En dag full av fornuftige ærend og korrekt tidsbruk

Slettet bruker
07.05.2019 kl 18:02 278

Ja i dag har je fått gjort mye du:

Blitt vekket av plagsom jente alt for seint
Gitt hu mat og vann og lempet hu på hue og ræva ut
Gått på skulen to timer etter planen, men lært ekstremt viktige ting om situasjonsbestemt ledelse og nettverksplanlegging
Kjøpt et laken
Handlet inn enngrediønsene tell tirsdagstaco
Tatt syntetisk sol
Gått litt i Muséparken og sett på storkæll-blomster, ender og hømofontener
Gått tur på the Newfarm Height (trygg opplevelse nå som man itte får hepatett av å sette seg ned på gresset i the Newfarm park)
Besøkt stødentsenteret og kjøpt ting med studentrabatt, og småpratet med damene der (saklig og høflig selvsagt)
Vært på Børgen Størsenter og benyttet meg av tirsdagstilbudet på Big Bite (29 kr for Tex Mex sub gett)
Ruslet hjem uten noen sure miner grunnet oppholdsvær og flotte omgivelser som for eksempel norges nest mest trafikkerte kryss, der alle astmatikerne går for å daue

Nå: rolig rekreasjon hjemme og sannsønligvis få plagsom jente tell å lage tøco. (Det er hømo ifølge hankatten å lage maten sin sjøl, så det er det herved slutt på)

Ja, man får gjort mye når man itte kaster vekk tiden sin på jobb 7,5 timer hver JÆVLA dag. Godt med en pause i mer givende akademiske kretser gett.
Slettet bruker
08.05.2019 kl 13:56 221

Ja, midt i vikjua. Det er greit å omgås kvennfølk i perioder slik at man itte blir FOR sær gett.

Nå: glede meg tell restetaco. Taco og ekstrem vold er Mexicos gulle gode bidrag tell verden se.
Slettet bruker
08.05.2019 kl 11:32 233

2 overnattinger på rad?
Midt i vikua?
Da harru itte mye inntimsone att tinkje je da
Ja her lyt vårs få rapport jevnlig du
Slettet bruker
08.05.2019 kl 11:29 234

Ja det hadde je selvsagt. En spennende odør spredte seg over områdene je besøkte.

Oppdatering: je fikk taco laget og servert, samt en Corona i hånden. I tillegg holdt hun munn. Vedkommende er ikke så plagsom lengre. I dag tidlig lå hun stille og riktig vei i sengen, i stedet for sidelengs med beina i fjeset mitt som i går. Kan dette være the one? Hvem vet! Følg med!
Slettet bruker
07.05.2019 kl 23:03 250

Tenker nøkk du hadde velfylte buxer under hele turen se.
Slettet bruker
07.05.2019 kl 20:21 263

Å dette er inn vi stering i fremtiden gett. Snart er det je som ska lede skuta rett vest og lage skandøle.
Slettet bruker
07.05.2019 kl 19:59 267

Å jasså, man bedriver slørøffenlev på mine tungt beskøttede grønker du. Jaha du, å jasså ja du.