Lettkrenkede Resett lesere

Slettet bruker
20.04.2019 kl 08:30 2616

Folk her, på Resett og spesielt i kommentarfeltene der borte er i harnisk over at venstrepolitiker Rotevatn oppfordret til boikott av Resett.
Hvor var disse rasende personene når Amundsen oppfordret til boikott av Nordlys, CTG oppfordret til boikott av Aftenposten eller når deres alle kjære verdensleder Trump trakasserer medier og journalister han ikke liker mens han driver reklamekampanje for de som skriver positivt om han.
Skjønner de ikke at de mørter seg selv i døra eller er det bare et falskt argument når de nå later som at ytringsfriheten er truet?

Her er et eksempel:
https://www.facebook.com/Christian.Tybring.Gjedde/photos/a.644268478986381.1073741829.119997371413497/1825802054166345/?type=3&theater


Redigert 20.04.2019 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.04.2019 kl 10:05 1320

Nå roter du fælt Jabba. Verdensfader Trump sier bare sannheten, og Resett skriver sannheten om de radikale kommunistene som har infiltrert MSM og politikken.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 10:34 1311

Her er et par andre eksempler.

Da Nordlys stilte spørsmål om Frps valgløfter, svarte statsråd Amundsen med å kalle dem «Pravda» og «fake news». Nå vurderer han boikott
https://www.aftenposten.no/kultur/i/GE9QQ/Da-Nordlys-stilte-sporsmal-om-Frps-valglofter_-svarte-statsrad-Amundsen-med-a-kalle-dem-Pravda-og-fake-news-Na-vurderer-han-boikott

Justisminister Anders Anundsen nekter å snakke med Tønsbergs Blad. På Facebook har han bilde av at han «brenner mine siste utgaver» av avisen.


https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/P3kMJ/Justisministeren-brenner-avisen-han-misliker
balder72
20.04.2019 kl 10:46 1307

Jabbe ser ikke forskjell på venstrefacistisk ondskap og løgn og sannheten Trump og høyreorienterte medier representerer som f.eks Resett.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 11:06 1301

Venstresidens sanne jeg kommer godt frem i denne saken. Flokkmentaliteten til trampeklapperne vises frem i lyset når de starter en kampanje hvor de ringer rundt til annonsører for å påvirke dem til å stoppe annonseringen på dette «rasistiske nettstedet». Typisk sosialister. Ideologien som tiltrekker seg menneskehetens verste individer og fremmer menneskets verste iboende egenskaper.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 11:09 1300

Slike boikotter er ufin traktikk. Siden du ikke tar avstand fra de eksemplene jeg nevner fra høyresiden må jeg nesten anta at du ikke er genuint opptatt av ytringsfrihet. Du er vel en av disse lettkrenkede som jeg hadde i tankene når jeg startet topicen.
Redigert 20.04.2019 kl 11:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.04.2019 kl 11:17 1296

Ser du virkelig ikke forskjellen på å reagere på løgn og usanne beskyldninger som Trump har gjort, og denne venstreradikale kampanjen?
Slettet bruker
20.04.2019 kl 11:23 1292

"Ser du virkelig ikke forskjellen på å reagere på løgn og usanne beskyldninger som Trump har gjort, og denne venstreradikale kampanjen?"

Trumps kampanje mot media er rett og slett farlig for journalister. Det er i en helt egen kategori. At du ikke tar avstand fra det er helt sykt når du kaller degt liberalist.
Hva som kan sammenlignes med Rotevatens boikott oppfordring er de 3 eksemplene fra FRP politikere jeg har lagt inn på tråden.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 11:31 1286

MSMs hat-kampanje mot Trump er helt enestående selv i historisk perspektiv. Alt fra russia konspirasjonen og pissgate til små hender, oransje orangutang, hårsveis, kosthold osv. Jeg gidder ikke å ramse opp alle angrepene de har kommet med de siste 2-3 årene for å ramme USAs demokratisk valgte president.

At Trump tar til motmæle er både forståelig og vel fortjent.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 11:40 1283

Å være liberalist innebærer også å motarbeide destruktive og totalitære krefter, løgn, og bedrag.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 11:40 1284

Kan du nå kommentere de tre oppfordringene til boikott som jeg fant fra FRP politikere?
Slettet bruker
20.04.2019 kl 12:05 1273

Det jeg kan si uten å ha satt meg inn i det, er at alle de statsstøttede mediene i Norge er kuppet av venstreradikale krefter, og at statsstøtten som opprinnelig ble innført for å skape meningsmangfold, nå brukes til å sementere det kommunistiske meningsenfold.

Vil du ha et liberalistisk synspunkt? Fjern absolutt alt av statlige støtteordninger. Slipp folket fri!
Slettet bruker
20.04.2019 kl 12:12 1271

Min hypotese om at du ikke bryr deg om ytringsfrihet er herved styrket. Det virker som at du kun tar avstand om det er noen du er politisk uenige med som prøver å innskrenke ytringsfriheten.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 12:17 1268

Hypotesen din kan du stappe der sola aldri skinner.

Fjern absolutt alt av statlige støtteordninger! La markedet bestemme hvilket produkt de vil betale for. De andre får gå konkurs. Alt annet er kommunisme.

Du som er høyremann bør vel kunne si deg enig i det?
Slettet bruker
20.04.2019 kl 13:55 1249

Nå diskuterte vi ikke støtteordninger men ytringsfrihet. Folk på høyre og venstresiden som ønsker å boikotte hverandre. Merkelig at du ikke klarer å holde deg til temaet.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 19:41 1223

Politiske ledere, medlemmer i regjeringer, burde ikke oppfordre til slike boikotter av medier de ikke liker. Samme om de heter Trump eller Rotevatn.
børst
20.04.2019 kl 19:45 1221

Dette løses greit ved å bli abonnent / støttemedlem.

https://resett.no/abonnement/

Slettet bruker
20.04.2019 kl 20:41 1204

Når media juger døgnet rundt om Trump så har han full rett til å kalle dem løgnmedia. Det skulle da bare mangle.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 22:01 1184

Edelt at du ofrer litt av påsken for å forsvare verdens mektigste mann.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 22:07 1182

mot verdens største DS og juksemedia. Donald mot goliattene.
Slettet bruker
20.04.2019 kl 22:14 1177

Rotevatn skrev boken om liberalisme på norsk, bokstavelig talt. Noen av regjeringskollegaene hans burde kanskje minne ham på det. For eksempel noen fra servile PK FrP.

https://www.civita.no/publikasjon/liberalisme-pa-norsk
Risk-reward1
21.04.2019 kl 09:19 1146

"Blant annonsørene som har trukket seg er Petter Stordalens hotellkjede Nordic Choice, møbelkjeden Jysk og strømselskapet NorgesEnergi."

Petter Globalist Stordalens hoteller er jeg ferdig med for lenge siden, Jysk har jeg i liten grad brukt og nå også feridg med, og NorgesEneergi bytter jeg bort over Påske.

"– Jeg har gjort dem oppmerksom på at deres annonser dukker opp på Resett.no og har skrevet at siden er en ytre høyre-side, kjent for personrettede kampanjer og rasisme i kommentarfeltene. Jeg har spurt dem om dette er noe de kanskje ønsker å ordne opp i, sier Evang til NRK."

I Norge og Vesten har fokus på vanskelige temaer som bryte samfunn sammen, og sannheten om MSM globalist agenda blitt synonymt med "ytre-høyre"! :D Surrehuer!
Personrettede kampanjer og rasisme i kommentarfeltet..................... boikotte Hegnar Forum også da kanskje :DD

At Jabbings skal forstå forskjellen 777 forklarer han er langt mer enn man kan forvente.

RR
Slettet bruker
21.04.2019 kl 09:55 1136

Slik jeg ser det så er argumenterer dere for et meningsdiktatur. Det er greit å oppfordre til sensur av meninger dere ikke liker.
Risk-reward1
21.04.2019 kl 10:00 1149

Så har da du heller aldri sett ting særlig godt.

