Resett på NRK-debatten - Solvang ber om hjelp

Slettet bruker
23.04.2019 kl 19:26 1515

Resett er visst temaet på NRK-debatten på torsdag. Fredrik Solvang spør på twitter om eksempler på:

1. Rasistiske artikler eller kommentarer på @resettno eller Resett på Facebook.
2. Opplysninger Resett gir som MSM ikke formidler.

https://twitter.com/fredriksolvang/status/1120629359465910272

Jeg vil tro team HO ikke har så mye å bidra med under 1 (twitter folket har derimot massevis ser det ut som), men under 2 har vi nok en del eksempler. Kanskje vi kunne samlet noen eksempler her?
Redigert 23.04.2019 kl 19:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.04.2019 kl 19:32 1506

Jeg kan starte. Hadde det ikke vært for resett, hadde vi ikke visst om Grandes metoo-eventyr
Slettet bruker
23.04.2019 kl 19:34 1498

Jeg gir min ende over for all denne gratisreklamen Resett får beste sendetid.
Slettet bruker
23.04.2019 kl 19:42 1487

Enig. Jeg tror mye av det kan tilskrives Lurås. Document har aldri kommet i nærheten.

Vi trenger flere eksempler på ting man har fått vite av Resett, men som MSM har underkommunisert eller holdt tilbake.
Slettet bruker
23.04.2019 kl 19:50 1476

Enig! Flere fra etterretningstjenesten burde hoppe over til Resett.
børst
23.04.2019 kl 19:51 1474

Resett.no var sammen med Vårt Land og document.no de eneste i Norge som rapporterte om en sterk økning i tilfeller av hærverk og brannstiftinger rettet mot franske kirker. Selv etter storbrannen i Notre Dame har norsk MSM unnlatt å nevne at det har vært flere branner og hærverk i 2019. Den mest kjente hendelsen var brannen i Saint Sulspice, den nest største katolske katedralen i Paris, kjent fra blant annet Da Vinci-koden.


Dekket av Resett.no, ikke MSM:
https://www.newsweek.com/spate-attacks-catholic-churches-france-sees-altars-desecrated-christ-statue-1370800
Redigert 23.04.2019 kl 19:52 Du må logge inn for å svare
Biggy
23.04.2019 kl 19:54 1471

Resett har hatt flere artikler og videoer som viser den siden av Trump og hans politikk
som norsk media selvsagt ikke rapporterer.
Lite nytt for oss som følger med på Fox News,men flott at en norsk nettside forteller litt
om alt det MSM jo ikke vil nevne.Det gir et mer komplett bilde av amerikansk politikk når også
den siden som Resett og Fox rapporterer kommer frem.
Slettet bruker
23.04.2019 kl 19:55 1470

Resett var de som faktisk gjorde folk oppmerksomme på FNs migrasjonsavtale.
Redigert 23.04.2019 kl 19:57 Du må logge inn for å svare
kokkohill
23.04.2019 kl 20:15 1451

Resett var eneste som skrev om overgrepsaken der Grande forulempet en full guttunge i ett bryllup.

Og fikk frem hennes versjon til statsministeren der denne guttungen ble fremstilt som lettere tilbakestående og at han hoppet på henne.

Fyren er meget oppegående ,prosjektledelse innen sitt felt og Grande ble tatt i løgn om Statsministeren hadde brydd seg med det.
Slettet bruker
23.04.2019 kl 20:23 1443

Jeg er ikke heelt sikker, men jeg tror at Resett var først ute med å publisere Giske-videoen som viste seg å være temmelig ufarlig. I alle fall husker jeg at jeg leste den vinklede saken på vg der videoen beskrives også tenkte jeg jøss, denne videoen må jeg da se, så da gikk jeg på resett.no og der var den selvsagt.
Redigert 23.04.2019 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.04.2019 kl 20:32 1429

Her er jeg enig change. Men både de og du må da jobbe med stuerenheten.
Wish
23.04.2019 kl 22:04 1384

Fredrik Solvang gjør en god jobb som debattleder og det er interessant å lese hans kommentarer på Twitter i linken til ts.
En oppegående fyr som ikke er av sedvanlig Nrk-format!
Slettet bruker
23.04.2019 kl 22:27 1366

Flink fyr.
velkjent
23.04.2019 kl 23:16 1348

Det er ikke ofte jeg blar gjennom aviser som Dagbladet eller Klassekampen, og vanligvis finner jeg stort sett artikler om "Keiserens nye klær" når det dreier seg om vitale emner for vårt samfunn, som klimasaken og muslimsk innvandring/terror. Slike saker må en til alternative media som Resett, Dokument eller Human Rights Service for å finne saklig informasjon og debatt. Propagandaen og ensrettingen i de tradisjonelle mediene er så åpenbar at det er utrolig at ikke langt flere reagerer.
Slettet bruker
23.04.2019 kl 23:42 1326

Hvorfor trenger Fredrik Solvang hjelp til å finne rasisme på Resett????

