Frp vil ha dobbelt straff for østkantslubberter

even25
FRP 30.04.2019 kl 18:52 1666

Frps Sylvi Listhaug vil ha dobbelt straff for kriminalitet blant oss østkantslubberter.

For balansens skyld vil det bli dobbelt straff for økonomisk kriminalitet i Tjuvholmen-Aker Brygge-arkipelet; noe de sliter tungt med på de kanter.

Heia Frp, partiet for folk flest. I alle fall for noen av dem.
Redigert 30.04.2019 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2019 kl 19:13 1282

Hei Even/folkens:))

Og...tiltaket om dobbel og rask straff for gjengkriminelle har vært på prøve i utsatte områder i Danmark med svært lovende resultater for folk flest - at du ikke forstår slike sammenhenger, men prøver å spille tomsing kortet med henvisning til hvitsnipp kriminalitet sier det meste - hvor mange vanlige innbyggere føler utrygghet på grunn av hvitsnipp forbryter tror du...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
30.04.2019 kl 19:22 1278

Og ikke minst nærmer det seg valg og de snuste på tretallet i Oslo. Da blir de sempestrenge mot muslimer. En stund.
Slettet bruker
30.04.2019 kl 19:31 1272

Hei Zoten/folkens:))

Og...merkelig Poll Pott logikk, Zoten - hvis det er for å kapre stemmer burde "znillizme kortet og kom til oss muslimer" blitt kastet - da har du boltreplass og full støtte i MSM, biskopkollegiet, ARK og de 33% av nyankomne Araberne + medløperne i Oslo, vettu...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
30.04.2019 kl 20:25 1260

Da var det gøy å høre Dax 18 idag. Vår sparkede justisminister Lysende Sol er ute med et knallforslag som skal trygge oss stakkars Oslo-boere. Forslaget skal etterhvert behandles i eget parti før det eventuelt skal nedstemmes i Stortinget fordi det er for teit. De jobber med det, som hun sa. I mellomtiden fortsetter den femte(?) justisministeren fra hennes eget parti formodentlig med å spise snitter og sitte med beina på bordet. Ikke rart de er nede på tre prosent, som SV-damen sa.
Slettet bruker
30.04.2019 kl 20:38 1256

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - "vi" skal innføre Islam light så fort som mulig , Zoten - da får "vi" i alle fall forbud mot hijab, burka og andre kvinneundertrykkende plagg prompte, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
ladaen7,30
30.04.2019 kl 21:22 1242

Å få innført dobbel straff for en gruppe og ikke andre kan de bare glemme, men å avslutte dette tullet med gedigne rabatter for de som er gjengangere skulle man tro var en enkel sak å innføre.
Men det er det altså ikke.
Ran en pensjonist å få to gratis liksom, håpløst system.
Slettet bruker
30.04.2019 kl 21:34 1239

Jeg zappet litt rundt og havnet midt i denne debatten. Barnehagenivå som vanlig, «dere sa ditt» og «dere gjorde datt»

Og til opplysning MÅ man ikke være enig i absolutt alt bare fordi det kommer fra Partiet. Dette forslaget er helt molbo. Men SV tanta satt bare og rørte hun også. Litt av en gjeng vi har å velge mellom.
Slettet bruker
30.04.2019 kl 23:54 1220

Etter at alle rasismekortene er trukket for statskanalens løgner, måtte NRK dementere i Kveldsnytt - det er området kriminaliteten er begått og ikke området den kriminelle kommer fra som skal avgjøre. Det er da sannelig ingen dum idé å utpeke sårbare områder der det begås mye kriminalitet og tilføre skjerpet straff.
Zorin
01.05.2019 kl 00:01 1217

Jeg vil ha x10 straff for alle som er på Resett og Document. De har vist en tilbøyning til hat i kommentarfeltene.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 00:15 1334

Det gis ikke straff når intet straffbart forhold foreligger! Drømmeren Zorin anbefales å ta et grunnkurs i strafferett!
Betonghue
01.05.2019 kl 00:15 1332

Islam og det innpakkede og skjørtekledde søppelfolket har ingen tilhørighet eller lojalitet til det norske samfunn ! Pumktum.
Dommer hjelper faen så lite - utvisning fungerer, er du ikke innstilt på å bidra i det hele tatt - som muslimfaenskapet - Ut, til helvete UUUT av mitt land !!
polemiker
01.05.2019 kl 01:03 1324

Har selv vokst opp i et relativt belastet miljø og hvor flere av mine barndomsvenner bukket under pga. rus, heroin og senere OD. Har selv aldri brukt drugs, men satset mer på idrett og kampsport. Grunnet det sistnevnte vet jeg av erfaring at vold av og til kan være svært effektivt. Soten og andre sosialister har innprentet samfunnet at "vold løser ingen problemer", men det er definitivt feil!

