Strongpoint nr. 3-19 Klar for vekst . Tidenes Q ?

Nå gir vi gass
STRONG 23.04.2019 kl 19:26 51248

Utbyttedato 29 april. Kjøp nå gir rente/utbytte større enn de fleste aksjer?
Neste Q gir i tillegg tidenes resultat & aksjeprising?

( Redigert 29 april: Tidenes resultat ble et faktum ! Aksjeprisingen deretter kommer selvfølgelig. )

https://www.strongpoint.com/no/

Q 1 2019
http://coxit.net/strongpoint/Webcast/index.html

Forrige lenke :
https://forum.hegnar.no/thread/21813/view
Redigert 21.01.2021 kl 09:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 21:24 4304

Du vet aldri hva fremtiden bringer Just. Jeg ble plutselig invitert bort til USA nå på rappen og skal få se på ny banebrytende teknologi. Det kan ta tid, men plutselig skjer alt i en fart. Det gjør det også i Strong tenker jeg. Vi er så lavt priset at vi skal mye opp før vi er på fair value. Det vil gå opp for alle og enhver at Strong allerede i dag genererer godt med cash og at oppsiden er betydelig, det skal jo prises inn. Som gjentatt til det kjedsommelige så gikk Strong 100% innenfor 3 måneder sist, det tror jeg raskt kan gjenta seg nå. Dagens hauss, men seriøst ment.
Alle folkene i Strongs historie har vist høy integritet, det har overhode ikke vært noe å kritisere noe vei, noe som helst. Selskap med innsidetull, børsbøter og innsidere sol seger så raskt de får opsjonene sine prises på fremtidstro. Det gjør ikke Strong i dag, den prises kun på historie og med en negativ fremtidstro.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Just_Nilsen
28.04.2019 kl 20:22 4352

Jge er sett noen svar på ditt innlegg og lest Collin sine svar.

Og nei, vi har ingen innsideinfpormasjon hvor enn mange prøver og få, men fanklubben ikke gjør.
rælingen og Jøregen omtalte oss som fanklubben der uder visningen. Hehe. Jeg har aldri følt meg som i en fanklubb, men vet SP er på rett vei! Stafettpinnen er overlevert og suksessen fortsetter, slik jeg ser det. Nok hauss.

Jeg husker det var ambisjoner der for et par år siden å forandre Retail og handel. JW snakket om det. Da var det ikke cash det var snakk om, men retailers som kunne styre butikken bedre og samtidig gjøre handling mer effektiv for oss kunder.

Det var en visjon som nå Jacob bare skal ta videere.

Jeg trenger å frigjøre kapital, Gamechanger jeg må være med på. MEN det er ikke STrONG som går. Siste var GJF.
SP håper jeg skal gi meg en pen oppgang kursmessig og jevnlige utbytter. Det perfekte selskap for meg. Burde nesten låne opp på god rente jeg har og kjøpe mer,) Men det er ikke meg og jeg blir ikke rik. Men kommer il å klare meg veldig godt!
Det er søndag og jeg skal til Kristiansand i morgen, kort varsel og skal bli en dag. Stifinner Er det en sjøbod for en person med sovepose?

Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
bernes
28.04.2019 kl 20:16 4364

Collin: At du sitter med innsideinformasjon burde jeg vel ikke antydet så trekker det tilbake.

"Jeg har nå møtt JT en rekke ganger allerede. Jeg snakker med folk over alt i Strong, styre som folk på lageret"
Det setningen gir jo et inntrykk at du er mye nærmere SP enn vi andre har mulighet til.
Hvor flinke de er på Rællingen til å holde kortene til brystet når du er så innenfor, vet jeg ikke.

