NANO. Hvem vinner Roche eller Nordic Nanovecter .........

Frontmasta
NANO 06.05.2019 kl 19:36 7801

Results

212Pb-NNV003 displays a favorable toxicity profile after a single intravenous injection in tumor-free mice. No acute hematological toxicity was observed, and animals presented only a slight initial reduction in their platelets (PLT) counts which was fully recovered 4-weeks after injection. A single intravenous dose of 10, 15 or 20 μCi of 212Pb-NNV003 led to 70%, 90% and 100% of mice injected with MEC-2 cells being tumor free 20 weeks post cell injection. Control animals that received saline, cold antibody or 212Pb-cetuximab presented a median survival of 4.9, 5.4 and 9.3 weeks, respectively. A single intravenous dose of 2.5, 5 and 7.5 μCi 212Pb-NNV003 led to over 80% tumor-free mice injected with Daudi cells 15 weeks post cell injection. Control animals that received saline, cold antibody or 212Pb-cetuximab presented a median survival of 7, 7.8 and 7.7 weeks, respectively.

--------------------------------------------------------
Results

Inhibition of proliferation of the mouse lymphoma EL4-hCD20-Luc cell line was correlated with a dose-dependent increase in apoptosis after incubation with 212Pb-rituximab compared to 212Pb-irrelevant mAb or cold antibodies. Dose range finding (DRF) and acute toxicity studies were performed in order to determine the safety profile and safe administration doses. To evaluate in vivo efficacy of 212Pb-rituximab, 8-week-old C57BL/6JRj mice were injected intravenously with 25 x 103 EL4-hCD20-Luc cells and treated either 11 days or 20 to 30 days post cell injection with 277.5 kBq 212Pb-rituximab or relevant controls (including 277.5 kBq 212Pb-irrelevant mAb, cold rituximab and saline). Therapeutic efficacy was monitored by bioluminescence imaging (BLI) and overall survival. Mice treated with 212Pb-rituximab 20 to 30 days post cell injection (BLI-detectable tumors) exhibited marked tumor growth inhibition compared to controls, with a median survival of 28 days for 212Pb-rituximabtreated group instead of 9 to 13 days for control groups. Strongly improved median survival (above 105 days) was observed for mice treated with 212Pb-rituximab 11 days after cell injection, whereas median survival was reached 36.5 days post-treatment for 212Pb-irrelevant mAb, 64 days for cold rituximab and 27 days for saline control.

----------------------------------------------------------------

https://www.jmirs.org/action/doSearch?searchType=authorLookUp&author=Saidi,%20Amal&prod=HA

Redigert 21.01.2021 kl 08:51 Du må logge inn for å svare
stockwalker
10.05.2019 kl 17:21 1402

Hvorfor skriver du så mye rar tekst Korsar midt i beste arbeidstid.. det kan bli gigabytes til slutt på HO serveren uten særlig current eller historisk verdi..
goodoil
10.05.2019 kl 16:05 1918

Her er det just som før hehe. Velger og ta noen lodd på 41 tallet :)
Slettet bruker
10.05.2019 kl 11:11 2055

Fg,
jeg mener jeg alltid har skrevet balansert om selskapets kursutvikling, og har lang track record på at mine estimater har vært på target.
Problemet oppstår når jeg som nøytral og kritisk observatør av alle interessante utviklingsaksjer stiller helt obligatoriske spørsmål (særlig der noen selskap notorisk underrapporterer, som NANO) om hvordan det faktisk går med framdrift, rekruttering og resultatpotensial.
De som IKKE gjør det har selvsagt ikke noe i et aksjemarked å gjøre.
Da er det altså likevel noen håpløse og komplett kunnskapsløse haussere her som straks begynner med personangrep, og det finner jeg meg f.... døtte ikke i. Dette er et debattforum - ikke et hausseforum - og det må da gå an å kritisk belyse en aksje uten å få all denne dritten. Derfor får de også beskjed som bestilt.
Det er ikke jeg som begynner med dritten. Men jeg må ha lov å kommentere den syrlig når det bare er destruktiv tåpelig haussing som skal applauderes.

PS: Fjellgutten,
jeg tillater meg å hevde at dersom NANO nå ikke hadde vært i en langvarig sideveis fase, men vært i et pågående fall - som jeg har forhåndsadvart om flere ganger når det har skjedd tidligere - så hadde jeg vært både din og andres skyteskive som "baisser", "psykiatrisk pasient", "løgner", og det som verre er.
Men når jeg nå viser til at aksjen "bare" er i en sideveis fase, og til og med har solid teknisk støtte på ca. 40, da er jeg plutselig en godgutt og ikke "løgner" mer. Joa...
Redigert 10.05.2019 kl 11:27 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
10.05.2019 kl 11:06 2059

Har gitt uttrykk for det samme gjentatte ganger, men blir sablet ned av nano menigheten...
Enkelt synes tydeligvis at det er helt i orden at disse inkompetent figurene beriker seg selv, mens verdiene forsvinner.
Det eneste vi hører fra denne udugelige gjengen er emisjoner og opsjoner.
Er det noen som kan fortelle meg hva dama som sitter som ansvarlig for HR har bidratt med bortsett fra å heve lønn?
Andersiverden
10.05.2019 kl 10:38 2111

Date: 10 May 2019
Nordic Nanovector ASA: Allocation of restricted stock unites (RSUs) to the board of Directors.
Begynner å bli mektig provosert av alle disse aksjetildelingene her og i TRVX m fl. Nå er det på tide at forskningen viser resultater.
Redigert 10.05.2019 kl 10:38 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
10.05.2019 kl 10:32 2116

I tillegg til Korsars anførsler så er det også et poeng at farmasiindeksen ihvertfall på et tidspunkt i går hadde hentet seg inn igjen med 5% ifølge CNBC. Også et bidrag til å holde NANO inne i folden.
Fjellgutten
10.05.2019 kl 10:26 2129

Korsar; i den senere tid synes jeg du har balanserte og fornuftige innlegg. Og er faktisk stort sett helt enig med deg. Som jeg har sagt tidligere, denne vil gå opp/ned/sidelengs, gjerne innenfor trendområdet du angir. Inntil substansielle nyheter kommer. Da kan den gå opp mot 200 eller mer , eller ned mot 20. Jeg har ikke kunnskaper nok om hvordan de egentlig ligger an i løypen, det har vel de færreste Pt. Som langsiktig aksjonær som har tapt en del til nå, sitter jeg stille i båten og håper det beste. Har råd til å ta et eventuelt tap, så det går bra. Hva tror dere andre; mer enn 50% sjanse at de lykkes med å få et Betalutin gjennombrudd ?
Slettet bruker
10.05.2019 kl 09:33 2198

Foreløpig har NANO en ny-optimistisk børs i ryggen, og som sagt, jeg tror 40-støtten holder med god margin også gjennom denne dagen.
Problemet ville vært om US futures hadde vært i kjelleren nå, men der har det faktisk snudd noe opp siden de to siste dagers sterke uro.
For OSE er det i tillegg oppgang i oljeprisen som drar opp, børsen opp nesten 1% er jo råsterkt i dag.
Så får vi se om det holder ut dagen, hvis USA returnerer med ny uro i ettermiddag.
YNWA250505
09.05.2019 kl 19:53 2397

Hvorfor shorter du ikke mer? 20 aksjer til klarer du vettu. Og den dagen aksjen smeller opp har du seff dekket deg inn for lenge siden
Kappa3278
09.05.2019 kl 17:56 2516

Korsar, tror du tar feil i at støtten på 40 holder.
Personlig tror jeg vi ser en åpning i morgen på under 40, kraftige nedgang i us styrke meg i troen.
Slettet bruker
09.05.2019 kl 17:17 2554

Uansett hva som skjer med NANO, så blir morradagen - en fredag - en spennende sak styrt av internasjonale makroforhold:
- vil oppspillet til handelskrig bare eskalere?
- vil oljeprisen svekkes i samme bilde?
- eller vil verden "roe seg" og sentimentet snu oppover igjen?

Et retningsløst ventecase som NANO kan fort bli påvirket begge veier.
Men jeg tror ennå at aksjen vil hole støtten på ca. 40.
Redigert 09.05.2019 kl 17:18 Du må logge inn for å svare
frontal
09.05.2019 kl 14:59 4017

Denne gangen vil 40 støtten ryke og 20 tallet kan bli faktum. Men jeg skal prøve ikke være for grådig her nå og vil lukke shorten på lave 30 tallet.

Slettet bruker
09.05.2019 kl 14:56 4029

For ordens skyld:
Grunnen til at jeg opererer med ca. 40 i bunn for trendrom er selvsagt at det der ligger en betydelig teknisk støtte.
Slettet bruker
09.05.2019 kl 14:23 4086

Topofhtehill,
jeg prøver hele tiden å debattere rundt de fundamentale forhold du spør om (se mitt innlegg ovenfor ad framdrift, rekruttering og resultatutvikling).
Problemet er at jeg ikke hausser og fabler om snarlig oppkjøp og fantasikurser, bare angir hva markedet mest sannsynlig vil gi i 2019.
Og sånt vil ikke menigheten høre noe om. Der går det alltid et tog :-)

I mens: 41-tallet.
Som jeg fremdeles tror er litt for lavt foreløpig. Ser vi 40-tallet også vil jeg vurdere en trade, med mål om en kortere opptur til ca. 45-46 i ukene framover.
Redigert 09.05.2019 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
Topofthehill
09.05.2019 kl 11:23 4244

Å herre gud. Hvordan kan det ha seg slik at en forumtråd ALLTID går fra å snakke om objektive og interessante tema rundt innrullering osv - til å handle om personangrep og diskusjoner om hvem som har rett av optimistene/pessimistene. SVARET vet ingen før kursen står i 0,- eller i 600,- (nå kommer det vell et innspill om at kursen aldri vil nå 600 pga dårlig ledelse, konkurrenter, dårlig produkt, Costa osv?) VÆR OBJEKTIV i det minste. SLUTT å kommenter mot hverandre og hvem som er "flinkest" eller hvem som har "rett". Fakta er at NANO presenterer data fra Paradigme i 2020, og Archer-1, og hittil har det faktisk gått veldig bra mtp. dataene, og kanskje ikke fullt så bra på andre områder. Summa sumarum blir det en spennende tid i møte, og jeg forstår godt både de som satser penger på at de vil lykkes, og de som mener det går ad undas.
Kappa3278
09.05.2019 kl 10:31 4299

Fullstendig fraværende ledelse som på tre år har rasert aksjonærenes verdier.
Har ansatt en bråte med folk som ikke har bidratt med annet en å heve lønn.
Emisjoner og selvfølgelig opsjoner til ledelsen som har gjort en kjempe jobb med å berike seg selv og rasert det som måtte ha vært av verdier i selskapet.
Ser 30 tallet i løpet av mai.
Grau
09.05.2019 kl 10:12 4353

Forventer 10 kronerfor dritten innen utgangen av året så krise emisjon og ledelsen stikker nok med stumpene til bahamas haha
Redigert 09.05.2019 kl 10:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2019 kl 10:08 4372

Jeg tror de fleste med vanlig gangsyn ser hvor bunnivået befinner seg....
stockwalker
09.05.2019 kl 09:33 4453

Både kursen og trådkvaliteten er synkrone ... begge skraper ned på bunn nivå
Slettet bruker
09.05.2019 kl 09:29 4476

Jeg ville ikke brukt så mye tid på personangrep, men heller sett mer på NANOs tekniske utvikling siste uken nå: Den er litt urovekkende.
Jeg ser at enkelte ovenfor mener mitt trendrom 40-55 for 2019 er for optimistisk.
I det kortere bildet kan det faktisk nå se slik ut, vi er i dag nede på 42-tallet, og siste uken er vi ned nesten 7%.
Det er på grensen til et brudd med de siste ukers vandrerom 43-46.
Men jeg holder fremdeles på at aksjen vil klare seg gjennom denne usikre ventefasen uten å bryte ned gjennom 40-nivået.
Derimot er nå sannsynligheten økt for et brudd ned på slutten av året.

