En ordrereserve på kr 120 milliarder inkl Nikola?
Nel actually have four or five years of production already booked. They literally have $14 billion in back order ...
Nel ASA, de har faktisk fire eller fem års produksjon allerede booket med Nikola og andre selskaper de har kontraksfestet. De har bokstavelig talt 14 milliarder dollar eller kr 120 milliarder i ordrereservene med Nikola som er en gigantkunde. Jeg håper at Løkke i neste uke vil være litt mere konkret på hvor mange xxx milliarder Nikola nå har gitt Nel i kontrakter etter helgen er. For Nel har sålangt ikke tatt med Nikola sine ordrer i backloggen offisielt. Årsaken skal iflg Løkke være litt taushetsplikt ovenfor Nikola i innledningsfasen/kontrakten på 448 elektrolysører. Dette vil investorer gjerne gå litt dypere i. Så Nel er i dag åpenbart kraftig underpriset med de milliardene fra Nikola som ikke er logget inn. De xxx tall vil løfte Nel naturlig vis rett opp til nye høyder. ? Nikola bekrefter nå i twittervideo med Løkke på scenen at de vil bygge 18 MW gigant H2 Heavy Vehicles H2 pumper i Nel/Nikola stasjonen som er filmet med Nel teknologi, utstyr og innmat. Som kan utvides til 32 MW?
Nå er det er bokstavelig talt bare et spørsmål om engineering og integrasjon. Selskapet må bare produsere for fulle mugger. Det er virkelig ikke noe drama om markedsaksept eller etterspørsel. Nel vil virkelig være produksjons begrenset. Da trenger å bygge flere fabrikker for å dekke den enorme etterspørsel og den gigantiske ordrereserve selskapet har. Løkke vil levere. Dette blir høy. Neste uke blir gøy. Skål??? Nel stiger oppover og oppover på Tradegate. Opp +3 % nå.
Nel ASA, de har faktisk fire eller fem års produksjon allerede booket med Nikola og andre selskaper de har kontraksfestet. De har bokstavelig talt 14 milliarder dollar eller kr 120 milliarder i ordrereservene med Nikola som er en gigantkunde. Jeg håper at Løkke i neste uke vil være litt mere konkret på hvor mange xxx milliarder Nikola nå har gitt Nel i kontrakter etter helgen er. For Nel har sålangt ikke tatt med Nikola sine ordrer i backloggen offisielt. Årsaken skal iflg Løkke være litt taushetsplikt ovenfor Nikola i innledningsfasen/kontrakten på 448 elektrolysører. Dette vil investorer gjerne gå litt dypere i. Så Nel er i dag åpenbart kraftig underpriset med de milliardene fra Nikola som ikke er logget inn. De xxx tall vil løfte Nel naturlig vis rett opp til nye høyder. ? Nikola bekrefter nå i twittervideo med Løkke på scenen at de vil bygge 18 MW gigant H2 Heavy Vehicles H2 pumper i Nel/Nikola stasjonen som er filmet med Nel teknologi, utstyr og innmat. Som kan utvides til 32 MW?
Nå er det er bokstavelig talt bare et spørsmål om engineering og integrasjon. Selskapet må bare produsere for fulle mugger. Det er virkelig ikke noe drama om markedsaksept eller etterspørsel. Nel vil virkelig være produksjons begrenset. Da trenger å bygge flere fabrikker for å dekke den enorme etterspørsel og den gigantiske ordrereserve selskapet har. Løkke vil levere. Dette blir høy. Neste uke blir gøy. Skål??? Nel stiger oppover og oppover på Tradegate. Opp +3 % nå.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Manor
18.04.2019 kl 11:38
7443
En sinnsforvirret svenske som XYZ, er vel ikke noe å satse på.... Hehe.... Tror vi overlater det til Molnes, med Norne & co jeg ;)
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Sann
18.04.2019 kl 11:28
7493
Hvor er investor XYZ ?? Han bør jo ta kontakt med Molnes i Norne med en gang å fortelle han at han tar feil. Flere risikerer jo å kjøpe Nel på høye kurser tirsdag og fremover?