Vold avler vold kun når det føles urettferdig eller ikke står i forhold til ugjerningen folk føler de har begått. Jeg har "forsket" på dette og er rimelig sikker på at dette stemmer. Et par ganger gikk jeg for langt og måtte deale med konsekvensene av det i lang tid etterpå. Fant derfor fort ut at det gjaldt å besinne seg og gi kun tilstrekkelig juling. Litt "øye for øye" tankegang. Det funket bra og folk aksepterte det uten at man prøvde seg på hevneaksjoner. Hemligheten var da å la folk føle at de tross alt slapp grisebillig unna.

Jeg begynte å banke opp folk som beviselig fortjente det, men ble etter kort tid kastet ut av klubben jeg trente i. Fortsatte alikevel med dette i flere år etterpå. Grunnen til at jeg er sikker på at "forskningen" lykkes er at jeg i ettertid har blitt kontaktet av rekke av mine "offere" og som har gitt meg vannvittige positive tilbakemeldinger. Det at de fikk seg en på tryne, fikk dem til å tenke seg litt om å bryte det mønsteret de var inne i. For flere av dem ble dette et vendepunkt. Nå så må folk begå hundrevis av brekk og kriminelle handlinger og først da få sone nok år i fengsel slik at de skal få et "vendepunkt".

Psykologer nå til dags er tilnærmet ubrukelig og er oppfostret i sosialistskolene, men noen av de mer reflekterte vet at den beste måten å håndtere f.eks. krakilske personer er å klappe til dem kraftig med flat hånd. Det er ikke nødvendig at ting eskalerer og at de skader seg selv eller andre. Dette kan også fungere på folk i alkoholrus.

Noen burde kanskje spørre seg hvorfor ikke de har de samme problemer med muslimer i muslimske land? Er ikke mye vi kan lære av muslimske land, men en ting har faktisk mer erfaring med enn oss, og det er hvordan man skal håndtere muslimske kriminelle. Er ikke noen tilhenger av hverken avkappede hoder, lemmer eller ofentlig pisking, men noe kan man lære.
Betonghue
01.05.2019 kl 01:19 1318

Mye bra her ! Har selv hatt fornøyelsen av å kviste en muslimfaen som forsøkte seg på en norsk ungjente - etter mørkets frembrudd! Berikende! Got It?
Slettet bruker
01.05.2019 kl 01:48 1316

Noe av det jeg beundrer MEST er prinippfastheten innen banking. At det er så streng indre justis at uskyldige blir holdt utenfor. Jeg synes de tankene er fine og jeg slår til med terningkast 5.

Samtidig er jeg redd at hvis jeg styrte et land fullt av muslimer, da må jeg spørre meg om jeg ikke burde funnet opp islam med sharia og hele pakken. På en rar måte virker det som om muslimer trenger islam fordi alle trenger bank. Jeg tror derfor norge kommer til å trenge mye islam i fremtiden. Kanskje en vakker dag kommer vi til å takke jonashadji for å ha trent oss opp. Bankers!
#islamtakkjaAP
polemiker
01.05.2019 kl 01:58 1316

Bra observasjon Pepper,

Skal man håndtere uintegrerte muslimer kreves det noe annet enn en sosialdemokratisk lovgivning, rettsapparat og politi. Skjer ikke det, vil samfunnet forvitre og ende i anarki. All historikk, statistikk og empipri tilsier det!
Redigert 01.05.2019 kl 01:59 Du må logge inn for å svare
Betonghue
01.05.2019 kl 02:53 1306

For å presisere en smule; Vi snakker ikke uintergrerte, vi snakker uintegrerbare - helvetes muslimsvin !!
FORBY Islam !
Slettet bruker
01.05.2019 kl 03:22 1301

Strengere straffer kan virke, spesielt hvis det kombineres med umiddelbar fengsling, dom, og soning. Dette er USA et godt eksempel på, de reduserte kriminaliteten med opptil 90% enkelte steder.

