Breaking News: Donald Trump er moralsk og intellektuelt uskikket
Det er nå offisielt: Donald Trump er moralsk og intellektuelt uskikket til å være USAs president. Dette slår Muller fast i rapporten sin.
https://www.dagbladet.no/kultur/a-steike-i-sitt-eget-fett/71003750
Ikke nyhet akkurat for oss som anser seg for et oppegående menneske.
Nå: middag. Spagetti carbonara. Til den nytes best iskald farris.
https://www.dagbladet.no/kultur/a-steike-i-sitt-eget-fett/71003750
Ikke nyhet akkurat for oss som anser seg for et oppegående menneske.
Nå: middag. Spagetti carbonara. Til den nytes best iskald farris.
Redigert 24.04.2019 kl 19:43
Du må logge inn for å svare
Å Chøvy-psykøse du.
Tenker nøkk i tellegg det er buxebolognese å itte carbønara gett.
Tenker nøkk i tellegg det er buxebolognese å itte carbønara gett.
Wish
24.04.2019 kl 20:25
977
Etter Muellers rapport trodde jeg haterne ville gå over til krav om innsyn i Trumps selvangivelser samt diverse nye etterforskninger,
men er det psykiatriske diagnoser de nå satser på for å latterliggjøre seg selv,tro?
Skal Demokratene vinne valget i 2020 må de få full fokus på det og ikke valget de tapte i 2016!
men er det psykiatriske diagnoser de nå satser på for å latterliggjøre seg selv,tro?
Skal Demokratene vinne valget i 2020 må de få full fokus på det og ikke valget de tapte i 2016!
Zorin
24.04.2019 kl 20:33
974
Og det gjør de nok. Det er likevel en ganske knusende rapport fra en FBI sjef. Her slås det fast at selv om det ikke kan bevises at han brøt loven så har han i allfall vist at han er totalt uskikket til jobben som president. Og da blir det jo en sak for valget: vil det amerikanske folket ha en mann til president som det er slått fast er usikket til stillingen?
FBI har eget program på NrK og har mye rett mye fail, men du er uslikket til å klitisere
Forøvrig lirer du av deg jabbadopapirklipp og jeg ber deg ikke lime det inn mer siden jabba ruler der. Takk
Forøvrig lirer du av deg jabbadopapirklipp og jeg ber deg ikke lime det inn mer siden jabba ruler der. Takk
balder72
24.04.2019 kl 20:58
955
Venstresiden består av usle tapere full av hat. Trump har avslørt deres falske og onde vesen. Så hvor ble det av krigen, og den verdensomspennende økonomiske kollapsen viss Trump ble president. Venstresiden kan stappe hodet sitt ned i kloakken og forbli der. De har mistet all troverdighet om det i det hele tatt var noe der fra før. Trump har bevist for en hel verden at venstresiden har tatt feil hele tiden. Nå må de spise løgnene sine.
polemiker
24.04.2019 kl 21:01
949
- så har han i allfall vist at han er totalt uskikket til jobben som president
He he, ja han har "vist" at han er så uskikket at veksten i amerikansk økonomi slår stadig nye rekorder. Arbeidslediheten rekordlav både latinos, svarte og kvinner. Lønninger øker og skatten minker. Han har temmet the Rocket man, stoppet fabrikkflukten og sørget for millioner av nye arbeidsplasser. Blir han mer "uskikket" nå er det ikke godt å si hva som skjer.
He he, ja han har "vist" at han er så uskikket at veksten i amerikansk økonomi slår stadig nye rekorder. Arbeidslediheten rekordlav både latinos, svarte og kvinner. Lønninger øker og skatten minker. Han har temmet the Rocket man, stoppet fabrikkflukten og sørget for millioner av nye arbeidsplasser. Blir han mer "uskikket" nå er det ikke godt å si hva som skjer.
Redigert 24.04.2019 kl 21:02
Zorin
24.04.2019 kl 21:05
945
Det gjorde også Obama. Men han hadde likevel integritet og var moralsk og intellektuelt skikket til jobben.
