NANO: Kurs ved årsslutt?

Slettet bruker
NANO 16.04.2019 kl 11:22 11039

Det er uklart når og hva slags informasjon som ligger i løypa for hovedløpet før ferien.
Enda mer usikkerhet råder om aksjens situasjon ved årsslutt.
Det er også usikkerhet rundt den kommende emisjonsstrategi; hvor snart og hvor mye ønskes hentet inn?

Likevel er det mange som har sterk tro på at kursen skal gå høyt allerede i år.
Kunne vært artig å høre hvilke konkrete mål folk har satt for 1. halvår 2019, og kurs ved årsslutt?

Mine estimater for dette er bygd på et nøytralt utviklingsløp videre, og er vel så velkjente helt siden nyttår at jeg knapt trenger å gjenta dem, men for ordens skyld:

1. halvår: Aksjen vil ligge i trendrom 40-55 hele første halvår, og muligens styrke seg litt ifht dagens kurs: 52 pr. fredag 28. juni
2. halvår: Mer volatil men stort sett samme trendrom også i andre halvår. Kurs ved årsslutt 40 (pga. de vanlige skattetekniske disposisjoner)

Noen som har helt andre synspunkter?

Redigert 21.01.2021 kl 06:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.05.2019 kl 09:25 4197

Kan ikke huske sist NANO lå så bastant flatt?
Teknisk sett er dette et veldig tydelig markedssignal på at man ikke har noe nytt, heller ikke i den nærmeste framtid, å navigere etter.
Da trår markedet vannet.
Slettet bruker
02.05.2019 kl 11:34 4087

Det er fordi Nano skal presentere data i desember. ASH 19. Og det påfølgende kursraset det medfører. Så kommer det vel en ny emisjon og utvanning over nyåret en gang.
Forum forum
02.05.2019 kl 11:42 4075

Du får det til å høre ut som en negativ hendelse, noe det er tvert i mot er.
Tror nok heller kursrally og emisjon. Tiden vil vise!
Slettet bruker
02.05.2019 kl 12:04 4044

Problemet er at vi vet dataene allerede. De samme som ble presentert i 17 og 18. Dersom du tror på rally så må du også mene at Betalutin viser en ny egenskap den ikke har gjort på snart 5 år.
Forum forum
02.05.2019 kl 12:27 4019

Det er sant, men det kommer forhåpentligvis en BTD innen den tid, og ASH 19 med nyheter om DLCBL og mDOR i lymrit 9, 13,5 eller 15 mnd.
Det er ingenting som sier at kursen nødvendigvis skal mye opp, men jeg tror heller ikke de legger en emisjon i den sammenhengen som du skisserer.

Den som ble utført i januar 19 er for å kunne skalere virksomheten i tide til produksjon for markedet. Tror neste emisjon (om det kommer i det hele tatt? / lisensavtale europa?) kommer når kommersialiseringen er klar med nødvendlige godkjennelser for markedstilgang.
Redigert 02.05.2019 kl 13:38 Du må logge inn for å svare
Fjellgutten
02.05.2019 kl 13:24 3968

Mye negativitet fra deg nanovecter. Og det er jo greit, det er mulig du får rett. Men det for meg jo til å lure, har du investert i selskapet, og i tilfelle hva venter du på ?
Sitter du langsiktig eller er du bare inne å trader ?
Slettet bruker
02.05.2019 kl 14:41 3905

NANO senkes omtrent med markedet i dag, selv om 44-tallet er en ekstra dipp. Vil tro den bør karre seg opp 45-tallet igjen før stenging.
I praksis ser vi fremdeles bare en forlengelse av pågående ventefase, der kursen vaker litt i takt med OSEs dagssentimenter.

PS: Syns det er greit å slippe de tidligere - og mest aggressive - hausserne her, er jo observatør på TIs NANO-tråder, og der tar man ikke realiteter innover seg ennå, og kommer med stadig nye teorier om hvorfor aksjen ikke stiger. Har ikke en gang prøvd å korrigere de sprøeste teoriene, hadde nok ikke blitt gammel på et sånt high brow forum da :-). Her på HO er det nå hyggelig nok mulig å være nøytralt observerende uten å bli klaget inn til admin :-)
Aksjens kurssituasjon angis i stikkord slik på TI: Det skyldes a) en blanding av ondskap hos noen som ikke vil heie med, b) shorting (sic - i tre år?!), c) markedet forstår fremdeles ingen ting, og d) snart kommer melding og e) idiotene står igjen på perrongen. f) Kursmål 4000+ er en selvfølge. Jaja.
Kappa3278
02.05.2019 kl 14:56 3873

