NEL:Klarte presset i dag!!!!

rogneveien
NEL 03.05.2019 kl 07:59 9575

Hvis NEL klarer å stå mot det som jeg tror kommer i dag (tror det blir noe press på aksjen nedover) og går videre oppover så viser den virkelig styrke. Tror vi får en syretest i dag. Dette er kun mine tanker, håper de blir gjort virkelig til skamme.

Ha en fortreffelig dag og Løkke til.
Redigert 21.01.2021 kl 03:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.05.2019 kl 11:58 4089

Do not sell so that we do not lose the opportunities that the volume of new investors gives, the volume is vital for the benefits of all, the short selles damage the trade ... Buy below the MA20
Tradinator
03.05.2019 kl 12:33 3943

Det denne gjør nå er å vise enorm styrke. Etter en uke som denne, ville nok mange aksjer gått på en kraftig korrigering på slutten av uka. NEL virker veldig sterk og mobiliserer for ny reise forbi åtte kroner.
Furuen
03.05.2019 kl 12:49 3887

7,86

Får vi et nytt raid mot 8,-?
Redigert 03.05.2019 kl 12:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.05.2019 kl 12:58 3842

Enig.
Her lirkes det ut mye småposter.
Imponert om vi ender i pluss/minus noen øre fra gårsdagens sluttkurs.
Ett helt annet handlemønster i dag.
Har heller ikke tid til å trade, så veldig fornøyd med utviklingen.
meocon
03.05.2019 kl 12:59 3833

Toget beveger seg igjen !
rogneveien
03.05.2019 kl 13:04 3800

Som jeg skulle sagt det selv Tradinator...Det var derfor jeg laget denne tråden.

Løkke til
Slettet bruker
03.05.2019 kl 13:04 3796

Hva skjedde nå???
Opp 11 øre!
Bullinvestor
03.05.2019 kl 13:05 3786

Hadde vært kanon om vi endte litt over 8.. en lang dag igjen:-)
Slettet bruker
03.05.2019 kl 13:09 3763

8,10 ???
Furuen
03.05.2019 kl 13:11 3640

03/05-2019 13:03:34: (NEL) Nel ASA: Receives first H2Station® order for Canada

(Oslo, 3 May 2019) Nel Hydrogen A/S, a subsidiary of Nel ASA (Nel, OSE:NEL), has
received an order for the delivery of a H2Station® fueling station from HTEC
(Hydrogen Technology & Energy Corporation). The H2Station® will be installed in
Vancouver, British Columbia (BC) and will help expand the growing hydrogen
fueling network for fuel cell electric vehicles (FCEVs) in Canada.

"Nel looks forward to collaborating with HTEC on expanding the fueling coverage
in Canada by providing our H2Station® equipment for an HTEC hydrogen fueling
station in Vancouver. Canada is increasing the efforts on hydrogen, both with
regards to policies and infrastructure and vehicle deployments. We are therefore
excited to deliver our first H2Station® for this important and growing market",
says Jens Egholt Rasmussen, Global Sales Director, Nel Hydrogen Fueling.

"Infrastructure must be in place to support FCEV rollouts. HTEC is excited to
integrate Nel's H2Station® fueling equipment into a station in our BC refueling
network. Nel has extensive experience deploying their technology in other
markets and we are looking forward to collaborating again in the future as we
build the first wave of hydrogen refueling stations in Canada," says Colin
Armstrong, CEO, HTEC.

In 2018, HTEC opened the first retail hydrogen refueling station in Canada and
is now actively planning and building additional stations in Vancouver and
Quebec, in collaboration with key retail operators. These efforts support
initiatives by international car manufacturers to deploy FCEVs in the regions,
backed by governmental policies.

The H2Station® will be installed during 2020 at a conventional retail fueling
station in the Vancouver area. The parties have decided not to disclose the
value of the contract.

ENDS
Slettet bruker
03.05.2019 kl 13:14 3618

Nyyyydelig ??
Her kommer det inn fra øst og vest.....