Hovedproblemet i Norge er at det tar alt for lang tid fra lovbruddet begås til straffen må sones. Kriminelle slippes rett ut igjen etter avhør, og det tar ofte over ett år før saken kommer opp i rettssystemet. Hvis de hadde fått dom og straff umiddelbart etter pågripelsen ville de ikke fått mulighet til å gjøre flere lovbrudd og straffen ville oppleves som mer relatert til det ferske lovbruddet.

Politiet får allerede alt for mye penger, men de brukes helt feil. Der som i politikken har polititoppene mer enn nok med interne maktkamper og sin egen karrierebygging. Den opprinnelige intensjonen med et statlig politi, og hva primæroppgavene egentlig er, ser ut til å være glemt. Nærpolitireformen (orwelliansk nytale) ser også ut til å bli den fiaskoen normal fornuft tilsa at den ville bli, men de stod på sitt og kommer nok til å fortsette å stå på sitt, selv om alle skjønner at det var et feilgrep å nedlegge de lokale lensmannskontorene.

Karrierepolitikere og karrierebyråkrater innrømmer aldri feil, selv om de skjønner at de har gjort feil, og uansett hvor skadelig det måtte være for landet. Karrieren betyr mest, og alle politikere tror det er skadelig for karrieren å innrømme feil. Legg merke til at Trump som kommer fra det private næringslivet har en helt annen innstilling. Han snur rett som det er fordi han hele tiden går etter det han tror vil gi best resultater for landet. I næringslivet kan man nemlig ikke tviholde på idiotiske beslutninger bare for å få rett, det går i såfall hardt ut over ens egen lommebok, og ender til slutt med konkurs.

Når det gjelder dette forslaget fra FrP så tror jeg det kommer kun for å få stemmer, det var også ganske tydelig i debatten at Sylvi ikke hadde særlig tro på dette selv. Hun forsvarte det halvhjertet på autopilot. Jeg tenker at kriminelle bare kan flytte aktiviteten sin noen kilometer og dermed oppnå lavere straff hvis de blir tatt, og hva med de som overfallsvoldtas, ranes, eller overfalles rett utenfor «grensen», tror du de og deres familie opplever det som rettferdig at gjerningspersonene skal få halv straff bare fordi det skjedde 10 meter fra «grensen»?

Inntil noen kommer med bedre argumenter her så fastholder jeg at dette er et molbo forslag. Et halvhjertet forsøk på populisme som kun de største tilbederne av Partiet faller for.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 03:56 1298

Motargumentene fra SV tanta var like idiotiske. Samme gnålet som SV, AP, og resten av surrehuene har kommet med de siste 30 årene, mer politi = mer penger = mer skatt = mer overflytting av makt og verdier fra folket til staten. Politiet har mer enn nok penger som brukes helt feil og den norske statsmakten er allerede alt for stor. Jo mer penger de får og jo større de blir, jo mindre får vi igjen for skattepengene.

Det norske folket betaler lønna deres og da skal vi ha et system som fungerer. Hvis ikke kan vi legge ned hele politiet og finne private løsninger som vil være mye bedre og billigere. Hva skal vi med et politi som henlegger alt vi anmelder og nærmest latterliggjør folk? Hva skal vi med et politi som slipper kriminelle rett ut igjen etter et avhør? Hva skal vi med et politi som gjemmer seg i buskene med laser for å ta lovlydige borgere som kjører noen km/t for fort? Hva skal vi med et politi som er mest opptatt av å bøtelegge vanlige folk og nærmest fungerer som pengeinnkrever for staten?

Hallo. Det er vi som betaler lønna deres.

Når skal vi få en norsk Trump som setter landet og folket foran sin egen karriere. En som ikke er redd for å innrømme feil hvis det gavner landet. En som bruker fornuft og er effektiv?

Fornuftig politikk som virker er:

Avhør-> glattcelle over natten-> rettsak dagen etter-> rett på soning.

Gjeninnføring av grensekontroll. Utvisning av kriminelle utlendinger.

Men hva skjer i praksis? Jo alle verdens kriminelle kan fritt kjøre over grensa. Krigsforbrytere, drapsmenn og terrorister kan bare kaste passet sitt og få asyl med gratis leilighet og trygd.

Nå skal vi sikkert ta inn IS kvinner og barn også, sånn for å gjøre galskapen komplett. Barna er liksom «norske».

For et molboland. Og etter denne debatten så ble jeg ennå mer overbevist om at det ikke løser noe som helst å stemme FrP heller. Det norske «demokratiet» er bare et teater. Det består av én dag hvert fjerde år, hvor du fritt kan velge mellom sosialist-lag A eller B.

Jeg må si jeg skjønner de som nå skal stemme på «nei til bompenger». Kanskje jeg burde stemme for første gang jeg også, vi får se. Det blir i så fall IKKE på FrP eller noen av de andre sosialistene/kommunistene. Det må bli «nei til bompenger» eller Liberalistene.
Redigert 01.05.2019 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
ArneB 5.0
01.05.2019 kl 07:57 1282

Dobbel straffeskatt for å fuske med selvangivelsen for alle i feks Oslo 2, 3, 7 og 8. Postnummer 1300 og opp straffes i tillegg med pisking. At tidligere justisminister er så dårlig informert om vårt straffesystem er bare slik vi er vant til. De sier dobbel straff, men mener straffeskjerpelse. Det har de alltid ment, men kan ikke vise til at dette gir resultater. Partiet har vel snart hatt et tosifret antall justisministre og fortsatt reiser de bort felleskassa vår på valgturnéer til våre naboland. Ellers viser jeg gjerne til § 79 i Straffeloven. Frp, partiet for fjols som liker å sparke inn åpne dører!
Cortex
01.05.2019 kl 08:17 1276

Et lovbrudd må selvsagt være like alvorlig uansett hvor i landet det begås!
Det er useriøst å rangere straffenivået etter geografi.At Oslo har store og voksende
problemer med innvandrere generelt og de unge kriminelle spesielt er ingen nyhet.
Dette er problemer som må løses ved straffeskjerping,senket kriminell lavalder og
nulltoleranse og ikke økt straffenivå basert på i hvilken bydel ellers like lovbrudd begås.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 08:46 1269

Hei folkens:))

Og...da henter vi frem litt informasjon fra det sosialistisk styrte Danmark - zånn for ordens skyld og for at radizzene kan skyte på den rette pianisten. - i de blindes rike er den enøyde konge..ZnageZz....


Dobbelt straf for visse typer af kriminalitet
begået i ghettoområder bliver en del af regeringens ghettopakke, oplyser justitsminister Søren Pape Poulsen (K) til Berlingske.
Hvilke typer af kriminalitet, der skal straffes dobbelt så hårdt, er tilsyneladende endnu ikke lagt fast. Det skal fastlægges i forbindelse med det tilhørende lovgivningsarbejde i Folketinget.
Regeringen vil ikke selv udpege de områder, der fremover skal være særlige strafzoner, hvor forbrydelser straffes ekstra hårdt.
Det skal være op til den enkelte politimester at beslutte, hvornår og hvor de skærpede strafzoner skal oprettes, oplyser Berlingske.
Men justitsministeren peger dog på nogle af de typer af kriminalitet, som regeringen ønsker straffet hårdere for at bekæmpe parallelsamfund i ghettoer.
https://www.information.dk/telegram/2018/02/regeringen-oensker-dobbelt-straf-ghettoomraader

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
01.05.2019 kl 10:01 1254

Helt enig,det som det hele går ut på er,mest mulig penger i statskassen,for minst mulig bråk og arbeid,samt for guds skyld ikke gi en "giro" til en som ikke er betalingsdyktig,han må jo sitte inne for å gjøre opp boten,fengselsopphold koster staten penger. Har sett mange eksempler på dette,tror politiadvokatene sjekker opp inntekt/formue før straffen utmåles(da tenker jeg ikke på fyllekjøring,som blir straffet med bot utifra inntekt). Det kan også virke som om enkelte innen politietaten jobber på provisjonsbasis,ivrigheten tar totalt overhånd,selv i fritiden oppfører enkelte seg som Gestapo.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 10:24 1237

I kommentarfeltet på Resett var det en som påpekte at resten av partiprogrammet til «Nei til bompenger» minner mest om SV og Rødt. Jeg fant et historisk program her:

https://www.neitilmerbompenger.no/wp-content/uploads/2015/07/Kortversjon-Partiprogram-2015-2019.pdf

Det er dermed ikke noe alternativ for meg det heller. Da står jeg igjen med to alternativer: Liberalistene, eller sofaen (som vanlig).

Selv med alle de nye partiene som popper opp nå er altså Liberalistene fremdeles Norges eneste høyreparti.
Redigert 01.05.2019 kl 10:27 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
01.05.2019 kl 10:41 1233

Jeg begynte å banke opp folk som beviselig fortjente det, men ble etter kort tid kastet ut av klubben jeg trente i. Fortsatte alikevel med dette i flere år etterpå.





Håper dette innlegget bare var en håpløs dårlig ordlegging, hvis ikke ser det ut for at du fullstendig har misforstått ordet "selvforsvarsteknikk". Man begynner ikke å banke opp folk fordi man er medlem i en bokseklubb kareteklubb eller andre klubber.
Kjenner flere som er boksere og andre som har "svart belte", men ingen av disse driver og banker folk i opplæringsøymed, de rett og slett unngår bråk.

Det er en grunn til at folk blir kastet ut av slike klubber om de feks får voldsdommer på seg, og slik må det være.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 10:44 1231

Det er da ikke rart. Det er jo sosialisme å mene at staten skal ta alle utgifter ved infrastruktur bygging.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 10:50 1229

"Jeg begynte å banke opp folk som beviselig fortjente det, men ble etter kort tid kastet ut av klubben jeg trente i."

Dexter light?
Slettet bruker
01.05.2019 kl 10:56 1222

Staten skal ta alle kostnader? Hvor tror du egentlig staten får pengene sine fra?

Staten har da ingen penger bortsett fra de som tas fra innbyggerne. 1370 milliarder i året nå, og alltid økende. Det tilsvarer over kr 900.000.- pr sysselsatt i privateide bedrifter.

Som selverklært høyremann kunne du hatt godt av å lese litt om ekte høyrepolitikk, si fra hvis du er interessert så skal du få linker av meg.
Redigert 01.05.2019 kl 10:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2019 kl 11:01 1220

Når det gjelder bompenger er denne interessant å filosofere litt over:

Artikkel 13.
1. Enhver har rett til å bevege seg fritt og til fritt å velge oppholdssted innenfor en stats grenser.

Fra FNs menneskerettigheter.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 11:03 1218

Disse er også interessante når vi skal skattlegges for å kjøre frem og tilbake til vår 70-80% beskattede arbeidsplass i vår moms, årsavgifts, og engangsavgiftsbelagte bil med 70% beskattet bensin på tanken:

Artikkel 3.
Enhver har rett til liv, frihet og personlig sikkerhet.

Artikkel 4.
Ingen må holdes i slaveri eller trelldom. Slaveri og slavehandel i alle former er forbudt.
Redigert 01.05.2019 kl 11:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2019 kl 11:08 1214

Dette med slaveri er interessant for hvor går egentlig grensen mellom å være fri og å være slave?

Null lønn og gratis mat og bopel er jo slaveri. Men når vi får lønn og selv må dekke kost og losji, er det da ikke mulig å være en slave, uansett hvor høy skatten blir?
Slettet bruker
01.05.2019 kl 11:13 1213

Siden jeg først har menneskerettighetene fremme her så må jeg bare nevne denne også, men da skal jeg slutte å avspore:

Artikkel 17.
1. Enhver har rett til å eie eiendom, alene eller sammen med andre.
2. Ingen må vilkårlig fratas sin eiendom.

Hvordan kan formueskatt og eiendomsskatt forsvares?

Problemet er at vi ikke har oppegående politikere lenger. De er fullstendig indoktrinert i et ulogisk system og derfor er de også flinke dobbelttenkere og nytalere.

PS: statsbudsjettet høres jo ut som noe veldig avanserte greier, men det fungerer egentlig sånn:

«Oi, har vi brukt SÅ mye penger! Hvor kan vi hente inn det uten å skape for mye oppstyr?»
Redigert 01.05.2019 kl 11:21 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
01.05.2019 kl 11:14 1212

De fleste er jo enig i at dette var et håpløst forslag som aldri vil se dagens lys.
Du viser til straffeloven og den er sikkert grei nok om man bare benyttet seg av den. Det virker nesten som at det er økonomiske årsaker til at de bedriver et usedvanlig raust rabattsystem ved forbrytelser som fører til fengselsstraff, å ha folk i fengsel koster enormt med penger. Men om det er en økonomisk gevinst kan jeg aldri tenke meg i det lange løp.