NV, du har glemt en vesentlig ting, opsjoner til de ansatte som har gjort en fantastisk jobb.... aksjen er foreløpig bare ned 64 % fra ATH, og da fortjener en selvsagt opsjoner...
Det på en rekordsterk børs i perioden, men dette er selvfølgelig markedet sin feil som ikke skjønner noe som helst.
SHARE-IT
02.05.2019 kl 15:03 3859

Kursen ved årsskiftet? Den er uinteressant. Jeg sitter i NANO forid jeg tror de lykkes. Da blir det mangegangeren. Om det skjer i år, til neste år eller i 2021 er sånn sett likegyldig, men jeg vil være inne når det skjer. Skjer det ikke noe før 2021 er passert tror jeg det vil se mørkt ut. Skulle de bomme på alt, tapes vel alt. Den risikoen er jeg villig å ta. Jeg tror NANO vet atskillig mer enn selskapet har gått ut med. Hvis ikke må de være totalt tankeløse med de ansettelser og organisatoriske endringer som er gjort. Jeg tror ikke de er tankeløse. Betalutin kommer i alle fall tror jeg. Og det kan skje raskt. Også annet spennende på gang. Vi får være tålmodige og se det an.
Slettet bruker
02.05.2019 kl 15:26 4174

SHARE-IT,
grei holdning det, så lenge du åpenbart er klar over risikoen.
Mange av de tidligere hausserne her insisterte allerede for flere år siden bl.a. på at all risiko var tatt ut av aksjen.
Sånt er bare ikke lov å prøve å overbevise folk om.
frontal
02.05.2019 kl 17:46 4106

Det er svært høy risiko i aksjen.
Uten vesentlige meldinger året ut kan NN aksjen fort befinne på lave 30 tallet når som helst egentlig. Ytterligere short settes nå tenker jeg.
Kula
02.05.2019 kl 18:07 4074

Helt uvirkelig hvor lite enkelte har å fylle dagene sine med her inne. Korsar - Det eneste du er interessert i er å komme med stikk i retning Nano-aksjonærene. Hvorfor gidder du? Hva ønsker du å oppnå? Å bruke så mye tid på Nano-tråder uten å egentlig bidra med noe som helst av (saklig/faglig) debatt er veldig merkelig. Frontal, Nanovekter og Kappa skulle man nesten mistenkt at er samme person. Ingen av disse brukerne (Er vel fort samme person dette) kommer jo med et eneste virkelighetsnært argument, det er kun daglig gauling om lavt 30-tall og emisjoner. Dere (Du?) er short- det er greit, det har vi skjønt, men fint om man kan la "Lavt 30-tall snart, bare vent" kommentaren ligge hvertfall et par ganger i uken? Blir jo helt håpløst å ha noen som helst diskusjon her på Hegnar når det spammes med sånt tull på hver bidige tråd. Heldigvis har vi TI, som i motsetninger til Korsars ville og bitre løgner inneholder gode diskusjoner. Oppfordrer alle som er interessert i å lese gode Nano-diskusjoner til å ta turen over på TI hvor man slipper sånt tull som man i lang tid er sett her.
Springer
02.05.2019 kl 18:23 4056

Kula: "Blir jo helt håpløst å ha noen som helst diskusjon her på Hegnar når det spammes med sånt tull på hver bidige tråd."

Det er vel akkurat det man forsøker å oppnå. Kvele meningsfylte diskusjoner i starten, kanskje lure et par potenisielle investorer til å holde seg unna??
Derav TI sin suksess på vegne av Hegnar (uten at jeg tror det er hva disse kverulatene ser for seg)
Topofthehill
02.05.2019 kl 18:29 4046

kurs 31.12 2019 = 295kr
Slettet bruker
02.05.2019 kl 18:31 4039

Du vil ha et argument. Ok.

NCT00962611, Drug: Copanlisib. Median age 72 years. FL responses: ORR: 100%, CR: 22.2%
frontal
02.05.2019 kl 20:19 3968

Når tidslinjene blir forskyvet igjen vil mange si at nok er nok. De store og små vil da ringe sine meglere med klar beskjed. "Selg meg ut".

Imellomtiden kan vi oppleve mini krakk på børsene i tillegg. Da blir 30 en fin utgang.

m1k1
02.05.2019 kl 20:46 3946

På seks pasienter! "Nano"vekter Å et studie fra 2009?
Når andre nevner 20/40 resultatet så ropes det hausing, men er vel like gjeldende det da? :)
Er vel dette som er behandlingstallene for Copanlisib på relapse FL:
The objective response rate was 58.7% (95% confidence interval = 48.6%–68.2%), including a complete response in 14.4%. The estimated median response duration was 12.2 months (range = 0+ to 22.6 months). The median time to response was 1.7 months (range = 1.3–9.7 months.
Dette er fra Asco 2017.