Mye av det du har kommet med her på forumet har styrket meg i troen og gjort at jeg har lastet opp mer enn jeg vanligvis gjør i en enkelt aksje.
Takk for det :-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 19:48 4401

haha, ja og et av verdens beste aksjefond har folk som gjør nettopp det. Leser kroppsignaler på sjefen ved presentasjon. De har et helt team som ringer rundt og hører med folk som bruker produktene til selskap de er investert i også.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
tunktee
28.04.2019 kl 19:29 4425

Sorry Collin, jeg var litt kjapp med å skrive noe litt for seriøst der.
Skal ikke gjenta seg, hehe ;)

Har ennå ikke gått grundig til verks på rapporten. Leste kjapt gjennom den i går, og det første som slo meg er at den er litt slankere enn tidligere.
Er kanskje et resultat av at de har endret måten segmentene blir rapportert.
For øvrig ening med deg om å lese mellom linjene! (og oppfatte kroppssignaler)
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 19:22 4435

T: blir jo rene såpeoperaen her nå, la oss komme oss tilbake til saken og saken heter Strong. Jeg gleder meg til i morgen. Mange som har latt talla synke inn, og regnet på all den nye informasjonen vi har fått. Det er mye å lese ut av balansepostene i regnskapet om hva som skjer etter et Q er avsluttet og det er faktisk en god del guiding mellom linjene både i det som sies og skrives.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
tunktee
28.04.2019 kl 18:43 4470

@ Bernes og Collin;

Jeg tror poengene deres går litt forbi hverandre her.
Er selv veldig opptatt av diverse detaljer om selskapet vårt, og var så heldig å kunne være med på aksjonærmøtet på Rælingen i fjor sommer.
Det er heller ingen hemmelighet at noen av oss har kontakt utenfor forumet. (Uten at vi har forsøkt å være eksklusiv sådan. For egen del er det som følge av bekjentskaper på Rælingen.)

MEN, verken jeg eller de andre har (så vidt meg bekjent) noen form for insideinformasjon.

Poenget mitt er at jeg tør påstå at flere av oss sitter med langt mer informasjon om selskapet enn det som er realistisk for en ny analytiker eller investor å tilegne seg. Dette av to grunnner;

1. Vi har følgt med i en årrekke og husker gamle avtaler, oppkjøp, m.m. som ikke fremkommer uten å lese år gamle rapporter og børsmeldinger.
2. Vi har fått all informasjonen om salg m.m. fra forumet som noen ildsjeler stadig vekk graver opp.

Vi kan dette selskapet og nye interessenter bør lytte til mange av oss her.
På den andre siden er jeg enig i at de neppe tilegne våre utsagn særlig med vekt. Ser man på de fleste andre forumene på Hegnar så er der stor grad av hausing og baising for å fremme egeninteresse. Kildene er derfor ikke pålitelige. Jeg skal ikke påstå at vi er helt fri for hausing og baising på dette forumet heller, men jeg oppfatter de aller fleste som ærlig og redelig og mange kan gjerne være negativ til tross for at de besitter en større aksjepost.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Norviking
28.04.2019 kl 17:51 4498

Bare ta fram regnestaven.
Hva tror dere kommer av softwarelisenser og serviceinntekter fremover.
For hver solgte enhet så kan man legge til disse inntektene som da blir løpende inntekter utenom hardwaresalgene.
Så har vi labeldivisjonen som nå ruller ut RFID etiketter.
Jeg er enig med deg bernes.
Her skal det ikke selges en eneste aksje.
Ikke snakk om.

PS
Se på topp 50 å se hvor mange aksjer de besitter og da hvor mange aksjer som er fordelt på resterende aksjeeiere.
Med ytterligere gjennombrudd i noen markeder så vil det bli tøft å få tak i aksjer og da skal kursen kraftig opp.
Det er iallefall min spådom
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
bernes
28.04.2019 kl 17:10 4527

Det som er bra er at grunnmuren er såpass solid at det går solid overskudd og utbytte uten at det meldes noen nye kontrakter.
Kommer det et skikkelig gjennombrudd med en større kjede som går over flere år er vi fort over 20.
Min dyreste SP-aksje er 15.8 så ingen salg fra meg under 20.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Elektrikeren
28.04.2019 kl 15:40 4587

Det ruller og går, hverdag som helligdag:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3239977342694962&id=273276596031733
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 15:25 4605

