Fredrik Græsvik i TV2. Aktivist eller bare dårlig journalist

Fredrik Græsvik har klart det kunststykke å gjøre seg selv til en skjellsord.
Han er blitt kjendis med negativ aura på en måte som vi knapt har sett av en media person tidligere
Han var jo venstre side orientert også i sin tid som reporter i Midt Østen.
Men nå er all objektiv journalistikk hos han borte. Alt som kommer fra han er propaganda .
Har jo fulgt med på han siden han ble sendt til USA
Hans troverdighet som journalist er totalt fraværende
Han juger og blander inn egen meninger som er helt uten realisme
Forstår ikke at noen personer kan ødelegge sitt eget rykte og sin troverdighet slik som denne Græsvik
Hvor lenge kan TV2 holde på en slik surrekopp ?
Er det virkelig slik TV2 ønsker å fremstå.

Nå ble jeg usikker. Først karakteriserer du Rotevatn og « denne psykologen « som ekstremister. Dernest antyder du at Rotevatn og « denne psykologen» kanskje vil trenge politibeskyttelse fra ekstremistene rundt Resett. Hmm........ Ekstremister alle sammen ?
Matmons
21.04.2019 kl 12:12 1703

Kan du navnet på en politiker som ikke juger ?
Trump holder det han har lovet , har du eller andre sett en politiker prøve til de grader å innfri sine løfter
Jeg har aldri sett noe slikt før
Videre er det et faktum at han har fått til mye mere enn samtlige før han
USA har den laveste ledighet på 50 år nå, reallønna går opp for første gang på ca 20 år
Et annet moment som gjør han mange gang bedre enn forgjengere er at antall drepte av USA ledede styrker er gått ned i fra forrige president med 95%
Obama og Clinton var de som beordret massedrapene og bombingen i Libya , der ble mere enn 250.000 uskyldige mennesker drept (barn, unge, syke, gamle, forretningsfolk, handlende, menn og kvinner) De hadde ingen mulighet å unnslippe, var media noe gang like kritisk da?
Hvor jeg har tallene fra (jeg jobbet der da de begynte bombingen) Videre er jeg medlem hos https://www.facebook.com/HumanRightsWatch/ og kjenner fredsforsker Ola Tunander https://www.libyakrigen.no/
Våre massemordere går fri , mens de som drepte 8000 i Serbia massakren er dømt (hva og hvem politikere synes du mest om i et slikt perspektiv)
Har du eks hørt denne Fredrik Græsvik belære eller si noe kritisk om Obama og våre krigsforbrytere.

Men enig med deg , han er sleivete i kjeften. Så juger akkurat som forgjengere og alle andre politikere
Matmons
21.04.2019 kl 13:44 1634

Vi vet at det finnes ekstremister på begge sidene , ekstremister ala offentlige som disse jeg peker på .
På andre siden
ABB, hva trigget han så ille at han til slutt tiltet over , det var ingen store hendelser som skulle få han til å reagere slik
Hvor mange slike tror du ikke det finnes i vårt land, og noen av disse leser garantert på Resett
Redigert 21.04.2019 kl 13:46 Du må logge inn for å svare
Matmons
21.04.2019 kl 13:49 1630

Siri Lanka i dag
Hvordan tror dere Græsvik ville dekket dette da
Følg bare med på media hvordan de tilslører og unnskylder en viss religion

Jeg vet ikke hva Jens leser, men mye tyder på ABB burde fått hans selskap.
Etter bidratt å ha innført barbariet i Libya har Jens Stoltenberg sagt i ettertid. Han ville gjort det samme en gang til? (han skulle vært innlagt.)
https://steigan.no/2018/09/stoltenberg-ville-ha-bombet-libya-igjen/

Det er stor sannsynlighet for at Trumf blir gjenvalgt. Han har "filleristet" det etablerte politiske system, fått fart på økonomien, kommet i dialog med "rakettmannen", er i ferd med å bygge mur. Alt dette er er lovnader som er blitt "holdt"!!
Når en "dårlig skuespiller" som R.R ble gjenvalgt, er det stor sannsynlighet for gjenvalg, til Fredrik G og andre sin store "nedtur/bekymring"

Hvem er R.R ? Ikke rimer det på May Macron Putin Støre osv hvem er R.R ? Er det denne karen du mener, men det er jo 30 år siden. https://no.wikipedia.org/wiki/Ronald_Reagan

Mur? Tear down this wall. https://no.wikipedia.org/wiki/Tear_down_this_wall

Et tidlig eksempel var da Ronald Reagan ble spurt om noe av skylden for økonomiens tilstand påhvilte ham selv, og han svarte: "Ja, fordi jeg var Demokrat i mange år.".) Obama og Hillary Clinton parti. Græsvik forbilder
Redigert 21.04.2019 kl 16:02 Du må logge inn for å svare
Matmons
21.04.2019 kl 20:01 1435

Ble en innholdsrik tråd dette
Kan hende den bidrar til noe nyttig

Etter mitt skjønn er de nye unge korrespondentene som har overtatt langt mer nøytrale enn de gamle.
Tv2`s Londonkorrespondent som har vært mye fremme under Brexit er en god reporter.
NRK’ s London- mann så forsiktig at de fleste har glemt hvem han er.
Nrks’ s asiakorrespondenter,Kjersti strømmen overtok for den ordentlige Peter Svaar. Ikke mye aktivisme og politisk stillingtagen derigården.
Tidligere sendte NRK kun aktivister, som denne sosialisten Erling Borgen.
Rart at ikke TV2 skjønner at denne Græsvik med sine tweets og hatske utfall mot de som mener noe annet enn han , svekker kanalens troverdighet, den intelligente seer søker selvsagt alternativ info for å bli opplyst og ikke bare indoktrinert .

Kan forøvrig anbefale tidligere statssekretær i KRF Matlary Hålands artikkel i DN om et annet tema, men vridd vekk fra aktivistenes og de blødende hjerters uforstandige synspunkter.
Redigert 22.04.2019 kl 08:13 Du må logge inn for å svare

I Norge er det bare Anders B. Breivik som ikke er riktig klok, men hva er da denne karen? https://steigan.no/2018/10/nato-leder-jens-stoltenberg-knuser-gjerne-libya-igjen/
Redigert 22.04.2019 kl 08:48 Du må logge inn for å svare
Matmons
22.04.2019 kl 10:21 806

Hanne skriver sabla bra
Hun har flyttet til USA
Jeg var en av hennes spaltister tidligere når hun bodde i Norge
Har skrevet om nett denne Libya krigen flere ganger mens hun hadde egen forum her hjemme.
Sitter på mye data og kunnskap om nett denne krigsforbrytelsen . Fæl hendelse og et fryktelig feilgrep fra NATO
Odi.1
22.04.2019 kl 11:10 772

Dette bør være en pilar for å få ett nytt Parti i Norge , FRP gir tydeligvis BLANKE FAEN! . Alle som setter ytringsfrihet og demokrati NO 1. bør høre dette.
Kun gigantisk flertall på Stortinget kan fjerne slike Fasister som er kommet seg inn i de viktigeste institusjonen i Norge!

https://www.youtube.com/watch?v=qykIi2tcoRY
Matmons
22.04.2019 kl 11:33 750

Stygg sak dette
Kunne dette vert en sak for sivilombudsmannen tro
Jeg ønsker jo NRK stengt siden de er en statskanal som ikke greier å være nøytral
Odi.1
22.04.2019 kl 12:48 723

Hvorfor er ikke Willard Mitt Romney president i USA i følge Per Edgar Kokkvold ???
,Fyren jo må være gjennomført syk i hode med sine Ekstremistiske holdninger, og hvordan i alle verden er slike EKSTREMT-Farlige personer kommet seg inn i NRK-Kringkastningsrådet , OSV ???
Odi.1
22.04.2019 kl 12:52 717

Hvor er FRP-HØYRE ??
Dette må de for pokker ta opp i hvert ett media dem er med i , 24/7 365 , slik at folk blir bevisst på hvilket Galne mennesker som sitter i kulissene !!
Boss 99
22.04.2019 kl 16:58 673

Samme i Ark sine nyheter oxo . De nye programlederene kjører på med mye muslimske ting fra langtbortistan . Er i grunnen sluttet å se på dem. Lite saker fra et langstrakt land.