RR
Slettet bruker
21.04.2019 kl 10:06 1146

Forklar gjerne hvordan CTG', Amundsens og Anundsens oppfordring til boikott av diverse aviser er annerledes ann Rotevatnes og om dere i tillegg forsvarer Trumps behandling av ikke-lojale medier så misser dere siste rest av troverdighet.
Risk-reward1
21.04.2019 kl 10:24 1136

Du svarte på mitt innlegg og bruker "dere", som i vi som har skrevet her, deretter begrunner du med personer som ikke (sannsynligvis) er her inn. Ekstrem generalisering eller er du konstant i en tilstand av fyllerør?

JEG (store bokstaver siden du svarte på mitt innlegg) skrev om min boikott av selskapene som ikke vil ha reklame på resett.no. Det er min forbrukermakt ovenfor selskaper som på den måten støtter meningsdiktatur. For deg er det snudd på hodet som det meste annet.
På samme måte er det CTG og An(m)undsens forbrukermakt ovenfor løgnmedia. Rotevatn & co oppfordrer ikke til å bruke forbrukermakten, de oppfordrer til strupe resetts inntekter, med sikte på å få de fjernet/at de må gi opp, og med det deres informasjon til menigmann. Altså er det de som står for et meningsdiktatur.
ALL media har skrevet fordreide historier om Trump. Noen har dratt det så langt at han ikke ville gi de info overhodet. Det er ikke det samme som "Trumps behandling av ikke-lojale medier". Selv dette skjønner du neppe, for opp er ned og inne er ute i din verden.

Kjernen her er hva resett skriver i sine artikler, så du kan jo gi noen eksempler på at de har kommet med av løgner eller skjult agenda slik MSM holder på?

RR
Slettet bruker
21.04.2019 kl 10:29 1133

Det er veldig stor forskjell på å sensurere noens meninger, og å være motstander av at staten inndrar privat eiendom for å lønne journalister som sprer det «sanne» (kommunistiske) budskap.

Hvis pressestøtten eksisterer for å sikre meningsmangfoldet, hvorfor får da ikke såkalte ytre-høyre medier statsstøtte? Jeg har ikke sett noen av dem argumentere for nedleggelse av velferdsstaten så de hører jo ikke til på høyresiden engang.

Sannheten er at KGB brukte 90% av midlene på å ødelegge vestlige land innenfra på fullt lovlig vis ved å infiltrere mediene, men også på å infiltrere, drifte og opprette flest mulig særinteresseorganisasjoner, og aller viktigst var det å ødelegge kristendommen.

Myndighetene i Norge løper altså i dag KGBs ærend, og alle er innforstått med at det er helt normalt og rettferdig at mediene og alle typer særinteressegrupper og religiøse trossamfunn mottar arbeidernes omfordelte arbeidsfortjeneste. Parasittene hentes til og med inn som «eksperter» i mediene og får spre sitt budskap til folket som betaler lønna deres. Det er altså bare å gratulere KGB og kommunistene med seieren. «Art of War» strategien fungerte som planlagt og Norge er for lengst nedbrutt.

Det eneste som kan snu utviklingen nå er om kristendommen får en ny storhetstid.
Slettet bruker
21.04.2019 kl 10:35 1131

" Rotevatn & co oppfordrer ikke til å bruke forbrukermakten, de oppfordrer til strupe resetts inntekter, med sikte på å få de fjernet/at de må gi opp, og med det deres informasjon til menigmann. Altså er det de som står for et meningsdiktatur."

Hvordan tror du Aftenposten skal få inntekter om deres lesere følger CTGs anbefaling om boikott? Og, jeg er helt enig i din beskrvelse av Rotevatn.
Du og Rotevatn og 777 ønsker alle å sensurere meninger dere ikke liker.

Slettet bruker
21.04.2019 kl 10:36 1130

"Sannheten er at KGB brukte 90% av midlene på å ødelegge vestlige land innenfra på fullt lovlig vis ved å infiltrere mediene, men også på å infiltrere, drifte og opprette flest mulig særinteresseorganisasjoner, og aller viktigst var det å ødelegge kristendommen. "

Har sjeldent hørt deg si noe negativt om mediasensuren som foregår i Russland i dag ledet av den gamle KGB offiseren Putin.
Redigert 21.04.2019 kl 10:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.04.2019 kl 11:00 1124

KGBs strategi for å ødelegge vestlige land innenfra har jeg skrevet om mange ganger, også til deg, jeg husker at du ikke gadd å se på linken jeg postet til deg.
triki
21.04.2019 kl 11:04 1123

På 80 tallet hadde vi "yrkesdemonstranter" de var lurvete kledd og halvlangthår og skjegg levde fra hand til munn. I dag har disse inntatt politiske partier og storting, pen i tøyet, velstelt og millionlønn.
Slettet bruker
21.04.2019 kl 11:06 1121

Hva Sovjet gjorde er vi enige om men du har et problem med å kritisere Putins makt over media idag.
Redigert 21.04.2019 kl 11:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.04.2019 kl 11:16 1114

Hvis vi er enige om det så håper jeg at du også klarer å se hvordan det har ødelagt det vestlige samfunnet.

Å få reversert skadene KGB gjorde er sånn sett langt viktigere enn hva Putin driver med i dag. Men for å være litt realistisk så har jeg egentlig liten tro på noen reversering. Jeg tror det blir til å holde full gass utfor stupet, slik alle velutviklede samfunn før oss gjorde, den gang de kollapset.
Slettet bruker
21.04.2019 kl 11:19 1356

Hver gang en sivilisasjon starter på ny frisk full av optimisme, sier jeg også fra for sikkerhets skyld. Dette kommer ikke til å vare evig, og det har vi alltid fått rett i.
Slettet bruker
21.04.2019 kl 11:25 1348

"Å få reversert skadene KGB gjorde er sånn sett langt viktigere enn hva Putin driver med i dag"

Jeg gidder faktisk ikke trollingen din mer og konstaterer at du er en av forumets største motstandere av ytringsfrihet,
Slettet bruker
21.04.2019 kl 11:27 1346

Ifølge jabbas trillrundt gjengivelse. Men den er som kjent oppned på hodet.
Risk-reward1
21.04.2019 kl 11:47 1336

Og du skjønte selvsagt ikke hva jeg skrev!
Forbrukermakt er en ting, meningsdiktatur noe helt annet!!!!

Gi ETT eksempel på at jeg har talt for meningsdiktatur?
Som vanlig hiver du bare ut påstander som passer din opp/ned verden.
Klarte ikke gi noen eksempler på løgner/skjult agenda fra resett heller ser jeg...........

RR
Slettet bruker
21.04.2019 kl 11:53 1334

"Gi ETT eksempel på at jeg har talt for meningsdiktatur? "

Det er enkelt. Ta avstand fra Trumps meningsdiktatur og innrøm at de 3 FRP folkene jeg linket til gjorde det samme som Rotevatn. De ønsker alle å tie et medie som har meninger de ikke liker.


"Klarte ikke gi noen eksempler på løgner/skjult agenda fra resett heller ser jeg........."

Hvorfor skulle jeg gjøre det. Først bør jeg vel påstå at de har skjulte agendaer. Jeg synes agendaen deres er vid åpen og ikke har jeg anklaget dem så mye for løgn heller. Om jeg har gjort det så må du gjerne henvise til saken så kanskje jeg husker hvorfor jeg har anklaget dem for å lyve.
Redigert 21.04.2019 kl 11:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.04.2019 kl 12:50 1313

He he, kan du konstantere med tullball, så kan jeg konstantere med noe langt mer sansynelig, nemlig at du er på lag med KGB og deres destabilisering av det norske samfunnet.
Slettet bruker
21.04.2019 kl 13:09 1309

Sånn ellers så har du fortsatt ikke tatt avstand fra mer enn ene "siden" i kneblekampen mellom høyre og venstre.