Resett er jo ifølge "finere neser" rene kloakkanlegget og rottereiret! I så fall kan det vel ikke være sååå vanskelig å finne bittelitt dritt der?
Redigert 23.04.2019 kl 23:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2019 kl 14:10 1252

Lurås kommer ikke. Det blir Lars i stedet. Litt skuffet, jeg hadde håpet å se Lurås mot Rotevatn.
googleearth11
24.04.2019 kl 14:34 1232

Hvilket ikke var ulovlig på noen måte, da fyren var over 16 år og samtykket til samleie... At han skammet seg i ettertid, skjønner jo alle...
Slettet bruker
24.04.2019 kl 14:58 1221

Nå var det jo ikke som om absolutt alle metoo-sakene som media ga spalteplass på samme tid dreide seg om ulovligheter da.
Wish
24.04.2019 kl 15:02 1219

Godt poeng,Hafruen!
Solvang burde bare kunne gå etter lukta om Resett er tilnærmet så ille som det de intolerante Resett-kritikerne påstår.
Kloakk,rotter og grums bør gi en stank den dyktige journalisten Solvang kan følge.....

Tips ham på Twitter om viktige saker Resett har tatt opp og som gammelmedia har ‘glemt’ å rapportere.......;

@fredriksolvang
SCK
24.04.2019 kl 19:43 1172

Dersom Resett hadde vært en leverandør av rasisme (hva nå enn det er) så tviler jeg på at Solvang ville valg ordlyden til sin heading på twitter.
Undertegnede syntes lite om Resetts blottlegging av en politiker som dummer seg ut i fylla. Når det er sagt så fikk Resett medvind da Grande viste seg - i edru tilstand, som en ynkelig politiker/person ("han hoppet på meg"..).

Okke som så trengs alternative media, Resett tilhører et medie som bør overleve.
Frank Rossavik i Aftenposten m/fl. er et godt eksempel på hvorfor.
Slettet bruker
25.04.2019 kl 12:24 1129

Ser på dagens TV-program og på debatten står det følgende:

Debatten
NRK1, I kveld 21:25 - 22:05
Debatt, Norge
Stortingsrepresentant Helge Andre Njåstad feiret morens 60-årsdag på Ullensvang hotell, og sendte reiseregning til skattebetalerne fordi han la inn et arbeidsmøte dagen i forveien. En fillesak, eller et spørsmål om moral?

Skulle ikke Resett diskuteres i dag da???????
holysmoke
25.04.2019 kl 15:00 1109

OK, så han har fått beskjed om å ta Njåstad, men ikke røre Hege Liadal (ap), som skrev reiseregning på at hun var på møte hos Kreftforeningen i Stavanger , mens hun egentlig koste seg på hytta på fjellet..
kokkohill
25.04.2019 kl 22:14 1072

Liker Solvang,om NRK finner flere som han kan kanalen ha en fremtid.

Fortiden med Torp og disse usa haterene må pensjoneres promte.
Redigert 25.04.2019 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
HP17
25.04.2019 kl 22:15 1071

Rotevatn ble fullstendig avkledd i debatten. Tipper Erna også har gitt han en kraftig smekk på fingeren på kamerset.
Slettet bruker
25.04.2019 kl 22:26 1060

