Fredagskos med rollebytte

Sotah
12.04.2019 kl 17:51 670

Høytiden da bønder og asfaltcowboyer bytter plass er over oss. Gutta fra Grønland og Tøyen trekker opp til Valdres og folk derfra drar til storbyen for å kjøre t-bane. Hva du enn gjør, husk å sende reiseregning til Stortinget hvis turen er privat. God påske, hvor dere måtte befinne dere.
Slettet bruker
12.04.2019 kl 18:25 663

Hei Zoten/folkens:))

Og..."vi" skal bare legge ned HRS først, Zoten - etter at "vi" har åpnet døra til hønsegården gikk reven inn som kjent - konsekvensene liker "vi" ikke å forholde oss til og varslerne må ties en liten stund til - langfredag skal brukes til å sleike imamer oppetter ryggen, vettu..ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
12.04.2019 kl 18:29 660

Men du har jo alltids boka til Storhaug og kan trøstelese, Lilletull. Der får muslimene så øra henger, antar jeg.
Slettet bruker
12.04.2019 kl 18:37 655

Hei Zoten/folkens:))

Og...den har du nok glatt hoppet over, Zoten - å få fakta om kvinneundertrykkelse, omskjæring og hvordan de kommende sharia lovene vil fungere kan lett bli for mye, vettu:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
12.04.2019 kl 18:43 650

Storhaugboka ligger veldig langt nede på todo-lista i bunkersen. Jeg har tross alt bare et liv.
Sotah
12.04.2019 kl 18:54 641

Forresten gleder jeg meg til imorra, globalist og landsforræder som jeg er. Folkefest så det griner etter. Kommer du, Lilletull?

https://www.aftenposten.no/osloby/i/kJ026L/Venter-over-20000-pa-turban-fest-i-Oslo-sentrum
Slettet bruker
12.04.2019 kl 19:15 634

Sikher er stolte og fine folk. Turban party er gøy, men er det miljøvennlig ?
polemiker
12.04.2019 kl 19:37 621

Se litt på forskjellene i kriminal og voldtektsstatiisttikker når det gjelder sikher og muslimer .....
Slettet bruker
12.04.2019 kl 20:05 609

Hvorfor i all verden skal vi drive kulturell appropriasjon med disse sikh-turbanene? Sikhene må gjerne ha sine religiøse hodeplagg i fred for meg - hva enn plagget betyr så angår det ikke meg... Men på broen over til min øy har noen satt opp kunstplakater der AP-politikerne figurerer i Sikh-turbaner. GHB kan saktens trenge å dekke til sitt pistrete konehår som hun har helt litt for mye mørk hårfarge i, men at Thorvald Stoltenberg figurerer i turban kommer nok mer som en overraskelse på mange - daua'kke han a'???

Å, som den antireligiøse venstresiden feirer all verdens religioner - bare de står langt nok unna vår judeakristne kulturarv! God judeakristen påske!
Sotah
12.04.2019 kl 20:11 605

Jo, men vi er jo med på julaften også. Vi raddisser gjør ikke forskjell på folk eller religioner. Er det høytid så stiller vi.
atnorhe
12.04.2019 kl 20:26 602

Gode nyheter Sotah. NRK har mistet rettighetene til skisport til vinteren, som betyr at de har penger til "test matcher" i stedet for. Cricket er den neste folkesporten som du sikkert vet, og interessen i Oslo og omegn er nok mye større for cricket enn ski, som må virke helt fjernt for de fleste.
Det går seg til skal du se:-)
SCK
12.04.2019 kl 20:36 600

Sikher er sikkert ikke de verste. Men ser i likhet med Havfruen tilbøyelighetene venstresiden har til å unnskylde og forherlige det mest primitive og jævlige menneskeheten har skap ved siden av nazismen, nemlig islam.

Når snakker venstresiden om Jesus Kristus? Som trolig er et av de beste mennesker denne jord har fostret.

