Melding kr 60 mill 2 stk HDV Shell California
-
«
- 1
- 2 »
Rolfbruun
12.04.2019 kl 10:47
5642
Gutter og jenter:
Vær grei med Tigeren. Om det er 59, 60 eller 70 mill spiller da ingen rolle? Poenget er at Shell bestiller 2xHDV til California eller? Ta dere sammen :)
Go hard - go long
Vær grei med Tigeren. Om det er 59, 60 eller 70 mill spiller da ingen rolle? Poenget er at Shell bestiller 2xHDV til California eller? Ta dere sammen :)
Go hard - go long
Sann
12.04.2019 kl 10:43
5685
Alle har vel fått med seg nå at fyllestasjoner er og blir "melk og brød" produkter for Nel fremover og vil eskalere fremover nå.
I tillegg er det jo slik at kontrakter og ordre kommer i puljer fra Nel og etter litt tørke nå så starter kjøret i igjen. Bra timing som vanlig i oppkjøret mot Nikola World og tiden etter.
Og så har vi alle de som har løpt etter aksjen igjen i dag da, lærer aldri i stedet for å sitte long og heller fylle på i dipper. Ja ja, tar en kaffe jeg.
I tillegg er det jo slik at kontrakter og ordre kommer i puljer fra Nel og etter litt tørke nå så starter kjøret i igjen. Bra timing som vanlig i oppkjøret mot Nikola World og tiden etter.
Og så har vi alle de som har løpt etter aksjen igjen i dag da, lærer aldri i stedet for å sitte long og heller fylle på i dipper. Ja ja, tar en kaffe jeg.
takumi
12.04.2019 kl 10:41
5717
Veldig bra, helt enig. Roper ulv ulv så mange ganger nå at man ikke kan ta han seriøst dessverre.
BigUnit
12.04.2019 kl 10:25
5856
Det er poenget mitt. Jeg har vært med i NEL i flere år og har 2,12 kr i snittpris, så for all del, gledelig med gode meldinger.
Det er bare så utrolig provoserende at denne figuren alltid må smøre for tjukt på og noen ganger ligger på grensen til ren løgn.
Det er bare så utrolig provoserende at denne figuren alltid må smøre for tjukt på og noen ganger ligger på grensen til ren løgn.
Tradinator
12.04.2019 kl 10:24
5895
Kan være den første av en del sukkertøy fra NEL fremover....Stay inside.
dotcom
12.04.2019 kl 10:19
5979
Det står forsåvidt over 7 mill USD, så det hadde vært helt greit å skrive 60 mill NOK, men jeg skjønner heller ikke hvorfor han må "ødelegge" en god nyhet ved å overdrive å legge på 10 mill.
Det står at verdien er OVER 7 mill USD.
Tigern har nok bare lagt litt mye vekt på hvor mye som er over....
Men du har vel tatt hensyn til det når du kom frem til ditt eksakte tall?
Hvor mye over regna du med?
Tigern har nok bare lagt litt mye vekt på hvor mye som er over....
Men du har vel tatt hensyn til det når du kom frem til ditt eksakte tall?
Hvor mye over regna du med?
BigUnit
12.04.2019 kl 10:13
6098
Ikke 70 mill, 59 mil - veldig lett regnestykke. Du må alltid vri litt på virkeligheten, hvilket gjør deg lite troverdig.
Bra du redigerer - tommel opp.
Bra du redigerer - tommel opp.
Redigert 12.04.2019 kl 11:59
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »