Siv Jensens avskjedssøknad?

børst
05.05.2019 kl 12:50 1902


Talen der Siv Jensen oppfordret salen til å brette opp ermene og knuse disse jævla sosialistene kan ha vært hennes avskjedstale som stortingspolitiker. Jeg holder fast på hva jeg har sagt tidligere, at jeg ikke kommer til å stemme på Frp så lenge Siv Jensen er partileder. Jeg mener hun setter egen personlig vinning og maktambisjoner foran velgerne, noe som fører til at Frp i regjering har ført en politikk i motstrid med nesten samtlige punkter i partiprogrammet. Og dette har i sin tur ført til at partiet nærmest er utradert i enkelte byer. I Bergen har konkurrenten Bompengelisten nå over 20% på meningsmålinger.

Den eneste som kan redde Frp fra undergangen, er Sylvi Listhaug.


https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rAd1ve/sylvi-listhaug-naermer-seg-partitoppen-kan-overta-etter-siv-jensen
Motivtrykk
06.05.2019 kl 00:19 836

Når man tenker i 40 og snakker i 60 kan det lett bli reaksjoner... Siv burde absolutt ha lært av tidligere blemmer, og forstått at det ikke gagner hennes/deres sak å rakke ned på en hel politisk side på den måten. Men bare sunt at det blir debatt av det... Men noen avskjedstale var det nok ikke :-)
https://www.motivtrykk.no/product-page/jeg-er-en-stolt-j%C3%A6vla-sosialist
Slettet bruker
06.05.2019 kl 00:24 834

Hele krengemaskineriet igang, stakkars der traff hun en vond tå
snakk om muhammadtegning venstresiden er blitt like hårsår.
det kan LETT bli reaksjoner...lol veldig krenkethysteri

Noe så latterlig som stadig å mase frem de dummeste poengene fra ikke-saker på rekke og rad.
Redigert 06.05.2019 kl 00:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.05.2019 kl 10:53 785

Jeg må jo si at jeg ble forbauset da jeg hørte hva hun hadde sagt. Å bruke et slikt ord i en tale er dumt, uansett om hun mener det eller ikke, det går bare tilbake på henne selv. Å skylde på alkohol er også dumt. men jeg vil ikke la være å stemme på FrP for dette,
vi trenger et parti som FrP, ellers ville vi ha vært i Sveriges situasjon når det gjelder innvandring.
ArneB 5.0
06.05.2019 kl 14:28 766

Nå skryter SV av å ha fått 250 ny medlemmer, bare i dag. Takkskarrufaenmegha, frøken Jensen. Der ble det mer skattepenger til SV. For ei nepe!
Slettet bruker
06.05.2019 kl 14:50 761

Arne B

Jeg sa følgende i går og sier det igjen da du tydeligvis har ganske tungt for det:

Hvor mange tror du hopper fra Frp til SV?
Kronidiot. Eller kanskje jeg skal si jævla kronidiot?
ArneB 5.0
06.05.2019 kl 15:47 745

To ganger demonstrerer du at du ikke skjønner en dritt av det som foregår rundt deg. Frp mister velgerer til SP og delvis Rødt (sistnevnte er folk med kjent diagnose). Til sammen blir dette noe annet enn hva du ønsker deg. Jeg hadde jublet dersom folk hadde meldt seg inn i AP, men fyllerøret til frøken Jensen fungerer altså polariserende. Igjen, takkskarrufaenmegha!
Slettet bruker
15.05.2019 kl 00:54 632

Det ER arne dritt for tiden

ArneB 5.0
du ikke skjønner en dritt av det som foregår rundt deg.