Og slik som denne Smurfen i de rødgrønne som slapp ut en rekke innsatte for å få ned soningskøene er jo en skikkelig skivebom, selv om jeg i utgangspunktet er imot fengselsstraffer da det ofte gjør folk enda mer kriminelle. Men det er vel den eneste måten å straffe de verste forbryterne på.
Folk med over 100 hytteinnbrudd er jo så vidt innenfor murene i forhold til hva de har bedrevet.

Kjøp to og få en gratis er jo en særdeles lite fornuftig måte å drive på, om man ikke jobber på Elkjøp da. Hva er preventivt med et slikt system, det er jo bare å holde på da det virker som at du raskt kommer opp i maksstraff og deretter er det "gratis".

Når det derimot gjelder bøter så har jeg aldri hørt om rabatter, kjører du på rødt lys så får du 4000 i bot (eller hva det nå koster) men kjører du på to røde så får du 8000. Slik skulle det kanskje vært med fengselsstraffer også? Får du 1 år for noe så får du automatisk 2 og ikke 1,2 år slik som idag om du gjentar øvelsen osv.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 11:24 1208

Viktigst av alt: straffen må komme umiddelbart, ikke etter 1-2 år. Det fungerte strålende i USA og vil gjøre det her også.
Zorin
01.05.2019 kl 12:17 1192

1. Norge har vi religionsfrihet og Islam er en religion. Ergo så er Norge også for muslimer. Og buddister. Og satanister. Og ateister. osv. Og kalle dem muslimfaenskap er faktisk det som kan komme nær hat og trakassering. Så lenge de ikke forbryter seg, så har faktisk de den samme retten som resten av landet til å tro på det de vil og gjøre det de vil. Det at du ikke liker det, er revende likegyldig. Min mor likte ikke at jeg hengte opp Samantha Fox på gutterommet mitt i tenårene, men måtte værsågod finne seg i det og farget hår osv. (Jeg aksepterte likevel hennes veto på tatoering og piercing. så hun vant noen seire også. Heldigivs..)
2. Hvis vi snakker om tradisjoner, så skal du ikke mange årene tilbake i tid for vide skjørt også var vanlig her i landet. Gå til 30-årene og du fant kvinner både med skjørt og tørkle på hodet. Både min mormor og morfar brukte tørkle på hodet og vide skjørt. Det var vanlig på landsbygda på den tiden. Selv om tidene forander seg, hvem er vi som skal fortelle noen hva de skal og ikke skal bruke? Burka kan vi enes om er svineri, men vide skjørt? Hijab/tørkle? Som sagt, det er lange tradisjoner for det her i landet også. Digresjon: Husker selv når jeg vokste opp i Hippietiden på 60 og 70 tallet. Farget hår, vide bukser og klær med rysjer osv. Deretter kom jo heavy metal tiden med skinnjakker eller dongrijakker med pålimte Iron Maiden ryggmerker med Eddy. Fortsatt farget år og punk. Ikke bli din egen far og mor som skal fortelle andre hvordan de skal leve livene sine!


Redigert 01.05.2019 kl 12:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2019 kl 13:09 1187

Forstår du ikke hva jeg skriver?

Staten tar allerede inn over kr 900.000.- i skatt og avgift pr sysselsatt i privateide bedrifter. Problemet er altså ikke at inntektssiden i budsjettet er for liten, den er allerede alt for stor for å dekke den vanvittige sløsingen som vises i utgiftssiden.
Redigert 01.05.2019 kl 13:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2019 kl 13:16 1186

Hei Zorin/folkens:))

Og...merkelig sammenlikning - kan ikke huske å ha lest at Samantha Fox vil drepe alle vantro og kappe hendene av de som nasker en sjokolade...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 01.05.2019 kl 13:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2019 kl 13:22 1185

"den er allerede alt for stor for å dekke den vanvittige sløsingen som vises i utgiftssiden."
Men det du foreslår vil jo øke utgiftene til staten. Er ikke ideen med liten stat at kostnader skal taes av den enkelte innbygger enten det gjelder privatisering av helsevesen eller bygging av infrastruktur.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 13:23 1184

"kan ikke huske å ha lest at Samantha Fox vil drepe alle vantro og kappe hendene av de som nasker en sjokolade"

Sharia-Kalle?
Sotah
01.05.2019 kl 13:28 1180

Så ligger det vel litt i navnet at det er vanskelig å trenge gjennom hos betong? Forumets mest krakilske og opphavet til ikke et eneste drivverdig forslag hittil i år. Men han må også få være med og leke litt.