NELS «GJENNOMBRUDD» – Dette var nesten for godt til å være sant. Nikola er i rute og hadde ingen negative nyheter å komme med. Her blir det mange flere kontrakter på Nel og de blir sannsynligvis nødt til å bygge ut elektrolysør-kapasitet i USA, sier analysesjef Karl Johan Molnes i Norne Securities til E24.
NELS «GJENNOMBRUDD» – Dette var nesten for godt til å være sant. Nikola er i rute og hadde ingen negative nyheter å komme med. Her blir det mange flere kontrakter på Nel og de blir sannsynligvis nødt til å bygge ut elektrolysør-kapasitet i USA, sier analysesjef Karl Johan Molnes i Norne Securities til E24.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Sann
18.04.2019 kl 11:08
7602
Slettet brukerskrev Tror ikke det er publisert enda.
Høres ut som Tigern har sett dette men det kan jo godt være at det ikke stemmer.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
isolon
18.04.2019 kl 11:07
7607
Dagens tradegate er hyggelig lesning.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Söder
18.04.2019 kl 10:52
7683
Ubben Makes Bet on Hydrogen Fuel With Nikola Motor Deal
Activist investor ValueAct bought stake in trucking company
Hydrogen fuel cell trucking company raising $1.5 billion
ValueAct Capital Management has built a new position in Nikola Motor Co., a closely held hydrogen fuel cell trucking company seeking to raise $1.5 billion to expand in the U.S., starting on the West Coast.
The firm invested $30 million to $40 million in Nikola prior to that fundraising campaign, according to ValueAct Chief Executive Officer Jeff Ubben. The precise stake is uncertain, though well less than 5 percent, he said. San Francisco-based ValueAct purchased shares from Nikola’s chief executive officer along with some early investors.
The money came from the ValueAct Spring Fund, Ubben’s $350 million pool focused on environmental and social investments. Ubben joined Nikola’s board as part of the investment.
"This idea of a really, truly sustainable business that delivers savings today and has a tremendous social and environmental benefit is the next Facebook," Ubben said in an interview. "These are the next mega-plays."
Ubben said he cold called Nikola’s Founder and Chief Executive Officer Trevor Milton about a year and a half ago because he became interested in the hydrogen fuel cell industry and the potentially disruptive innovation Nikola might offer.
"With Nikola, the first move is a game over move," Ubben said. "Volvo or Daimler or BMW are not going to overthrow our fueling stations. They’re going to use them."
Disruption Potential
Nikola has the potential to disrupt the trucking, rail and air cargo businesses by producing fuel that is about 20 percent to 30 percent cheaper than diesel, Ubben said. Its technology uses solar power to split water into hydrogen that can be used for trucking fuel.
Nikola will unveil its new truck and three other products this week at an investor meeting that starts Tuesday in Scottsdale, Arizona.
Nikola has about $14 billion worth of commitments from its customers.
Last May, Anheuser-Busch InBev NV ordered 800 tractor trailers from the company as it seeks to convert its long-haul delivery fleet to vehicles powered by renewable sources by 2025. Nikola will produce those trucks and get a cut from the fuel it sells them.
Raising Funds
Nikola, working with Morgan Stanley, aims to raise $1.5 billion over the next three months, Milton said. The equity raise should value the company at $3 billion to $4 billion, he said.
It intends to use the funds to build up its production base and to extend its network of charging stations. Its goal is to build 22 charging stations across the West Coast by 2020 before scaling up to 700 stations throughout the U.S. by 2028.
Each station will be able to handle up to 160 trucks, with the potential to expand, Milton said.
Nikola plans to produce a couple thousand trucks in its first year and intends to grow production slowly, Milton said.
Having Ubben on the board will help the company as it scales up, he said.
"It’s going to be nice having someone like him here to help navigate the waters," Milton said. "I’ve never been in the world of raising billions. And when you get into that, there’s a lot of mistakes you can make that will cripple you. I’ve been leaning on him a lot for advice."
Building the trucks itself along with the fueling stations makes a lot of financial sense, Milton said.
That will help the company to collect leasing revenue and will also entitle it to share in the value of their fuel. Its trucks will run at a cost equivalent to about 95 cents per mile, he said. That compares to the roughly $1.15 per-mile that it costs to run a truck on diesel fuel, he said.