Likte dette:

Nel has extensive experience deploying their technology in other
markets and we are looking forward to collaborating again in the future as we
build the first wave of hydrogen refueling stations in Canada," says Colin
Armstrong, CEO, HTEC.
Redigert 03.05.2019 kl 13:15 Du må logge inn for å svare
Furuen
03.05.2019 kl 13:28 3562

Jeg håper inderlig at dere benyttet sjansen!
Tradinator
03.05.2019 kl 13:42 3531

Nytt marked, ny ordre! Canada next :-) Stort lang med lange avstander, perfekt for Hydrogen...
Slettet bruker
03.05.2019 kl 14:36 3439

Investtech stokker om:

8. NEL(NEL.OL) - 2. mai 2019. Siste sluttkurs: 7.88 (0.64)

NEL har brutt opp gjennom taket på den stigende trendkanalen på mellomlang sikt, noe som åpner for enda sterkere stigningstakt. Aksjen har støtte ved cirka 6.00 kroner. Positiv volumbalanse, med høy omsetning på dager med oppgang og lav omsetning på dager med nedgang, styrker aksjen på kort sikt. RSI over 70 viser at momentumet i aksjen er sterkt positivt på kort sikt. Investorer har stadig gått opp i pris for å få kjøpt aksjen, noe som indikerer økende optimisme og at kursen skal fortsette opp. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på mellomlang sikt.
Nå gir vi gass
03.05.2019 kl 14:38 3420

Nel ASA: Mottar første H2Station®-bestilling for Canada

(Oslo, 3. mai 2019) Nel Hydrogen A / S, et datterselskap av Nel ASA (Nel, OSE: NEL), har mottatt en ordre om levering av en H2Station® tankstasjon fra HTEC (Hydrogen Technology & Energy Corporation). H2Station® vil bli installert i Vancouver, British Columbia (BC), og vil bidra til å utvide det voksende hydrogenforbrenningsnettverket for brenselcelle elektriske kjøretøyer (FCEVs) i Canada.

"Nel ser frem til å samarbeide med HTEC om å utvide drivstoffdekning i Canada ved å levere vårt H2Station®-utstyr til en hydrogenbasert hydrogenstasjon i Vancouver. Canada øker innsatsen på hydrogen, både med hensyn til politikk og infrastruktur og implementering av kjøretøy. Vi er derfor glade for å levere vår første H2Station® for dette viktige og voksende markedet, sier Jens Egholt Rasmussen, Global Sales Director, Nel Hydrogen Fueling.

"Infrastruktur må være på plass for å støtte FCEV-utrulling. HTEC er glade for å integrere Nels H2Station®-brenselutstyr til en stasjon i vårt BC-tankstasjon. Nel har lang erfaring med å utnytte sin teknologi på andre markeder, og vi gleder oss til å samarbeide igjen i fremtiden når vi bygger den første bølgen av hydrogenstasjonstanker i Canada, sier Colin Armstrong, CEO, HTEC.

I 2018 åpnet HTEC den første detaljhandelstanken i Canada, og planlegger og bygger nå flere stasjoner i Vancouver og Quebec, i samarbeid med viktige detaljhandlere. Disse anstrengelsene støtter initiativer fra internasjonale bilprodusenter for å distribuere FCEVer i regionene, støttet av statlige retningslinjer.

H2Station® vil bli installert i 2020 på en vanlig bensinstasjon i Vancouver. Partene har besluttet å ikke avsløre kontraktens verdi.
rogneveien
03.05.2019 kl 17:20 3258

Jeg synes vi får være fornyd med å ende i pluss i dag. Får håpe på flere good news til uken. Det er et helt annet moment i aksjen nå enn tidligere. Høyt volum på kjøp og lavt volum på salg. Det vil løfte aksjen videre om jeg ikke tar feil.

God helg og Løkke til
rogneveien
03.05.2019 kl 18:16 3182

Jammen klarte NEL presset i dag, med et løft fra Canada gikk vi i pluss.