Nei, har ikke innsideinformasjon. Hvor har du det fra? Ekstremt å komme med en slik påstand!
Det er da for eksempel lov å spørre Loomis hva de synes om CashGuard? Det er lov å snakke med revisor hva de synes? Da fikk jeg til svar at det ikke alltid er at Cashguard teller riktig. Det var der for mange år siden et problem, ikke nå lenger. Det hadde jeg ikke visst om jeg ikke stilte spørsmål. Jeg var også på Kringsjå og så på den første post i butikk i Norge, det er også lov for alle som vil. Eller vært på Meny på Strømmen og sett på Norges første C&C og snakket med en kunde eller to. Også lov. Det handler om å ligge foran og å trekke kurven. Ikke verre enn det.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
bernes
28.04.2019 kl 15:21 4604

Collin: Du er vel en av de få, og har da så mye innsideinformasjon at du bør være forsiktig med å sende ut for mye av det du vet..

Vi andre vanlige hobbyinvestorer har ikke den tilgangen il informasjon, annet enn grave på nett.
Trur ikke jeg bare kunne komme opp til Rælingen som aksjeeier og be om møte med JT eller andre der oppe.
Han svarer ikke meg på mail.
De har vel også sine regler som børsselskap for hva som kan deles utenfor offisielle meldinger eller på hjemmesiden.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 13:12 4665

"Vi sitter ikke med nok informasjon" hmmmm? Jeg startet første dagen i sommerferien med å ta bilen opp til Strong. Jeg har nå møtt JT en rekke ganger allerede. Jeg snakker med folk over alt i Strong, styre som folk på lageret. I Tyskland besøkte jeg aktivt butikker og snakket med folket. På siste reise fant jeg en Vensafe-butikk. Jeg har vært på det som må være den største CG-installasjonen i Sverige i Karlstad. Jeg kjenner de aller fleste største aksjonærene, har til og med jobbet med den andre arvingen av den som er på andreplass på aksjonærlisten. Det er ikke mange på topplisten jeg ikke har snakket med. Jeg har besøkt Reitan på Lade gård, snakket med Loomis omhandlende CG og hva de synes og så videre. Tro meg, det er mange her på tråden som sitter på all mulig og umulig tilgjengelig informasjon.
Men, helt riktig, noen med troverdighet, presse, analytikere må plutselig se det samme lyset.

PS: jeg har til og med vært med på julebordet i den gang PSI.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
bernes
28.04.2019 kl 11:10 4718

Enig. Omsetningen er det viktigste for å få rett prising. Det er en gjenganger at mange er redd for å gå inn da utgangen er vanskelig.

Ledelsen vet allerede hva aksjonærene mener. Det er bekreftet ved Q-presentasjoner og blitt lovet bedring.
Det viktigste fra vår side er vel å holde denne strengen levende på side 1 i HO.samt spre litt info til våre investor-venner.
Mange er nok innom HO, men ikke mange blar til side 2 og utover om de ikke leter etter noe spesifikt.
Vi sitter ikke med nok informasjon til at våre synspunkter vektlegges mye. Blir mest sett på som synsing og hausing.

Informasjon direkte fra selskapet har mye større påvirkning.
Analyser fra meglerselskaper er også bra input til investormarkedet. Idag er det ingen meglere som følger SP.
Tidligere betalte SP (PSI) for megleranalyser som de la ut.

At vi dukker opp på topp 5 listene noen ganger er jo også god reklame.
Særlig når en havner på 1-2 plass og kanskje får litt omtale i økonominyhetene.
Redigert 20.01.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Norviking
27.04.2019 kl 20:42 4721

Er en del snakk om spalteplass i media og jeg er jo så skjønt enig i at det er kjempeviktig for å gjøre oss synlige slik at aksjen får den omsetningen den fortjener.
Jeg har vel vært en av de som har gnagd mest om dette temaet og jeg har jo gjort noen grep ( laget poll , mailet ledelsen laget innlegg i div sosiale media osv osv osv )
Nå regner jeg med JT & Co har skjønt budskapet om hva vi ønsker .... men Jeg lurer på hva du har gjort for å markedsføre StrongPoint ?
Har vi som sitter i aksjen virkelig bidratt på vår måte med hva vi kan for å få StrongPoint på alles lepper ?

