LNG -- går ut

rammern
HLNG 23.04.2019 kl 10:21 2554

Snart flommer tilbudet av skip over .
Blir produktet etterspurt i høy nok grad ? Langsiktige kontrakter på et høyt nivå kan nok hlng plystre langt etter
Redigert 19.01.2021 kl 20:52 Du må logge inn for å svare
msmekk
23.04.2019 kl 11:06 2458

Rammern og Tommasen bør ikke være i aksjemarkedet når de ikke vet at HLNG driver med prosessering og ikke befraktning. Tvertimot ,til mere transport av LNG dess mere behov for prosessering. Gas behovet i alle segmenter vil stige kraftig de neste årene av en enkel årsak som er miljø derav renere renere luft
danm
23.04.2019 kl 12:10 2378

Det bliver ikke aktuelt foreløbig. HLNG står uanset stærk.
rammern
23.04.2019 kl 12:44 2317

msmekk , så du er ikke klar over at HLNG , frakter LNG via egne skip ?
really
23.04.2019 kl 13:42 2241

De har et regas skip som går i LNG frakt nå, som en midlertidig løsning til de kan skaffe den en kontrakt de kan tjene penger på. Ikke spesielt interessant ift hva HLNG driver med.
Tomassen
23.04.2019 kl 18:51 2110

Veldig uenig, de har nå veldig stor eksponering mot LNG frakt og ingen signaler de siste årene til at de får seg noen attraktive regassifiserings kontrakter heller
really
10.05.2019 kl 12:40 1758

Med ett skip i fraktmarkedet? Det er halvparten av hva knøtteselskapet ALNG har. Og av inntektene til HLNG har er det ikke mange prosentene. Utleie i fraktmarkedet blir bare brukt til å redusere kostnaden ved å eie skipet til det kan brukes til det det er bygd for.
bernes
10.05.2019 kl 14:09 1676

Ser ut til at blir en ny tur ned på 35-tallet fram til Q1 rapporten.


jaggu
20.05.2019 kl 20:55 1429

Viktig politisk godkjenning sikrer Høegh innpass i Australia på longterm regas kontrakt. Bekreftet i April. Stein på stein.. :-)
https://infrastructuremagazine.com.au/2019/04/30/nsw-government-approves-gas-terminal-at-port-kembla/