God helg og Løkke til videre.
maimunek
04.05.2019 kl 07:12 2776

Jeg er helt enig at aksjen er totalt under vurdert samlignert me power Cell og Hexagon, Beste bevis at Nel er No. 1 på verdens basis er at Amerikanerne / Nikola veger det beste som fins om og same arbeide med. Hvis man ser at Nel har officielt en ordre bok på 10 Milliarder og det vil kome flere Miliarder kroners avtaler i framtiden, og dete er ikke bare Tung Transporten som er en del av kaken, man ser at stål Industrien hviser interesse for Nel og. So bør NEL aksjen ikke stå på 8 kr. men min. på 40 kr. NEL er det nye Equinor. So på 8 mai komer 1 kvartal raporten og da komer vi og se at NEL har startet og tjene penger, da exploderer kursen til 12 kr. og er forsatt billig til og kjøpe. NEL Aksjen kan bli over 100 Milliarder. 1. juni 2015 uttalte Spitalen til avisen at selskapet kunne bli verdt 50 milliarder kroner, 100 milliarder kroner, uendelig. Spitalen er en luring men han lurte seg self nor han solgte seg ut av NEL. Det blir hans stærste tabbe in sit liv som Investor.
maimunek
04.05.2019 kl 08:36 2682

hei, 7.6 kr. falt på 7.32 i rekord tid 5 sek. dete bør ikke vare lov.
tommbakk
04.05.2019 kl 10:18 2537

Jeg støtter deg 110,67% her.

Jeg vurderte kr 7 i løpet av inneværende år, som en bra kurs. Siste uken har således vært vill!

Jeg solgte 20% av porteføljen igår, 20k aksjer, for å sikre noe gevinst.

På lang sikt har jeg klokketro på selskapet. Forutsatt at de ulike kontraktene resulterer i reell business, så tror jeg kursen fort har passert 100 innen 10 år. Hvis hydrogen blir den nye hellige gral innen energi/drivstoff, så kan (dog mange usikkerhetsmomenter) Nel gå høyere enn hva man tør tenke.

Dog, et stykke dit.

Hvem er det som kjøper med begge hender (og føtter) for tiden? Volumet er skyhøyt! Hvem er Clearstream Banking og hvilken intensjon har de?

Jeg ser muligheten for oppkjøp som høyst reell. Det er NÅ Nel kan kjøpes opp billig.

Uten oppkjøp, synes det ikke logisk at kursen kan fortsette å dra avsted med rakettfart.

Men jeg har tolket denne herlige aksjen feilaktig før. Så, blir ikke snakk om å selge særlig mer nå før nærmere årsskiftet.

Hva tror for øvrig dere andre om Q1 på onsdag? Får man den sedvanlige, kortvarige 10% dippen ned også nå, eller er støtten for sterk?

God helg.
oppvigår
04.05.2019 kl 11:27 2440

Er norske politikere miljøbeviste? De mener at de er det selv. Det ser vi med avgift lettelser på elbiler for å få et renere miljø. Dette er da vel og bra. Dessverre har de sett seg blind på forurensningen. Å ta vare på miljøet handler også om å ta vare på ressursene i verden. I forhold til fiskeriene var vi flinke til å komme med reguleringer, for å ivareta bestanden. Men nå er norskte politikere og flere med dem på villspor. De stoffene, som brukes i batteriene, tar snart slutt hvis man ikke tenker fornuftig på dette området. Det vi vet, er at det kreves mye mindre batteri i en hydrogen bil enn i en elbil. Det burde da være en enkel avgjørelse å fatte. Elbilen er historie ! Hydrogen bilen er fremtiden. Når dere leser denne forstår dere bedre:
https://aktiebladet.se/underskott-av-batterimetaller-i-framtiden-tesla-letar-efter-nickel/?fbclid=IwAR3b0WJ7nxWpJe6eWYvOPZCcGYV19nzCIGO8BEa1PCVE2JqpNSAogh0_hOY
oppvigår
04.05.2019 kl 11:45 2400

Tesla räknar med att det på sikt blir ett utbudsunderskott på batterimetaller för elbilar. Det uppgav bolagets globala försörjningschef under en stängd branschkonferens, rapporterar Reuters med hänvisning till källor.
Sarah Maryssael sade också under konferensen att Tesla kommer lägga större fokus på nickel

Når våkner politikerne, og innser at her må noe gjøres?? Da er det hydrogen som gjelder. For den som ikke har forstååååååtttttttt det enda, så vil Nel bli giga stor.
davan
04.05.2019 kl 11:55 2369

De skulle jo skifte ut kobolt med silisium, dette var bra for rec.
Hva med hydrogen? er det ubegrenset av den??
Slettet bruker
04.05.2019 kl 12:59 2265

Du kan lese litt om hydrogen her:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hydrogen

https://nelhydrogen.com/hydrogen/
Redigert 04.05.2019 kl 13:00 Du må logge inn for å svare