Hadia Tajik er sykmeldt

Lurulf
29.04.2019 kl 14:04 3472

Nestleder Hadia Tajik i Arbeiderpartiet er sykmeldt og kommer ikke til Bergen 1. mai som planlagt.

Spiller hun offerrollen etter forrige ukes knallharde utspill fra Giske?


https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2019/04/Tajik-sykmeldt?r=refresh
kokkohill
30.04.2019 kl 16:33 1777

Merkeligt stille fra lappland nå
Betonghue
01.05.2019 kl 00:19 1729

Ta gjerne med seg kuleøgene og slekta tilbake til Pakkisstan, APE-partiet skal ALDRI mer få fordumme norsk politikk !!
Let it be !
Norge for nordmenn - FORBY Islam !!
abetullah
01.05.2019 kl 10:31 1693

Avblomstret og syk? Javisst, og i tillegg er hun både slu og beregnende. Med andre ord en meget uegnet statsministerkandidat, noe i likhet med de man har slitt med i flere årtier nå.

https://img-s-msn-com.akamaized.net/tenant/amp/entityid/BBWoCaM.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l=f&x=507&y=238
SCK
01.05.2019 kl 12:56 1663

Havfruens ord :
"Tror Bekte som meg at det vil bli livsfarlig å være henne hvis hun følger sekulær "AP-politikk" som eventuell statsminister? Det tror nemlig jeg. Den sosiale kontrollen er ikke til å komme utenom i muslimske kretser!"
---
Så Havfruen er bekymret for Tajiks ve og vel?

Tajik har stått til de grader opp for muslimske jenter som har følt den sosiale kontrollen på kroppen. Tajik gikk ut til de grader gjennom pressen mot sneversynte og fordømmende muslimer med islamistisk forsett.
Dette vet Havfruen.

Tajik er en av de heller mer modige av de folkevalgte. Er det dette som er så vanskelig å fordøye?
Det oppgulpet denne tråden inneholder får til sammenlikning møkkaspredningen hos islam net. til å fremstå som tale fra et speidermøte.

Skammelig.

Daniel_K
02.05.2019 kl 08:44 1623

Greia er at havfruen & Co er rasister. De liker ikke hudfargen til Hadia og grøsser av tanken på at Norge skal få en statsminister med mørk hudfarge.
Men forandringen kommer, om noen liker det eller ei :-)
Daniel_K
02.05.2019 kl 08:45 1621

Greia er at havfruen & Co er rasister. De liker ikke hudfargen til Hadia og grøsser av tanken på at Norge skal få en statsminister med mørk hudfarge.
Men forandringen kommer, om noen liker det eller ei :-)
Truly
02.05.2019 kl 09:06 1611

Sjelden vi hører den tøvete retorikken om ‘’hudfarge’’ nå.
Er det kun Jan Bøhler og bektedaniel som fremdeles tror hudfarge er en
faktor av betydning?
Risk-reward1
02.05.2019 kl 09:16 1606

Pisspreik!
Har ingenting med hudfarge og gjøre, men holdninger og handlinger. Det er DU som dømmer basert på hudfarge, og er rasist!
Du stemplet mine dater som horer utelukkende basert på hudfargen. Du satte mørkhudet dame = hore. Rasist!

RR
Slettet bruker
02.05.2019 kl 09:21 1604

DenialBenekte kommer helt ut av balanse og dobbeltposter i frustrasjon når hen tror hen har funnet rasisme. Hen er så fordomsfull at hen ikke kan se klart!

Den sosiale kontrollen er ikke til å komme utenom i muslimske kretser! SCK:" Så Havfruen er bekymret for Tajiks ve og vel?"

Nei, Hadias ve og vel må hun nok passe på selv slik alle andre må! ;-) Det jeg setter ord på er at Hadia kommer til å gjøre Norge (enda mer) muslimsk om hun blir statsminister. Dermed har hun ivaretatt seg og sine - og ødelagt landet og friheten for oss som har vår fødselsrett her i tusener av år!
Slettet bruker
02.05.2019 kl 10:19 1588

Er vel like før medisinene,til bedekte slutter å fønke ser det ut til!
Blir mer og mer frenetisk.
Kanskje hen ikke selger så mye forsikringer som hen trodde?
Lurer på om jabba,er samme fyren,som daniel,og bedekte?
Da snakker vi seriøse utfordringer på det psykologiske plan altså.

;=)
Slettet bruker
02.05.2019 kl 10:39 1460

Jeg håper Hadjitadjik blir frisk og kan svare Giske nå som han er oppreist og kan sette Tadjik på plass.
Daniel_K
02.05.2019 kl 11:12 1455

jada, Giske står oppreist etter å ha tvangsdyttet tunga sin inn utallige unge jenter, uten deres samtykke.
Står respekt av Giske gett, en sann helt! Mens Hadia må skamme seg fordi hun støttet disse jentene
Nuka
02.05.2019 kl 11:15 1452

Tror Giske gjør best i å gå litt stille i dørene.
Slettet bruker
02.05.2019 kl 11:20 1448

Giske blir AP topp til valget, slik gjør de det i AP :-)

Daniel_K
I dag kl 11:12 7
jada, Giske står oppreist etter å ha tvangsdyttet tunga sin inn utallige unge jenter, uten deres samtykke.
Slettet bruker
02.05.2019 kl 22:12 1422

Hadjitadjik er frisk etter 1.mai og på Ark nå, usyk men AP.
abetullah
03.05.2019 kl 05:27 1408

Tror ikke det noen gang er mulig å friskmelde henne, da det er helt tydelig at hun er kronisk maktsyk.
SCK
03.05.2019 kl 12:36 1380

Havfruen sier :
" Den sosiale kontrollen er ikke til å komme utenom i muslimske kretser! SCK:" Så Havfruen er bekymret for Tajiks ve og vel?"

Nei, Hadias ve og vel må hun nok passe på selv slik alle andre må! ;-) Det jeg setter ord på er at Hadia kommer til å gjøre Norge (enda mer) muslimsk om hun blir statsminister. Dermed har hun ivaretatt seg og sine - og ødelagt landet og friheten for oss som har vår fødselsrett her i tusener av år! "
----------
Så langt Havfruen.

Når det gjelder Tajiks skjulte agenda for å gjøre Norge mer muslimsk så er dette rent vås. Å gå imot en slik påstand er regelrett bortkastet tid.
Jeg regner med at Havfruen har fått med seg den avkreftelse hijabbeskyldningene har blitt Tajik til del. Om det er noe slikt hun tenker på? Tror Havfruen fortsatt på dette er det bare å ønske god bedring, jeg tror imidlertid Hf har kommet lenger. Om ikke utad så innerst inne.
Tajik er etter min mening en meget modig politiker, som mer følger egen rettferdighetsans en personlig egennytte og vinning. Der er forskjellen mellom henne og Trond Giske et hav.
Bortsett fra de gode personlige egenskapene kvinnen har så ser jeg for min del henne som en ganske ordinær politiker. Jeg tror ikke hun går til topps. Hun mangler endel egenskaper til det, og som sagt sleipheten.

Det finnes neppe noen muslimer hvor betegnelsen "muslim light" skulle passe bedre på enn nettopp Tajik.
Er det noe Tajik ble kjent for så var det nettopp å støtte muslimske jenter som hadde fått føle muslimske menns styringsdominans over de. Den som ikke har forstått eller fått med seg det må ha skylapper. Havfruen sier selv den sosiale kontrollen ikke er til å komme utenom. Det har hun rett i .Poenget er at den kontrollen har Tajik bekjempet klarere enn noen annen. Som du har sett.
---
Daniel.
Havfruen er ikke rasist!
Det er større grunn til å mistenke deg for ikke å forstå ordets betydning en Hf ståsted på feltet.
Slettet bruker
03.05.2019 kl 12:47 1377

Jeg deler ditt syn om Hadias personlige overbevisning, SCK. Det jeg trekker i tvil er ikke hennes sekularitet. Men hvis hun som muslim blir statsminister, kommer (det sosiale) presset på henne til å bli enormt fra de delene av det muslimske samfunn som ønsker islam og sharia i Norge, og det er flertallet av dem (artikkel for noen dager siden, husker ikke i farten hvor), og det er jo ikke så rart, for islam tåler ikke og aksepterer ikke annen kultur enn sin egen. Jeg tror rett og slett hun vil være i livsfare om hun blir statsminister, og den faren kommer fra hennes egne!

Takk ellers for støtte til at jeg ikke er rasist. Selvsagt er jeg ikke det! Daniel er så fordomsfull at han ikke klarer å vurdere klart! ;-)
Fjordgubben
03.05.2019 kl 13:32 1370

Det er nesten så man kan ønske at Hadia blir statsminister, slik at resten av folket med egne øyne vil se hvordan store deler av det muslimske samfunnet vil stå opp og kreve forandringer, for mange innvandrere er fortsatt ikke klar over hvordan er såkalt demokrati fungerer, og de tror en statsminister har mye mer makt enn det som er tilfelle.

At Hadia hadde blitt statsminister kunne faktisk trigget et slags opprør blant muslimer, slik at det Norske samfunnet for alvor hadde fått opp øynene og stopper enhver form for innvandring fra muslimske land slik at vi iallfall fikk stoppet det om ikke noe annet.

Tipper uansett Hadia også ser dette, og vil unngå å stille som kandidat til statsminister.
Redigert 03.05.2019 kl 13:34 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
03.05.2019 kl 14:32 1361

Kanskje ikke direkte rasist, men i neste innlegg skriver hun.

«Men hvis hun som muslim blir statsminister, kommer (det sosiale) presset på henne til å bli enormt fra de delene av det muslimske samfunn som ønsker islam og sharia i Norge, og det er flertallet av dem (artikkel for noen dager siden, husker ikke i farten hvor), og det er jo ikke så rart, for islam tåler ikke og aksepterer ikke annen kultur enn sin egen.»

Dett er meget nærme. Å påstå at at muslimene i Norge å bli styrt etter sharialover (kapping av fingre, piskeslag etc). Mener hun at alle muslimske land styret etter sharialover? Det vitner isåfall om en kunnskapsløshet som er skremmende:

Fra en kronikk i Aftenposten. En journalist og en historiker

«Dette er både sant og usant. De aller fleste muslimske land sluttet å bruke straffelovsdelen av sharia på 1800-tallet. Unntakene er Saudi-Arabia, Iran, Sudan, Afghanistan, Pakistan (som har gjort flere forsøk på en sharia-inspirert straffelov, ikke minst med en egen blasfemilov) og noen delstater i Nord-Nigeria.

De fleste muslimske lands straffelover er basert på det vestlige lovverket som kom med kolonimaktene, men den sosiale sharialovgivningen er i stor grad bevart, altså arve— og familierett, i de fleste land. Tyrkia er et unntak, og har bare sekulær lov.«

Fjordgubben
03.05.2019 kl 16:25 1347

Selv om mange muslimske land ikke praktiserer sharia er det likevel store spenninger innad i landene, der de mest ekstreme muslimene krever mer tilnærming til sharialover.

Det har da historisk sett vært nok spenninger i Europa som det er, med katolikker, protestanter, ulike politiske og kulturelle spenninger.

Å bringe islam inn som en ny eksplosiv ingrediens er regelrett galskap, noe mange forstår, men ikke mange nok.

Når muslimene når en andel av befolkningen på over 10% vil de begynne å kreve tilpasninger, og når de når over 30% vil de kreve selvstyre, egne områder etc etc.

Selvsagt vet vi jo ikke presis hva som vil skje, men å bare fortsette i samme spor og håpe på det beste er ikke noe annet enn gambling med dårlige odds.
Slettet bruker
03.05.2019 kl 16:52 1338

Humoristisk innlegg fra Flua, der! FYI så er islam ikke en rase, så du må nok nyansere litt. Islam er en politisk ideologi (i samrøre med en religion) som jeg tar avstand fra for siviliserte samfunn og som jeg ikke ønsker i mitt leveområde. Enkelte land har valgt det slik (les utviklet seg slik), og det må de gjerne for meg, men invader ikke vestlige land i den hensikt å innføre Islam her, for også vestlige mennesker har rett til egne territorier og egen kultur (hvite mann er tross alt verdens fåtalligste rase og må etter mitt syn ha litt vern).

Flua: "De aller fleste muslimske land sluttet å bruke straffelovsdelen av sharia på 1800-tallet. Unntakene er Saudi-Arabia, Iran, Sudan, Afghanistan, Pakistan." Tja, dermed har du vel også nevnt det grøvste av islamske stater...
SCK
03.05.2019 kl 20:14 1323

Morsom den med fluefiskerns oppramsing av land med shariapåvirkning, det er som Havfruen nevner - de fleste. Men Fluefiskeren er da såpass at han går lenger i oppramsing hva stater som har sharia som rettesnor, om enn ikke i deres strafferettspleie, slikt overføres gjerne til lokale krigsherrer og stammeledere.

Jeg ser ikke sharia som problem med det aller første. Problemet er all det søppelet vi importerer - var det 20 eller 30 tusen hvert bidige år?
Folk som har en helt annen agenda enn å ivareta og bygge samfunnet, det samfunnet vi kjenner fra før 1970.
Vi drukner i mennesklig søppel. De spres over hele landet, latterlige påfunn som Listhaugs siste om at de må erklære levesett etter vestlige standarder (les folkeskikk) anser de kun som bekreftelse på vestlig tafatthet. Og norsk naivitet. Er det noen som innbiller seg at galningene, som er like heite under panneluggen som ei kokeplate, vil te seg som et sivilisert menneske om noen skulle være så uheldig å tråkke de på tærne? F.eks.?

