FUNCOM Gold er 2 dager unna

Slettet bruker
FUNCOM 08.02.2018 kl 00:31 2749

http://steamcommunity.com/gid/103582791454820402/announcements/detail/1674646634462219472

"Good afternoon, great and shimmying heartbubbles!

We're still crunching and working overtime in order to get everything submitted for the Gold Build deadline. It's just a couple of days away! Bugs are being fixed, gameplay is being tweaked and content is being added on an almost constant basis.

As mentioned in previous newsletters, the Gold Build is what's making it onto the discs you can buy in stores. Just because we're submitting a Gold Build does not mean our work is done once we've submitted. We still need to patch Update 32 to Xbox, which we hope to do in March at the earliest, and we will also patch the new combat system to Testlive, aiming for mid-February. On launch-day there will be a patch including the Jungle, Volcano, additional features and plenty of bug fixes."

Det braker løs mid February på steam. Jeg tror det kan være lurt å følge med i tiden fremover nå. Nå nærmer det seg en massiv oppdatering. Vi nærmer oss launch.
Redigert 18.01.2021 kl 23:09 Du må logge inn for å svare
Sente
08.02.2018 kl 07:12 2673

5 tråder faktisk, var du litt ivrig i natt? :)

De burde utsatt en måned eller to, fått testet all ny content på test live, før de lager Gold discene. Da får dem uten Internett et godt og testet spill, fremfor Funcom's vanlig kvalitet. Er ikke dette litt av poenget med early access perioden?
Slettet bruker
08.02.2018 kl 08:59 2564

Er vel forståelig nervøs, aksjen var jo etter sigende inne i et sterkt rally, selv når den sank 10% til under emi kurs på et par dager. Har vel veldig, veldig, veldig lyst til å ha den så høyt som mulig før Q4.

Men altså når det gjelder Gold Build - Har ingenting å si når de gjør dette ferdig. Det er 3 måneder med utvikling, bugfixing og content updates igjen, selvfølgelig blir Day 1 patchen enorm. Men de får jo ihvertfall på PS4 ordnet det sånn at du kan ikke starte spillet uten å oppdatere, så det er jo bra.
Sente
08.02.2018 kl 10:22 2496

"Men de får jo ihvertfall på PS4 ordnet det sånn at du kan ikke starte spillet uten å oppdatere"
Er du sikker på dette? Jeg trodde PS4 ikke trengte Internett tilkobling, så da må/burde alle spill kunne kjøpes og spilles uten Internett. (så lenge de ikke er rene online spill da, som CE ikke er.)

Var en stor debatt når Xbox one ble presentert at den krevde Internett kobling minst 1 gang i døgnet, men MS gikk bort fra dette etter Sony kom og så deres konsoll aldri trengte Internett. Xbox gikk da over til at Internett kreves for første gang oppsett ved kjøp, men ikke etter.
Slettet bruker
08.02.2018 kl 10:28 2492

Er nå sånn det er for meg, har ikke sett noen mulighet til å hoppe over dette når jeg starter et nytt spill på PS4. Men hva så, du vil vel ikke spille med bugs og manglende content uansett. At folk liksom ikke har internett til å få lastet ned denne patchen er jo irrelevant i dag. Var irrelevant allerede for 5 år siden.

Red: Er mulig du kommer utenom dette dersom PS4 ikke er tilkoblet nettet når du installerer spillet. Absolutt ikke sikker, men det er jo mulig.
Redigert 08.02.2018 kl 10:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.02.2018 kl 08:21 2282

Funcom tror jeg blir en fin aksje å være i tiden fremover.

Mye overpriset på Oslo børs nå.. Mens lille FUNCOM har dobblinger å gjøre unna.
solid1
09.02.2018 kl 09:35 2199

(postet først i feil tråd)

Tror også danne kan komme kraftig i ettermiddag.
Ikke spesielt på grunn av nyheter, men i hovedsak på grunn av urolighetene i de fleste bransjer.

Funcom (tross sin noe urolige fortid) kan av mange sees på som en trygg havn.
Dersom vi se noen større handler til lav kurs i formiddag, kan dette love godt for både ettermiddag og kommende uker.
Mulig du har rett (også ?) denne gang Bagger. Lykke til.