Det ties om, passer liksom ikke inn i "det nye vi".
Sotah
12.04.2019 kl 20:40 596

Siden jeg allerede er definert som landsforræder kan jeg like gjerne tilstå at jeg har vært på cricketmatch. Uten en eneste rotnorsk spiller så langt øyet rakk. Min faste forsvarer advokat Elden gjør oppmerksom på at jeg trodde jeg skulle se fotballkamp, og at jeg ikke skjønte en dritt av cricket-spillet. Og det er ikke jug en gang.
Slettet bruker
12.04.2019 kl 20:52 586

Hei Zoten/folkens:))

Og...hvem har definert deg som landsforæder. Zoten - kan bare huske Pattaya gutten i farten og den krabaten har neppe injurierende kraft - at du er Arabermedløper kan vi vel alltids enes om, vettu:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
12.04.2019 kl 21:03 582

Der har jeg et problem. Jeg tar ikke skjermbilder, og innlegg på forumet er ferskvare for min del. Så jeg husker ikke hvem som har kalt meg hva. Men det var et eller annet med Akershus festning. Opptil flere ganger. Kanskje det var lysglimten som titta innom?
Slettet bruker
12.04.2019 kl 21:08 577

Jeg kan prøve å finne for deg hvis du vill. Jeg tror nemlig det var ho fra ars.
En ting er sikkert, du glemmer aldri.

https://shop.spreadshirt.no/steikjefine/ej+hekje+men+ho+hi+ho+he+ho-A9433343
Slettet bruker
12.04.2019 kl 21:09 576

Hei Zoten/folkens:))

Og...da står vel bare Arabermedløper igjen - dokumentasjon kan lett skaffes:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
atnorhe
12.04.2019 kl 21:20 571

Vi burde alle stille på dette. Vår kristne påskefeiring er overtatt av fordypning i krim-litteratur, men nå er interessen for religion på full fart opp igjen. Etter at vi ble invadert av muslimer i hopetall, har Islam vekket begeistringen for gammel overtro blant svorne ateister og raddiser, og får nå konkurranse av Sikhene. Dess mer fjernt og usannsynlig, jo større begeistring:-)

Ingen ting forundrer lenge, Vi godtar idioti og overtro, bare den er representert med krav om særbehandling.
Kong Halal kommer nok til å takke Sikhene for at de bygget Norge i sin neste nyttårstale, slik at de føler de har rett til ekstra goder:-)
Sotah
12.04.2019 kl 21:39 566

Jeg har tatt Greta Thunberg til mitt hjerte og streiker for klimaet hver fredag. Så jeg er arabermedløper bare fra mandag til torsdag nå for tiden. I helga kildesorterer jeg på harde livet og dusjer minst mulig.
Slettet bruker
12.04.2019 kl 21:46 561

Jeg misunner litt DEN godhetsfølelsen sofa AP har tilgjengelig slik. Vi når ikke sofa AP islamlat sotah til knærne når det gjelder måter å skaffe seg DEN gode følelsen på.
Nå venter jeg på HADJIJONAS skattemas, så føler sota seg ENDA bedre.
Jeg, gleder meg bare til å betale skattekravet
Riot
12.04.2019 kl 22:29 553


En dag kommer även Norge att tillhöra världssamfundet, nu är det ett land med urgamla traditioner och världens största elbilsandel......en udda fågel.

Slettet bruker
12.04.2019 kl 22:37 548

Er du misjonær utsendt fra FNerige til HO-DT?
triki
12.04.2019 kl 23:04 536

Sosialister som tror de er guds gave til folket, nekter å se sine egne feil, men fremstår som de er invalid i hodet, «folkevalgte» som ikke forstår enkle ting, som alle er pålagt å forstå, feiler du blir du nærmest satt i fengsel.

Finnes mange av disse narrasistene som er på tinget, hvordan er det det slik, de er psykopater uten menneskelige trekk. Eier ikke skamvett, godhet er noe de har lest seg til, men vet ikke hva det er. De tror at det å inventere muslimer i hopetall til Norge er en god gærning men på sikt vil disse muslimene begå et folkemord på etniske nordmenn.

