Boeing kan snart være på vingene igjen! Bull! Last opp!

tradingstock
29.04.2019 kl 10:17 1543

Ca. 8 millioner aksjer short. Kan snu fort dette! Så vi bunnen i dag;)
Slettet bruker
29.04.2019 kl 10:19 1533

Bull!!
Slettet bruker
29.04.2019 kl 10:21 1523

Og med streiken i NAS så renner det inn millioner på millioner ekstra hver eneste dag hos NAS?
Stappfulle fly, skyhøye priser og bedre omdømme for NAS. i tillegg kommer nok shortinndekning og panikk her så NAS skal over kr 40 og tilbake over kr 43 alt tidlig denne uken. NAS var pver kr 41 etter Q1 ble fremlagt men ble senket av en "plantet analyse" sent den siste timen på fredag. Det er bare å laste opp
vestlandsfugl
29.04.2019 kl 11:42 1408

Man bør kanskje lese hva som står i artikkelen fra Seattle Times e24 viser til:
"If the FAA gives the green light that soon — much more quickly than many analysts have predicted — airlines would still need weeks to get their planes ready and their pilots trained. But the timetable, which assumes no unforeseen developments, means U.S. carriers could have the MAX flying passengers again by early August".
Hvis, hvis og om så kan flysetene selges en gang i august. Det er vel det som har vært håpet, jeg synes at å kalle dette "snart være på vingene" er noe misvisende
Slettet bruker
29.04.2019 kl 12:11 1324

Bra du korrigerer påstander ingen har kommet med ☺ originale planen var vel midten av juli. Skjer det før så er det tidligere enn ventet.
WallStreeet
29.04.2019 kl 12:41 1230

Du har jo en meget tydelig i sitatet du har lagt ut selv! "..If the FAA gives the green light that soon — much more quickly than many analysts have predicted" Det står jo at det er snakk om mye tidligere enn analytikere har forventet!!
vestlandsfugl
29.04.2019 kl 21:01 1108

Jeg har fått med meg at ca august var det det tdiligste man kunne regne med.
Jeg reagerte på overskriften på tråden - Last opp, Max snart på vingene igjen.
Midten av august er halve tredje kvartal gått. Siden det er 2 og 3 kvartal som skal gjøre susen, vil det si at 75 % av høysesongen er gått fløyten. Det er ikke når sommeren er på hell behovet for 16 MAX fly er størst.
minsin
29.04.2019 kl 21:16 1077

Tvetydig uttalelse dette ..
De sier at flyene kan være i lufta kan være i lufta tidligere enn hva analytikerne mener....altså i begynnelsen i August.
De analytikerne og flyselskapene som jeg har lest om ...har stort sett alle sagt Juli / August .
uansett flyene er ikke i lufta i Juni... det er iallefall sikkert