RESETT BOIKOTT - IDIOTENE FEILER IGJEN

aklm
19.04.2019 kl 09:35 1188

Antidemokratene kommer ut fra hulene sine. Ytringsfriheten er så skremmende for dem at de i sinne avslører hvilken dobbeltmoralistiske slimåler de er. Dette er utrolig positivt for Resett. De firmaene som lar seg presse til ikke å annonsere viser forakt for kundene. Feighet og unnfallenhet er blitt den nye normalen. Det ble ingen skattestreik selv om en del av pengene ble brukt til å bombe Libya. Resett fikk også innlemmet åkerpuling i det norske vokabularet.
Risk-reward1
19.04.2019 kl 10:18 1173

La oss boikotte de som boikotter Resett da :)

Sist ute som jeg så var JYSK - så jeg er ferdig med jysk.

Flere?

RR
Slettet bruker
19.04.2019 kl 10:25 1167

Tror jeg har boikottet jysk hele livet. Kan ikke huske å ha handlet der før.
Slettet bruker
19.04.2019 kl 10:34 1165

Jeg har sovepute fra Jysk.
Det samme er reserveputen.
En boikott vil bare gå ut over dere.
Slettet bruker
19.04.2019 kl 10:39 1156

De som vil kneble resett er FrPs gode samarbeidspartnere. Det er litt rart.
Blåveisen
19.04.2019 kl 15:39 1121

Ytringer må møtes med ord,argumenter og saklighet og ikke boikott,skjellsord og usakligheter.
Resetts nyttige idioter gir Resett mer oppmerksom og flere lesere som ser at det jo ikke er noe nazireir der.
Kommentarfeltet er lesverdig og er ikke noe verre enn her på HO.At folk ytrer meninger vi selv ikke deler utvider vår horisont.
Jeg leser gjerne nettsider fra venstresida og tar ikke skade av å lese artikler med meninger jeg selv ikke deler.
Kan anbefales!
Slettet bruker
19.04.2019 kl 17:24 1093

Hva er dette for slags hykleri?
På topicen jeg linker til her applauderte du et personangrep på meg og la til noen gloser selv. Tror du virkelig noen tar dine fine ord om saklig diskusjon seriøst når du holder på slik?

https://forum.hegnar.no/thread/26348/view/0/0?page=2
aklm
19.04.2019 kl 19:18 1045

Så på NRK nå at også Stordalen også boikotter Resett. Jeg flyr ikke privat jet og jeg spiser kjøtt. Sikkert en miljøversting i hans verden.Jeg kan imidlertid smykke meg med at jeg ikke er hykler eller spyttsleiker, og at jeg ikke har penger til avgud.
Prelle
19.04.2019 kl 19:25 1037

Det er politisk korrekt å distansere seg fra Resett,og de som knapt har lest noe der er de ivrigste nikkerne......
Jeg leser på Resett og begriper ikke hva som er så ille der?
Ærlige meninger og langt mellom skjellsordene,og ikke ulikt her på HO.
Slettet bruker
19.04.2019 kl 19:42 1025

Unge gutter truet folk med kniv i Oslo
https://www.dagbladet.no/nyheter/politiet-bekymret-unge-gutter-truet-folk-med-kniv-i-oslo/70996290
To av dem er kjent for politiet fra før, den ene blant annet for narkotikaovertredelser og vold.
Guttene er i 14-15-årsalderen.

Fordi om Resett skriver om slikt, betyr det ikke det at de er ansvarlig for dette. Snarere tvertimot.

Vel å merke seg at det er nå det siste året at Dagbladet og VG har "giddet" å skrive om dette.

Kanskje Resett heller fortjener en pokal istedet for boikott.
Redigert 19.04.2019 kl 19:45 Du må logge inn for å svare
Spill
19.04.2019 kl 20:48 1000

https://www.nrk.no/norge/store-annonsorer-svartelister-resett-etter-twitter-kampanje-1.14521727

Det har sin pris å utfordre og avsløre de politisk korrekte miljøenes ‘’sannheter’’!
Resett får mye oppmerksomhet og nye lesere som nå ser hvor overdrevne kritikkene mot Resett er.

Hva er det som gjør at venstresiden og PK-miljøene frykter og frustrerer seg over ytringer og meninger de selv ikke deler?
Jeg leser gjerne på venstresidens nettaviser.Ikke firdi jeg nikker meg enig med det jeg leser,men fordi jeg vi, vite hvordan mine
meningsmotstandrere ytrer seg og hvordan deres retorikk er.
Det kalles meningsmangfold og kan anbefales!
Prelle
20.04.2019 kl 13:52 905

Resett møtes ikke med argumenter,men med press på annonsørene og ønske om boikott.
Hvor er meningsmangfoldet og den rause og inkluderende holdningen PK-miljøene ellers
ber oss vise annerledestenkende?
Blir det for krevende for intelligensiaen på venstresida og i PK-Norge å argumentere mot
Resett og bruke den ytringsfriheten de nå ønsker å stramme inn?

Mange nye medlemmer,donører og lesere for Resett etter dette stuntet!
Har PK-miljøene tatt for mye Møllers tran?
Redigert 20.04.2019 kl 13:52 Du må logge inn for å svare