The cost of a driver adds another 70 cents for diesel and 50 cents for Nikola.
Eventually, Nikola aims to have autonomous trucks with no drivers, further reducing costs.
"Ultimately, if you don’t have a Nikola truck, you’ll go bankrupt," Milton said.
Activist investor ValueAct bought stake in trucking company
Hydrogen fuel cell trucking company raising $1.5 billion
ValueAct Capital Management has built a new position in Nikola Motor Co., a closely held hydrogen fuel cell trucking company seeking to raise $1.5 billion to expand in the U.S., starting on the West Coast.
The firm invested $30 million to $40 million in Nikola prior to that fundraising campaign, according to ValueAct Chief Executive Officer Jeff Ubben. The precise stake is uncertain, though well less than 5 percent, he said. San Francisco-based ValueAct purchased shares from Nikola’s chief executive officer along with some early investors.
The money came from the ValueAct Spring Fund, Ubben’s $350 million pool focused on environmental and social investments. Ubben joined Nikola’s board as part of the investment.
"This idea of a really, truly sustainable business that delivers savings today and has a tremendous social and environmental benefit is the next Facebook," Ubben said in an interview. "These are the next mega-plays."
Ubben said he cold called Nikola’s Founder and Chief Executive Officer Trevor Milton about a year and a half ago because he became interested in the hydrogen fuel cell industry and the potentially disruptive innovation Nikola might offer.
"With Nikola, the first move is a game over move," Ubben said. "Volvo or Daimler or BMW are not going to overthrow our fueling stations. They’re going to use them."
Disruption Potential
Nikola has the potential to disrupt the trucking, rail and air cargo businesses by producing fuel that is about 20 percent to 30 percent cheaper than diesel, Ubben said. Its technology uses solar power to split water into hydrogen that can be used for trucking fuel.
Nikola will unveil its new truck and three other products this week at an investor meeting that starts Tuesday in Scottsdale, Arizona.
Nikola has about $14 billion worth of commitments from its customers.
Last May, Anheuser-Busch InBev NV ordered 800 tractor trailers from the company as it seeks to convert its long-haul delivery fleet to vehicles powered by renewable sources by 2025. Nikola will produce those trucks and get a cut from the fuel it sells them.
Raising Funds
Nikola, working with Morgan Stanley, aims to raise $1.5 billion over the next three months, Milton said. The equity raise should value the company at $3 billion to $4 billion, he said.
It intends to use the funds to build up its production base and to extend its network of charging stations. Its goal is to build 22 charging stations across the West Coast by 2020 before scaling up to 700 stations throughout the U.S. by 2028.
Each station will be able to handle up to 160 trucks, with the potential to expand, Milton said.
Nikola plans to produce a couple thousand trucks in its first year and intends to grow production slowly, Milton said.
Having Ubben on the board will help the company as it scales up, he said.
"It’s going to be nice having someone like him here to help navigate the waters," Milton said. "I’ve never been in the world of raising billions. And when you get into that, there’s a lot of mistakes you can make that will cripple you. I’ve been leaning on him a lot for advice."
Building the trucks itself along with the fueling stations makes a lot of financial sense, Milton said.
That will help the company to collect leasing revenue and will also entitle it to share in the value of their fuel. Its trucks will run at a cost equivalent to about 95 cents per mile, he said. That compares to the roughly $1.15 per-mile that it costs to run a truck on diesel fuel, he said.
The cost of a driver adds another 70 cents for diesel and 50 cents for Nikola.
Eventually, Nikola aims to have autonomous trucks with no drivers, further reducing costs.
"Ultimately, if you don’t have a Nikola truck, you’ll go bankrupt," Milton said.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
dotcom
18.04.2019 kl 10:49
7703
Keirax, hvis du tror at eksempelvis google bare er et par kodelinjer og noen algoritmer, som det ikke koster noe å drifte, så bør du ta en titt på regnskapene deres. Kursen i alle disse selskapene gikk høyt på forventninger mange år før overskuddene begynte å komme. I en tidlig periode av google og facebook, var analytikere til og med i tvil om det ville være mulig å tjene penger på konseptene. Hvor skulle inntekten komme fra som skulle dekke kostnaden ved å drifte og videreutvikle disse enorme IT-systemene? Jeg har jobbet i mange år med relativt store IT-systemer og oppfatter meg selv som ganske oppegående. Hvor smart er du?
