Resett siglar under falskt flagg

Slettet bruker
RESETT 28.04.2019 kl 12:57 573


https://www.minervanett.no/resett-siglar-under-falskt-flagg/

Problemet er at når sånne som han begynner å stille spørsmål rundt hvor selskaper annonserer så vil de aller fleste bedriftseiere tolke det som et politisk signal, og dermed ikke tørre annet enn å stoppe annonseringen i frykt for represalier.

Han er også langt inn i det totalitære når medlemskap i PK organisasjoner skal avgjøre om Resett er en avis eller ikke. For noe sprøyt. Og han kaller seg liberalist?

Men noen poenger har han allikevel. Resett fremstår mer og mer hårsår, og så fort noen har skrevet noe negativt så ganges det på i det uendelige. Riktig nok i leserbrev, men det blir litt for mye.

Jeg tror Resett vil være tjent med å finne en ny retning. Det blir for mye muslim mas, og for mye gnaging.

Hva med økonomi og ekte høyrepolitikk, hvorfor skriver de ikke om det?
Slettet bruker
28.04.2019 kl 13:06 566

«Ikkje at Resett treng å frykte for økonomien sin av den grunn. Dei er godt finansiert av pengesterke milliardærar.«

Denne uttalelsen vitner også om den totale mangel på forståelse for økonomi vi stadig oftere ser hos politikere med null erfaring fra næringslivet og arbeidslivet.

Ingen starter vel et firma for å finansiere driften med egne midler, uansett hvor mye penger man har. Det er ikke sånn man blir milliardær.
Redigert 28.04.2019 kl 13:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 13:32 554

"Hva med økonomi og ekte høyrepolitikk, hvorfor skriver de ikke om det?"

Jepp, ikke mye høyreorientert verken på resett eller her på forumet. Nå er jo også flere av skribentene deres omvendte ytre venstre folk. Tipper de har det kommunistiske grunnsynet sitt på økonomi med seg men at de nå kaller seg høyrefolk fordi de ikke liker innvandrere.|

Forøvrig en bra artikkel av Rotevatn med mange gode poeng.
Redigert 28.04.2019 kl 13:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.04.2019 kl 13:45 551

Det var litt antydninger til dette med fritenkning og individualisme i en periode, både Lurås og Maria sa rett ut at de var individualister, så jeg trodde de var på vei, men nå har utviklingen gått en annen vei.

Lurås er flink, det er vel mer leserbrevene og kommentarfeltene som drar det feil vei. Når det er sagt så er det noen meget oppegående ekte liberalister i kommentarfeltet men de drukner litt i mengden.
brahman
28.04.2019 kl 13:54 541

"Ei viktig grunngjeving for ytringsfridomen er å få alle argument fram i lyset, å la meiningar brytast i offentligheita, og å opplyse borgarar og bedrifter om ulike forhold. Dette er ein ytringsfridom eg har vald å nytte meg av, og eg trur det har opplyst ganske mange om kva Resett eigentleg er for noko."


Hva med manglende rolleforståelse ? - for Rotevatn sin del
Redigert 28.04.2019 kl 14:11 Du må logge inn for å svare
brahman
28.04.2019 kl 16:02 514


"Hva med økonomi og ekte høyrepolitikk, hvorfor skriver de ikke om det ? "


Hvorfor skulle de skrive spesifikt om "høyrepolitikk" ?

Det bør vel være snart opplest og vedtatt at den tradisjonnelle venstre-høyreaksen er iferd med å bli ugyldig eller uaktuell ?

Dessuten så er det noen saker som R er spesielt opptatt av, som innvandring, islam, klimasaken, identitetspolitikk osv, som R mener bøt belyses mer, eller på en annen måte.

Men en anklage mot R kan være at de har en tendens til for mye selvopptatthet og hårsårhet. Det kan sies.
Slettet bruker
28.04.2019 kl 16:27 509

«Hvorfor skulle de skrive spesifikt om "høyrepolitikk" ?«

Fordi ingen andre gjør det.
Zorin
28.04.2019 kl 16:30 507

Vi trenger objektive nyhetskilder. Ikke en ny Fox News som rapporterer det som passer dem.
Slettet bruker
28.04.2019 kl 17:14 493

Nå har Resett publisert ennå en artikkel om denne saken hvor det påpekes at det kun er publisert 24 saker om Rotevatn etter twittermeldingen, ikke 35.

I tillegg til den 25. kommer denne fra Steigan som mener at det ikke er venstre å hylle Googles blokkering:

https://resett.no/2019/04/27/hvem-er-farligst-luras-eller-google/

Og muligens også en med Moxnes mening om saken...

Så her er det litt for en hver smak, og 100 publiserte saker om temaet passeres nok i løpet av neste uke.
Slettet bruker
28.04.2019 kl 17:17 488

Vi trenger seriøst en motvekt til all sosialistpropagandaen som publiseres i alle de andre statsstøttede avisene. Og bare én avis som publiserer ekte liberalistisk filosofi, bare én, er det for mye forlangt?
Slettet bruker
28.04.2019 kl 22:03 455

Det er skrevet bøker (bak betalingsmur) om de gamle sakene der.
Historikere sitter på noen kilder hvis du er spesielt interesert.
Slettet bruker
28.04.2019 kl 22:23 446

Vi trenger mediekanaler som graver i sakene selv, ikke bare rapporterer de falske opplysningene fra "over there".
Som f.eks. 9/11 hvor sannheten så langt jeg har fått med meg kun er forsøkt formidlet av Ny Tid, men da ble det rabalder her hjemme, fordi ingen skal jo få lov til å omtale faktaundersøkelsene som er gjort rundt de sprengte tårnene.

https://www.ae911truth.org/news/394-news-media-events-norwegian-media-goes-berserk-then-silent-over-articles-by-ae911truth-authors
kokkohill
28.04.2019 kl 22:29 443

Høyre politikk ? Selv Høyre skriver ikke om den , konkuranse kraft ble det sagt fra Erna... Og kraften til alle Norske næringer blir sendt til EU ......

I retur får Norsk næring til enhver tid dyreste kraften i eu....

Norske interesser hvor ble de av ?
Slettet bruker
28.04.2019 kl 22:31 441

Nettop. Folk vet ikke hva ekte høyrepolitikk er lenger, bøkene er grundig gjemt bort helt innerst på loftet.