Hvorfor/hvordan er det slik at visse nordmenn ønsker å ødelegge Norge, er de gale, hater de sitt eget speilbilde og forfedre, mener de at mohamed er en bedre person enn jesus, mener Nrk i spissen fremmer muslimer som fint og flott.

Sosialistene/globallistene kommer til å tape i begge endene, vinner muslimene kommer de til å lide døden, muslimene vil drepe de som sviktet sitt land. Vinner nasjonalistene vil sosialistene/globalistene sendt til straffearbeid i beste fall.

De som ikke har gjømt seg nå må stå.
Slettet bruker
12.04.2019 kl 23:11 534

Det "godhetsgliset" sotahriots utfjesker så bramfritt har opp i gjennom historien vært bredest når det stivnet i ferd med å bli innhentet av fremtiden.
Slettet bruker
12.04.2019 kl 23:17 533

For en time siden prøvde noen å sette fyr på White House - med seg selv som brennende fakkel og noen pappesker! Men ingen grunn til å avbryte fredagskosen, Sotah. Det går seg til. Én sosialist mindre i verden!
triki
12.04.2019 kl 23:42 523

Er det en hvit person trekker de på skuldra, noen må ofres i krigen, men viser det seg at det er en mørk person da kommer rasisme anklagende mot Trump.
Slettet bruker
12.04.2019 kl 23:57 521

"Fritt Ord skriver selv at prisen er en «ytringsfrihetspris» og at «miljødebatten er en usedvanlig tøff debatt å delta i.» Vi må derfor kunne anta at Fritt Ord mener at de som tar til orde for at klimaendringene er vår tids største utfordring, har det svært tøft i offentligheten.
Mon det.

For dette er jo en nokså misvisende analyse av hvor skoen trykker rent ytringsfrihetsmessig. Greta Thunberg har jo blitt løftet frem på gullstol av EU, av FN og av de etablerte mediene i en rekke land. Selv etter at PR-apparatet rundt henne har blitt kjent, har mediene unnlatt å kritisere hennes rolle. Og de som hevder at klimaendringene er vår tids største trussel blir jo konsekvent ikke stilt noen kritiske spørsmål overhodet. De har rød løper overalt.

Fritt Ord avslører seg selv med denne utdelingen som en politisk aktør som fremmer en klar miljøpolitisk agenda. Og denne agendaen handler i realiteten om å drepe kritisk debatt og det frie ord. For det finnes knapt noen medier som slipper klimaskeptiske ytringer til, med unntak av Resett.
Og Fritt Ord sier faktisk rett ut i begrunnelsen for prisen at debatten bør være over: Thunberg og Natur og Ungdom får prisen fordi de «gjør en stor innsats i vår tids viktigste debatt ved å insistere på at det ikke først og fremst er mer kunnskap og bedre analyser som nå trengs, men handling og tiltak,» sier Stiftelsen Fritt Ords styreleder Grete Brochmann. Fritt Ord gir altså prisen til noen som ikke lenger vil ha debatt, men som insisterer på at Sannheten allerede er funnet og er opp og avgjort, slik at vi alle nå skal handle etter denne sannheten.

Du bør skamme deg, Grete Brochmann. Å hylle klimaalarmister er det stikk motsatte av å jobbe for det frie ord i Norge anno 2019. Dere agerer nå som et Sannhetsministerium, ja som «grønne kommunister»."

https://resett.no/2019/04/12/fritt-ord-har-funnet-sannheten/
Redigert 12.04.2019 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
triki
13.04.2019 kl 00:26 500

Så den, trodde Fritt ord prisen ble gitt til noen som gikk imot noen påståtte sannheter, men her gis det pris til noen som igjentar påståtte sannheter, som det var en sannhet.

Disse prisene begynner å bli vulgære,(er de desperate) de som klare å levere den største løgnen får prisen. Feks, årets Bodøværing som ønsker politiet og demokrati til helvete.

Her må sannhetsministren høyremannen Sanner på banen, han må bli kvalm,,,
tulla,.