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Sann
18.04.2019 kl 10:38
7747
Har du link til Løkke sin time på hovedscenen, finner ikke dette?
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
NEL VIL stige? Det er det ingen garantier for fyi. Det heter NEL KAN stige. Husk, som investor burde første fokus alltid være på nedsiden.
Tror ikke Nikola har finansieringsproblemer i hele tatt. Måten de finansierer selskapet sitt på og selger bilene på er ganske genialt. Bra potensial her, men savner noe håndfast. Kommer vel.
Tror ikke Nikola har finansieringsproblemer i hele tatt. Måten de finansierer selskapet sitt på og selger bilene på er ganske genialt. Bra potensial her, men savner noe håndfast. Kommer vel.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
oppvigår
18.04.2019 kl 09:53
7941
Meget godt sagt !! Og vi kan konkludere med at det er opp vi går fra tirsdagen. Ha en God Påske alle sammen!!!!
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Flere innlegg her bekrefter at alt for mange er utstyrt med veldig gamle norske husmannsgener, og som ikke har evnen til å se lengre en sin egen nese. Kloden går nå etter hvert inn i en helt ny syklus- enten vi vil eller ei. NEL vil stige til uka og Nikola har ingen problemer med flere års fullfinansiering.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
spaggio
18.04.2019 kl 09:11
8178
En ordrereserve på 120 mrd over 4-5 år tilsvarer 2,5 mrd. pr.mnd. Tror denne Tigeren, lorden, James Bond, the Broker har et avslappet forhold til tall ! Sannsynligvis derfor han setter spørsmålstegn etter alle sine påstander.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Hallo dotcom. Tenk deg tanken.: En tiger på Nel-tanken. Snart på tide å selge tenker jeg.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Ernæring
18.04.2019 kl 08:54
8309
kursen på THIN og IDEX holdt seg bra?? (periode?)
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Keirax
18.04.2019 kl 07:51
8549
Bare det at du sammenligner Nikola/NEL med Google og Facebook tydeliggjør hvor lite du har forstått. Latterlige sammenligninger! Du mener altså at oppstartskostnader for noen som driver med algoritmer, nuller og ettall skal kunne sammenlignes med å være de største bidragsytere til en ny industri.... med blant annet oppbygging av fabrikker, kjøretøy og infrastruktur. Dummeste sammenligningen jeg har sett. Håper virkelig du er smartere enn dette.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
JosefK
18.04.2019 kl 03:28
8876
Må du begynne å fatte at dett ikke er et demonstrasjonsprosjekt. Det er full skala og vel så det. Klikk inn på Nikola siden og kikk på hydrogen siden. Dette finansierer Nikola fortløpende etter hvert som de får de første bilene på veien. Annehauser Busch er en genistrek fra Trevor.
Nikola og Nel gjør den neste månelandingen.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Atomvinter
18.04.2019 kl 02:07
8956
Nå har jo NEL holdt på ganske mange år da. Kan ikke huske at Facebook eller Google kjørte på med flere titalls emisjoner i årevis.
Det er kun emisjoner og støtteordninger som holder liv i NEL. Noen som husker Løkke for et år siden påstod at NEL skulle gå i pluss i løpet av 2018 eller senest Q1 2019?
Poenget mitt er at jeg ser på NEL nærmest som et pyramidespill,
Men for all del, det kan hende at det er penger å tjene på aksjen allikevel. Bare se på aksjer som IDEX og THIN. De har aldri tjent penger noengang, men allikevel holder aksjekursen seg bra. Til og med Ferd med Johan Andresen i spissen er jo stor aksjonær i Thin.
Det er kun emisjoner og støtteordninger som holder liv i NEL. Noen som husker Løkke for et år siden påstod at NEL skulle gå i pluss i løpet av 2018 eller senest Q1 2019?
Poenget mitt er at jeg ser på NEL nærmest som et pyramidespill,
Men for all del, det kan hende at det er penger å tjene på aksjen allikevel. Bare se på aksjer som IDEX og THIN. De har aldri tjent penger noengang, men allikevel holder aksjekursen seg bra. Til og med Ferd med Johan Andresen i spissen er jo stor aksjonær i Thin.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
dotcom
18.04.2019 kl 01:52
8987
Vi er klar over at Nikola på lik linje med alle andre "kommende teknologier" er et veddemål på om akkurat denne teknologien vil få gjennomslag. Svært få trodde på Facebook, Google eller Tesla i startfasen. Det gjelder forsåvidt også Apple og Microsoft, og er det noen som husker Nokia? Nokia gikk også fra ingenting til utrolige høyder før de datt sammen. But i digress. Hva var poenget ditt?
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Atomvinter
18.04.2019 kl 01:41
9015
Dere er vel alle klar over at Nicola i seg selv er et tapssluk nesten uten inntekter? Og at det snart bare er NEL som holder liv i eksperimentet?
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
dotcom
18.04.2019 kl 01:41
9024
Tigeren, selv om jeg er enig i at Anywhere er overdramatisk negativ i forhold til NELs fremtidige muligheter så burde du kanskje ta en titt på deg selv?
Det er over midnatt og helg. Det er lenge til børsene åpner igjen. Hva håper du å oppnå med denne endeløse spammingen med nonsens?
Jeg ser at du har dine tilhengere, men med respekt å melde, de kan ikke være helt med, hvis de faktisk tror på dine panegyriske beskrivelser av fremtiden.
Jeg vet jeg har sagt at hva som skrives på HO ikke påvirker kursen i et selskap med en omsetning som NEL, men i den grad det påvirker noen så tror jeg dine skriverier får folk til å selge, ikke til å kjøpe. Men det er kanskje det du forsøker å oppnå? Hva vet jeg?
Det er over midnatt og helg. Det er lenge til børsene åpner igjen. Hva håper du å oppnå med denne endeløse spammingen med nonsens?
Jeg ser at du har dine tilhengere, men med respekt å melde, de kan ikke være helt med, hvis de faktisk tror på dine panegyriske beskrivelser av fremtiden.
Jeg vet jeg har sagt at hva som skrives på HO ikke påvirker kursen i et selskap med en omsetning som NEL, men i den grad det påvirker noen så tror jeg dine skriverier får folk til å selge, ikke til å kjøpe. Men det er kanskje det du forsøker å oppnå? Hva vet jeg?
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Ikke rart Løkke har planer for å bygge gigantiske 1.4 GW og 2.2 GW elektrolysører.. Dette var nesten for godt til å være sant. Nikola sin høvding herr Scheider lovpriser og roser Nel på hovedscenen sammen med Løkke som fikk 1 time på hovedscenen. Nikola er i rute og hadde ingen negative nyheter å komme med. Her blir det mange flere kontrakter på Nel og de blir sannsynligvis nødt til å bygge ut kapasitet i USA, sier analysesjef Karl Johan Molnes i Norne Securites.
https://t.co/TN9s7tONmR
https://t.co/TN9s7tONmR
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Festen for Nel ble offentliggjort og erklært åpnet av Tigeren i dag. Følg med mine herrer. Norne Securites er hos Nikola med Nel. Norne Securites twittrer:Our analyst on the ground in Arizona says that both Nikola and NEL have expanded on their business relation in speeches today. We will put it together with updated estimates and possibly also an updated price target for NEL next week. https://t.co/qpZwVV5SOM
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Herrejesus.Aksjeanalytiker Karl Johan Molnes i Norne Securites sklir vel nå ut av stolen? En vakker dag for alle aksjonærer. Dette er helt villt og herlig. Les faglige innspill og tåredryppende positive halleluja reaksjoner her: https://www.shareville.no/aksjer/nel/kommentarer
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Stakkars aksjonærer som solgte aksjer idag. Kursoppgangen på tirsdag blir vill. Ellevill. Nikola and Nel will powering the world, bekrefter Nikola sin H2 s HDV fueling boss nå på scenen. Jeg smiler og ler. Ask kontoen deres vil bule neste uke. Jeg vurderte å gjøre en trade i dag tidlig og tjene kr 85.000,- men jeg valgte å sitte stille, da oppgangen neste uke er nå sikret 100%. Dette var så utrolig deilig. Pratmakere bør nå søke sin plass i skyggen, og gjøre plass til kompetanse påfyll og entusiasme. Det er jo denne dagen vi har ventet på. En endelig bekreftelse på at Nikola og Nel har i gått et langt ekteskap.
Check out this fly-by to get an idea of what’s to come... @jonandrelokke on the main stage at #NikolaWorld2019 https://t.co/wVgUaaA6lj
Se og hør Nel blir rosende omtalt av Nikola i livestreamingen. Nel er nå den gullaksen jeg har bekreftet. Dobling på 1 mnd. Tro meg. Det kan nå skje ?? Skål for oss vinnere ? Raketten avfyres på tirsdag.
Check out this fly-by to get an idea of what’s to come... @jonandrelokke on the main stage at #NikolaWorld2019 https://t.co/wVgUaaA6lj
Se og hør Nel blir rosende omtalt av Nikola i livestreamingen. Nel er nå den gullaksen jeg har bekreftet. Dobling på 1 mnd. Tro meg. Det kan nå skje ?? Skål for oss vinnere ? Raketten avfyres på tirsdag.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Anywhere
17.04.2019 kl 23:20
9627
Tigeren, NEL har ikke sjans de neste 3-4 år å scalere opp ihht dine drømmer...De kan kanskje klare en omsetning på 3,5-4 mrd 2021-2023. Det er også omtrent de første 60 stasjoner.
Nikola trenger hjelp fra flere om de skal få volumet på pumper opp fort. Og det trenger de om markedet skal forstå at det blir like enkelt å få tanket H2 som diesel.
Nikola trenger hjelp fra flere om de skal få volumet på pumper opp fort. Og det trenger de om markedet skal forstå at det blir like enkelt å få tanket H2 som diesel.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Nikola feber i Nel skriver, DerAktionær i dag kl 14.05 : http://www.deraktionaer.de/aktie/nel-im-nikola-fieber---was-ist-vom-zweiten-tag-der-nikola-world-zu-erwarten--470360.htm
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
En klovn er vel deg selv, MmI. Les deg opp med sannheten så blir du muligens klokere. Dette er kveldens ufattelig deilige sannhet som skaper trygghet og milliardkontrakter fra Nikola til Nel. Allerede i kveld kom denne deilige bekreftelsen fra Nikola. Nel er bekreftet som en langsiktig Nikola partner. År 2022 starter Nel produksjonen av Scale Stations for Nikola. Puh. Kursen vil skyte opp i neste uke. 7.50 på et knips ????Alle aksjonærer kan smile hele veien til banken. ?
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Keirax
17.04.2019 kl 19:06
10564
De klarer seg nok greit med planlagt oppskalering på Notodden vil jeg tro. Hele oppgraderingen er er planlagt i etterkant av Nikola avtalen. Det er jo også slik at de, etter oppgraderingen, fortsatt har kapasitet til overs for andre prosjekter. Nikola-leveransen for 700 stasjoner skal pågå frem til 2029. Dette går så det griner :-D
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Sørøya
17.04.2019 kl 19:03
10589
Nå setter vi vår lit til Løkkes presentasjon.
På Tradegate stuper NEL over 4%, mens HEX stiger over 4%.
Ikke alle er tydeligvis like imponert som Norne.
Voldsomme svingninger. Får håpe det bare er utslag av påsken.
På Tradegate stuper NEL over 4%, mens HEX stiger over 4%.
Ikke alle er tydeligvis like imponert som Norne.
Voldsomme svingninger. Får håpe det bare er utslag av påsken.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
Mml
17.04.2019 kl 18:52
10676
Og hvordan skal det gå til?
Nikola skal prøve å hente 10 milliarder kroner for å realisere dette prosjektet. Og av de 10 milliardene skal ikke alt gå til NEL. 10 milliarder er ganske mye mindre enn 120 milliarder.
Klovn.
Nikola skal prøve å hente 10 milliarder kroner for å realisere dette prosjektet. Og av de 10 milliardene skal ikke alt gå til NEL. 10 milliarder er ganske mye mindre enn 120 milliarder.
Klovn.
Redigert 20.01.2021 kl 20:09
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »