nordnet kjøper netfonds,kundeforhold

bellx
18.04.2019 kl 18:13 1329

Har vært kunde hos netfonds i18 år,har sett på løsningene til nordnet,rotete greier i forhold til n.fonds.Traderen deres kan jo bare brukes på 1 skjerm,Primtraderen til n.fonds virker jo helt perfekt. Liker ikke websidene deres heller,noen andre som bruker n.fonds som har gjort vurderinger.Har sett på Pareto sin trader og websider.De ser bedre ut.Er det noen som har andre meninger eller forslag?
Slettet bruker
18.04.2019 kl 18:27 1305

Sendte mail til Netfonds angående dette. Fikk svar at de skal prøve å få til en bra løsning, så skal vente å se før jeg evt gjør noe.
ruslebiffen1234
01.06.2019 kl 15:58 1049

Jeg bruker både Netfonds og nordnet, synes ikke det er bra at de to å blir en. Superlånet forsvinner og alt blir dyrere, nordnet trenger konkurranse.
Noen tips til alternativer?
macland
03.06.2019 kl 19:10 864

Stiller meg helt bak Bellx. Har vært netfondskunde i 30 år.Dette er for jævlig. Følge med på en aksje i gangen. Alt for mye info og rot på sidene.Kan ikke måle seg med primetrader hvor man hadde god oversikt over mange papirer med full ordredybde. Jeg er derfor foreløbig ute av all handel. Er det noen som finner en megler som har noe lignende som Primetrader så håper jeg dere hinter.