Myrseth - Skjult .. Gjør meg rik

Slettet bruker
FINANS 29.04.2019 kl 16:37 1274

Stig Myrseth igjen i medias forside med skjult agenda. Gjør meg rik
Klart han spiller på anbefalinger. disse aksjene har han garantert kjøpt selv eller noen nært han slik at han kan anbefale Alle å kjøpe så han på sikt beriker seg
Fine greier sier jeg ...... Ikke rart man spyr av børs og måten ting fungere på
Myseth gjør ikke noe galt ..............følger bare et råttent regelverk det stinker av
ingen regulering av media eller finans nyheter nei
men bolig til normale folk skal reguleres

Fytte fan sier jeg
Redigert 21.01.2021 kl 02:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.04.2019 kl 18:49 1150

Jeg har påpekt det samme lenge, men fatter ikke at dette er lov.

For det første burde han IKKE ha anledning å eie det han anbefaler, hverken privat, eller hans arbeidsgiver, ei heller nærtstående.
Dernest burde samtlige ansatte i Finansavisen, Hegnar online og nærstående ha karantene i samme aksjer.

Det burde vert regulert, for her tror jeg noen sitter fullastet før anbefalingene kommer, og de selger når andre kjøper.

Kan ikke fatte at dette er innenfor.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 02:33 Du må logge inn for å svare
Skogsmaur
29.04.2019 kl 19:07 1119

Dere har helt klart noen poenger. Dette er dog vanskelig å komme rundt og hver enkelt må heller forsøke tolke etter beste evne selv. Fullt mulig å vinne over disse og slå systemet. Lett er det likevel ikke. Da er man tilbake til at ingenting kommer gratis og man må jobbe for å slå systemet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:33 Du må logge inn for å svare
HP17
29.04.2019 kl 20:29 1055

Helt enig. Utrolig at ikke myndighetene gjør noen enkle grep her.
Redigert 21.01.2021 kl 02:33 Du må logge inn for å svare
Jonky
30.04.2019 kl 00:21 945

Det er ganske ille ja. Privateide børsen tok bort meglerstatistikken også så vi får ikke se at dem selger etter anbefalingene eller motsatt. Så nylig at aksjebeholdningen min og alles ligger fritt på diverse nettsider etter nye transparensregler. Jeg skrev litt med finansdepartementet for noen år siden for å påpeke noe av dette, men måtte gi opp. De har ikke snøring eller så er de medspillere, de har nok ikke har snøring om hva som skjer. Bestillingsartikler i hele finansmedia for tiden. Det er vel bare å gjøre motsatt av hva dem sier dog. Systemet deres er avhengig av stadige tilskudd av nye dumme penger og det er dessverre bare en naturlig gode for dem som aldri tar slutt. Noen ganger anbefaler de jammen meg freidig også stoploss nivå så de kan stille maskinene til å handle ned dit til for å plukke aksjer. Håper folket aldri setter stoploss og tror det har blitt mindre av dette. Vi ee ikke så dumme. Har også vært inne på tanken om det faktisk kan være informasjonsutveksling banker og meglerhus imellom. 2/3 av all handel er roboter i dag med null kurtasje. Er det et rettferdig marked? Vi trenger regulering for å få et fundamentalt marked tilbake. Forøvrig gjør jeg det nokså godt i markedet men det er stygt å se på.
Redigert 21.01.2021 kl 02:33 Du må logge inn for å svare
Skogsmaur
30.04.2019 kl 00:30 932

Begynn å les spillteori.
Redigert 21.01.2021 kl 02:33 Du må logge inn for å svare