfor aksjonærene.
Jeg er overbevist om at vi har veldig mye å glede oss til
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
focuss
28.04.2019 kl 21:07 3543

CanonBoy
Da tenker vi likt og forventer som deg enklere arbeid for PHO teamet fremover. En ting at PHO`s referance liste blir stadig mer imponerende, en annen faktor er at selgerne har mer erfaring. Jeg regner med at de beste selgerne vil bli allokert til å vinne nye kunder og de med mindre erfaring kan vedlikeholde eksisterende kunder.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
28.04.2019 kl 21:34 3499

Dan snakket høsten 2018 om «low hanging fruits» og mente med det innsalg av flexiscope til sykehus/klinikker som allerede hadde erfaring/kompetanse på regide scope. Disse sykehusene ville ha en lav terskel for å anskaffe flexiscope samt at scopet ville komme i operativ drift langt raskere enn normalt. Og PR Q4 18 var det utplassert 149 regide scope. Antar at det også vil være sammenfallende med antall sykehus som har regide scope og som er potensielle flexiscope kjøpere som vil kunne få scopene raskt inn i operativ tjeneste.

Joda, tror 2019 kan komme til å vise seg å bli et langt hyggeligere og innbringende år enn man har fantasi til å forestille seg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Hayen
28.04.2019 kl 21:35 3494

Bravi og somsa,

Så langt er det ikke veldig imponerende det dere kommer med.
Det ser også ut som at de fleste avslører hvor dårlig fundamentert og villedende argumentene deres er.
Såpass antar jeg dere er istand til å tolke signaler og tilbakemeldinger.
Faktisk klarer jeg ikke se for meg at dere selv tror på det dere skriver.
Så hva er da poenget med å fortsette i samme stil?
Hva med å innta en kritisk holdning som er mer konstruktiv?

Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
28.04.2019 kl 22:31 3428

Bravi
"Vanligvis er det ventelister på sykehusene fra første dag for å bli behandlet med nytt (og sterkt forbedret) utstyr i forhold til tidligere behandlingstilbud, spesielt ved behandling av kreft som er så tidsavhengig, viktig å komme igang så tidlig som mulig. Da synes jeg venting opp mot 1 år er lang tid for bruk av skopene når vi vet at sykehusene kommer igang mye raskere med mere avansert utstyr."

Du og jeg kan jo synes akkurat det vi vil, men jeg tar utgangspunkt i det ledelsen sier; at det tar 6-12 måneder fra et scope er levert til det er i operativ bruk. Hva dette skyldes vet kun ledelsen. Ikke ueneig i at jeg også synes denne tidsbruken er overraskende lang. Men jeg har ikke noe å imøtegå den info som ledelsen kommer med.

Men vi kan jo underes på hva dette skyldes. Opplæring er et moment, etablering av rutiner og logistikk er et annet. Så vet vi at USA er et samfunn der advokater har mye å si, og de er mange. Sykehus har ikke råd til å gjøre feil, for da ligger der et søksmål i innboksen dagen etterpå. Det kan godt hende at sykehus i USA har langt strengere krav til at ting skal sitte før de tør begynne å behandle pasienter. Jeg er ikke fremmed for at den typen hensyn er en reell tidstyv når det kommer til introduksjon av nytt behandlingsutstyr.

Men inntil noe annet er sagt, så må vi neste akseptere når ledelsen hevder det tar 6-12 måneder.

Vi kan heller ikke unnslå at BLC teknologien er relativt ny i USA. Men som focuss hevder i et annet innlegg, så har Bellete og hans folk klart å få et gjennombrudd for denne teknologien. Et tydelig tegn på dette er at det nå er kommet klare retningslinjer for bruk av BLC teknologien i surveillancemarkedet.

Etter min mening er det all grunn til å tro at brukerfrekvensen vil ta seg betydelig opp utover i 2019.

Men dersom du begynner å bli lei PHO og ønsker deg ut av selskapet, så står du jo fritt frem til å satse på noe du tror på. For ut fra det du uttaler så finner jeg det vanskelig å ha tillit til at du har tro på PHO sin fremtid. Og sant og si så skjønner jeg ikke hvorfor satse kapital på et selskap man ikke har tro på. Mister jeg troen på ledelsen eller selskapet som sådan, så selger jeg meg ut og legger investeringen bak meg.

Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
focuss
28.04.2019 kl 23:09 3385

Det er noe uklart for meg om Schneider mener at det er det vanlige at det tar 6 til 12 måneder, eller om det er eksempler på at det kan ta så lang tid. Noe som mener de vet hva som er rett?
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
CanonBoy
28.04.2019 kl 23:19 3365

Londonmannen: mye bra du skriver men det er vel hele salgsprosessen som tar 6-12 måneder. Å sette scopene i drift etter levering tar noe tid mht opplæring, rensing, bruk, organisering, bestillingsrutiner etc. Vet ikke hvor lang tid men tipper sykehusene er interessert i å tjene penger på bruk så snart utstyret er levert.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
28.04.2019 kl 23:37 3339

Ja, mulig du har rett i det. Mulig jeg har oppfattet det noe feil og at den angitte tidsperioden gjelder hele salgsprosessen. Men jeg antar at selve opplæringen på scopene gjøres etter at de er kommet på plass, slik at det fortsatt vil være et tidsvindu fra scopet er utplassert til det er i operativ drift. Men jeg sitter ikke med eksakt info på hvor lang den perioden er så jeg har benyttet perioden oppgitt av ledelsen.
Men kluet er at det vil være en faseforskyvning mellom når et scope er utplassert til det er kommet i operativ drift. Men her er nok en del detaljer vi ikke har fullt innsyn i.

Uansett, jeg føler meg sikker på at PHO er i ferd med å gjøre sitt definitive gjennombrudd i det amerikanske markedet og selskapet har aldri tidligere hatt tilsvarende rammebetingelser som det nå har. 2019 blir et særdeles spennende år!
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
CanonBoy
28.04.2019 kl 23:54 3319

Kjenner ikke detaljene i dette selv men det vil nok ta noe tid å sette scopene i drift. Det som er sikkert er at vi er på riktig vei. De neste ukene blir spennende å følge, ting skjer. Og som for scopene, de neste 6-12 månedene vil bringe positiv utvikling for oss som har troen på det vi har investert i. Flott Pho uke?
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.04.2019 kl 05:25 3257

Registrerte scope er de som er levert, og kan tas i bruk omedelbart efter de er montert og testet. Og rigide scope som er 149 stk
av de 157 scope som finnes i USA. Den ende skillnaden på de rigide blc scopen er en lysbryter til blålys, og noen programvare
til registrering av kreften. Det tar ikke en dag att lære ens en gang.

Og nær det gjeller Flexiscopen så sier legerne i den nordiske studien att de måtte utføre ca 3 behandlinger innen de hadde full
kontroll. Og man får vel utgå fra att de vet vad de snakker om Og det blir ikke bedre om de venter med att bruke det første gang.
Og nær det gjeller tiden før att sette scope i drift så er eg sikker på att Karl Storz har noen på lager som de kan levere omgående.
Om noen vil ha ett scope. Det tar bare den tid de vil att det skall ta.

Og utvikklingen per selger er direkte dårlig. Det nytter ikke med flere dårlige selgere, de må få selgerne til att bli lønnsomme.
Så påstand og bortforklaringer om det dårlige resultatet siste halvår er uten verdi om de ikke kan dokumenteres. Om de så
kommer fra Schneider eller noen annen ekspert her på forumet, Salgsøkningen var bare 2,3 mil i andre halvår, det er fakta.

Men fakta gjenstår att AUA og SUO mener alle NMIBC pasienter skall tilbys BLC behandling.Og det er fortfarende 75 %
av all bladder canser. Så får vi håpe både Medicare og forsikringsselskap klarer få sykehus og leger att innse det.
De førsøker følge deres anbefallninger, da de er de fremste eksperterne på området.

The American Urological Association (AUA)–Society of Urologic Oncology (SUO) guidelines for managing NMIBC state that “in a patient with NMIBC, a clinician should offer blue light cystoscopy at the time of TURBT, if available, to increase detection and decrease recurrence.

Pho,s selgere har i vart fall ikke klart att overtyge mange hittils.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
bravi
29.04.2019 kl 06:28 3224

pafo da er jo salgsøkningen mindre enn 2 mnd. lønn til Schneider.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Hayen
29.04.2019 kl 07:42 3157

Pafo,

"Så påstand og bortforklaringer om det dårlige resultatet siste halvår er uten verdi om de ikke kan dokumenteres"

Jeg mener igjen at dette blir altfor enkel tankegang. Du bør se det litt større bildet.
Pho leverte eksempelvis lavere omsetning i q4 2017 ift q2 2017. Med dit tankesett ville vi ved utgangen av q4 styrt inn i en hengemyr i 2018.
I 2018 har hver måned levert høyere omsetning enn den forrige og vi hadde ved q4 2018 ny rekord i omsetningsvekst year-on-year.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare