Boikotten av Resett. Hvem skal vi (folket) boikotte? Oppdateres.

convert
RESETT 19.04.2019 kl 20:54 3149

Vi har foreløpig:

Jysk
Scandic hotels
Nordic Choice

fyll på.

Oppfordrer Resett til å ordne med en oppdatert liste på resett.no
brahman
19.04.2019 kl 20:58 2841


Du glemte NorgesEnergi.
Slettet bruker
19.04.2019 kl 22:42 2963

Partiet Venstre og alle som samarbeider med dem?
Sotah
19.04.2019 kl 22:46 2955

Dagsrevyen er vel på lista allerede?
polemiker
20.04.2019 kl 00:23 2915

Ikke noen stor fan av boikott, men bare registrer det som skjer, Ingen selskaper er forpliktet til å annonsere på ethvert fora, så det er deres valg. Jeg har også et valg og kan velge mellom Choice eller andre hoteller. Hadde tenkt å kjøpe en rotting sittegruppe på Jysk, men velger nå et annet alternativ. Verre er det ikke.

Når komersielle butikker velger å bli politiske, taper de alltid. Noen burde fortalt dem det. Stordalen har gjort stor suksess på å fronte litt kontroversielle tanker, men det dreier seg kun om publisitet, oppmerksomhet->reklame. Dette Gunhild greiene tror jeg faktiskt ikke dreide seg om det.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 01:12 2899

Her synes jeg Lurås skulle konfrontert Erna med om hun synes det er
rimelig at medlemmer av regjeringen på personlig grunnlag utsteder
fatva mot samfunnsborgere de misliker.
Er dette en ønsket utvikling som også andre i politisk opposisjon kan
forvente fremover? ...altså, er denne boikotten juridisk holdbar egentlig?

Begynner å bli mer og mer overbevist jeg, om at politikerne rett og slett
spiller bevisst på å splitte folket
convert
20.04.2019 kl 10:18 2856

Vi oppdaterer:

Jysk
Scandic hotels
Nordic Choice
Sulland Gruppen
NorgesEnergi

Partiet Venstre

Fyll på.
Redigert 20.04.2019 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
børst
20.04.2019 kl 10:30 2850

Det er jo bare å spandere 99 kr. i måneden for å være støttemedlem. Om kun 5000 gjør dette, er det økonomiske grunnlaget for videre drift tilstede. Og noen kommer helt sikkert til å bli VIP-medlemmer for 499 pr. måned. Og da trengs det bare 1000 stk. for at det skal gå rundt.
Redigert 20.04.2019 kl 10:30 Du må logge inn for å svare
Wrist
20.04.2019 kl 13:26 2821

https://resett.no/2019/04/20/sterke-reaksjoner-pa-politikernes-boikottaksjon-de-forste-tusen-resett-medlemskap-er-na-passert/

BN Bolig

Komplett.no

Det er nå over 1000 som har meldt seg inn i Resett og betaler minst kr 99,- hver måned.
Bare siden Dagsrevyen kjørte sitt innslag har det kommet over 300.
Folk leser på Resett og ser selv at det ikke er noe nazireir der.

En flott PR-kampanje initiert av Rotevatn,Evang, Nrk og andre!
Slettet bruker
20.04.2019 kl 15:53 2799

"Først ignorerer de deg, så ler de av deg, så slåss de mot deg, så vinner du." -Gandhi.
convert
20.04.2019 kl 17:26 2783

99 kroner per måned koster det billigste abonnementet. Det klarer vi, gode borgere, når det gjelder kampen mot islam-sosialismen og forsvar av ytringsfrihet.
convert
20.04.2019 kl 17:32 2782

Vi oppdaterer:

Jysk
Scandic hotels
Nordic Choice
Sulland Gruppen
NorgesEnergi
Komplett.no
BN Bolig

Partiet Venstre

Fyll på.
Slettet bruker
21.04.2019 kl 01:40 2724

Send alle firmaer som har boikottet Resett en email, og fortell dem at dere ikke finner dere i å bli regnet som en rasist fordi dere skriver deres lovlige mening. Fortell dem at derfor vil alle produkter og leverandører av dem som boikotter Resett, bli boikottet til firmaet tar til fornuften.

Ikke send kun til kundeservise, send til alle i ledelsen og hva gjelder Sulland, send til hele familien som arbeider i konsernet. Dette vil virke mye bedre enn å bare starte med en boikott.
Zorin
21.04.2019 kl 02:44 2714

Synes vi bør boikotte Resett jeg. Det er fryktelig subjektive, benytter kun info som setter flyktninger i dårlig lys mens det som kan komme de til gode utelukkes. Ikke tar de til seg kritikk heller og vil ikke la seg knytte til vær varsom plakat eller Pressens Etiske Råd. Jeg kan derfor godt forstå at seriøse selskaper ikke vil bli knyttet til dem.
Slettet bruker
21.04.2019 kl 07:40 2700

Er det noen som vil engasjere seg i offentlig pute og dynebrenning, inspirert av protestaksjonen mot NIKE i fjor?
Er det dette Jysk håpet på
Protester mot de som protesterer mot boikott og protester.

https://www.vox.com/2018/9/4/17818148/nike-boycott-kaepernick
https://www.theguardian.com/business/2019/feb/14/sports-store-owner-who-boycotted-nike-over-colin-kaepernick-ads-closes-shop
Per K
21.04.2019 kl 13:58 2651

Aldri om jeg boikotter Nordic Choice.
Flotte Hoteller og bra serivce der gitt.
Spesielt på The thief
Per K
21.04.2019 kl 14:08 2644

Det kan fort virke litt ensidig mye av det som er skrevet på resett. Selv om de har noen gode poenger iblant. Men det er dessverre endel ensomme menn på den siden som sitter hele dagen om leser og de lider av akutt fremmedfrykt. Sikkert aldri vært utenfor Norges grenser.
Slettet bruker
21.04.2019 kl 14:37 2631

Selvfølgelig er resett ensidig, de skal jo ikke dekke sporten, kjendisen og sex-tipsene holder de for seg selv samt bortforklaringer av islam er allerede fullt ut dekket i MsM Nrk VG og Marie SVimonsen. Derfor ensidig men endelig noen som er rettsidig.

Dessuten behøver man ikke krysse grensen for å se det du vet...
Redigert 21.04.2019 kl 14:39 Du må logge inn for å svare
Zorin
21.04.2019 kl 18:45 2611

Takk for å gi meg enda flere gode grunner til å holde meg unna Resett. Siden er tydeligvis frekventert av personer som er blinde og fulle av hat, kun interessert i å rettferdiggjøre sine egne dysfunksjonelle tanker og meninger.
Redigert 21.04.2019 kl 18:46 Du må logge inn for å svare
Bare
21.04.2019 kl 18:55 2608

Ja,hold deg unna og fortsett å tro at vi som leser og skriver kommentarer på Resett er ‘blinde og fulle av hat ,kun interessert i å rettferdiggjøre sine egne dysfunksjonelle tanker og meninger’.
Om du faktisk leste på Resett kunne jo dette karikerte fiendebildet som oser av forakt for andre bli endret.Grav gjerne hodet fortsatt ned i sanden!
convert
22.04.2019 kl 17:16 2553

Vi noterer at stortingsrepresentant for Høyre, Kårstein Løvaas, omtaler Resett.no som et "kloakkanlegg, med bedritne meninger". Han støtter Venstres boikott.
Partiet Høyre føres opp på boikottlisten:

Jysk
Scandic hotels
Nordic Choice
Sulland Gruppen
NorgesEnergi
Komplett.no
BN Bolig

Partiet Venstre
Partiet Høyre

Fyll på.
Redigert 22.04.2019 kl 17:17 Du må logge inn for å svare
balder72
22.04.2019 kl 17:29 2544

Det er det dere på venstresiden bare har å komme med. Hat. Men dere kan ikke si hva hatet består i. Men hat det fikk vi se idag der muslimer sprenger kristne i luften. En dag kommer de til å sprenge her på berget også og da er ingen av oss trygg.
Slettet bruker
22.04.2019 kl 17:46 2535

Det er ganske morsomt at Resett ved å henge ut han advokaten som en gammel gris som googler etter rampete jenter har fått hele twitter PK-gjengen til å stikke innom resett.no og skru av adblocker for sjekke ut hvilke selskaper som dukker opp på deres egen mac.
Bare
22.04.2019 kl 17:55 2531

Resetts nyttige idioter svikter ikke,og nå er også en fra Høyre representert med sitt vokabular om at vi som leser og skriver på Resett er på et kloakkanlegg.
Imponerende ordforråd!
Ytringsfriheten må helt klart inkludere oppfordringer til å boikotte,men burde ikke kloakkanlegget først bli kritisert med et leserbrev?
Skriv saklig og konkret om hva som er så ille.Det er mercredelig å ta det opp direkte med de det gjelder fremfor å feige unna en konfrontasjon og heller
‘sladre ute på bygda’.
Så mye PR som Resett får nå øker antallet som leser der og som ser at kommentarfeltet der ikke er noe verre enn her på HO.At folk ytrer seg direkte og står for meninger vi ikke deler føles nok hardt for politisk korrekte folk,men dette er virkeligheten der ute hvor også Høyres og Venstres politikere snart skal lokke til seg velgere......
kaunis
22.04.2019 kl 19:58 2508

Jeg har kun få ganger lest noen få kommentarer på resett og jeg har lyttet til noen video snutter med Lurås som intervjuer div. +en frafallen muslim. Kan ikke forstå de mange hetse kommentarene om resett.no. jeg sitter med et inntrykk av at her kan jeg tenke meg å diskutere på disse trådene. Faktisk det mest objektive forumet jeg noen gang har vært inne på når det gjelder saklig og informativ kunnskap om invandringsproblemer og islamisme. Vi må ikke la oss knekke av noen, når det gjelder vår rett og frihet til å omtale vanskelige problemstillinger ved relegiøsitet og religioners intoleranse og maktmisbruk samt uakseptabel trussel - mani. Norge har blitt et nesten udemokratisk nasjon for å kunne ha meninger om ditt og datt og særlig innvandring hvor problemene står i kø. Sosialistene knegår nesten alt for å sanke stemmer til sine partier og henger fort ut personer som tør å ytre seg om innvandrings-problematikken og da gjennom resett.no som blir hetset. Jeg står for min demokratiske rett til å skrive om og i mot ting som er udemokratiske undertrykkende og uakseptable i vårt demokratiske styringsystem med frihet for alle og alles rett til lik behandling og frihet.
triki
22.04.2019 kl 20:26 2494

Idioter som denne høyremannen med fler tror de er Illuminati altså de opplyste, og tror de er bede enn andre, men faller igjennom med et slikt språk. Ikke annet enn en gateramp som har klart å bli politiker
Speaker
22.04.2019 kl 20:43 2483

Jeg greier ikke å forstå det fiendebildet som venstresiden og de politisk korrekte miljøene bruker skjellsord for å tegne.
Det er ingen forskjell på kommentarfeltet på Resett og her på HO,men på Resett er det litt større enighet.De som hater
Resett bør derfor sette ord på det på kommentarfeltet til Resett.
Gode argumenter og linker vil imponere mye mer enn å løpe rundt og slenge skjellsord og oppfordre til boikott mot annonsørene til Resett.

Resett har hatt en sterk vekst og det uten å bruke penger på markedsføring.
Deres kritikere har stått for oppmerksomhetenog overspillene har vist for nye lesere,som meg selv, hvor feil venstresiden og PK’erne bevisst tar.
Det er lite troverdig.
convert
28.06.2019 kl 16:21 1824

Ny: Radisson Blu, hotellkjede

Jysk
Scandic hotels
Nordic Choice
Sulland Gruppen
NorgesEnergi
Komplett.no
BN Bolig

Partiet Venstre
Partiet Høyre
ArneB 5.0
29.06.2019 kl 04:52 1795

Hvem er det som annonserer på resett?
Slettet bruker
29.06.2019 kl 09:21 1778

Glad for at partiet Venstre fortsatt boikottes.
Slettet bruker
29.06.2019 kl 20:37 1741

Resett-leser Karl Eldar Evang blir lei seg når han ser annonser i Resett.

Han blir faktisk så lei seg over å se annonser på Resett at hver eneste gang det skjer, så varsler denne psykologen annonsørene om å holde seg unna yndlingsavisa si - enda så mange klikk han gir dem. Nå er det bilutleiefirmaet Budget som må føyes på lista.

Vi andre skal sørge for aldri mer å bruke Budget som har gjort venstresiden så triste med sine Resett-annonser! Vi vil jo ikke at folk skal bli så opprørte og lei seg!

https://resett.no/2019/06/29/bilutleiegigant-tar-avstand-fra-breitbart-og-resett-etter-bekymringsmelding-fra-norsk-psykolog/
Wish
29.06.2019 kl 20:47 1735

Som vanlig greier ikke de intolerante haterne å argumentere mot hva som angivelig er så ille med Resett
og meninger de selv ikke deler.Kun platte skjellsord og ukritisk dilting etter Meningspolitiets ‘’sannheter’’.

Jeg leser og hørerdaglig flere ytringer jeg er sterkt uenig i,men deter selvsagt usktuelt å skjelle dem ut og
mobbe annonsører av den grunn.Mangfoldet av meninger gir meg nye perspektiver og forståelse av hva
andre folk mener.Det er verdifullt !
Slettet bruker
29.06.2019 kl 20:55 1731

Mitt forslag til Resett er følgende:
1) Ta faksimile av annonse fra de annonsørene som boikotter Resett.
2) På de etter hvert ledige annonseplassene, plasseres så én og én av disse faksimilene ut påført teksten:
"Denne annonsen er trukket fra Resett"
3) På den måten kan Resett hjelpe annonsørene som tar avstand med å opplyse sine lesere om boikotten.
4) Resetts lesere kan i sin tur få anledning til å merke seg hvilke firmaer og produkter vi kan boikotte som gjengjeld.
5) Klagerne slipper å gå surr etter hvert i hvem de har varslet og hvem som ikke er varslet; det blir en ryddig løsning.

Håper Resett tar sitt redaksjonelle ansvar i å opplyse sine lesere på denne måten, slik at ingen går surr eller glemmer.
Redigert 29.06.2019 kl 20:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.06.2019 kl 21:08 1725

Listen er lang, så det blir mange fine faksimiler på Resetts ledige annonseplasser de kan bruke til å minne oss lesere om hvem disse boikotterne er, mens vi lesere kan spare enorme summer og heller gi penger til Resett - En vinner for oss, en vinner for Resett, en vinner for klima - de eneste som taper på dette er annonsører som boikotter:
Betsson
BN Bolig
Budget (Bilutleiegigant)
CEWE (Foto)
Choise (Stordalen)
CVguru (Designer-selskap)
Handel og Kontor
HiMolde
Jysk
Kinnarps
Komplett.no
Norges Energi
Notar Eiendom
Microsoft
Proteinfabriken
Raddison Blue (Hoteller)
Sulland Gruppen (bilkonsern)
Talkmore
TradeTracker Norway AS (Annonseplattform)
Verisure (Alarmselskap)
Vi Over 60 (Magasin)
kokkohill
29.06.2019 kl 22:11 1714

Resettofobien brer seg og nå tilter denne store hjerneforskeren og psykologen Evang. Det hevdes han er fast leser og er da selvsagt fascist/nazist/rasist/homofob/islamofob/nasjonalist som oss andre 😜.

https://resett.no/2019/06/29/bilutleiegigant-tar-avstand-fra-breitbart-og-resett-etter-bekymringsmelding-fra-norsk-psykolog/
ArneB 5.0
30.06.2019 kl 05:43 1687

Fruens ide er god. Fortell alle som klikker seg inn på rennesteinsmagasinet at resten av omgivelsene synes lite om møkka som spres. Alle som trekker ut sine annonser bejaes fra min side. Jeg tilhører majoriteten og ikke byfånene (Ljung) og bygdeoriginalene. At fruen tar av sin AAP og sender det ned i rennesteinen synes jeg er greit. Det blir uansett ikke mye igjen å handle for.
aklm
30.06.2019 kl 07:04 1681

Evang, er han psykolog eller har han en psykologisk lidelse?
Slettet bruker
30.06.2019 kl 07:47 1671

Hva skriver Resett som er galt, ArneB 5.0?
Iro9
06.07.2019 kl 13:44 1600

Ny annonsør på Resett: fotomekk.no