Resett har hatt en trang fødsel. I likhet med mye annet som ikke er Pk. FrP er ett eksempel, men som nå er et regjeringsparti. Og Resett har selvsagt rett i at Nordmenn dør på grunn av innvandringspolitikken. Knivdrapet på 17 år gamle Håvard Pedersen i Vadsø er et grotesk eksempel på det. Andre eksempler er Trikkedrapene i Oslo, Valdresekspressen 2 ganger, og den lange listen på Metapedia over Etniske nordmenn som er drept av innvandrere. Et eksempel som nylig er oppklart er Sjøvegan-drapet på Marie-Louise Bendiktsen. Den 59 år gamle kvinnen var blitt voldtatt, knivstukket og drept før huset hennes ble satt fyr på. Dette var gjort av en asylsøker fra Sri Lanka. Til tross for dette fortsetter liberale politiske partier å aktivt legge til rette for MER import av farlige mennesker, knivstikkere, voldtekter og kriminelle. Sveinung Rotevatn og hans parti (Venstre) er blant dem. Det er åpenbart blitt slik at hodeløs innvandringspolitikk setter hensynet til fattige emigranter som kaller seg "asylsøkere" foran nasjonen les borgernes sikkerhet. Det er denne politikken Resett kritiserer og som ikke faller i god jord hos Pk, de liberale politiske partiene som ønsker mer innvandring til Norge og som Sveinung Rotevatn med flere forfekter. Dette er galskap.

Når Resett en dag spør: Når kommer det et minnesmerke over falne Nordmenn som er drept av innvandrere? Så vet vi at det blir bråk, det blir ikke tålt fordi dette peker på Pk og den politiske venstreside. Derfor arbeides for at Resett skal forstumme, fjernes av andre hensyn enn Ytringsfriheten.

https://no.metapedia.org/wiki/Etniske_nordmenn_som_er_blitt_drept_av_innvandrere
Redigert 25.04.2019 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Computum
25.04.2019 kl 23:40 1018

Hvorfor skulle vi vite om det? Jeg vil helst ikke vite noe om politikeres kjønnsliv. Har nok med mitt eget.
Slettet bruker
26.04.2019 kl 08:18 958

Dette vil hefte ved Rotevatn videre. Siste ord er neppe sagt
Slettet bruker
26.04.2019 kl 08:44 944

Folket har naturligvis ikke behov for å vite så mye, men de som trekker i de viktige trådene her til lands kan utnytte hva de vet om en politikers handlinger til å oppnå "riktige" beslutninger.
Vet ikke om noe mer passende betegnelse enn pressmiddel/blackmailing.
Slik kunnskap/kjennskap/pressmiddel (åkersaken f.eks,) er gull verdt for makten bak makten, men desto dummere at menigmann vet om det samme.

Det kan jo fungere dårlig å bedrive utpressing/trusler med opplysninger som allerede er kjent for halve den oppegående befolkningen...
Redigert 26.04.2019 kl 08:45 Du må logge inn for å svare
Klem
26.04.2019 kl 09:09 937

De politisk korrekte mediahusene vil ha tilbake kontrollen på det som blir informert om og at dagsorden igjen blir preget av venstrevri og høy PK-faktor.
Også Gro og andre på venstresiden har tydelig gitt utttrykk for frustrasjonen over manglende kontroll på hva folk blir fortalt......

https://steigan.no/2018/12/brundtland-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-over-hva-folk-blir-fortalt/
https://resett.no/2018/12/16/gro-harlem-brundtland-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-over-hva-folk-blir-fortalt/
Computum
26.04.2019 kl 09:24 930

Kloke ord fra Gro her. Men de som VIL misforstå greier selvfølgelig å tolke dette til at Gro ønsker å kontrollere hva folk skal få vite. Det hun ønsker er at nyheter skal være troverdige og kvalitetsikret. Les hele artikkelen og ikke bare overskriften. Vanskelig å være uenig i det hun sier. Dersom man ikke er anarkist da. Og ønsker å destabilisere våre demokratier.
Ludwigo
26.04.2019 kl 11:00 911

Hva med de titalls mennene Grande grabbet i skrittet før hun kastet seg over 17-åringen, kan du dokumentere at samtlige samtykket til dette?

Hva om det hadde vært samme situasjon, men med Trond Giske og en 17 år gammel jente? Hadde MSM unnlatt å nevne saken fordi det "ikke var ulovlig på noen måte"?
Velgern
26.04.2019 kl 11:09 906

Gro jobbet sterkt for å unngå at Nrk mistet sitt monopol!
Hvilken troverdighet har hun?
Gros definisjon av troverdige nyheter var lenge synonymt med Nrk.......for tenk hvordan hun skremte
nordmenn om hvor ille det ville bli med også andre tilbudpå tv og på radioen.

Vi må selvsagt støtte Resett og lære å bli mye mer kritiske til en presse som i viktige saker løper i flokk.
Trump er et stikkord her,for makan til ensidige vinklinger hvor ALT om ham vinkles negativt!
Også her viser Resett vei og tilbyr artikler og videoer som er kjent for de som også følger med på Fox News
i tillegg til norsk presse.