Fascinerende at det nevnes at de som er i ekkokammer og drev med personangrep har forsvunnet, mens faktumet er vel at de(n) som har vært verst på personangrep og stadig uthenging med samme knagg heletiden fortsatt er her! Ekkokammer er vel blant "likesinnede" inne her nå. Har vel ikke vært en saklig diskusjon eller læring her inne på noen år. For at enklte repeterer det samme, hvis et snev av diskusjon kommer, blir denne kjapt dradd ned i søla med samme gamle argumentasjon =) Ja, det daglige tekniske børsbildet er flott det forde som trader, men er ikke alle som kikker like nøye på akkurat den biten:)
Fjellgutten
02.05.2019 kl 20:51 3938

Det er på 30 du skal ut altså. Hvorfor vente så lenge du halehenget til nano vecter.
frontal
02.05.2019 kl 21:55 3886

Du vil nok lande på jorda snart og innse at det er riktig retning for denne aksjen.
Kula
02.05.2019 kl 22:09 3870

Betalutin har 70% ORR og 32% CR målt mot Copanlisib sine 59% ORR og 14% CR. I tillegg må man med Copanlisib gjennom ukentlige behandlinger som er svært tunge for pasienten, hvor man med betalutin tar en sprøyte en gang og kan leve, ikke bare overleve. Betalutin har spesielt på dette punktet en klar fordel kontra konkurrerende produkter.

Dette vet jo selvsagt du også, Nanovekter. Det du holder på med er jo bare patetisk, og det faktum at du systematisk får lov til å spre sånne åpenbare usannheter uten at admin tar grep sier mye om dette forumet.
frontal
03.05.2019 kl 10:06 3762

Snart vil alle andre norske biotec selskap passere NN aksjekursen målt i antall kroner. Morsomt. :-)
Redigert 03.05.2019 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
m1k1
03.05.2019 kl 11:09 3705

Hva som er så morsomt med det da?
Er det det at du er bitter som gjør at du finner glede i dette?
Er det det at du ikke unner andre fortjeneste for at du har tapt, solgt å bestemt deg for å la din bitterhet henge ved?

Det som er morsomt er at de fortsatt får gode data for en pasientgruppe hvor annen behandling desverre slutter å funke!
Det som er morsomt er at de vektlegger QoL for pasientene og har en behandling som kan være skånsom for en pasientgruppe som allerede har gjennomgått flere brutale behandlinger.

Perspektiv er en fin ting :)
Slettet bruker
03.05.2019 kl 12:01 3665

Nå kom de vanlige salvene med hatefulle kommentarer bl.a til meg, med den innforståtte logikk at de som har hausset tusenvis av prosent av feil om NANO i flere år, er så kloke at de må fortsette "debatten" sin på TI fordi "noen" er ekle med dem her på HO.
Jo takk, jeg er anonym observatør på TI, og ryggklappingen av 100% meningsløs haussing er fremdeles like pinlig, pinlig, pinlig. Med null lærekurve om hvordan den virkelige aksjeverden er.
Disse hatefulle taperangrepene og tilsvarende hurrarop for nye grove hausse-feilvurderinger har selvsagt ingen ting med profesjonell omgang med aksjer å gjøre.

PS: Hvis de er slik at de åndelige ledere for NANO på TI har så rett, hvorfor kan de ikke komme inn på denne tråden og tippe 4000+ til årsslutt her også, da?
De er hjertelig velkomne!
Redigert 03.05.2019 kl 12:03 Du må logge inn for å svare
Kula
03.05.2019 kl 12:28 3625

Sjeldent har jeg vært borti en person som er raskere til å gjøre seg selv til offer etter å ha brukt store deler av uken sin på å fremprovosere en reaksjon gjennom latterlige påstander og løgner. Omtrent som et tergende småsøsken som skriker på mor etter å ha blitt irettesatt...
m1k1
03.05.2019 kl 12:39 3611

Hahahahaha. Hatefulle salver? :D
Var det ikke en som tok en screenshot av ene tråden din her, og skrev at man får passet sitt påskrevet på HO?
En kommentar hvor det ikke nevnes nevneverdig mere i HELE tråden!
Nå er du bare latterlig, en løgner!
Makan til tull for å fremme sin sak! Men du å menigheten får kose dere, kverner om det samme dag etter dag.
Faktum er at du får null oppmerksomhet på TI, sikkert derfor du kommer hit med løgner om at det brukes tid på å diskutere deg der:)
Skjønner ikke intensjonen med å komme med slike usannheter når de så lett blir motbevist!
Redigert 03.05.2019 kl 12:41 Du må logge inn for å svare
frontal
03.05.2019 kl 14:06 3556

Bla bla bla m1k1. Aksjemarkedet er nådeløs og bryr seg ikke om betraktningene du nevner. Det er kommunikasjon fra selskapet og aksjekursen som er viktig.

