Jeg skal ta FRP på alvor om...

kokkohill
03.05.2019 kl 15:37 352

Jeg skal ta FRP på alvor om de velger å gå ut av EØS .

Uten Norge ute av eøs vil alle de fagre løftene være NULL. Verdt..

EØS stopper neste alt som de foreslår og dette ser hvermannsen.....
Slettet bruker
03.05.2019 kl 16:47 333

Det var så god plass her at jeg skynder meg å skrive...

Tragisk rett og slett at partiet for grasrotkonservative og norske verdier
ble så bergtatt av posisjoner og makt at det villig underkastet seg den
internasjonale robbesosialismen.
Nekter å tro at det var i Carl Ivar Hagens tanker og vilje, at en handelsavtale
med EU skulle ende med at gamlelandet skulle overgis med Grunnlov og det hele, for
såkalte knapper og glansbilder.
I dag sitter han vel like tafatt og desillusjonert som oss andre gamliser, tenker jeg.
Jeg f.eks. har ingen tro på verken FRP eller Europa lenger.
Eneste håpet jeg har er at Trump innfrir, får med seg de amerikanske negrene(hedersbenevnelse),
beholder helsa, og sitter til han abdisserer i 2032.
Slettet bruker
03.05.2019 kl 17:06 326

60,2 prosent av de spurte sier at de ville ha stemt ja dersom det var folkeavstemning om EØS-avtalen i morgen. Det er den høyeste oppslutningen om EØS som Sentio har målt for de to avisene noen gang.

21,5 prosent svarer samtidig at de ville ha stemt nei, mens 18,3 prosent ikke vet hva de ville ha stemt.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2018/11/Rekordoppslutning-for-EOES-avtalen-paa-ny-maaling

De som er imot er ofte SPere-SVere og Rødt + noen "grasrotkonservative" FRPere
Slettet bruker
03.05.2019 kl 17:12 324

Folket er splittet i alt, akkurat slik AP ville det. Splitt og hersk er gammelkommunistenes slagord. Hadde man bare fått opp en mann som appellerte så sterkt til folk at flertallet fulgte dette menneske ved valgurnene, så kunne vedkommende endret mye, fjernet mange lærere ved de kommunistiske skolene og universitetene. Dette hadde vært en begynnelse for å endre barns oppfatning av hva som er galt i Norge og hva som er rett.

Ønsketenkning, men dog et lite håp.
Slettet bruker
03.05.2019 kl 17:32 318

"akkurat slik AP ville det"

Trodde AP forsøkte å overbevise alle om at deres politikk er best men du vet vel bedre.

Siden vi snakker om EØS på denne topicen så er det stort sett de lenger til venstre enn AP samt noen få lissom konservative på ytre høyre som er imot. Egentlig tror jeg denne gruppen på ytre høyre er kommunister som ikke liker innvandring. Sjelden at det kommer noe vettug høyre politikk fra dem iallefall. Stort sett alle i næringslivet ønsker å beholde EØS avtalen, eller en variant av den, da den gir oss de enorme fordelene av å ha tilgang til EUs indre marked. Utvilsomt EUs største suksess.
Slettet bruker
03.05.2019 kl 17:41 309

Tilgang til EUs indre marked vil vi ha okke som. Fordi EU trenger oss mer enn vi trenger dem.
Vi kan selge våre varer annensteds.
Sålenge EU ikke er noe ekte demokrati har ingen av landene noe i en sånn forrædersk
og totalitær organisasjon å gjøre.
At totalitærlakeier som PST'ere slikker EØS er ikke noe nytt.
Slettet bruker
03.05.2019 kl 17:45 306

"Tilgang til EUs indre marked vil vi ha okke som."

Med andre ord, en variant av EØS avtalen. Jeeez-
Slettet bruker
15.05.2019 kl 00:55 262

so
ladaen7,30
15.05.2019 kl 09:13 249

Skal man egentlig legge no særlig vekt på disse "meningsmålingene? De fleste ser ut til å ha en agenda.
Slettet bruker
10.07.2019 kl 20:27 190

k00k0hill
Frp kan ikke og vilikke gå ut av eøs, bare ut av regjÆring som stopper max SVAP RØDT MdG mer og mer trøbel.
x96 k00k0 logikken er s0s hjÆrnedvask.