Sett åssen media logrer for AP om dagen?

Melvind
03.05.2019 kl 09:01 310

Spesielt VG sliter vel med dårlig samvittighet og hjelper AP i kampen mot Frp....hver dag. Ikke ETT negativt ord om Giske, Hadja eller Gahr Støre. I dag så "fillerister" pingla Gahr Støre Siv Jensen. Jeg tror ikke han som påstått slåsskjempe hadde taklet Knut Arild en gang. Tennene han mistet må vel ha gått tapt når han prøvde seg på trehjulssykkel.

Jeg merket meg at det var noen dager uten. Nå er alt som før og det merker vi ikke.

Fikk du virkelig ikke med deg dansevideoen med Giske i hovedrollen. VG ja.
convert
04.05.2019 kl 14:22 262

VG er blitt en ren AP-avis, et talerør for Judas Gahl Støre. De hjalp han med å bli kvitt Giske, og nå er det haleluja hver gang han åpner kjeften. VG har gjort seg selv irrelevant, og har startet på veien mot konkurs. Slik som Dagbladet og Dagsavisen.
convert
04.05.2019 kl 14:26 260

Akkurat nå vier VG topp-oppslaget til en eller annen sv-pakistaner fra Oslo Øst som er misfornøyd med landsmoder Sylvi. VG svikter aldri sitt AP.
Melvind
04.05.2019 kl 21:06 239

Det var jo ETTER den at VG fikk kalde føtter og nå er de ikke etter AP mer....

litt se&vg blabla
når er alle på ML (FFO)

VG var jo aldri ute etter AP, de var ute etter å sette Giske ut av spill til fordel for Tadjik. En riksavis som på den mest motbydelige og løgnaktige måten blandet seg inn i partiets anliggende skitne politikk og valgte side.
Og ellers så finnes det vel knapt en VG journalist, eller uansett riks avis og riks TV, som stemmer på et parti til høyre for AP
Raddiser hele gjengen
HanVann
13.08.2019 kl 20:14 102

Jeg synes det var en tankevekkende betraktning.
#VGagenda
-->propan