At jeg baiser må du akseptere ettersom det passer mine posisjoner på lik linje da hausserne hauset i 2016 og 2017.

30 tallet må komme, det må du innse. Ser ingen meldinger i 2019 som kan snu på den trenden. Det blir stille som i graven.

Short er det sikreste om du har tenkt å tjene penger i 2019.
Redigert 03.05.2019 kl 14:06 Du må logge inn for å svare
Forum forum
03.05.2019 kl 14:15 3546

Frontal...det må vi leve med.

så langt har du tapt hele veien i 2019. Husk at din garanti var 37 innen utgangen av februar, ergo har du bommet totalt i lang tid. En gavepakke at selskapet ikke har meldt noe, men fortsatt har du bommet kraftig...så langt!


Scoopfinder
03.05.2019 kl 22:42 3421

? Jeg leste en fin artikkel i kveld, om TA. For de av dere som tror på slikt (bl.a Korsar ?

Vel, historien er følgende : en kar kastet mynt og kron. Hver gang det ble mynt plottet han en oppgang på 0,5%. Hver gang det ble kron plottet han en nedgang på 0,48%.
De fleste skjønner nå at grafen vil stige på lang sikt ettersom det er 50/50 sjanse for mynt/kron.
Så ga han chartet til mange forskjellige «TA-eksperter».
Ingen av dem gjennomskuet plottet. Samtlige fant trender, støtte- og motstandsnivåer, hode-skuldre, triangler,,,,,,,,hele suppa.

Noen som fortsatt tror på TA ?
Andersiverden
04.05.2019 kl 11:08 3284

Det blir litt sånn dersom, hvis, såfremt, ifall. Jeg forholder meg til følgende fakta som nevnt tidligere:
A Phase I/II Study of Betalutin for Treatment of Relapsed Non-Hodgkin Lymphoma (LYMRIT-37-01): Estimated Primary Completion Date :June 2020
Dosimetry Study of Betalutin for Treatment of Relapsed Non-Hodgkin Lymphoma (LYMRIT-37-02): Estimated Primary Completion Date :September 2019
Study of Betalutin for Treatment of Relapsed or Refractory Non-Hodgkin Lymphoma (LYMRIT-37-05): Estimated Primary Completion Date : June 2019
Dersom det ikke kommer endringer her er jeg redd ørkenvandringen kan bli lang.
Redigert 04.05.2019 kl 11:13 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.05.2019 kl 11:23 3272

Det er ikke lenge til juni-20, Anders.
Dessuten glemte du å skrive om Archer og DLBCL og at børsen gjerne prises på forventninger noen måneder fremover.
Jeg tror ørkenvandringen nærmer seg slutten nå
frontal
06.05.2019 kl 11:19 3018

Må være lov å bomme litt Forum. Jeg har odds på min side uansett, ørkenvandring starter nå og vil vare ganske lenge.
Nå får jeg drahjelp av børsen i tillegg men dette er bare forsmak.
Slettet bruker
06.05.2019 kl 12:49 2945

Scoop,
hvorfor drar du en ny stråmann på meg her? Jeg har aldri sagt noe som kan tilsi at du kan skrive "For de av dere som tror på slikt (bl.a Korsar ? "
Jeg har tvert imot, også nylig, skrevet at TA ikke er relevant for langsiktig utvikling av en farmaaksje som NANO, der gjelder selvsagt fundamentale forhold (dvs. om prosessen lykkes eller ikke - og det er det jeg også kommenterer på når jeg etterlyser bedre info om faktisk utvikling i rekruttering, framdrift og resultatbilder).
Samtidig er det børsintelligent å tenke to tanker samtidig; TA er et nyttig vurderingsredskap for kortsiktige kursvariasjoner. Alle gode tradere bruker både fundamental analyse og TA i sine samlede markedsanalyser.

Som en illustrasjon på hvor mye Scoopfinder drar stråmenn kan jeg eksempelvis sitere meg selv en uke tilbake;

-------------------------------------------------------
Korsar
29.04.2019 kl 12:27 326
Jeg bruker selv TA til en rekke formål, men anser TA som uegnet til å vurdere NANOs nåværende situasjon.
I denne ventefasen er det markedets mening om mer fundamentale forhold som råder, og som alle ser: Markedet akter ikke å ta stilling til større endringer før man vet mer om både framdrift, rekruttering og har sett mer kliniske data.
Som indikerer at aksjen vil fortsette å ligge omtrent midt i trendrom 40-55 også en god stund videre
------------------------------------------------------
Redigert 06.05.2019 kl 14:45 Du må logge inn for å svare