NB: Dette er ikke en TA-basert vurdering, men en vektet vurdering av sentrale fundamentale forhold (som selskapet dessverre ikke ønsker å opplyse konkret om):
- antatt reell framdrift ifht. guiding
- rekrutteringsutvikling ifht. målsetning
- resultatutvikling for større datamengder ifht innledende data.

Min advarsel her vil være at svikt i minst ett av disse tre forholdene vil øke markedets uro for samlet framdrift, og etablere nytt kursregime (lavere enn 40)
Men inntil noe sånt er bevist, så opprettholder jeg min tro på at markedet ikke vil sende NANO stabilt under 40 før evt. på slutten av året.
Slettet bruker
08.05.2019 kl 22:19 4679

Fjomingen lærte sikkert mye av lystløgneren som kjøpte på 57? Har Korsar en ny rørende historie om sine/maynard erobringer i Karibien? ?

KORSAR, vær så snill å ta den historien på nytt. Var hysterisk lesning :)))))
bel68
08.05.2019 kl 22:15 4694

Korsar dine gode råd er vel så som så med BGBIO har vel gått rett ned
bel68
08.05.2019 kl 22:11 4704

Grau
Antall innlegg: 7
Siste innlogging: I går kl 17:52

Ja med ny profil den 07.05.19 Korsar
m1k1
08.05.2019 kl 18:07 4867

Ja, bare å legg ut link til en insta profil med dine kjøp det:)
Alle kan sitte å si at de har tjent godt, men få viser til noe som faktisk er reelt :)

Tjent godt siden i går når du opprettet profilen også?
Redigert 08.05.2019 kl 18:08 Du må logge inn for å svare
Grau
08.05.2019 kl 17:00 4948

Har faktisk tjent en god slump ved å følge rådene til Korsar i motsetning til haussetrollene her inne ;) er bare å gå gjennom trådene. Korsar treffer særdeles bra
m1k1
08.05.2019 kl 16:20 4990

Noterer du deg dette for at 1 person høyere opp her skrev at du kom med en backtrade den dagen en eventuell stigning i kursen finner sted?
Hvis så, flertall?
Hva legger du i tapere, som i tap i kurs på dagens nivå? Eller generelt tapere?
Å med tanke på han som skrev at du backtrader, du har jo en uslåelig treffprosent, å du har jo blitt spurt gjentatte ganger om å bevise engang for alle at du faktisk har gjennomført en av de tradene som du skriver om, uten at du noengang har klart å legge frem noen form for bevis, å dette gjelder ikke kun i Nano, men du er ganske notorisk i flere tråder her inne. Så en heller å sitte å gang på gang rope om personangrep (noe du faktisk er en av de verre til å henge ut folk) så kan du legge ut info om dine trades. Er ikke verre en å ta en printscreen å poste på en fake instagram eller twitter konto, så slipper du dette:) Å så mye som du treffer så kommer du jo til å bli geni erklært hvis alt dette stemmer :) Lykke til, jeg gleder meg til å få se dette i tiden framover:) Også må du slutte med det tullet med å gjøre deg til offer hver bidige dag! Stråmenn, hatobjekt, personangrep, osv osv osv. Makan til sensitiv sjel tror jeg man skal lete lenge etter. Som du skrev på din egentråd at du fikk så mye sjikane på TI av mange der, hvor faktum var at 1 nevnte deg med en uvesentlig kommentar om at man får passet sitt påskrevet å viste til en sak du hadde skrevet her inne!!! Men kan skjønne at når du ser svart på hvit dine egene tråder at det kan oppleves som traumatiserende å innse realiteten over hvor mye tull man kan skrive :)
Grau
08.05.2019 kl 15:06 5055

Regner med 20% utvanning til en 20 kroning. Ledelsen skal ikke ha first price dasspapir oppe på kjelsåsn vettu
Kappa3278
08.05.2019 kl 14:38 5108