Hæ?
Hva gjorde Obama bortsett fra å være moralsk integrert og intellektuelt skikket, hva konkret gjorde han som var så bra da og ikke nå?
Hva gjorde Obama bortsett fra å være moralsk integrert og intellektuelt skikket, hva konkret gjorde han som var så bra da og ikke nå?
Redigert 24.04.2019 kl 21:09
jeg tipper du er "lett" lurt og lot deg rive med av speech-writers som han leste opp som en fremragende skuespiller.
Du falt for den intellektuelle oppleste retorikken og de svulstige svada bla bla talene?
Du falt for den intellektuelle oppleste retorikken og de svulstige svada bla bla talene?
Zorin
24.04.2019 kl 21:16
940
Mange ting. Men en av de viktigste sakene er "Patient Protection and Affordable Care Act" eller "Obamacare" som sørget for at antallet amerikanere uten helseforsikring gikk ned fra 16 % i 2010 til 8,9 % i 2016. En sak som Trump ennå ikke har greid å fjerne. Jeg håper at også du synes at gratis sykehus er positivt til tross for at Trump ikke mener det..?
Redigert 24.04.2019 kl 21:17
"Patient Protection and Affordable Care Act"
Okei, det beste du fant fra Obama det har de altså enda. PPACA lol gratulerer.
Okei, det beste du fant fra Obama det har de altså enda. PPACA lol gratulerer.
sosialistintellektuellt moralskikkethet spm
gratismat er positivt
ja/nei
joda.
#lønsjfri
gratismat er positivt
ja/nei
joda.
#lønsjfri
Zorin
24.04.2019 kl 21:27
936
Det er flere ting. Som for eks. at da Obama kom til makten var USA inne i sin verste resesjon siden 1930. Under Obama snudde dette og 10 måneder etter han kom til makten var arbeidsledigheten ned til 10%. Han normaliserte også forholdet til Cuba som første president på over 80 år, samt fikk istand Iran-avtalen. En avtale som FN og ICAN fulgte opp strengt og har beviselig fungert. Obama hadde også gode forhold til de fleste vestlige land i motsetning til Trump som er sett på som en spedalsk.
Redigert 24.04.2019 kl 21:28
OK OK OK
10 % arbeidsledige.
Cuba normalt
DEN iran-dealen lol
DET skrøt du av, og SKAL ha pengesluket 0bamacare fredet?
Du har litt av en stolt skryteliste da, hillary må ha viket som frisk pes.
10 % arbeidsledige.
Cuba normalt
DEN iran-dealen lol
DET skrøt du av, og SKAL ha pengesluket 0bamacare fredet?
Du har litt av en stolt skryteliste da, hillary må ha viket som frisk pes.
Zorin
24.04.2019 kl 21:37
929
Det beste hadde jo vært en "single-payer health care system" som Bernie Sanders snakker om og som vi i Norden har. Men det er i følge Donald Trump "Kommunisme". Så jeg har et spørsmål til deg. Vil du gå over til det kapitalistiske helsesystemet som USA har i dag som er dobbelt så dyrt i drift som det norske, trippelt så tungvint som det norske og må forholde deg til et forsikringsselskap som ofte kan være vanskelig og kverulerende før du får den operasjonen du trenger? Eller vil du ha det norske systemet som er "kommunistisk" men som betales i sin helhet over skatteseddelen, og som er billigere i drift enn det amerikanske og hvor du får operasjonen når du trenger det uten å måtte krangle det til deg eller være redd for å bli presentert for en regning på en million eller flere etterpå? Morsom lesning er ofte å søke opp amerikanske sykehus og lese prislistene deres...
OK OK OK
10 % arbeidsledige.
Cuba normalt
DEN iran-dealen lol
+++Bernie Snadders
#valgklampvinner usa
10 % arbeidsledige.