Om ikke så oppfordrer jeg alle til å bidra litt

Takk
Mvh

Merk: jeg skriver å få den OMSETNINGEN aksjen fortjener.
Må ikke misforstås med prissettingen fortjener.
Prisingen får markedet ta seg av men for å få rett prising så er det viktig med bra omsetning i aksjen.
Jeg tror nå flere og flere får øynene opp for StrongPoint så da kommer omsetningen etterhvert.
Vi får se....
Jeg snakker og skriver om selskapet og aksjen der jeg har en mulighet iallefall
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Sylfest
27.04.2019 kl 17:15 4831

Dnb vraker Posten og styrker Bank i butikk. Det borger i allfall for at det er lenge til et kontantfritt samfunn i Norge. Ikke negativt for Strongpoint dette: https://e24.no/boers-og-finans/dnb-vil-la-deg-sette-inn-penger-i-butikk/24610371
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
blommen
27.04.2019 kl 17:11 4838

Ny CashGuard ble lansert i går.
I Tyskland er det plassert pilot.

https://www.strongpoint.com/products/cashguard-unico/
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
bernes
27.04.2019 kl 15:47 4899

Ja, håper selgerne besinner seg så vi ikke igjen igjen ender i en negativ spiral fram mot Q2.
Omsetning, resultat, produkter og utsikter er mye bedre nå enn noensinne.
Toppen i 2007 NOK 60 tilsvarer vel nok 27-29 nå, som bør være første mål.


Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.04.2019 kl 13:50 4972

bernes: det vil endre seg, og SAS? SAS er jo omtrent like lite omsatt som Strong, så den generelle interessen for aksjen/selskapet er hvor stor? Nå fikk vi en boost i Q1 på hva som kan komme. Q2 kan godt bli et hvileskjær, men tenker det jevne salget går greit nå så det skal ikke leveres så mye for at første halvår i sum blir godt. Jeg ble så forfjamset over kursen og at jeg faktisk satt short en stykke med ned i olja at tanken om å kjøpe noe mer Strong ikke slo meg. De 70K som lå der nede på 9-tallet hadde jo vært flott å være med å ta for seg av.
Strong er nå over tid blitt en skikkelig low float aksje, med kanskje et lite unntak av en aksjonær der oppe på topplisten.
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
bernes
27.04.2019 kl 12:42 5018

Ser ut til at media ikke er interressert i SP selv om vi har produkter som brukes av folk flest..
Går mest i Norwegian, SAS og KrF fortiden.

Trur det var mer aktivitet tidligere mot investormarkedet.
JW deltok i noen DnB investor samlinger og var også på Hegnar Media en gang.
Det var også en avtale med et meglerfirma for å øke omsettningen av aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.04.2019 kl 11:41 5069

Ok, "gass", men flott om du legger inn intervjuet over også i trådstarten?
https://www.youtube.com/watch?v=j8FLvmTM2JM

Nå skal jeg ut å bla gjennom helgens aviser.
Ingenting i FA i allefall. Det var det jeg nådde å bla gjennom før jeg skal på grilling.

Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Nå gir vi gass
27.04.2019 kl 11:27 5075

Et spørsmålstegn vekker nysgjerrighet.
- Som får svar i den korte innledningen.
Det er så (for ) mye som blir lagd hylende skinnende her på Ho. ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
bernes
27.04.2019 kl 11:22 5070

De kansellerte også avtalen med Cashdefend i USA da de ikke var fornøyd med utviklingen.
Ser etter annen partner.
Viser også at de er på hugget over dammen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
JosMag
27.04.2019 kl 11:08 5083