Tror personlig at dine estimater er i overkant optimistiske.
Det blir meget sannsynlig enda en emisjon om ikke så alt for lenge, da til garantert lavere kurs en forrige emisjon.
Slettet bruker
08.05.2019 kl 14:30 5133

Noterer at undertegnede er hatobjekt hos noen tapere fremdeles :-)
Men det er da vel ikke ondsinnet av meg å angi korrekt kursutvikling over lang tid?
Det er da ikke jeg som senker kurser, er det?
Derimoty kan vi sikkert fastslå at hausserne fortsetter å ta solid feil om kursutviklingen.
Nå. 42-tallet.
Dvs. at jeg begynner å regne på om mitt trendrom for 2019 (40-55) kan trues etter hvert. Jeg tror ikke det, inntil videre mener jeg at vi ikke vil være der før slutten på året.
dr. Stockman
08.05.2019 kl 14:14 5171

For de kortsiktige er ett år en evighet. Men før eller siden begynner man å få det travelt, og da skal plutselig alle inn på en gang.
Fra Sidelinjen
08.05.2019 kl 13:59 5210

Noen mener dette er et godt nivå å selge på, andre benytter mulighetene til å øke / entre på og noen forblir passive og sitter med, eller uten, dagens beholdnig.

Kåringen av hvem som gjorde det riktige valget henger uavklart frem til 2020. Snakkes da
Grau
08.05.2019 kl 13:28 5260

Hmmm nano faller mer jo nærmere vi er "slutten"
Redigert 08.05.2019 kl 13:50 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
08.05.2019 kl 13:10 5300

Når man i et farmaperspektiv har et uttalt mål om at man søker om regulatorisk godkjennelse og forventer oppstart av kommersiell produksjon innen neste 12 - 16 måneder, da er man i sluttfasen. Hvis man er uenig i det, da har man ikke skjønt mye av tidsforløpet fra pr første målte forsøksdag og frem til kommersialiseringen kanskje endelig ble et faktum. Vi snakker 10-års løp her.

Understreker at for NANO er det også et "kanskje" her, men går dette som data har vist frem til nå, så er NANO i sluttfasen. Ikke for en kortsiktig trader som er opptatt av å time markedet og som påberoper seg å vite mer enn alle andre om neste dag og ukes kursbevegelser, men for de investorene som har investert av andre årsaker; å sitte fra tidlig fase og helt over målstreken, og som ikke gjør opp status før man er kommet i mål. (Mål = kommersiell suksess, evt ikke bedre enn SoC)
Redigert 08.05.2019 kl 13:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.05.2019 kl 12:57 5330

At Nano er i sluttfasen er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. De er ikke en gang i nærheten. Ledelsen ønsker heller ikke det. Jeg fatter ikke hvordan noen kan sitte å mene at Nano er i sluttfasen?
Redigert 08.05.2019 kl 12:57 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
08.05.2019 kl 12:43 5361

Vi vet alle hva som skjer den dagen den første gladmeldingen av flere kommer:
* Korsar gikk inn med 30 000 aksjer på laveste kurs dagen før.
* Frontal dekket inn shorten på samme kurs som Korsar gikk long med fet gevinst.
* Alle andre bedrevitere kommer også til å melde at "de hadde tatt noen lodd de siste ukene fordi de skjønte at noe var i ferd med å skje"...

Deilig med et sted hvor absolutt ingen kan etterprøve det man sier, og så ser man ut til å glemme at man faktisk noen ganger har lagt hodet på blokka og sagt hva man gjør, og da bortforklarer man med elegante finter at det gikk skikkelig rett vest.
frontal
08.05.2019 kl 12:26 5411

Jeg ble nærmest latterliggjort da jeg økte shorten på 48-49. Denne skal langt ned og snart er vi på tredve tallet allerede. :-) 2019 vil bli husket som et mareritt år for NN.
Kula
08.05.2019 kl 11:57 5463

Hjelpes. Holdt det ikke med brukerene Nanovekter og frontal? Måtte du opprette en tredje bruker...?
Grau
08.05.2019 kl 11:31 5518

Ledelsen er en katastrofe. Kursen er på vei mot 12 større sannsynlighet for enda flere forsinkelser