Cuba normalt
DEN iran-dealen lol
+++Bernie Snadders
#valgklampvinner usa
Jeg vil ha norge drevet som en utkantskommune uten afrika som usa. Det var ikke særlig fremtenkt og vi bør lære om vi skal ha lokalkommunisme her.
I norge kan jeg ta meg råd til å være for f eks Nrk noe som gjør meg til Norsk Rikskrinkommunist ja.
I norge kan jeg ta meg råd til å være for f eks Nrk noe som gjør meg til Norsk Rikskrinkommunist ja.
Redigert 24.04.2019 kl 21:43
Legg merke til konformiteten og den altoppslukende tilliten til statsmakten...
Hadde det ikke vært for Obama så hadde børskrakket pågått ennå og Dow hadde stått i -175.000
Hadde det ikke vært for Obama så hadde børskrakket pågått ennå og Dow hadde stått i -175.000
Redigert 24.04.2019 kl 21:43
Hva med et sånt kapitalistisk helsesystem som de har i Thailand med luksus sykehus og plastiske operasjoner til en billig penge. Det er jo mange som reiser dit for å operere seg på disse klinikkene. Kunne det vært noe for oss, eller er det for mye luksus til en for billig penge, og derfor ikke passende for et sosialistregime?
Nei da, det går ikke. Jo dyrere og dårligere jo bedre.
Det er jo bare svindel alt sammen. Prøv å tenk litt logisk...timelønn, husleie, strøm, osv. Og se hva andre bransjer klarer med små marginer.
Det er jo bare svindel alt sammen. Prøv å tenk litt logisk...timelønn, husleie, strøm, osv. Og se hva andre bransjer klarer med små marginer.
Redigert 24.04.2019 kl 21:55
Den norske sliter med skinn i bein og armer i hue blir nedvurdert for bygging av land og velferd med hardt arbeid og lite unnasluntring før da de stolte på mange, og så sin sak hva norge har kunnet skape av fellesskap, men det blir for drøyt å si at det kan de ta seg råd til av NAV system i sudan eller lousianna for den saks skyld.
Vi må hente mer islam før vi kan bevise regnstykket går opp da.
Vi må hente mer islam før vi kan bevise regnstykket går opp da.
Alt for Afrika i Norge, som Oliver pleier å si. Åpne slusene og slipp dem inn. Det er bare 3-4 milliarder fattige i verden så det har vi råd til. Vi er tross alt verdens rikeste og da skal det ikke stå på pengene.
Zorin
24.04.2019 kl 22:03
913
Eh. I Thailand så bor minst 9-10% av befolkningen under fattiggrensen, med store deler av befolkningen like over fattiggrensen. Så her er det mange som utelukkes fra sykehusene. De har ikke råd. Forøvrig så har sykehusene i Thailand funnet ut at vestlige turister er en gullgruve. Men da er det forsikringen som dekker kostnaden. Lykke til skulle du mangle denne.
Det er typisk norsk å belære hele verden så du er på trygg grunn.
Du kan starte på A med Albania osv. før du kommer til T og Usa.
Du kan starte på A med Albania osv. før du kommer til T og Usa.
Redigert 24.04.2019 kl 22:19
atnorhe
24.04.2019 kl 23:19
891
Toro sin carbonara?
Redigert 24.04.2019 kl 23:20
Macron skrytes opp i skyene på dax18 for sin tillitsvekkende opptreden og ekte tale som kommer fra hjertet. Det er sjelden å få så mye positiv omtale som blir Macron til del, den talen må vi få høre.
I sosialdemokratiske Norge øker antall fattige jevnt og trutt. Hvordan er det mulig?
Tallenes tale er klar:
Empiri viser at skattenivå og sosialistisk omfordelingspolitikk korrelerer positivt med fattigdom. Dvs. at jo mer skatt vi betaler og jo mer sosialistisk politikk som føres, jo flere fattige blir det.
You can take that to the bank. Eller neste landsmøte i SV om du vil.
Tallenes tale er klar:
Empiri viser at skattenivå og sosialistisk omfordelingspolitikk korrelerer positivt med fattigdom. Dvs. at jo mer skatt vi betaler og jo mer sosialistisk politikk som føres, jo flere fattige blir det.
You can take that to the bank. Eller neste landsmøte i SV om du vil.
Zorin
27.04.2019 kl 12:42
804
Hvordan det er mulig? Enkelt. Du kutter i bostøtte. Du underregulerer pensjoner 6. året på rad. Du kutter i sykepenger. Du kutter i uføretrygder. Du kutter i attføringsstønader og arbeidsledighetsstøtte. Du sørger for at strømmen blir dyrere gjennom å selge strømmen til høystebydende utenfor landets grenser gjennom flere strømkabler til utlandet og tilknytte Norge til ACER. Øke taket på helsefrikortet samt redusere tilskuddene til behandlingsstøtte ved sykdom. Jeg kan fortsette, men vil bare avslutte med at de pengene som regjeringen sparer på disse kuttene går uavkortet til landets 1% rikeste. Og vil du som får redusert støtte klage? Vel, good luck. Regjeringen har også redusert fri rettshjelp!
Redigert 27.04.2019 kl 12:43
Regjeringen har også redusert fri rettshjelp!
Du fremstiller alt så negativt. Som en lekse. LOL
Du fremstiller alt så negativt. Som en lekse. LOL
Er det virkelig sånn det er? Har du sjekket dette selv eller gjentar du bare det du har hørt?
Kan du legge frem statsbudsjettet for 2013 og 2018 og vise oss disse tallene du snakker om?
Kuttene tror jeg deg på, det blir nemlig alltid kuttet, men kan du virkelig legge frem tall som bekrefter at skatten er redusert, det tror jeg ikke...
Spørsmålet mitt er: hvor blir det av alle pengene?
Når jeg snakker med driftige folk i privat sektor så forteller de stort sett samme historie alle sammen. Byråkratiet har blitt plagsomt, de jobber mer og tjener det samme som de gjorde for 15 år siden.
Kan du legge frem statsbudsjettet for 2013 og 2018 og vise oss disse tallene du snakker om?
Kuttene tror jeg deg på, det blir nemlig alltid kuttet, men kan du virkelig legge frem tall som bekrefter at skatten er redusert, det tror jeg ikke...
Spørsmålet mitt er: hvor blir det av alle pengene?
Når jeg snakker med driftige folk i privat sektor så forteller de stort sett samme historie alle sammen. Byråkratiet har blitt plagsomt, de jobber mer og tjener det samme som de gjorde for 15 år siden.
For driftige personer i privat sektor er ikke bomstasjoner noe nytt, byråkratiet har bomstasjoner for hvert minste initiativ og vi snakker marathon hekkeløp med vanngraver og lav takhøyde på mål.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6969101/Runner-dressed-Big-Ben-gets-stuck-finish-line-London-Marathon-Maidstone-man-Lukas-Bates.html
Lukas Bates, 30, from Kent, was trying to break world record dressed as clock
But he failed to take into account the height of the finish line and got stuck
Maidstone chartered surveyor has run London race four times before
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6969101/Runner-dressed-Big-Ben-gets-stuck-finish-line-London-Marathon-Maidstone-man-Lukas-Bates.html
Lukas Bates, 30, from Kent, was trying to break world record dressed as clock
But he failed to take into account the height of the finish line and got stuck
Maidstone chartered surveyor has run London race four times before
Redigert 28.04.2019 kl 22:00
Zorin
05.05.2019 kl 23:22
743
Med siste tids hendelser hvor det nå ser ut til at Trump også kan ødelegge 10 måneders arbeid med en ny handelsavtale med trussler om ny toll fra og med fredag, så står Muller's ord seg ennå sterkere: Donald Trump er og blir intellektuelt usikket til å være president. Han er rett og slett en forbanna idiot.