Har hørt på "intervjuet":-) Har merket meg at den nye ledelsen har innsett at det holder ikke med "bare" noen av verdens beste produkter. Der de satser MÅ det også finnes et stort salgsapparat og ikke minst et allerede veletablert service apparat. Derfor inngår de samarbeid med eksterne store aktører, jfr Apac og Tyskland m.fl. Bet meg også merke i at de ikke bare sier hva de skal gjøre men også gjennomfører det de sier de skal gjøre:-)
Hilde nevnte også at er avhengige av flere større hardware ordrer for å opprettholde gode kvartaler fremover. Jacob nevnte at de fremdeles har stor tro på å få flere kjeder i Spania på kroken. Alimerka er forsvinnende små i sammenligning med topp fem i Spania. Hadde vært utrolig morsomt å få en slik utrulling. Jacob så ingen grunn til at de på sikt kunne få til det samme i Spania som de har fått til i hjemmemarkedet:-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.04.2019 kl 10:43 5118

Harting kommer ikke til Strong uten at de har det travelt tenker jeg.
La dere merke til denne i intervjuet?: "Alimerka blir sett på som en stor kontrakt. Nei, Alimerka er ikke en stor kontrakt". Fritt oversatt.

Nå gir vi gass: kan du endre trådoverskriften? Tidenes beste Q1 resultat bør stå å skinne.
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
HitIT
27.04.2019 kl 10:18 5134

Har Strong fått noe spalteplass i dagens finansaviser?
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
JosMag
27.04.2019 kl 10:02 5146

Er overbevist om at kursen ender godt på 11 tallet på mandag:-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2019 kl 22:08 5370

Haha jeg blir sjeldent sint tunktee . Du skulle hørt meg prate real life, da hadde du fått sjokk
Hilsen en ekte nordlending:))
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
tunktee
26.04.2019 kl 21:55 5388

Oii, det var mange stygge ord i ett innlegg. Hehe, kult!
Men lurer litt på hvordan du prater når du blir sint Smudge.... ;)

I teorien skal kursen ned med 55 øre på mandag.
Håper Ikke folk begynner å klage sin nød på forumet dersom det skjer!
(Selv tror jeg mer på en nedgang på 20-40 øre)
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2019 kl 21:36 5408

Fy fan gutta, dette fortjente vi virkelig.
fikk akkurat sett presentasjonen 08.15 før jeg måtte stikke, og hadde ikke mye snøring på kurs før helt på slutten av dagen.
Strong leverer nå, de leverer såpass bra at ikke selv den største opptimisten traff på tallene. Herlig
Går det som mange av oss tror er dette bare starten på gode tider for oss Strongere. Synes JT og Hilde oser av selvtillit , her er det noe stort på gang gutta.

Nå har jeg overhodet ikke tenkt å hause noe som helst. Men ærlig talt gutter, om Strong fortsetter denne gode trenden med vekst, og for eksempel kurs 20 litt fram i horisonten, med feite utbytter osv, så er vi fanden ta en markedsverdi fremdeles under 900 millioner. Og når vi ser på en haug med selskaper som lever og ånder av emisjoner og ikke tjener et jævla øre(f.eks Thin), og blir priset mange ganger mer enn vår Strong, jo da er det noe alvorlig galt med diverse investorer. Vi tjener penger, har lite gjeld og betaler utbytte hvert jævla år. Derfor vi er upopulære?:)

Beklager at man blir litt euforisk ,men dette var en gledens dag. Og denne dagen var mildt sagt vel fortjent. Utelukker ikke en liten nedtur over helgen, men personlig driter jeg i det. Bottom line er : STRONG leverte

Super helg til dere alle suverene Strong gutter. Fest med måte:))


Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2019 kl 20:45 5485

Herlig Trikkeren, det kan bety at vi får en utskiftningsordre eller to?
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
tunktee
26.04.2019 kl 20:10 5534

Blir Norge kontantfritt, bruker jeg kort ??
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Grantchester
26.04.2019 kl 20:03 5550

Blir Norge kontantfritt, flytter jeg fast til Spania.
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Elektrikeren
26.04.2019 kl 19:24 3843