Det er kun èn ting som kunne hindret dritten her til lands, det ville vært å latt være den innvandringen vi har bedrevet - og bedriver.
Fluefiskeren
03.05.2019 kl 21:04 1315

Du slette tid. Her var visst både geografi- og religionskunnskapene fraværende. Det finnes en drøss flere muslimske land enn de jeg ramset opp. Skulle ikke tro at det var mulig med slik uvitenhet.

Synes dere bør gå å få refundert skolepengene. Dere kan umulig ha benyttet offentlige skoler med dette hatet til Staten som de fleste av de har. Derfor gå til privatskolene og krev pengene tilbake, men det gjelder også at man bør følge med i timen.Her er leksen til mandag:

Liste over muslimske land;

https://nn.m.wikipedia.org/wiki/Den_muslimske_verda
Redigert 03.05.2019 kl 21:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.05.2019 kl 21:05 1313



Islam er sterkt til stades og offisielt anerkjend i dei følgjande landa og områda:

Landa på Den arabiske halvøya: Saudi-Arabia, Yemen, Oman, Dei sameinte arabiske emirata, Kuwait.
Andre land i Vest-Asia: Irak, Iran.
Afrikas Horn: Somalia, Somaliland (de facto-stat), Eritrea, Etiopia, Djibouti og Sudan
Nord-Afrika: Marokko, Algerie, Tunisia, Libya, Egypt
Vest-Afrika: Mali, Senegal, Gambia, Guinea, Guinea-Bissau, Burkina Faso, Sierra Leone, Niger og Nigeria.
Land i Sentral-Asia: Afghanistan, Aserbajdsjan, Kasakhstan, Kirgisistan, Tadsjikistan, Turkmenistan, Usbekistan
Aust-Asia: Delar av Kina (Xinjiang, Ningxia og Qinghai)
Land i Sør-Asia og Indiahavet: Pakistan, Bangladesh, Komorane, Maldivane. India har også ein stor muslimsk minoritet.
Land i Søraust-Asia: Indonesia, Brunei og Malaysia
Sør-Europa: Albania, Bosnia og Herzegovina, Kosovo, Nord-Kypros og Tyrkia.
Aust-Europa: Delar av Russland (Nord-Kaukasus med Karatsjajevo-Tsjerkessia, Kabardino-Balkaria, Tatarstan, Basjkiria, Ingusjetia, Tsjetsjenia og Dagestan og Idel-Ural) og Ukraina (særleg Krimhalvøya)
Slettet bruker
03.05.2019 kl 21:06 1312

https://www.breitbart.com/europe/2019/05/03/mohammed-number-one-name-baby-boys-berlin-2018/
According to data released by the Gesellschaft für Deutsche Sprache (Society for the German Language), the most popular boy’s name for newborn babies in Berlin is Mohammed.

https://www.nettavisen.no/politikk/blodrode-muslimer/643981.html
https://www.dr.dk/nyheder/indland/muslimerne-i-danmark-stemmer-roedt

https://www.nettavisen.no/mener/jonas-gahr-store-star-stott-hos-de-muslimske-velgerne/3423296531.html
Redigert 03.05.2019 kl 21:08 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
03.05.2019 kl 22:18 1303

Du trenger da ikke å gå til Tyskland. Dette gjelder også Oslo.

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/mohammed-vanligste-navn-i-oslo-1.11898780

Det hører nå med til historien at førstefødte gutt skal hete det.
Slettet bruker
03.05.2019 kl 22:22 1300

Ja ISLAM følger de historiske islamske reglene for det og nå er MOHAMMAD størst her men det er bare begynnelsen, det er så altfor lite enda sier AP ISLAMLAT s0ta
Slettet bruker
08.05.2019 kl 20:03 1270

Ja kanskje hun er gravid. Her går det fort i svingene. Nå blir det giftemål.

https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/4qR6ag/Hadia-Tajik-og-Kristian-Skard-gifter-seg
Nuka
08.05.2019 kl 21:28 1263

Hvorfor i all verden skulle Norge bli enda mer muslimsk med Hadia Tajik som statsminister ? Ble Norge mer kristent under Bondevik ?
Slettet bruker
08.05.2019 kl 21:45 1257

Norge ble mer muslimsk under Bondevik. Hvorfor tror du Tadjik vil snu det?
Nuka
08.05.2019 kl 21:58 1253

Spiller det noen rolle hva statsministeren tror på ?
Slettet bruker
08.05.2019 kl 22:12 1248

Nå snakket vi om det at det blir mer muslimsk. Og det blir det. Du synes kanskje ikke det spiller noen rolle. Mer og mer og mer muslimsk.
Slettet bruker
09.05.2019 kl 22:00 1219

Jeg ønsket det og hun ble frisk.
Men jeg blir susen i øret av å høre på debatten
Redigert 09.05.2019 kl 22:01 Du må logge inn for å svare