***ARK*** LØY OM LISTHAUG PRIME TIME - MÅTTE BEKLAGE BIG TIME

Slettet bruker
01.05.2019 kl 10:32 616

Hei folkens:))


Og...ARK er så full av hat mot den tidligere Justisministeren at de like godt tok en fake News i dagsrevyen prime time for sakens og fordummingens skyld - men de ble avkledd, tatt med buksene ned og måtte beklage i Kveldsnytt...ZnageZz....


NRK lyver om Listhaugs dobbeltstraff-forslag. Helgheim: – Tar fake news til et nytt nivå
NRK har ingen sperrer når det gjelder å stemple og diskreditere FrP og Listhaug. Det er likevel ikke ofte Dagsrevyen serverer loddrett løgn, som man gjorde tirsdag.
– Dette er det mest hårreisende makkverket jeg noen gang har sett av NRK, tordner Jon Helgheim.
Et utvalg i Fremskrittspartiet har foreslått dobbel straff for kriminalitet som begås i «særlig utsatte» områder. Er den kriminelle i tillegg medlem av en gjeng, skal vedkommende få firedobbel straff.
Fremskrittspartiets innvandrings- og integreringsutvalgs mandat var å finne nye løsninger. Og det har man gjort. Utvalget legger frem sin første rapport på helgens landsmøte. Sylvi Listhaug leder utvalget, og hun og Helgheim har hentet inspirasjon fra Danmark
«Et utvalg i partiet vil at straffen for et lovbrudd skal være avhengig av hvor du bor», begynte Tom Nilssen.
«Ja, Sylvi Listhaug mener at de som bor i det partiet kaller ‘belastede områder’ skal få dobbelt så streng straff som de som bor andre steder», fulgte Nina Owing opp.
«Jeg kan ikke tro … Jeg tror det er fleip. Det høres ut som noe gammel østblokk-greier!» sier en Holmlia-beboer.
«Men det er hverken fleip eller østblokk – det er FrP som snart har landsmøte», messer reporter Cato Husabø Fossen, og slik oppnår han effekten: Dårlig spøk, den gamle østblokken, og FrP. Poenget hans er tydelig: Det er ikke lett å se forskjell.
Det er utdriting som våpen.
Det er bare et bittelite problem: Det er ikke sant.
Det er løgn.
Ingen har foreslått at postnummeret ditt skal avgjøre hvilken straff du får. Ikke Sylvi Listhaug, ikke FrP. Ingen.
– Et hårreisende makkverk
Jon Helgheim, FrPs innvandringspolitiske talsmann og medlem av innvandringsutvalget, er rasende:
– Dette er det mest hårreisende makkverket jeg noen gang har sett av NRK. Sylvi og jeg har vært krystallklare på at forslaget om dobbel straff ikke har noe med hvor du bor å gjøre, det er utelukkende hvor kriminaliteten begås, skriver han sent tirsdag kveld på egen facebookside.
https://www.document.no/2019/05/01/nrk-lyver-om-listhaugs-dobbeltstraff-forslag-helgheim-tar-fake-news-til-et-nytt-niva/


-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 01.05.2019 kl 10:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2019 kl 10:46 609

Jeg varslet om løgnen på den andre tråden etter Kveldsnytt allerede i går kveld.

Ikke bare løy NRK i prime-time sendingene, men de fikk flere mennesker fra Oslo Øst i intervju til å svare (negativt) på forslaget - som altså var en løgn NRK serverte sine intervjuobjekter rett i trynet!

Det er ikke første gang NRK juger i propagandaøyemed og konstruerer reportasjer fordi de synes "saka" fortjener det:
Romkvinnen fra Bergen fengsel som NRK bevisst fremstilte som en stakkars butikknasker som hadde fått 3 års fengsel i slemme Norge, mens de tiet om at kvinnen hadde solgt sin 13 år gamle datter for sex.
En annen sak som åpent er innrømmet av kringkastingssjefen og NRK's styreleder, er at Trump ikke skal dekkes rimelig og fair fordi han står for (etter deres SV-mening) de gale holdningene.
Tenk litt over hvor sjokkerende dette er!

Enda mer sjokkerende er at en borgelig regjering ga nytt åremål til en kringkastingssjef som har slike alvorlige blemmer i bagasjen!
Redigert 01.05.2019 kl 10:47 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
01.05.2019 kl 10:53 600

Dessverre er det ingen grunn til å bli overrasket over noen av disse 3 eksemplene. Det viser bare et lite bilde av hva MSM står for og driver med.
De er ingen fjerde statsmakt, men en politisk samling med sterk slagside

RR
Slettet bruker
01.05.2019 kl 11:42 587

Burde kanskje heller gå for ingen strafferabatt i disse områdene, resultatet ville da bli det samme. Når det er sagt må Frp gå hardere inn for privatisering av NRK, nå misser de sporten også, som er det eneste jeg ser der.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 12:58 570

Vi kan ikke ha et statsmonopol som skal drive med løgner for arbeiderpartipolitik-tjenester.
Se å få lagt ned NRK, så kan journalistene der lyve for hverandre som før i sine egne organer.
Slettet bruker
01.05.2019 kl 13:00 569

Sporten finner andre kanaler, det er god seertilslutning og ikke vanskelig å drive.
balder72
01.05.2019 kl 14:21 538

Nrk ankerne burde skamme seg. De er løgnere. Få dem bort fra skjermen. Men når man har en marxist kommunist til NRK skjef som hater Sylvi og FRP er det ikke annet å vente en uredelighet fra disse løgnaktige hyklerne
Sotah
01.05.2019 kl 15:19 524

Da bør man altså heller tenne på biler på Røa enn på Holmlia. Det er jo ikke så lenge siden akkurat det skjedde. Halv pris på samboeren der da, hvis FrP får forslaget igjennom. Men det gjør de jo ikke.