Det kan være vel verdt å høre igjennom dette ca. 10 min. lange intervjuet med CEO Jacob Tveraabak og CFO Hilde Horn Gilen foretatt etter dagens Q1-presentasjon.

https://www.strongpoint.com/about-strongpoint/investor/
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Elektrikeren
26.04.2019 kl 18:47 3881

Tar med samlede Cashguard-leveranser i år fra Bullion i Sør-Afrika også etter dagens meldinger derfra:



Oppsummering av Cashguard-leveranser Via Bullion Sør-Afrika, 2019

8.januar:
4 stk til Roots Polokwane
4 stk til Cornibia Kwazulu Nata,
samt 3 stk for levering i februar

14.januar:
1 stk til Jabila Take Away Middleburg
3 stk til Melkbos Tops Western Province
3 stk til Paarl Vineyard Spar
3 stk til Roots Home, Alex Mall
2 stk til Pack Meats
1 stk til Desais Hardware, KZN

16.januar
3 stk til Metro Cash Butchery, Kempton Park

24.januar
1 stk til Parow Family Pharmacy, Cape Town
3 stk til Parkland Tops, Cape Town

4.februar
5 stk til OK Foods, Panorama

14.februar
8 stk til Meat Choice

25.februar
4 stk til Meat Express, Natalspruit

8.mars
3 stk til OK Express at Puma Garage, Rustenburg

19.mars
2 stk. til KPLM group. (Piloting 2 cashguard units at KFC Rosebank)
4 stk. til Hypermeat Hillbrow

20.mars
5 stk. til Oakhurst Kwikspar, Cape Town

28.mars
16 stk. til Hasendal Superspar

3.april
3 stk. til Gordon Road Tops
3 stk. til Vierlanden Spar in the Western Province

4.april
3 stk. til Crawford Tops in the Western Province

23.april
7 stk. til Moses Fruit & Veg
3 stk. til Oudtshoorn Spar

26.april
12 stk. til The Bank Spar in Malmesbury Western Province
20 stk. til The Island Superspar & Tops

Dette gir samlet totalt 129 stk. hittil i år.




Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Elektrikeren
26.04.2019 kl 18:44 3887

Årsstatistikk 2019

Uke-gj.snitt-omsetning
01: 8,61 (540k) (3 dagers handel)
02: 8,89 (1354k)
03: 8,85 (676k)
04: 8,78 (168k)
05: 8,69 (492k)
06: 8,88 (739k)
07: 9,26 (855k)
08: 9,20 (349k)
09: 9,46 (916k) (Q4-presentasjon)
10: 9,85 (917k)
11: 9,91 (717k)
12: 9,88 (412k)
13: 9,70 (378k)
14: 9,81 (880k)
15: 9,57 (887k)
16: 9,44 (783k) (3 dagers handel)
17: 10,39 (5003k) (4 dagers handel) (Q1-presentasjon)
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Elektrikeren
26.04.2019 kl 18:42 3889


Ukes-statistikk, uke 17

Ukens sluttkurs: 11,15
Tot.omsatt volum: 481 446
Tot.verdi: 5 003 396
Ukes-snitt pr.aksje: 10,39
Tot.antall handler: 153
Ukens laveste: 9,50
Ukens høyeste 11,20
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare
Sylfest
26.04.2019 kl 18:26 3911

Jeg følger fortsatt med her på forumet og setter stor pris på at en del trofaste Strongere holder liv i og motet oppe på Strong trådene. Det er kanskje ikke så gærnt med nye koster, dvs ny ledelse som ser med andre øyne på virksomheten. Rettere sagt kan videreutvikle det gode fundamentet som er skapt. Vi trenger også å få inn nye aksjonærer med nye kursmål og jeg er helt enig i de som før har nevnt at en børskurs nærmere 20 er en mer fair prising av Strong nå i dag. Her jeg befinner meg er det langfredag i dag, og med wifi på rommet og presentasjonen før frokost har det vært en herlig dag. Litt ekstra shopping har jeg unnet meg i dag, og nå står en bedre middag snart for tur.
Redigert 21.01.2021 kl 03:46 Du må logge inn for å svare