Tanker

xpand
AXA 07.02.2018 kl 11:16 2086

Axactor med fin liten stigning foreløpig idag. Helt grei avkastning etter kjøp på 2.49 igår.... Børsfallet kan kanskje sammenlignes med 2001, derfor vil det muligens være litt uroligheter en liten stund til. Kanskje en mnd? Kursmålet i AXA er nå 4.20kr, opp 5%. Ser det som usannsynlig at vi fyker mot 4kr på kort sikt, men man vet aldri. Har troen på at et sterkt Q4 vil kunne stabilisere kursen og at vi vil få en pen og rolig oppgang frem mot Q1 2018 og deretter skyte fart. Håper vi skal ned på 2.5x igjen, øker uansett min posisjon på disse nivåene. Xp
Rakso
07.02.2018 kl 12:06 2006

Enig i dine tanker og har benyttet nedgangen til å kjøpe mer. Forventer gode tall 13.februar i tråd med det vi ser i B2H pluss at en må ta med i regnestykket at den økonomiske oppgangen spesielt i Spania er god og gjeldsbetjeningsevnen øker. Ikke minst er det spennende å se hva som kan komme ut av leilighetsportefølgen som AXA har overtatt til gunstige priser og boligsalget øker betydelig. Mitt siste ønske er at SS ikke kommer inn og ødelegger denne tråden også men det håpet er vel vanskeligst å få oppfylt...
Slettet bruker
07.02.2018 kl 13:38 1928

Det vi opplever i AXA kan veldig godt være det som i brede ordelag blir kalt for Algoritmic Panic
i de enger kretser av High Finance :-) som FOX-NEWS Finance.
Redigert 07.02.2018 kl 13:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2018 kl 14:28 1882

Jeg må ha litt mindre av tanker, og komme med ut i skog og mark for å rense hodet, men ja... Jeg støtte utsagnene her.

Se nå bare hva AXA har i ryggen som det ikke hadde i fjor! April/mai, og dette var en grovgod kjøpsmulighet!