NEL aksjen er under vurdert.
NEL aksjen er totalt under vurdert samlignert me Power Cell og Hexagon, Beste bevis at Nel er No. 1 på verdens basis er at Amerikanerne / Nikola velger altid det beste som fins på market om og same arbeide med. Hvis man ser at Nel har officielt en ordre bok på 10 Milliarder og det vil kome flere Miliarder kroners avtaler i framtiden, og dete er ikke bare Tung Transporten som er en del av kaken. Man ser at stål Industrien hviser interesse for Nel. Stål Industrien er en gigantisk. So bør NEL aksjen ikke stå på 8 kr. men min. på 40 kr. NEL er det nye Equinor. So 8 mai komer 1 kvartal raporten og da komer vi og se at NEL har startet og tjene penger, da exploderer kursen til 12 kr. og er forsatt billig til og kjøpe. NEL Aksjen kan bli over 100 Milliarder. 1. juni 2015 uttalte Spitalen til avisen at selskapet kunne bli verdt 50 milliarder kroner, 100 milliarder kroner, uendelig. Spitalen er en luring men han lurte seg self nor han solgte seg ut av NEL. Det blir hans største tabbe i sit liv som Investor. Think Big -Think green - Think NEL.
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
Stålindustrin er ikke gigantisk, då det kun gjeller masugnar, ny råvara, med mål från 2035. SSAB har som mål att 2045 vara co2-fri.
Jeg var på sandviks stämma i uken, og de sa der att det ikke lengre er holdbart att ta ut ny råvara, utan gjenvinningen skal öka.
Det finns tex i hver storstad koppar i form av gamla kablar, motsvarande stora gruvor.
Man kan ikke sammanlikna nel og Powercell då Powercell har en teknologi som er svår att kopiera, samt har möjlighet att få in pengar på Royalty. Nel må bygga hver stasjon de säljer. Det ger stora krav på produktionskapacitet, samtidigt som de er utsatta för konkurrens med sina enkla produkter.
Jeg var på sandviks stämma i uken, og de sa der att det ikke lengre er holdbart att ta ut ny råvara, utan gjenvinningen skal öka.
Det finns tex i hver storstad koppar i form av gamla kablar, motsvarande stora gruvor.
Man kan ikke sammanlikna nel og Powercell då Powercell har en teknologi som er svår att kopiera, samt har möjlighet att få in pengar på Royalty. Nel må bygga hver stasjon de säljer. Det ger stora krav på produktionskapacitet, samtidigt som de er utsatta för konkurrens med sina enkla produkter.
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
focuss
04.05.2019 kl 09:01
4116
Når en del bilprodusenter starter serieproduksjon av hydrogen biler så blir Hexagon en gedigen seddelpresse.
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
meocon
04.05.2019 kl 09:40
3901
Hydroden trend har aldri vært så tydelig som den er per idag.
Omlegging fra dagens fossile forbruk til hydrogen tar tid. Verden blir bedre i framtiden.
NEL, HEX og grønne portefølje er nøkkler til løsningen. Zero emiision er målet.
Slik har mine tanker om marked hvor jeg bare en enkel aktør.
Trading er lønnsomt, morsomt og som du kan leve av. Investering er langsiktig, lønnsomt, også moro og er en nøkkel til rikdom.
Marked er bare et sted aktørene gjør sine handler, men marked (NEL) også trenger midler for å kunne vokse til ethvert kundebehov.
NEL skal bli så stor, mye større enn hva vi kan forestille oss idag.
Omlegging fra dagens fossile forbruk til hydrogen tar tid. Verden blir bedre i framtiden.
NEL, HEX og grønne portefølje er nøkkler til løsningen. Zero emiision er målet.
Slik har mine tanker om marked hvor jeg bare en enkel aktør.
Trading er lønnsomt, morsomt og som du kan leve av. Investering er langsiktig, lønnsomt, også moro og er en nøkkel til rikdom.
Marked er bare et sted aktørene gjør sine handler, men marked (NEL) også trenger midler for å kunne vokse til ethvert kundebehov.
NEL skal bli så stor, mye større enn hva vi kan forestille oss idag.
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
I april ble det registrert 4.462 nye personbiler med nullutslipp, en oppgang på 896 biler eller 25,1 prosent sammenlignet med tilsvarende måned i fjor.
7 av de nye personbilene med nullutslipp som ble registrerte i april var hydrogenbiler, resten var elbiler.
https://e24.no/bil/elbil/ny-oekning-i-elbilsalget-i-april-etter-ekstremmaaned/24613956
7 av de nye personbilene med nullutslipp som ble registrerte i april var hydrogenbiler, resten var elbiler.
https://e24.no/bil/elbil/ny-oekning-i-elbilsalget-i-april-etter-ekstremmaaned/24613956
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
nokia123
04.05.2019 kl 09:53
3827
Snakkes i 2025
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
Admoff
04.05.2019 kl 10:17
3689
Så bra XYZ, da kan det jo bare gå en vei! Dette blir bra til slutt skal du se:-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
Admoff
04.05.2019 kl 10:18
3676
Snakkes da om 6 år. Så kan vi ta et tilbakeblikk:-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
Framtia
04.05.2019 kl 18:08
3248
Dette er vel kun en overraskelse for deg selv! Trenger du en forklaring på hvorfor, i samme slengen...? Denne infoen er for de fleste her inne uinteressant!
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
Det er alltid et men... Priset skyhøyt på skyhøye forventninger, og drømmen om hydrogen som eneste frelser for planeten.
NEL er ikke den eneste spilleren innen feltet heller.
NEL er ikke den eneste spilleren innen feltet heller.
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
pandoraX
04.05.2019 kl 19:31
2998
Under vurdert? Si ifra når den er ferdig vurdert...
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
Admoff
04.05.2019 kl 20:12
2858
Tror du skjønner. Nødvendig innlegg? Nei.
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
oppvigår
04.05.2019 kl 20:33
2790
Skader ikke å lese denne:
https://www.trucks.com/2019/04/22/nikola-ambitious-plan-hydrogen-service-network/
https://www.trucks.com/2019/04/22/nikola-ambitious-plan-hydrogen-service-network/
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
meocon
04.05.2019 kl 21:41
2566
Kan dere nå ?
"Nikola’s day cab model, the Nikola Two, carries 80 kilograms of hydrogen and can travel up to 750 miles between refills"
... i stedet for å frakte 5 tonns rundt omkring for nothing.
Refills : 15-30 minutter istedet for 2-5 timer
"Nikola’s day cab model, the Nikola Two, carries 80 kilograms of hydrogen and can travel up to 750 miles between refills"
... i stedet for å frakte 5 tonns rundt omkring for nothing.
Refills : 15-30 minutter istedet for 2-5 timer
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
optimist68
04.05.2019 kl 21:43
2558
Du har totalt bomma på WebStep og prøver deg med en useriøs kommentar om NEL. Du fikk ett seriøst tips av meg å bytte til Bouvet når den stod i under 200 5 mnd siden. Det angrer jeg på jeg ga deg. Heldigvis benytta du deg ikke av det for det hadde du ikke fortjent! Du har ingen forutsetning å vite noe som helst om dette.
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
Bjørn Simonsen i Nel twittrer: Godt at vi er i gang med utbyggingen av hydrogeninfrastrukturen i Norge - nå trenger vi bare et landsdekkende nettverk, så blir det ikke noe problem å dekke alle transportbehov med 0-utslippsløsninger innen 2025 @EnovaSF @kldep @samferdselsdep @oeddep
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare